Hävisikö peli?

kaikkialustako

Olen luonut yhden perheen ja sijoittanut sen naapurustoon. Nyt kun menin pelaamaan peliä, ajattelin tehdä uuden perheen ja aloitin suoraan pelaamisen painamalla "uusi peli" Kun perhe oli valmis ja kun valitsin saman naapuruston kuin aikaisemmallekin perheelle, ei aikaisempi perhe olekaan naapurustossa. Eli ilmeisesti kun alussa valitsin uusi peli, on ensimmäisenä luomani perhe jossakin muualla? Nyt en enää tiedä miten pääsen alkuperäiseen peliini tai miten saan tämän toisen perheen lisättyä ensimmäisen perheen kanssa samaan naapurustoon. Olen yrittänyt vaikka mitä valikkoja, mutta en vain ymmärrä... Apuja kaivataan...

ps. kokeilin huvikseni valita taas aloitusvalikosta "uusi peli" ja tein kokeiluna yhden simin perheen satunnaisvalintana ja nyt en pääse kumpaakaan aikaisempaan peliini... huoh! turhauttavaa

- onneton & osaamaton

1

192

Vastaukset 1

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Useimmat pelaajat tallentavat pelin - valikko löytyy pelin kuvaruudun oikeasta yläkulmasta sen kolmen pisteen ( ... ) kuvakkeen klikkaamisen jälkeen - ennen kuin lopettavat peli-istunnon. Muistaakseni kaksi vaihtoehtoa, tallenna ja tallenna nimellä.
      Halutessaan jatkaa peliä myöhemmin he löytävät aloitusvalikosta kohdan "lataa" (samoilla nurkilla kuin se "uusi peli"), klikkaavat sitä ja joko hyväksyvät suoraan sen pelin ehdottaman vaihtoehdon tai valitsevat jonkun vanhemmista, jos niitä on ja ne miellyttävät enemmän.

[ Ellei pelaaja ole muistanut tallentaa, peli on kuitenkin normaalisti toimiessaan tallentanut automaattisesti pelin viimeisimmät pelitapahtumat valikkoon nimeltä "saves" (löytynee tietokoneelta hakemistopolulta esimerkiksi "Käyttäjä> Tiedostot > Electronic Arts > Sims 4 > Saves"). Sieltä 'saves'-kansiosta löytyy tiedostoja joiden perässä on ".save file" (ovat esimerkiksi muotoa "Slot_000000012.save" tai "Slot_000000012.save.ver1." tai jotakin sitä muistuttavaa ja perässä vielä useimmiten muokkauspäivämäärä) ja niiden avulla pääsee myös pelaamaan jotakin pelin automaattisesti tallentamista peli-istunnoista. Niistä on hyötyä mm. silloin, kun peliin tai tietokoneeseen on tullut jotakin outoa joka on vaikkapa estänyt pelaajaa normaalisti tallentamasta mistä hyvänsä syystä. (Bugi, virtakatkos yms.)
      Netistä löytyy (ainakin englanniksi) paremmat ja yksityiskohtaisemmat selitykset tallentamisesta ja tallennusten käytöstä. ]

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      194
      1855
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      117
      977
    3. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      127
      902
    4. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      755
    5. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      210
      704
    6. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      135
      656
    7. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      60
      655
    8. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      21
      624
    9. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      57
      602
    10. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      38
      568
    Aihe