Gallup: Kumppaneiden suuntautuminen?

BiStyle

Heippa bi-naiset ja -miehet!

Onko kumppanien seksuaalisella suuntautumisella teille väliä?

1. Oma sukupuolesi?
2. Oma seksuaalinen suuntautumisesi?
3. Hyväksytkö kumppaneiksesi kaikki neljä potentiaalista ryhmää eli a) bi-miehet, b) bi-naiset, c) heteromiehet/-naiset ja d) homot/lesbot?
4. Onko sinulla seksuaalista kokemusta kaikkia em. suuntauksia edustavista henkilöistä? Jos ei ole, niin mainitse puuttuvat ryhmät.
5. Poissuljetko tietoisesti jonkun em. ryhmistä? Jos, niin minkä?

Lisäkysymykset:

6. Jos sinulla on em. ryhmien osalta ns. paremmuusjärjestys, niin millainen se on.
7. Voisitko kuvitella seksuaalista suhdetta panseksuaalin kanssa?
8. Voisitko kuvitella seksuaalista suhdetta transmiehen kanssa?
9. Voisitko kuvitella seksuaalista suhdetta transnaisen kanssa?
10. Voisitko kuvitella seksuaalista suhdetta muunsukupuolisen kanssa?

32

329

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mielenkiintoinen aloitus, kiitos tästä :)

      Onko kumppanien seksuaalisella suuntautumisella teille väliä?
      Ei ole (ihastun homoihinkin :''''D vaikka en tietenkään etene näissä epätoivoisissa tapauksissa fantasioita pidemmälle heidän suuntauksensa tultua ilmi)!

      1. Oma sukupuolesi?
      Nainen.

      2. Oma seksuaalinen suuntautumisesi?
      Biseksuaali.

      3. Hyväksytkö kumppaneiksesi kaikki neljä potentiaalista ryhmää eli a) bi-miehet, b) bi-naiset, c) heteromiehet ja d) lesbot?
      Hyväksyn. Kemiat ja elämänarvot ovat se mikä merkitsee. Ainoa rajoite tulee vastapuolelta, jos oma bisseyteni (kyky kokea molemmat sukupuolet seksuaalisesti & romanttisesti vetovoimaiseksi) on hänelle ongelma tai huvin aihe tai fetissi...

      4. Onko sinulla seksuaalista kokemusta kaikkia em. suuntauksia edustavista henkilöistä? Jos ei ole, niin mainitse puuttuvat ryhmät.
      Ei kokemusta. Parin heteromiehen kanssa olen seurustellut kevyesti, mutta ei ikinä ole johtanut mihinkään (lähinnä oman pään sisäisten rajoitteiden ja epävarmuuden vuoksi) :( Myös yhden naisen kanssa oli flirttailua aika pitkäänkin, mutta silloin en vielä tuntenut itseäni kunnolla ja hän oli tietyissä asioissa kypsempi/ kokeneempi kuin minä (minua vanhempi ja elänyt LGBT-asioista valveutuneessa ympäristössä toisin kuin minä), joten ajoitus oli väärä.

      5. Poissuljetko tietoisesti jonkun em. ryhmistä? Jos, niin minkä?
      En poissulje mitään ryhmistä. Lesbojen kanssa olen hieman varuillani, koska on tullut kuva, että osa voi ahdistua bisseydestä huomattavastikin(?). Mutta lesbo kelpaa yhtä hyvin kuin muutkin, jos on ihana ja "kolahtava" ihminen :)

      6. Jos sinulla on em. ryhmien osalta ns. paremmuusjärjestys, niin millainen se on.
      Hmmm. Hetero- ja bimiehet ehkä perheen perustamisen näkökulmasta (sujuisi "helpoiten"), bi- ja lesbonaiset henkilökemioiden näkökulmasta. Bimiehet ja -naiset ehkä ennen heteromiehiä ja lesboja siinä mielessä, että voisi saada vertaistukea :D Eri sukupuolissa ihastuksen (varsinkin ensi-ihastuksen) suhteen korostuvat vähän eri asiat, vaikka koenkin sekä romanttista että seksuaalista vetovoimaa kaikkia ryhmiä a-d kohtaan. Kun tutustuu paremmin niin nämä sukupuolikohtaiset erot yleensä tasoittuvat.
      Poikkeuksia tietysti on joka suuntaan! Esim. muutamien miesten kanssa kemiat kohdanneet alusta alkaen poikkeuksellisen hyvin ja bi/lesbonaisellakin voi olla lapsia edellisestä suhteesta.

