Mistä lähettää palautetta Telialle? Ajattelin "kiittää" "hyvästä" "palvelusta" ennen kuin vaihdan operaattoria. Tietääkö joku mistä sähköpostiosoitteesta tavoittaa kyseisen "yrityksen" toimitusjohtajan?
Mistä lähettää palautetta Telialle?
12
2043
Vastaukset
- Eimistaan
Ei mistään.
- Arvaustoimisto
Jos toimitusjohtaja lukee sähköpostia, niin varmaan hänen nimellään osoite muotoa: [email protected]
Luultavasti ne viestit menee ensin jonkun sihteerin puskasuodattimen läpi. Löytyy johtajan nimellä ainakin Twitter- ja Linkedin-tilit. En tiedä, onko aitoja vai ei. Tietoa kyllä löytyy kun jaksaa hakea.
Johtaja tuskin kuitenkaan ensimmäisenä kaikkea lokaa käsittelee, vaan joku henkilökohtainen moderaattori.- nytjoentinentelialainen
No joo annoin asian sitten olla. Keskityn nyt ohjaamaan ne yritykset joissa käyn konsultoimassa muiden kuin telian asiakkaiksi. Ehkä sillä saa hieman balsamia haavoihin.
- Rekjakirjaudu
Mene telian sivulle. Rekisteröi itsesi ja ku keksit salasanan ja käyttäjätunnuksen niin kirjaudu sinne sisään, näet kaikki tietosi, puk koodit ym ja chatissa voit kysellä mitä tahansa niin saat hyvät vastaukset ja neuvot kysymyksiisi. Itselläni se toimii hyvin.
- Arvaustoimisto
Totta, asiakaspalvelu auttaa hyvin.
Palaute ei ehkä sitä kautta tavoita toimitusjohtajaa, varsinkaan negatiivinen. - Anonyymi
Arvaustoimisto kirjoitti:
Totta, asiakaspalvelu auttaa hyvin.
Palaute ei ehkä sitä kautta tavoita toimitusjohtajaa, varsinkaan negatiivinen.Telian asiakaspalvelu on ulkoistettu botille ja jos asiakaspalvelijan saa linoille, pitää se sinua tyhmänä ja ainoa keino on tehda valitus kuluttajaviranomaiselle, jos haluat saada rahasi takaisin kun liittymä ei toimi niin kuin pitää. DNAn ja Elisan 4G verkot toimivat LTE-M:stä huolimatta ulkomailta ostetuilla tikuilla.
- epkka1
vaihda liittymäsi toiselle operaattorille.!?
- epkka1
nukkukaa rauhassa vielä pari kuukautta.
- epkka1
miksi yhteydet eivät toimineet n.puoleen vuoteen täällä Karkkilassa?
- Anonyymi
Täällä myös hyvin pian entinen telian asiakas etsii missä voisi antaa palautetta. Mutta eihän se kys firmaa kiinnosta.
- Anonyymi
Tarkoitus oli ostaa Telialta kaikista edukkain yritysliittymä. No olin jo yli vuoden asiakkaana ja juuri huomasin vasta nyt että on veloitettu jostain lisäpaketista joka kuu 2e extraa, ja kk hinta kipusi jo 35 euroon. Huomasin asian nyt ja he sanoivat "Emme voi tehdä mitään."
En voi suositella.
Moilta näköjään yritysliittymät alkaen jopa 5e kuu, täysin käytön mukaan. Kyllä kiitos! - Anonyymi
Olen kymmeneen kertaan yrittänyt laittaa palautetta telialle; telia ei suostu selvittämään mistä laskun nettilasku koostuu, kun en ole tietääkseni käyttänyt nettiä ulkomailla ollenkaan!!!!!!!!!!!
Nyt kaiken huippu on, että telia yrittää laskuttaa puhelinlaskua toiseen kertaan, vaikka lasku on maksettu jo viime vuoden puolella!!!!!!!!!!!!!
Täytynee ottaa kuluttaja-asiamieheen yhteyttä.
Toimitusjohtajan sähköposti olisi hyvä saada.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.854858- 1643582
- 533159
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2022043- 351871
- 281808
- 461803
- 571704
- 181631
- 191627