Onko kenelläkään tietoa kissojen ohutsuolen laajennuksesta,aiheuttaen kaasua ja oksentelua.Käytetty el,lääkärissä.Vatsa on ultrattu mutta mitään ei ole löydetty.Hoidoista huolimatta oksentelu jatkuu,el,lääkäri ihmeissään.Ei ole ummetusta,silti ruoka ei pysy sisällä.Ollut muutaman kerran nestettyksessä.Ruokavalio on ollut samaa.Olen tosiaan aika ihmeissäni ja peloissani.
Vastaukset 1
- samatsanat
Valitettavasti ei ole tietoa, mutta onko nyt niin että kissan sisällä ei pysy luon.muk. ruokakaaan
eli tarkoitan raakaliha, raaka keltuainen , kala? Ne eivät ainakaan aiheuta kaasua. Niitä voi antaa
vaikka kolmena päivänä viikossa pieninä annoksina alussa .Mutta en tiedä, olisiko eläinlääkärillä
tietoa jotain sopiva "lääkeruoka" niiden ohella. Minun kissani on syönyt ID märkäruokaa. Sekin
oksentelee joskus. Ja sillä on kilpirauhasen liikatoiminta. Masu vähän pullottaa, mutta kakka tulee
joka päivä. En tiedä onko sillakin joku vatsavaiva.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.601882Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt251470- 991072
- 45820
- 87783
Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.20599- 28591
- 31533
Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?56528Äimän käki
Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,102461