      7. Voisitko kuvitella seksuaalista suhdetta panseksuaalin kanssa?
      Toki, miksi ei? Tai ehkä siinä tapauksessa miettisin kaksi kertaa, jos panseksuaali pitäisi minua jotenkin "suvaitsevaisuuden suhteen rajoittuneena", kun ihastun eri sukupuoliin hieman eri tavalla...

      8. Voisitko kuvitella seksuaalista suhdetta transmiehen kanssa?
      Toki, heissäkin on hyvin viehättäviä ihmisiä. Tietysti mahdollinen muutosprosessi ja sen mukanaan tuomat käytännön ongelmat mietityttävät, mutta eivät ole turn off. Jokaisellahan meistä on omat haasteensa elämässään.

      9. Voisitko kuvitella seksuaalista suhdetta transnaisen kanssa?
      Sama kuin edellisessä. Lisäksi olisi ihan huippua, jos voisi saada rakkaan kanssa biologisia lapsia!

      10. Voisitko kuvitella seksuaalista suhdetta muunsukupuolisen kanssa?
      Kyllä, jos hän on suurin piirtein sinut itsensä kanssa eli hänen kokemusmaailmastaan pystyy keskustelemaan avoimesti.

      • Omat bonuskysymykseni:

        11. Voisitko kuvitella seksuaalista suhdetta transvestiitin kanssa?
        Olen ollut tiittejä kohtaan ajatuksen tasolla hieman syrjivä, mutta uskon sen johtuvan median antamasta vääristyneestä kuvasta ja siitä etten tunne yhtäkään henkilökohtaisesti. Tavallinen (ei yliampuva seksifetissi) tiittityttö tai -poika menisi ja voisi olla jopa plussa ;)

        12. Voisitko kuvitella seurustelevasi aseksuaalin kanssa?
        Yhden vakavan ihastuksen kohdalla aseksuaalisuus on aiheuttanut lieviä sydänsuruja, vaikka en edes ollut täysin varma hänen suuntauksestaan ja sen vaikutuksesta hänen elämäänsä käytännössä. Vaikka seurustelukokemusta minulla ei ole, kumppanin aseksuaalisuus tuntuisi kyllä jossain mielessä menetykseltä - riippuen tietysti aseksuaalin kyvystä elää seksuaalisen ihmisen kanssa sekä kummankin kyvystä tehdä kompromisseja ja keksiä "luovia ratkaisuja".


      • Ps. Tulkitsin "seksuaalisen suhteen" seurustelusuhteeksi. En ole tottunut irtosuhteisiin enkä kaipaa niitä, joten niiden suhteen minulla ei ole kommentoitavaa :)


    • Tämä nyt on juurikin sellaista ahdasmielistä lokerointia, jota vastaan kapinoin. Olen 50 nainen, eikä tapani ole pohtia etukäteen, kenen kanssa olisin/en olisi.
      Sitä joko syttyy toiselle tai ei syty.

    • 100prosenttinenhomo

      No tähän on ainakin helppo vastata.


      1. Mies

      2. Homoseksuaali

      3. No en tietenkään muutenhan en olisi homo.

      4. Toistan edellisen vastauksen, joten puuttuvat ryhmät ovat tietenkin kaikki naiset ja heteromiehet.

      5. No tietenkin heteronaiset, bi-naiset, lesbot, heteromiehiä en haluaisi sulkea mutta kun tiedän etten voi heitä saada niin olosuhteiden pakosta joudun heidätkin sulkemaan.

      6. On. 1 Homomiehet, 2 Bi-miehet, 3 Heteromiehet.

      7. No panseksuaalihan on periaatteessa sama kuin biseksuaali joten aivan hyvin voisin kuvitella bi miehenkin kanssa.

      8. En, koska se on kuitenkin puoleksi nainen.

      9. En, koska sekin on puoleksi nainen.

      10. Siihen sait jo vastauksen koska se muusukupuolinen on yhtä kuin trans.

      • 7. Biseksuaalisuus on ymmärtääkseni kattokäsite: kokee seksuaalista ja/tai romanttista ihastumista useampaan kuin yhteen sukupuoleen. Panseksuaalisuus on alakäsite: kokee ihastusta sukupuolesta riippumatta/ sukupuoli on täysin merkityksetön ihastumisen kannalta, ns. "sukupuolisokeus" (mutta joka tapauksessa ihastuu useampaan kuin yhteen sukupuoleen). Ero voisi käytännössä näkyä esim. siinä, että bisse ihastuisi vain miehiin ja naisiin, mutta pan myös muunsukupuolisiin/ määrittelemättömiin.

