Kun tein päätöksen ja heitin talonmiehen pihalle. Vuokran maksaminen nautinnosta ja rahapulasta sai luvan loppua.
Sen jälkeen olen aina kun vain on ollut mahdollista, olen halveerannut ja mustamaalannut miehiä.
Ole sinäkin nainen ja tee niin.
Kuusi miehetöntä vuotta
17
169
Vastaukset
- Tähänkö.on.tultu
Häpeäisit, laitoit miehen ulos kylmään kun talvikin on tulossa ettäs kehtaat, koiraasi arvostat mut et ihmistä.
- huu.H.H
Mitä keskustelua aiheesta odotat?????
- Symppatia
Miesviha on huono asia.
- HyppääJärven
Eihän täällä mistään olekaan tarkoitus keskustella, riittää kun vinoilee mahdollisimman paljon muille tai aukoo päätään jokaikiseen avaukseen.
- Psykoolgi
Siinä ajassa voi jo masentua, tulla jopa vähän hulluksi puutteesta.
- mistä.on
Kihii, kihii
- kakstammea
Mä nauroin ihan katketakseni tätä 😊
- mää-putosin-jokkee
Mää nauroin ihan sahaksi itteni ko mää oon niin huvittunt.
- Jeahss
Tellukka mikä Tellukka
- huonon.näkönen
Älä unta nää. jos on niinkuin jostain kirjoitusista voi päätellä että ent.siiv... on T. niin kysymyksessä ei ole tämän ketjun alottaja. Tai on kovasti taantunut.
- mistä.on
huonon.näkönen kirjoitti:
Älä unta nää. jos on niinkuin jostain kirjoitusista voi päätellä että ent.siiv... on T. niin kysymyksessä ei ole tämän ketjun alottaja. Tai on kovasti taantunut.
Tässähän onkin kyse siitä, että avaus koskee Telaa
- huuH.H
Ei tämä palsta näistä ainakaan parane.
- Ohjee
Sillä kanelipullan syömisellä voi olla vaikutusta ilman miestä olemiseen, kyllä kolme on sentään jo liikaa.
- provonprovo
Näyttää siltä, että olisi kannattanut jokunen mies kuitenkin pitää... Uusi aloitus syntyy helposti tästä, kun kyselet, että mitä niille pitää tehdä - siis yli kuusikymppisenä.
- Eemilias
Ei tuollaista Tellukka-tyyppistä irvileukaa mies kauaa nurkissaan katsele. Siitähännse saisi hyvän vänkäämisaiheen keskusteluun, ainiin eihän se tee aloituksia 😀
- Eppäilen
Jos mies lähti kuusivuotta sitten tupakan ostoon.
Minäkin olen yksin pitkään asunut, mutta kun pitkästä aviolitosta toipuminen, jätettynä, oli ohi myös kielteiset ajatukset saivat mennä ja ne hyvät ajat perhe-elämästä ottivat paikkansa. Ehkä lastenlapset, yhteisiä kun ovat, antoivat tilan ystävyyden palata.
Elämä on ainutkertainen : "positio avaa ja negaatio sulkee
selviytymisen ovia"
Mukavaa syksyä kohti Joulun odotusta.........
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 175540
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2242795- 412495
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus02211Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella432161Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon332126Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731727Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme131510- 381390
- 1651310