Myyjä väitti että HD Thunder HD6500 V2 digiboksilla pystyy katsomaan myös kaapelitaloudessa Maikkarin tekstitykset nopeutettuna. Onko kellään kokemusta tästä tai voisiko joku ko. laitteen omistava testata että onnistuuko tämä. En viitsisi ostaa laitetta ja palauttaa sitä näin pienen jutun takia. Kiitos jo etukäteen.
Maikkarin tekstitys nopeutettuna
2
174
Vastaukset
- 82vvEi ole tuota boxia, mutta tallensin Emmerdalen Topfieldin CRC-1400:llä ja se osoitti ettei kaapelissa maikkarin teksti ole liimattu leffaan ainakaan tuossa ohjelmassa eli teksti ei seuraa nopeutettua. 
 Olen ollut huomaavinani, että muutaman kuukauden sisään on parikin kanavaa siirtynyt irtotekstiin. En ole varma olisko Sub ja Maikkari.
 Selittäisikö joku mikä on tuon irtotekstin tarkoitus maassa, joka on leffojen loppukäyttäjä eli täältä ei käsittääkseni edelleenviedä rainoja mihinkään kolmanteen maahan.
 Saavatko samaan aikaan lähetettynä ruotsinkieliset ( tai saamenkielisetkin? ) omat tekstinsä teksti-tv:n kautta katsottuna, jolloin irtoteksti on perusteltu?- huh_huhMaikkari ei käytä teksti-tv tekstitystä lainkaan vaan se käyttää vain dvb-tekstitystä, Ylen kanavilla on molemmat tekstitystavat käytössä ja hyvä niin. 

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset727467
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti845684
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut393816
- Sanna-kulttilaiset hehkuttaa edelleen Marinia, vaikka esim. Sote oli susi jo syntyessäänmutta kulttilaiset eivät ole järjen jättiläisiä, ja sanoihin Lasse Lehtinenkin, että Suomessa on pohjoismaiden tyhmimmät163120
- Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L1112945
- SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensaSDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral962785
- IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k422760
- Anteeksi TAamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa132111
- En mä tahallani ole näin hankala.Mulla oli kuusi vuotta sitten vähän samanlainen tilanne ja se päättyi huonosti. Ilmeisesti kuvittelin kaiken silloin ta161836
- Harmittaako mies, että yhteys katkesi?Olisitko halunnut, että olisi säilynyt jonkinlainen yhteys vai oliko parempi polttaa sillat takana?2431713