        Olen myös hieman eri mieltä siitä, että transsukupuolinen on "puoliksi" jotain (etenkin jos puhutaan kaikista transsukupuolisista kollektiivisena ryhmänä)... mutta jokaisellahan meistä on omat ajatusmallimme :)


      • NeitiBii
        tyttömäinenpoikatyttö kirjoitti:

        7. Biseksuaalisuus on ymmärtääkseni kattokäsite: kokee seksuaalista ja/tai romanttista ihastumista useampaan kuin yhteen sukupuoleen. Panseksuaalisuus on alakäsite: kokee ihastusta sukupuolesta riippumatta/ sukupuoli on täysin merkityksetön ihastumisen kannalta, ns. "sukupuolisokeus" (mutta joka tapauksessa ihastuu useampaan kuin yhteen sukupuoleen). Ero voisi käytännössä näkyä esim. siinä, että bisse ihastuisi vain miehiin ja naisiin, mutta pan myös muunsukupuolisiin/ määrittelemättömiin.

        Olen myös hieman eri mieltä siitä, että transsukupuolinen on "puoliksi" jotain (etenkin jos puhutaan kaikista transsukupuolisista kollektiivisena ryhmänä)... mutta jokaisellahan meistä on omat ajatusmallimme :)

        Mun mielestä ero ei vain "näy käytännössä", vaan ero on todellakin siinä, että biseksuaali ihastuu nimenomaan miehiin JA naisiin. Bi tarkoittaa kahta, pan kaikkia/kaikkea. Tuolla ylempänä kun on gallup-vastauksesi (kiitos siitä!) niin mietin sitä lukiessani, että ethän sä olekaan biseksuaali vaan panseksuaali... Mitä itse ajattelet?


      • NeitiBii

        Hei 100prosenttinenhomo! Tää gallup saattoi tuntua hieman epäsopivalta sulle, mutta alussa lukikin "Heippa bi-miehet ja -naiset". Oli silti mielenkiintoista lukea sun vastaukset.


      • NeitiBii kirjoitti:

        Mun mielestä ero ei vain "näy käytännössä", vaan ero on todellakin siinä, että biseksuaali ihastuu nimenomaan miehiin JA naisiin. Bi tarkoittaa kahta, pan kaikkia/kaikkea. Tuolla ylempänä kun on gallup-vastauksesi (kiitos siitä!) niin mietin sitä lukiessani, että ethän sä olekaan biseksuaali vaan panseksuaali... Mitä itse ajattelet?

        Moi ja kiitos vastauksesta :) Joo, eihän ero käytännössä näy, mutta huomautin joka tapauksessa, että se kuiten on olemassa. Ehkä turhaan ;) Bi:n määritelmä on itseasiassa "kokee seksuaalista tai romanttista mielenkiintoa useampaa kuin yhtä sukupuolta kohtaan", joten bi-alkuliite on hieman harhaanjohtava. Suurin osa bisseistä varmaan kuitenkin elää nainen/mies-jaon mukaan :)

        Olen itsekin pohtinut, että olisinko panseksuaali. Bi tuntuu kuitenkin minulle luontevammalta, koska ihastun miehiin ja naisiin ainakin ensialkuun hieman eri tavalla, heissä vetävät puoleensa eri asiat. Muunsukupuolisiakaan en sulje laskuista, vaikka en kylläkään ole ikinä edes ihastunut kehenkään muunsukupuoliseen. Joten itse asiassa en tiedä miten se käytännössä menisi. Kerran katsoin ohjelman muunsukupuolisista (olikohan A2), ja huomasin siinäkin viehättyväni henkilöiden feminiinisistä tai maskuliinisista piirteistä vaikka he eivät kokeneetkaan olevansa miehiä eivätkä naisia. Eli mulla on tämä nainen/mies-jako kuitenkin omassa päässäni seksuaalisen/ romanttisen kiinnostuksen suhteen, vaikka se ei tietenkään tarkoita että pidän muunsukupuolista miehenä tai naisena. Transnaisiin suhtaudun (joissain tapauksissa maskuliinisina) naisina ja transmiehiin (joissain tapauksissa feminiinisinä) miehinä, joskaan henkilökohtaisesti en yhtäkään transsukupuolistakaan läheisesti tunne.
        Mutta ehkä joskus panseksuaalisuus tuntuu vielä omalta nimitykseltä, mene ja tiedä :)

        Samaa mieltä NeitiBiin kanssa, että tämä ei ehkä ollut aiheeltaan 100%homolle suunnattu galluppi, mutta kiva vastauksiasi oli silti lukea :)


      • 100prosenttinenhomo
        NeitiBii kirjoitti:

        Hei 100prosenttinenhomo! Tää gallup saattoi tuntua hieman epäsopivalta sulle, mutta alussa lukikin "Heippa bi-miehet ja -naiset". Oli silti mielenkiintoista lukea sun vastaukset.

        Kyllähän siellä luki että "Heippa bi-naiset ja -miehet!" Joten tulkitsin että kysely oli bi-naisille ja kaikenlaisille miehille. Mutta joo ihan mielenkiintoista oli vastata.


      • 100prossaaLesbo
        NeitiBii kirjoitti:

        Hei 100prosenttinenhomo! Tää gallup saattoi tuntua hieman epäsopivalta sulle, mutta alussa lukikin "Heippa bi-miehet ja -naiset". Oli silti mielenkiintoista lukea sun vastaukset.

        1. Nainen
        2. 100% lesbo
        3. Ainoastaan vain naiset ja niistäkin mieluiten vain lesbot.
        4. Ei ole
        5. Tottakai miehet ja sitten vielä ne ärsyttävimmät ja tyhmimmät bi-akat.
        6. Vain naiset.
        7. En
        8. En
        9. Siinä ja siinä, riippuu tyypistä. Jos on todella läpimenevä niin sitten suuri ehkä kyllä, muuten ehdoton ei.
        10. En oikeastaan. Pidän selkeydestä.


      • 100prosenttinenhomo kirjoitti:

        Kyllähän siellä luki että "Heippa bi-naiset ja -miehet!" Joten tulkitsin että kysely oli bi-naisille ja kaikenlaisille miehille. Mutta joo ihan mielenkiintoista oli vastata.

        Haha, sulla ei taida olla kirjakieli hallussa (viiva sanan edessä korvaa edellisen sanan yhdysosan). Mutta eipä mitään, maailma ei tähän kaadu vaikka lesbot ja homot ovatkin tästä bissekyselystä kumman kiinnostuneita ;)


      • kysynuteliaisuudesta

        Ensimmäistä kertaa 100prosenttinenhomo kirjoitti jotain asiallista. Aiemmin vain haukkunut naisia lutkiksi jne ja bimiehiin ei koskisi pitkällä tikullakaan. Mistähän nyt tuulee?


      • Mulkku-Seppo
        tyttömäinenpoikatyttö kirjoitti:

        7. Biseksuaalisuus on ymmärtääkseni kattokäsite: kokee seksuaalista ja/tai romanttista ihastumista useampaan kuin yhteen sukupuoleen. Panseksuaalisuus on alakäsite: kokee ihastusta sukupuolesta riippumatta/ sukupuoli on täysin merkityksetön ihastumisen kannalta, ns. "sukupuolisokeus" (mutta joka tapauksessa ihastuu useampaan kuin yhteen sukupuoleen). Ero voisi käytännössä näkyä esim. siinä, että bisse ihastuisi vain miehiin ja naisiin, mutta pan myös muunsukupuolisiin/ määrittelemättömiin.

        Olen myös hieman eri mieltä siitä, että transsukupuolinen on "puoliksi" jotain (etenkin jos puhutaan kaikista transsukupuolisista kollektiivisena ryhmänä)... mutta jokaisellahan meistä on omat ajatusmallimme :)

        Ei ole olemassa mitään "muun sukupuolisia". On vain miehiä tai naisia. Tämä on biologinen fakta ja se ei siitä lässytyksellä muutu!


      • Mulkku-Seppo kirjoitti:

        Ei ole olemassa mitään "muun sukupuolisia". On vain miehiä tai naisia. Tämä on biologinen fakta ja se ei siitä lässytyksellä muutu!

        Kiitos tästä tajunnanräjäyttävästä tiedosta :) Näyttää siltä ettet tiedä, mitä käsitteellä "muunsukupuolinen" tarkoitetaan.


    • NeitiBii

      Kivanoloinen gallup!

      1. Oma sukupuolesi?
      Olen nainen (cis-nainen).

      2. Oma seksuaalinen suuntautumisesi?
      Olen biseksuaali.

      3. Hyväksytkö kumppaneiksesi kaikki neljä potentiaalista ryhmää eli...?
      En oikeastaan ole kiinnostunut bi-miehistä, sillä pidän heitä aika homoina. Varmaan bi-miehissä on eroja, mutta tietämäni bissemiehet ovat kovasti miesten perään. Minulla on ystävänä muutama bissemies ja ystävyys toimii hienosti. Joissain elämän kriisikohdissa (esim. suhteen katkettua) yksi heistä ehdotti seksisuhdetta ja toinen ehdotti fuckbuddy-suhdetta ihan muuten vain. En ole ollut pätkääkään kiinnostunut heidän fyysisten suhteiden ehdotuksistaan. Olen kylläkin ollut jo etukäteen tietoinen, että heillä on useita seksuaalisia kumppaneita samaan aikaankin, mitä en täysin ymmärrä. Olen kyllä sekstannut ja ollut salasuhteessakin varattujen heteromiesten kanssa, mutta silloin ollut tunteitakin pelissä ja pisimmän suhteen heteromies ainakin sanoi, ettei hänellä ole minkäänlaista seksielämää vaimon kanssa. Eli hyväksyn kumppaneikseni vain heteromiehet, bi-naiset ja lesbot.

