Kalen kukkula ja kaapelihissi

KävinUimassa

Onpahan ihan yksi vitun vitsi tämäkin.
18 liiralla pääset hissillä kukkulan toiseen päähän.
Siellä sit rämmit kivikossa ja juuri minkäänlaisia näköalapaikkoja ei ole.
Jos viitsit niin voit rämpiä sinne kukkulan toiseen päähän, jossa sisäänpääsy ns linnan alueelle.
Sisäänpääsystä sinne pitää maksaa vielä erikseen 15 liiraa.
En suosittele paikkaa kenellekään.
2 näköalapaikkaa siellä, mutta ei mitään muuta.
En ole eläissäni ikinä käynyt näin paskassa "linnoituksessa"
Todella väsynyt ja tyhjänpäiväinen paikka.
Alanya on paska mesta!

16

2961

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yulian

      Samaa mieltä. Kalella ei ole mitään nähtävää.
      Elokuussa testasin tuon kaapelihissin ja veikkaan alkuryysiksen jälkeen ankeaa tulevaisuutta sille. En näe mitään syytä, miksi kerran hissiä käyttänyt henkilö menisi sillä vielä joskus toisenkin kerran?

      • Anonyymi

        Me kyllä ollaan menty jo kolme kertaa hissillä ylös ja tullaan menemään aina ylös ei lomaa ilman kalea. Ja alas sitten kävellen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Me kyllä ollaan menty jo kolme kertaa hissillä ylös ja tullaan menemään aina ylös ei lomaa ilman kalea. Ja alas sitten kävellen

        Onneksi tässäKIN asiassa on helppo ratksisu - pysykää pois, pois on hyvä.
        Matkailu muutenkin ihan yliarvostettua - eikö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi tässäKIN asiassa on helppo ratksisu - pysykää pois, pois on hyvä.
        Matkailu muutenkin ihan yliarvostettua - eikö.

        Onhan se kamalaa kun meni melkeen 2e tuohonkin "turhaan huvitukseen" - sillähän olisi saanut pienen oluen


      • Anonyymi

        Kaikkien mielestä ei missään kohteen paikoissa ole mitään nähtävää - he istuvatkin Suomibaarin terassilla aurinkolaseissaan jottei tulevaisuus häikäise.

        Kaapelihissillä voi vaan käydä ylhäällä ja katsella maisemia matkalla - missä ei ole mitään nähtävää. Onhan se tietenkin myös älyttömän kallis taisi maksaa 1,7e


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan se kamalaa kun meni melkeen 2e tuohonkin "turhaan huvitukseen" - sillähän olisi saanut pienen oluen

        Juu, heikin baariin istumaan loman ajaksi niin ei mikään mene pieleen lomalla.
        Nälkä lähtee syömällä ja akka juomalla. Jokainen lomailee tyylillään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Me kyllä ollaan menty jo kolme kertaa hissillä ylös ja tullaan menemään aina ylös ei lomaa ilman kalea. Ja alas sitten kävellen

        Onhan tuo kamalaa tuhlausta - suorastaan törsäystä laittaa 15L moiseen hupiin ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, heikin baariin istumaan loman ajaksi niin ei mikään mene pieleen lomalla.
        Nälkä lähtee syömällä ja akka juomalla. Jokainen lomailee tyylillään

        klassinen deturin-asiakas


    • Nollapilkku1tonnia

      Ei pidä paikkaansa. On vain mielikuvituksesta kiinni. Edellisiltana hissiaseman viereisen baarin manageri rakastui minuun tulisesti. Aina pöytien siivoamisen ja lasien blokkausten välissä kävi minua suukottelemsssa ja hieromassa kipeytynyttä niskaani. Sellaista ihanaa huomaavaisuutta en ole koskaan ennen kokenut mieheltä. Hänellä on niin hurmaava ja rakastettava luonne. Osaa hellittelysanoja suomen kielelläkin. Kuten nyös venäjäksi, norjaksi, ruotsiksi, kurdiksi, tanskaksi, azeriksi j kazakin kielillä. Oikea kielinero. Oikein on silloin älykäskin. Hänkin kertoi rakastavansa minua. Nyt sitten myyn kaiken pois Suomessa ja muutan Alanyaan. Mitä töitä voisin siellä tehdä. Palkkaa haluan 2000 euroa puhtaana käteen, ryöviikko 37,5 tuntia ja vuosilomia 7 viikkoa. Ihana patatiisi odottaa minua ja rakastava uskollinen iki-ihana askim. Ostamne huonenna kihlat kaupungin eliitin aidon kullan ostospaikasta, Kulta-Kirkalta. Jaa että miten tuo asia liittyy kabiinihissiin? Lainasin tälle lasinkeräysosaston johtajalle 36 liiraa, kun hänellä ei ollut lompakko mukana ja sairaan äidin polviproteesi on vienyt vähäksi ajaksi kaikki irtorahat. Liput sitten ostettiin. Mentiin kabiiniin ja melkein heti aloitettiin nussiminen. Eihän se muuten onnistunut kuin tämä hento linnunluinen askim piti mennä lattialle makaakaan ja minä tuin itseäni vastakkaispenkkejä vasten, jotta en rusenna häntä alleni kun koko ison tytön painollani tulen päälle. Ihana rakkaus. Häistäkin oli jo puhetta. Ja koiranpennusta, jotta viihdyn kotona kun hän on aina töissä johtamassa ison ravintolan pöytien puhdistus- ja lasien keräysorganisaatiota.

      • Gggggh

        😂😂😂😂


      • Anonyymi

        Viikon naurut, kiitos.🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣


    • Martta69vee

      Me olemme mieheni kanssa käyneet Alanyassa 38 kertaa ja joka kerta olemme kukkulalla käyneet ja valokuvia sieltä ottaneet. On niin hieno maisema.
      Olen laittanut kaikki kuvat makuuhuoneemme seinille ja täynnä ne jo ovatkin.
      Tuota kaapelihissiä emme vielä ole kokeilleet enkä usko että siihen uskaltaudun.
      Taitaa romahtaa koko paska.

    • PiraattiBoxeritJalassa

      Kävin tänään hissillä Kalella.
      Surkein kaapelihissi ikinä missä olen ollut.
      En ymmärrä tämän hissin ideaa. Turisti viedään keskelle metsää, missä ei mitään nähtävää.
      No tapa se on tämäkin nyhtää tyhmältä turistilta 18 euroa

      • olettollo

        Hah hah haa! Se on 18 liiraa, sulla nuppi sekasin valuutoista ja ties mistä mömmöistä :D :D :D


    • Anonyymi

      Olit väärin siellä.

    • Anonyymi

      Voihan sitä pysyä koton , niin ei tule minkäänlaisia kokemuksia. Minä kun matkustan, niin en ainakaan tee sitä siinä merkityksessä että alan vikoja etsimään. Paljon kokenut matkustaja.......

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      16
      1429
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1285
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1192
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1072
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1026
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1003
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe