Voi per...... Lukiessani juttua Keskipohjanmaa- lehdestä aamupuuron ryydittämänä: "Isä odottaa vauvaa", niin oksennus tuli välittömästi. spontaanisti. Onneksi "välissä" oli tämä lehti. Muuten työpöytäni "kannettava" olisi nyt entinen. "Mies äidiksi, ja perheessä lapselle kaksi isää" - ei saa..na. Ei ole ihmekään, että jo tänään koululapsia kiusataan, hah hah haaa!!!...
Isä raskaana
11
328
Vastaukset
- jkltyudfgh
Just tommoisten aiheitten takia lopetin KP:n tilaamisen, aivan sairas lehti !
- TosirealistiKokkolan
Oikein tehty. Harkitsin samaa itsekin. Kauko Palola saa katsoa pärstäänsä peilistä. Soitan muuten tuolle sällille heti ja nyt, enkä tee sitä ensimmäistä kertaa. Tosin pari kertaa jätkä on kehdannut jättää vastaamatta. Tietysti päätoimittajallakin on "rauhoitus-aikansa", etenkin jos on silloin "pikku pierussa", kuten me kaikki tosiurokset - etenkin me ronskit ja eläväiset eläkeurokset joskus olemme, hah hah haaa!!!...
- Mitta_täyttymässä
Mitenkähän tuon jutun ihmiset häiritsevät teidän aamuanne? Luuletteko te että keparia painetaan vain teitä varten? No, noinhan kakki narsistit ajattelevat, kaikki ajatukset pyörivät vain oman napansa ympärillää. Minä, minä , minulle, minulle.
- LohtajanPäivi
Reijoa vain harmittaa. Yritti itse monta vuotta turhaa tulla raskaaksi ja nyt joku on onnistunut. Reijohan kertoi miten oli käynyt synnytysvalmennuksessa, mutta nukahtanut h-hetkellä.
- pii-pii-pii
Minä en ihmettele yhtään olen huommanut vesiveijarissa, että sinulla on aika paljon noita raskausarpia.
Toivottavasti poika polvesta paranee.
Ihmettelit myös niinistöä, kyllä miehellä seisoo vaikkaTOSimiehellä ei, pitää laihduttaa ettei kuse kintuille ja seisoohan sitä miehellä vaikka sontatunkijossa jos siellä on nätti pillu.- TallinVetovoima
Mikähän se on mikä vetää nuoria tyttöjä ja naisia ratsastus talleille. Tekosyitä on keksitty, kuten ratsastaminen, tallin siivoaminen, mutta taitaa olla suurin syy, että oriilla vaan on niin iso.....
Tiedätte kyllä mikä!
Nyt kaikki nuoret tytöt ja naiset kirkuu punastelleen, ettei varmana, mutta kylläpäs vaan, ette vain noloina uskalla tunnustaa.
- Loveaetsitään
Olisi ihana rakastella em. isää.
- TosirealistiKokkolan
Hah, tämä Palola eikä edellinen päätoimittaja Jaakkola ole vastanneet vieläkään puheluihini. Mustanaamio ja Masi sarjakuvat on heti saatava takaisin lehden palstoille tai lopetan tilaamisen ja tilaan Aku Ankka lehden, hah hah haaa!!!...
- TosirealistiKokkolan
Hah, arvet kehossani ovat syntyneet puolustaessani isänmaata. Rovajärven ampumaleirillä lähes 40 c asteen pakkasessa sain kaminasta palovammoja. Lohtajalla Vattajan luonnonkauniilla hiekkarannalla jäin lumilingon alle. Molemmista tapauksista sain urhoollisuusmitallin ja taas itsenäisyyspäivänä tulee mitallia, plakaatia tai levykkeitä lisää. Leijonat kaulaan parin vuoden sisällä ja linnan juhlissa tavataan, hah hah haaa!!!...
- Mitta_täyttymässä
Tuliko silloin nuo muutkin vahingot, joista me palstalaiset olemme kärsineet jo vuosia?
- vaihtoa
No, eihän se oo Keskipohjanmaa lehden vika, jos tuo ihminen ei pysyty päättämään mitä sukupuolta haluaa olla. Eilen nainen, tänään mies, ylihuomenna taas nainen jne. Sitäpaitsi tuota ällöö "uutista" nyt on joka tiedotusväline pohtinut laajastikin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa
Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja3522816Mikä piirre on kasvoissa tärkein?
Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?1201559Suurimman myrskyilyn jälkeen
vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul481380Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan151058Mikä häpeä Haapaveden kaupungille
Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa571007Tojotamies törttöili taas auton eteen
Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta28958En sano tätä pahalla
Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm82933Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo149908- 80908
Tiedättekö miksi mies on olemassa?
Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar205849