      4. Onko sinulla seksuaalista kokemusta kaikkia em. suuntauksia edustavista henkilöistä?
      Ei ole seksuaalista kokemusta bi-miehistä, mutta heteromiehistä, bi-naisista ja lesboista on kokemusta.

      5. Poissuljetko tietoisesti jonkun em. ryhmistä?
      Kyllä, poissuljen bi-miehet 99%:sti.

      6. Jos sinulla on em. ryhmien osalta ns. paremmuusjärjestys, niin millainen se on?
      Jaetulla ykkössijalla on hetskumiehet ja bi-naiset. Aiemmin hetskumiehet olivat ykkösenä, mutta bi-naiset ovat nousseet rankingissani ja saattavat pian ajaa hetskumiesten ohi. Lesbot ovat viimeisinä, mutta myös hankalin ryhmä arvioida. Todella monet lesbot vihaavat tai inhoavat bissejä. Nekin jotka suvaitsevat meitä, usein pitävät meitä jotenkin likaisina ja epäluotettavina. Lesboissa on kuitenkin aivan mahtavia tyyppejä ja jos sellaiseen törmää sekä rakastuu, saattaakin ajautua vuosisadan rakkaustarinaan. Bi-naiset ovat parasta matskua vertaistuenkin mielessä tai siis ei tarvitse selittää itseään, eikä epäillä toista. Heteromiehet ovat aika heterogeeninen porukka eli joukkoon mahtuu kaikenlaisia tyyppejä pähkähulluista todellisiin helmiin.

      7. Voisitko kuvitella seksuaalista suhdetta panseksuaalin kanssa?
      No, oikeastaan en ole kuvitellut. Ei se kuitenkaan mahdottomuus ole.

      8. Voisitko kuvitella seksuaalista suhdetta transmiehen kanssa?
      En.

      9. Voisitko kuvitella seksuaalista suhdetta transnaisen kanssa?
      En.

      10. Voisitko kuvitella seksuaalista suhdetta muunsukupuolisen kanssa?
      Enpä juuri.

      Lisäkysymyksinä kysyttiin, voisiko kuvitella suhdetta transvestiitin tai aseksuaalin kanssa. Vastaan molempiin, että en voisi. Siis ystävyyssuhdetta voisin kuvitella kumpaistenkin kanssa, mutta en seurustelusuhdetta.

    • KybälläHeteroÄijä

      1. Mies
      2. 100% hetero
      3. En
      4. Ei
      5. Kaikki muut paitsi 100% heteronaiset
      6. Vain heteronaiset. Ei bissenaisia, pettävät miehiä naisten kanssa ja naisia miesten kanssa. Koska olen mies niin luen pettämiseksi sen, että nainen käy muhimassa toisen naisen kanssa. Lisäksi näin heteromiehenä on epäkiihottavaa, että nainen miettii naista eikä miestä. Väistämättäkin sängyssä tulisi mieleen, että muna ei oikeasti maistu. Mielummin sitä ottaa naisen, jolle muna todellakin maistuu.
      7. En
      8. En
      9. En
      10. En

      • NeitiBii

        Kuulehan... Väität, että "nainen miettii naista eikä miestä". Ne naiset, jotka miettivät pelkkiä naisia, ovat lesboja. Biseksuaalinaiset kyllä ajattelevat miehiä aivan varmasti. He vain miettivät miesten lisäksi naisiakin ns. siinä mielessä. Uskoisin useimmille bisseille munankin maistuvan eli turhaan taidat olla huolissasi. Juuri sinun kaltaisiin miehiin törmätessäni valehtelen olevani 100%:sesti heteronainen. Älä siis ole varma, ettet olisi itsekin joskus ollut intiimissä kanssakäymisessä bi-naisten kanssa ;-D


      • KybälläHeteroÄijä
        NeitiBii kirjoitti:

