Koulu-uinnit tuntuu ihan ylitsepääsemättömiltä. Miten pystyn välttää koulu-uinnin, kun meidän koulussa uinnit on pakollisia ja jos koululle jää, numero laskee ja jos on kipeenä, joutuu mennä joku toinen kerta. Eli siis mitä voin opettajalle sanoa, ettei tarvitsis mennä uimaan. Ps oon poika :) kiitos jo etukäteen!
Pakolliset koulu-uinnit
4
393
Vastaukset
Olet säälittävä. Mene sinne äläkä nössöile.
Miksi ihmeessä ne uinnit pitäisi välttää?
Jos et mene ja se huomioidaan numerossa, niin asiahan menee silloin oikein, koska et ole pystynyt suoriutumaan asetetuista tavoitteista.
Älä kehittele mitään tekosyitä. Jos sinulla on olevinaan joku syy uinneista pois jäämiseen, niin kerro se syy opettajalle, kaunistelematta ja kiertelemättä. Jos syy ei ole hyväksyttävä, niin joko menet uimaan tai pudotat numeroasi, niin yksinkertaista se on.
Joskus todellakin pitää lopettaa se nössöily ja kestää vähän mukavuusalueelta poistumistakin. Ei elämä ole pelkkää pumpulissa kellumista ja koulu-uinnit nyt ovat aika pieni stressitekijä.Älä mene, anna numeron pudota, maailma ei (valitettavasti) lopu, elämä jatkuu.
Eipä tosiaan kannata lähteä "ylitsepääsemättömiä asioita" kiertävälle tielle. Sen mindsetin kun otat niin saattaa olla vaikeaa päästä eteenpäin, etenkin jos koulussa annettavat, sosiaaliset taikka muuten vaikeilta tuntuvat tehtävät kuten esim. ryhmätyöt huolettavat.
Jos koulussasi esiintyy kiusaamista, kerro siitä. Jos sinulla on jokin terveyteen/mielenterveyteen liittyvä ongelma joka vaikeuttaa uintia/estää sen, kerro siitä. Tuskinpa koulusi henkilökunta täysin natsisikoja ovat... Jos kuitenkin suhtautuvat välinpitämättömästi ongelmaasi, voit aina hankkia lääkärilta todistuksen ongelmastasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu128966Rakastan sinua
Enkä halua enkä aio sinua satuttaa. Satuttaisin samalla itseäni. Olet ihana mies ja olen pahoillani kuinka sinua kohteli37887Kun viimeksi tapasit kaivattusi
Kasvokkain ( ei netti, varmuudeksi vielä tarkennan), jännittikö? Jos, miten se ilmeni? Huomasitko jännittikö kaivattuasi47829Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus50731Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva143724- 54721
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e32713Ootko sä oikeasti sinkku?
Kun oot aina yksin tuol kylil, kyl mä susta naisen ottasin jos saisin luvan😳😘🔥42676Leppäskän tarratoimikunta kävi Suviseuroussa haastamassa riitaa!
Voiko enää törkeämmin häiritä uskovien juhlia? https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/tarratoimikunnan-aktivistit-kokivat-sy187670Mitä Raamattu opettaa samaa sukupuolta olevien avioliitosta 4.0
Edelliset kolme ketjua tuli täyteen joten jatketaan keskustelua. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaali136665