Pahoittelen kirjotusvirheitä, kello on jo 23:30 joten väsy on jo kova, äidinkielen numerokaan ei ollut paras.. mutta aloitetaan
Olin juuri täyttänyt 15-vuotta, eletiin Suomessa 1990-luvun lama-aikaa. Tämä tarina kertoo kiusaajastani, Aleksista.
Nimeni oli Mika, mutta sillä nimellä minua ei kutsuttu koulussa, muuta kuin opettajat ja siskoni Miia (siskoni kävi samaa koulua ja oli parasystäbäni). Minua sanottiin lähinnä Neidiksi tai Homoksi.. Olin tuolloin viellä kaapissa, joten nuo nimet repivät itsetunnon kappaleiksi.
Liikunta tunti.. 11.10. Minusta tuntui että Aleksi katsoi minua kummallisesti. Ihan kun olisin herkullinen lihapihvi jonka hän haluaisi syödä. Yritin olla välittämättä, mutta se oli vaikeaa. Tänään sattui olemaan koripalloa, lyhyen pituuteni ja hitauden vuoksi olin huono koripallossa, Aleksi oli taas hyvä.. Hän haukkui minua, kuitenkin tunnilla, vaikka lyönyt ei.. Liikunta tunnin loputtua, kaikki menivät pukuhuoneisiin ja suihkuun, minä jäin kuitenkin vessaan, siihen asti että muut lähtisivät, en jaksanut kuulla kuittailuja keskiverto pienemmästä peniksestä.. Kuulin muiden lähtevän joten päätin riisuuttua ja kävellä suihkulle päin..
Yhtäkkiä joka tarttuu minusta kiinni.. Käännähdän, säikähdän ... Aleksihan se siinä.. hän riisuutuu ja vetää meidät suihkuun..
-Mitä sä aijot? sanoin, peloissani.
-Nyt sä olet hiljaa tai mä hakkaan susta ilmat pihalle. Aleksi, kuistaa naurahtaen.
Tunnen Aleksin kivikovan täydessä stondiksessa olevan peniksen persettäni vasten. Hän työndää elimensä, minun suoleen..
Aahh, Lopeta! Huudan, peloissani.
Aleksi peittää mun suun kämmenellään, aloittaa pienen nussimisliikkeen, samalla hieroen mun penista ja hokien nyt "Homoneiti saa kunnolla kyrpää". Lause saa minut kiihottumaan, minkä aleksikin huomaa... Jatkuu
Kiusaajani Aleksi
GayNovellit
2
1709
Vastaukset
- joskus-kirjoitellut
Hienoa, että joku vielä kirjoittaa tänne uusia juttuja. Sille peukku.
Virheetöntä tekstiä tärkeämpää on se, että yleensä kirjoitat. Kirjoitustaitosi kyllä paranee, kun jatkat kirjoittamista. Myös tarinan kulkua kannattaa pohtia etukäteen.
Vinkki: Voit välttää enimmät kirjoitusvirheet, kun kirjoitat tekstisi ensin tekstinkäsittelyohjelmalla. Se kertoo sinulle ehdotukset oikeaan kirjoitusasuun ja auttaa yhdyssanoissa ym. Sen voit sitten kopioida tänne. Helppoa ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut ja Tall poppy -syndrooma
Persut ovat uhranneet käytännössä koko elämänsä lannistaakseen tai sabotoidakseen yksilöitä, jotka erottuvat joukosta ky54678Oot mahtava tyyppi
En tiedä luetko palstaa. Koitan siitä huolimatta. Oot mun mielestä tosi erityinen tyyppi. Nopeesti taisin ihastua. Jot434458Orpo: Seuraavalla hallituksella ei ole yhtään enempää rahaa
Valtiovarainministeriön virka-arvion mukaan julkisen talouden sopeutuksen tarve on noin kymmenen miljardia euroa ensi va1163488Miksi vihereät ja vasemmisto haluavat tuhota tämän maan?
He halusivat, että kannabis tulisi lailliseksi? - eikö kylliksi nuoria tuhota jo nyt huumeilla? - kannabis tuhosi minun1063456Suomen kieli hiipuu vähitellen Vantaalla
nykytahdilla jo joka kolmas vantaalainen on vieraskielinen 2030-luvun alussa. Maahanmuutto, suomalaisten alhainen synty313450Sofia servasi Pikku-Villen suvereenisti
– Ihanko tosissaan tuleva sosiaali- ja terveysministeri hyökkää oppositiopuolueen puheenjohtajaa vastaan siksi, että täm402897Ikävän karkoitukseen klassikkokysymys
Mikä biisi saa hymyn huulille ja ajatukset mukavasti siihen yhteen ja ainoaan? 🤩 Laita biisin sanat, älä linkkiä. Alo121030Pahimman luokan hasardi
sellainen sinä olet. Sut pitäis peitellä varoituskolmioilla ja vilkkuvaloilla, rajata lippusiimalla ja varustaa silmälap74867Elämäni rakkaus
Sitä sinä olet minulle ollut. Siksi tämä on kai niin vaikeaa. Jos sinä luopuisit niin ehkä se tulisi luonnostaan sitten63789- 92733