        Kuulehan... Väität, että "nainen miettii naista eikä miestä". Ne naiset, jotka miettivät pelkkiä naisia, ovat lesboja. Biseksuaalinaiset kyllä ajattelevat miehiä aivan varmasti. He vain miettivät miesten lisäksi naisiakin ns. siinä mielessä. Uskoisin useimmille bisseille munankin maistuvan eli turhaan taidat olla huolissasi. Juuri sinun kaltaisiin miehiin törmätessäni valehtelen olevani 100%:sesti heteronainen. Älä siis ole varma, ettet olisi itsekin joskus ollut intiimissä kanssakäymisessä bi-naisten kanssa ;-D

        Kuinkahan monta miestä sinulla sitten ollut? Nautit ilmeisesti huomiosta kovasti. Miehenä en haluaisi ”käytettyä, likaista, lutkamaista” naista. Ei ole vaimomatskuu ehdottomasti. Ehkä ura katuhuorana tai bordellissa olis uskottovampaa mut 100 % NOOT vaimomatskuu!


      • TampereenNeidot
        KybälläHeteroÄijä kirjoitti:

        Kuinkahan monta miestä sinulla sitten ollut? Nautit ilmeisesti huomiosta kovasti. Miehenä en haluaisi ”käytettyä, likaista, lutkamaista” naista. Ei ole vaimomatskuu ehdottomasti. Ehkä ura katuhuorana tai bordellissa olis uskottovampaa mut 100 % NOOT vaimomatskuu!

        Jees! Kunnollisille jäbille kelpaa kunnollinen mimmi ei mikään lumppu.

        Mahtaakohan nääs neitibii ollaTampereen neitoja?


      • KukaSuvaitseeMitäkin
        NeitiBii kirjoitti:

        Kuulehan... Väität, että "nainen miettii naista eikä miestä". Ne naiset, jotka miettivät pelkkiä naisia, ovat lesboja. Biseksuaalinaiset kyllä ajattelevat miehiä aivan varmasti. He vain miettivät miesten lisäksi naisiakin ns. siinä mielessä. Uskoisin useimmille bisseille munankin maistuvan eli turhaan taidat olla huolissasi. Juuri sinun kaltaisiin miehiin törmätessäni valehtelen olevani 100%:sesti heteronainen. Älä siis ole varma, ettet olisi itsekin joskus ollut intiimissä kanssakäymisessä bi-naisten kanssa ;-D

        Ei kai tossa mitään huonoa ole jos kaveri kokee vain heteronaisen omakseen. Päinvastoin hienoa! Omat kohtaamiset ovat olleet hieman erilaisia. Mies joko vaatii 0-toleranssin naisista yhdessäolon aikana tai sit vastaavasti ei haittaa jos 'satunnaisesti' toisen naisen sekstailee, mut miehet ovat tietty out. Varsinkin tässä jälkimmäisessä esim. helposti tulee mieleen kahden
        kauniin naisen kanssa kimppakiva-ajatus ja miehelle riittää ihan se sivusta katselukin. Jolloin on ollut pakko kaverilta kysyä, et mitä ihmettä mä miehellä silloin teen? No enemmän puhetta biseksuaalisuus on herättänyt hetsku-naisten keskuudessa. Yleensä pussailu on ollut kovasti suosittua kun aihe on noussut esiin jossain illanistujaisten tai kuppila-kierroksen lomassa:)


    • avutonkroisantti

      1. Oma sukupuolesi?
      -Nainen

      2. Oma seksuaalinen suuntautumisesi?
      -Biseksuaali

      3. Hyväksytkö kumppaneiksesi kaikki neljä potentiaalista ryhmää eli a) bi-miehet, b) bi-naiset, c) heteromiehet/-naiset ja d) homot/lesbot?
      -Tietysti

      4. Onko sinulla seksuaalista kokemusta kaikkia em. suuntauksia edustavista henkilöistä? Jos ei ole, niin mainitse puuttuvat ryhmät.
      - On ollut hetero miehen kanssa. (ja pan naisen kanssa) Ei ole ollut muiden kanssa seksuaalista kokemusta.

      5. Poissuljetko tietoisesti jonkun em. ryhmistä? Jos, niin minkä?
      -En.

      Lisäkysymykset:
      6. Jos sinulla on em. ryhmien osalta ns. paremmuusjärjestys, niin millainen se on.
      -Ei ole.

