Pahoittelen kirjotusvirheitä, kello on jo 23:30 joten väsy on jo kova, äidinkielen numerokaan ei ollut paras.. mutta aloitetaan
Olin juuri täyttänyt 15-vuotta, eletiin Suomessa 1990-luvun lama-aikaa. Tämä tarina kertoo kiusaajastani, Aleksista.
Nimeni oli Mika, mutta sillä nimellä minua ei kutsuttu koulussa, muuta kuin opettajat ja siskoni Miia (siskoni kävi samaa koulua ja oli parasystäbäni). Minua sanottiin lähinnä Neidiksi tai Homoksi.. Olin tuolloin viellä kaapissa, joten nuo nimet repivät itsetunnon kappaleiksi.
Liikunta tunti.. 11.10. Minusta tuntui että Aleksi katsoi minua kummallisesti. Ihan kun olisin herkullinen lihapihvi jonka hän haluaisi syödä. Yritin olla välittämättä, mutta se oli vaikeaa. Tänään sattui olemaan koripalloa, lyhyen pituuteni ja hitauden vuoksi olin huono koripallossa, Aleksi oli taas hyvä.. Hän haukkui minua, kuitenkin tunnilla, vaikka lyönyt ei.. Liikunta tunnin loputtua, kaikki menivät pukuhuoneisiin ja suihkuun, minä jäin kuitenkin vessaan, siihen asti että muut lähtisivät, en jaksanut kuulla kuittailuja keskiverto pienemmästä peniksestä.. Kuulin muiden lähtevän joten päätin riisuuttua ja kävellä suihkulle päin..
Yhtäkkiä joka tarttuu minusta kiinni.. Käännähdän, säikähdän ... Aleksihan se siinä.. hän riisuutuu ja vetää meidät suihkuun..
-Mitä sä aijot? sanoin, peloissani.
-Nyt sä olet hiljaa tai mä hakkaan susta ilmat pihalle. Aleksi, kuistaa naurahtaen.
Tunnen Aleksin kivikovan täydessä stondiksessa olevan peniksen persettäni vasten. Hän työndää elimensä, minun suoleen..
Aahh, Lopeta! Huudan, peloissani.
Aleksi peittää mun suun kämmenellään, aloittaa pienen nussimisliikkeen, samalla hieroen mun penista ja hokien nyt "Homoneiti saa kunnolla kyrpää". Lause saa minut kiihottumaan, minkä aleksikin huomaa... Jatkuu
Kiusaajani Aleksi
GayNovellit
2
1360
Vastaukset
- joskus-kirjoitellut
Hienoa, että joku vielä kirjoittaa tänne uusia juttuja. Sille peukku.
Virheetöntä tekstiä tärkeämpää on se, että yleensä kirjoitat. Kirjoitustaitosi kyllä paranee, kun jatkat kirjoittamista. Myös tarinan kulkua kannattaa pohtia etukäteen.
Vinkki: Voit välttää enimmät kirjoitusvirheet, kun kirjoitat tekstisi ensin tekstinkäsittelyohjelmalla. Se kertoo sinulle ehdotukset oikeaan kirjoitusasuun ja auttaa yhdyssanoissa ym. Sen voit sitten kopioida tänne. Helppoa ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä602007Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661688Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701408Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2411367Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2321313Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3391179- 1281155
- 801135
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3171085IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3421082