Kajaanin terveyskeskus.

Kajjjaani

Ihme pulju, kun ei pääse lääkäriin. Mitä siellä puuhataan? Verorahoja kumminkin menee. Asiakas on melkein "vihollinen".

20

798

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sairauskeskus

Ihan tismalleen oikein sanot. Uskalsit sitten mennä kysäisemään lääkärinaikaa. Heh. Aina ne ensimmäiseksi vastaa, ettei meillä ole. Vihollisiahan asiakkaat tuntee olevansa, kun häiritsevät. Siellä on erityisesti se yks kans.terv.hoitsu joka ihan nauttii, ku saa sanoa ettet pääse lääkäriin, aikoja ei ole.
      Sitte kuiteski on.

• Kuopattumaakuntaparka

Haluttas tietää onks nämä ihmiset jotka ei saa apua mihinkään edes alkuperäisiä Kainuulaisia kaikki?Pikkasen vaikuttaa siltä.Toisekseen entäpä ne jotka paluu muuttaa eläkepäiviksi takas Kainuuseen saakohan hekään mitään palveluita ilman käräjiä?(ns.veromarkat muualla)

• näkykomiatätimoonikan

Losoperseitä melkein kaikki tuolla, ihme että jaksavat tauolleen mennä kun ihrat hyllyy, hyi !

• hävetkääää

Hyvin on päässy kun on tarvetta ollu. Saikun pummaajat ja huumeiden kerjääjät on erikseen.

• Menier

Kyllä pääsee kun on oikeesti sairas ja heti saa lähetteenkin kaksille! Olen tyytyväinen

• Senkinegoistit

Ai siis ensin pitää tulla OIKEASTI sairaaksi?
        Mikään sairauden ensioire ei siis mielestäsi vaadi hoitoa?
        Syöpäkin pitää kasvaa kunnolliseksi, ennenkui patti tutkitaan, vai?
        Taidat olla siellä sairauskeskuksessa itse töissä.
        Mikään terveyskeskus se ei ole.
        Hyvä, jos sinut on hoidettu, mutta monen muun kokemus on toinen, eikä sitä voi ohittaa sillä, että MINÄ pääsin. Ja jos kerran MINÄ olen pääsdyt, missään ei voi olla vikaa.
        Tyhmät egoistit

• sukurutsa.onrules

ne siellä katsoo että jos terveen näköinen niin hulluinhuoneelle ja jos sairaan näköinen niin varmaan esittää, jaksaahan se odotelal tuolla ja sitte onkin jo sulkemisaika

• Kuopattumaakuntaparka

Ohjeistus tulee ylemmältä taholta.Koitetaan säästää menoissa kun menoissa.

• Kajjjaani

Lääkärit eivät osaa organisoida työtehtäviä. Nettipalvelut tulivat 10 vuotta myöhässä.

• kirppukk

Toissapäivänä soitin ja sain lääkäriajan-kuukauden päähän koska asiani ei ole ns kiireellinen. Kiireellisissä asioissa olen huomannut että lääkäriajan saaminen voi olla todella hankalaa...

• evpm

Olen saanut lääkäriajan tarpeen mukaan onko kiire tai jonottamalla.

• Kajjjaani

Ei taaskaan päässyt lääkäriin. Pitää äänestää Kokoomusta, jotta saa uudessa sotessa maksuseteleitä! Mutta se tehdään varmaankin niin että seteli pitää käydä hakemassa terveyskeskuksesta, jonne ei päästetä sisään?

• OmaSote

Odotusaikasi taitaa venyä kuin länsimetro, jos uutta sotea aiot vaivasi kanssa odotella.

Kirjoita omasotessa viesti hoiturille, kerro vaivasi ja pyydä aika. Onnistuu tai sitten ei.

• Kajjjaani

Kajaanissa pitäisi tehdä sama temppu kuin Meri-Lapissa. Silloin pääsisi lääkäriin. Tilanne ei ainakaan huonone.

• nikelli

Siellähä on niinkin erikoinen käytäntö että pitää aamulla mennä jonottamaan päivystys aikaa ennen kuin siellä ovet avataan. Ja he kuulemma yleesä saa ajan päivystykseen. Jouduin menemään kaksille päivystykseen ja siellä sanottiin että on mentävä aamulla jonottamaan pääterveysasemalle että saa ajan . Onhan tämäkin erikoista että sairaat joutuu ensin jonottamaan aamulla aikaa ja menemään uudestaan sitten vastaanotolle jos onnistuu ajan saamaan. Puhelimella sinne ei pääse kun on takaisinsoitto systeemi ja kun jossain vaiheessa soitetaan takaisin ei aikoja ole vaan käsketaan mennä kaksille. Kaksillekin pitäisi päivystys aika varata mutta kun siellä on jatkuvasti numerot varattuina niin ei voi varata. Kun sinne menee ettei aikaa ole varattu niin annetaan aika jota jonotat 3-4h. Kyllä tässä systeemissä on paljon mätää. Joutuu jonottaan ja käymään montakertaa jakyseessä on kuitenkin hoitoa tarvitseva henkilö. Ja kuka maksaa kyydit kun joutuu edestakaisin kulkemaan. Onko tämä tätäpäivää ??????????????

• missäverorahat

Elkää ainakaan syyttäkö hoitajia ja lääkäreitä.

Vaan päättäjiä

• Kajjjaani

Tänään Kainarissa kerrotaan, että Kainuussa pääsee parhaiten terveyskeskuksen lääkärille. Tilastoja on valehdeltu!!! Kun sinne soittaa sanotaan, että ei ole lääkäri aikoja, kun inttää ja kyselee tarpeeksi kauan, niin saattaa saada ajan kuukauden päähän.

• valhelääkäri

Tässä muutama kuukausi sitten jouduin terkkarissa käymään perjantaina kun kaaduin pyörällä ,nuori naislääkäri sanoi heti että sydämmentoiminnan vajaus ilman muuta kun jalka turpoo . Hoitaja antoi uuden ajan maanantaille , eläs mittään sattui olemaan venäläinen naislääkäri joka olikin kardiologi . Nauroi että eihän nyt toki, mutta laitetaan kokeisiin kun sinua näköjään jäi vaivaamaan tuo asija. Eikä muuten ollut mitään vikaa kokeissa ,nyt jonossa tietokone kuvaukseen jota on odotettu 5 kuukautta.

• evp.m

Olen päässyt lääkäriin tarvittaessa terveyskekukseen, kiitos siellä työssä oleville.

• evp.m

lääkäriin jäi pois.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      42
      7095
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3978
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      51
      3422
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      41
      2978
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2746
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2248
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2206
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2173
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      47
      2147
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      42
      2102
    Aihe