      7. Voisitko kuvitella seksuaalista suhdetta panseksuaalin kanssa?
      -Kyllä voin ja on ollutkin.

      8. Voisitko kuvitella seksuaalista suhdetta transmiehen kanssa?
      -En ainakaan usko.

      9. Voisitko kuvitella seksuaalista suhdetta transnaisen kanssa?
      -Ehkä.

      10. Voisitko kuvitella seksuaalista suhdetta muunsukupuolisen kanssa?
      -Ehkä.

      • NeitiBii

        Minä vastasin, etten voi kuvitella seksuaalista suhdetta transmiehen tai transnaisen kanssa. Meinasin laittaa "ehkä" transmiesten kohdalle, mutta transnainen tuntuu mahdottomalta. Meillä menee siis ristiin ajatukset transnaisten ja -miesten osalta. Kiinnostavaa!


      • NeitiBii kirjoitti:

        Minä vastasin, etten voi kuvitella seksuaalista suhdetta transmiehen tai transnaisen kanssa. Meinasin laittaa "ehkä" transmiesten kohdalle, mutta transnainen tuntuu mahdottomalta. Meillä menee siis ristiin ajatukset transnaisten ja -miesten osalta. Kiinnostavaa!

        On oikeasti tosi mielenkiintoista huomata, että jokaisella bissellä on oma maku. Olen seuraillut skeneä myös ulkomaisilla foorumeilla. Maut vaihtelevat jo siinä suhteessa, että mikä on "homousprosentti" - jotkut ovat melkein 50/50, joillakin oma tai vastakkainen sukupuoli kiinnostaa selvästi enemmän. Minäkin ajattelin ensin transsukupuolisista vain transnaisia, mutta sitten kun olen nähnyt transmiehiä niin ovathan hekin monet ihan älyttömän hyvän näköisiä (ulkonäöstä tosin on vielä piiitkä matka ihmiseen tutustumiseen ja rakastumiseen mutta kuitenkin)! Varmaan kohdallani mielipide johtui siitä, että transnaisia näkyy mediassa paljon enemmän kuin transmiehiä, joten heihin on helpompi suhtautua.


      • KiinnostaisTietää
        tyttömäinenpoikatyttö kirjoitti:

        On oikeasti tosi mielenkiintoista huomata, että jokaisella bissellä on oma maku. Olen seuraillut skeneä myös ulkomaisilla foorumeilla. Maut vaihtelevat jo siinä suhteessa, että mikä on "homousprosentti" - jotkut ovat melkein 50/50, joillakin oma tai vastakkainen sukupuoli kiinnostaa selvästi enemmän. Minäkin ajattelin ensin transsukupuolisista vain transnaisia, mutta sitten kun olen nähnyt transmiehiä niin ovathan hekin monet ihan älyttömän hyvän näköisiä (ulkonäöstä tosin on vielä piiitkä matka ihmiseen tutustumiseen ja rakastumiseen mutta kuitenkin)! Varmaan kohdallani mielipide johtui siitä, että transnaisia näkyy mediassa paljon enemmän kuin transmiehiä, joten heihin on helpompi suhtautua.

        Ulkomaalaisilla foorumeilla... hmm. Minkähän maan foorumeilla olet käynyt? Olisiko sinulla tietoa jakaa millaisia foorumeita muualla on?


      • KiinnostaisTietää kirjoitti:

        Ulkomaalaisilla foorumeilla... hmm. Minkähän maan foorumeilla olet käynyt? Olisiko sinulla tietoa jakaa millaisia foorumeita muualla on?

        Haha, lähinnä vain youtube :D Siellä kattelen bi-aiheisia videoita ja luen kommentteja videoiden alla. bi.org-sivusto ( Journal of Bisexuality & BiMagazine) on musta ihan hyvä, mutta siellä olen vain lukenut kirjoituksia. Se ei ole oikeastaan somesivusto. Googlella löytää varmasti muutakin :)


      • Mulkku-Seppo
        NeitiBii kirjoitti:

        Minä vastasin, etten voi kuvitella seksuaalista suhdetta transmiehen tai transnaisen kanssa. Meinasin laittaa "ehkä" transmiesten kohdalle, mutta transnainen tuntuu mahdottomalta. Meillä menee siis ristiin ajatukset transnaisten ja -miesten osalta. Kiinnostavaa!

        On se sairasta että naiset imee vittua ja miehet poraa paska-aukkoon toisiaan. Transjutut ne vasta sairaita onkin. Taitaa noilla kaikilla epänormaaleilla olla jokin aivovaurio vai mistäköhän tällainen sairas kehitys johtuu?


      • Mulkku-Seppo kirjoitti:

        On se sairasta että naiset imee vittua ja miehet poraa paska-aukkoon toisiaan. Transjutut ne vasta sairaita onkin. Taitaa noilla kaikilla epänormaaleilla olla jokin aivovaurio vai mistäköhän tällainen sairas kehitys johtuu?

