Olen luonut yhden perheen ja sijoittanut sen naapurustoon. Nyt kun menin pelaamaan peliä, ajattelin tehdä uuden perheen ja aloitin suoraan pelaamisen painamalla "uusi peli" Kun perhe oli valmis ja kun valitsin saman naapuruston kuin aikaisemmallekin perheelle, ei aikaisempi perhe olekaan naapurustossa. Eli ilmeisesti kun alussa valitsin uusi peli, on ensimmäisenä luomani perhe jossakin muualla? Nyt en enää tiedä miten pääsen alkuperäiseen peliini tai miten saan tämän toisen perheen lisättyä ensimmäisen perheen kanssa samaan naapurustoon. Olen yrittänyt vaikka mitä valikkoja, mutta en vain ymmärrä... Apuja kaivataan...
ps. kokeilin huvikseni valita taas aloitusvalikosta "uusi peli" ja tein kokeiluna yhden simin perheen satunnaisvalintana ja nyt en pääse kumpaakaan aikaisempaan peliini... huoh! turhauttavaa
- onneton & osaamaton
Hävisikö peli?
1
192
Vastaukset
Useimmat pelaajat tallentavat pelin - valikko löytyy pelin kuvaruudun oikeasta yläkulmasta sen kolmen pisteen ( ... ) kuvakkeen klikkaamisen jälkeen - ennen kuin lopettavat peli-istunnon. Muistaakseni kaksi vaihtoehtoa, tallenna ja tallenna nimellä.
Halutessaan jatkaa peliä myöhemmin he löytävät aloitusvalikosta kohdan "lataa" (samoilla nurkilla kuin se "uusi peli"), klikkaavat sitä ja joko hyväksyvät suoraan sen pelin ehdottaman vaihtoehdon tai valitsevat jonkun vanhemmista, jos niitä on ja ne miellyttävät enemmän.
[ Ellei pelaaja ole muistanut tallentaa, peli on kuitenkin normaalisti toimiessaan tallentanut automaattisesti pelin viimeisimmät pelitapahtumat valikkoon nimeltä "saves" (löytynee tietokoneelta hakemistopolulta esimerkiksi "Käyttäjä> Tiedostot > Electronic Arts > Sims 4 > Saves"). Sieltä 'saves'-kansiosta löytyy tiedostoja joiden perässä on ".save file" (ovat esimerkiksi muotoa "Slot_000000012.save" tai "Slot_000000012.save.ver1." tai jotakin sitä muistuttavaa ja perässä vielä useimmiten muokkauspäivämäärä) ja niiden avulla pääsee myös pelaamaan jotakin pelin automaattisesti tallentamista peli-istunnoista. Niistä on hyötyä mm. silloin, kun peliin tai tietokoneeseen on tullut jotakin outoa joka on vaikkapa estänyt pelaajaa normaalisti tallentamasta mistä hyvänsä syystä. (Bugi, virtakatkos yms.)
Netistä löytyy (ainakin englanniksi) paremmat ja yksityiskohtaisemmat selitykset tallentamisesta ja tallennusten käytöstä. ]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110891- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten279679- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483