        Tervemenoa sitten vaan pois näiltä palstoilta ;)


    • Bisse_

      1. Oma sukupuolesi? Nainen

      2. Oma seksuaalinen suuntautumisesi? Biseksuaali

      3. Hyväksytkö kumppaneiksesi kaikki neljä potentiaalista ryhmää eli a) bi-miehet, b) bi-naiset, c) heteromiehet/-naiset ja d) homot/lesbot?

      Kyllä, mutta heteronaisten ja homojen en katso olevan potentiaalisia kumppaniehdokkaita...

      4. Onko sinulla seksuaalista kokemusta kaikkia em. suuntauksia edustavista henkilöistä? Jos ei ole, niin mainitse puuttuvat ryhmät.

      Seksuaalista kokemusta vain heteromiehistä ja bi-naisista.

      5. Poissuljetko tietoisesti jonkun em. ryhmistä? Jos, niin minkä?

      En sulje

      Lisäkysymykset:

      6. Jos sinulla on em. ryhmien osalta ns. paremmuusjärjestys, niin millainen se on.

      1. Binainen 2. lesbo 3. bimies 4. heteromies

      7. Voisitko kuvitella seksuaalista suhdetta panseksuaalin kanssa?

      Kyllävoisin

      8. Voisitko kuvitella seksuaalista suhdetta transmiehen kanssa?

      En

      9. Voisitko kuvitella seksuaalista suhdetta transnaisen kanssa?

      En

      10. Voisitko kuvitella seksuaalista suhdetta muunsukupuolisen kanssa?

      Kyllä

      En voi kuvitella suhdetta transvestiitin tai aseksuaalin kanssa

    • Mulkku-Seppo

      Normaali mies joka inhoaa kaikkea epänormaalia ja sairasta. Eiköhän tämä riitä vastaukseksi. Vain heteronaisia muut pitäs ampua.

      • epäilyttävää

        No mitä teet sitten täällä bi palstalla?


    • Monobi

      1. Oma sukupuolesi?
      Nainen (cis).

      2. Oma seksuaalinen suuntautumisesi?
      Bi.

      3. Hyväksytkö kumppaneiksesi kaikki neljä potentiaalista ryhmää eli a) bi-miehet, b) bi-naiset, c) heteromiehet/-naiset ja d) homot/lesbot?
      En. Bi-naiset, heteromiehet ja lesbot hyväksyn kumppaneiksi.

      4. Onko sinulla seksuaalista kokemusta kaikkia em. suuntauksia edustavista henkilöistä? Jos ei ole, niin mainitse puuttuvat ryhmät.
      Ei ole kokemusta heteronaisista, trans-miehistä, trans-naisista eikä bi-miehistä.

      5. Poissuljetko tietoisesti jonkun em. ryhmistä? Jos, niin minkä?
      Suljen tietoisesti pois nuo kohdassa 4 luetellut ryhmät.

      Lisäkysymykset:

      6. Jos sinulla on em. ryhmien osalta ns. paremmuusjärjestys, niin millainen se on.
      Tää on vähän kauhea kysymys, mutta vastataan nyt kuitenkin. 1Bi-naiset, 2Heteromiehet ja 3Lesbot. Lesbot vois olla ykkösenäkin, mutta valitettavasti on osunut kohdalle niin sekopäisiä lesboja, että oon alkanut varovaiseksi.
      Bi-miehet oon poissulkenut kokonaan, koska mun tuntemat bi-miehet on 99%:sesti homoja, huumeriippuvaisia tai mielenterveysongelmaisia. Tai noita kaikkia. Ei muuten ihmetyttänyt yhtään, että Jari Sillanpäälläkin on huumeongelma. Miehiin päin olevilla miehillä se tuntuu olevan yleistä nykyään Suomessa ja vieläpä töissä käyvillä fiksuilla miehillä. Se yksikin hyppäs sieltä parvekkeelta alas Helsingin Pasilassa aika äskettäin. Tarvitsis ensin tutustua edes yhteen tasapainoiseen bissemieheen ennenkuin tulisin toisiin ajatuksiin.

      7. Voisitko kuvitella seksuaalista suhdetta panseksuaalin kanssa?
      En.

      8. Voisitko kuvitella seksuaalista suhdetta transmiehen kanssa?
      En.

      9. Voisitko kuvitella seksuaalista suhdetta transnaisen kanssa?
      En.

      10. Voisitko kuvitella seksuaalista suhdetta muunsukupuolisen kanssa?
      99%:sesti en.

    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      61
      1986
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      52
      1720
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      56
      1626
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1547
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1525
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1445
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1326
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe