Suomi 100 Ingles

Joulukuu.lämpimässä

Missä parhaat "Suomi 100 bileet"?
Green Fieldin aukiolla vai Jardin Solin lihapiirakkakujalla?

26

371

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • makkaraperunaa

      Ehdottomasti lihapiirakkakujan 2. kerroksessa. Erikoistarjouksena sinappi suoraan rinnuksille ja samaan hintaan. Muista janojuomaksi maukas lonkero.

      • vanhaalonkeroapannussa

        Näin on. Kuparipannussa jos käytte niin tarkastakaa lonkeron päiväys. Viime talvena pannussa kävi terveystarkastaja ja poliisi. Antoivat sakot kun pannussa myytiin vanhentunutta lonkeroa. Nykyisin pannu on tehotarkkailussa.


      • samankuullut
        vanhaalonkeroapannussa kirjoitti:

        Näin on. Kuparipannussa jos käytte niin tarkastakaa lonkeron päiväys. Viime talvena pannussa kävi terveystarkastaja ja poliisi. Antoivat sakot kun pannussa myytiin vanhentunutta lonkeroa. Nykyisin pannu on tehotarkkailussa.

        Olen kuullut saman asian. Nykyisin kuulemma terveystarkastus on Kuparipannussa kuukauden välein kunnes luottamus palaa. Canarialla ollaan tosi tarkkoja näiden asioiden kanssa.


      • OletValheenpesä

        Mikähän mahtoi olla kannustimenasi tuohon törkeään valheeseen nimimerkki "vanhaalonkeroapannussa".
        Olehan varovainen, voit joutua joskus vastuuseen kirjoituksistasi ja puheistasi!


      • vanhaalonkeroa
        samankuullut kirjoitti:

        Olen kuullut saman asian. Nykyisin kuulemma terveystarkastus on Kuparipannussa kuukauden välein kunnes luottamus palaa. Canarialla ollaan tosi tarkkoja näiden asioiden kanssa.

        Tämä on totta. Kuparipannun Aki harmitteli että tuli tehtyä virhe kun ostivat halvalla lonkeroa.


    • OletValheenpesä

      Minä taas olen lukenut sinun väittäneen pannun menneen nurin. Miten konkurssintehnyt ja suljettu paikka voi olla tehotarkkailussa.
      Zikasairas pienipää sekoilee nyt pahasti. Kovasti tuo vanha lonkerojuttu pienipäätä kiinnostaa. Taitaa jäljet johtaa sylttytehtaaseesi, joka on aivan jossain muualla kuin Kuparipannu.

      samaakuullut ja vanhentunuttalonkeroa pannussa on yksi ja sama henkilö. Todennäköisesti juurikin se vanhentunutta lonkeroa talvikaudella 2014-15kaupitellut tyyppi

      • tottaseon

        Kuparipannu on pystyssä vaikka kuinka yrität jauhaa apulantaa pannun konkurssista. Tuo asia että pannussa myytiin vanhaa lonkeroa on totta. Minä tunnen Kuparipannun Akin ja hän aikoinaan sanoi että "ostettiin kun halvalla saatiin".
        Siis niitä vanhoja lonkeroita. Aki oli hieman toista mieltä kun tarkastajat tuli poliisin kanssa tekemään ratsiaa. Asun Inglesissä ja olen pannun asiakas niin tiedän nämä asiat.


      • Olinpannussa
        tottaseon kirjoitti:

        Kuparipannu on pystyssä vaikka kuinka yrität jauhaa apulantaa pannun konkurssista. Tuo asia että pannussa myytiin vanhaa lonkeroa on totta. Minä tunnen Kuparipannun Akin ja hän aikoinaan sanoi että "ostettiin kun halvalla saatiin".
        Siis niitä vanhoja lonkeroita. Aki oli hieman toista mieltä kun tarkastajat tuli poliisin kanssa tekemään ratsiaa. Asun Inglesissä ja olen pannun asiakas niin tiedän nämä asiat.

        Minä olin pannussa siloin kun tuo ratsia oli. Voin vahvistaa asian.


      • Totuuskunniaan

        Te valehtelijat ette ole siellä ikinä käyneetkään ettekä tunne Akia.
        Surkeita valehtelijoita.
        Tarkennetaan hieman, oikeastaan yksi surkea valehtelija sillä tämä pannun trollaus lähtee yhdestä kieroutuneesta surkimuksesta. Sehän on jo kaikkien tiedossa.


      • Pannutrolli
        Totuuskunniaan kirjoitti:

        Te valehtelijat ette ole siellä ikinä käyneetkään ettekä tunne Akia.
        Surkeita valehtelijoita.
        Tarkennetaan hieman, oikeastaan yksi surkea valehtelija sillä tämä pannun trollaus lähtee yhdestä kieroutuneesta surkimuksesta. Sehän on jo kaikkien tiedossa.

        Minä käyn pannussa kerran viikossa talviaikana. Tunnen Akin ja Reijon. Hauskinta on etteivät kumpikaan tiedä että minä olen se joka haukkuu pannua. Minä hymyilen kun käyn pannussa ja kukaan ei tiedä että minä olen pannun herjaaja


      • Pannunystävä
        Pannutrolli kirjoitti:

        Minä käyn pannussa kerran viikossa talviaikana. Tunnen Akin ja Reijon. Hauskinta on etteivät kumpikaan tiedä että minä olen se joka haukkuu pannua. Minä hymyilen kun käyn pannussa ja kukaan ei tiedä että minä olen pannun herjaaja

        Nauratko pannun vakiasiakkaille kun ne ei tiedä että sinä harjaat pannua? Puhutteko te siellä pannun herjaamisesta kaveriporukassa?


      • Pannutrolli
        Pannunystävä kirjoitti:

        Nauratko pannun vakiasiakkaille kun ne ei tiedä että sinä harjaat pannua? Puhutteko te siellä pannun herjaamisesta kaveriporukassa?

        Lähinnä kommentoidaan että se pannun haukkuja on joku mielenvikainen. Eivät pojat tiedä että se olen minä joka pannua haukkuu.


      • Maaaaaaaa

        Miltähän vanhan panon pannu maistuu?


    • massumeneesekaisin

      Vai että vanhaa lonkeroa pannussa. Ei kai sitten tarvitse mennä. Menee maha kuralle jos pannussa käy lonkerolla.

    • Zikasairas

      Parhaat bileet ovat tietysti hotellihuoneessa, jossa juodaan halpaa olutta ja syödään kotoa tuotua hernekeittoa.

      • hotallissakaljaa

        Joo, ei ainakaan mene maha sekaisin kuraripannun vanhoista lonkeroista.


      • käytöstäpalstalle
        hotallissakaljaa kirjoitti:

        Joo, ei ainakaan mene maha sekaisin kuraripannun vanhoista lonkeroista.

        Ei kannata herjata zikasairaaksi. Saattaa viesti yllättäen poistua, kuten juuri kävi :D


      • Ravintola-arvostelija
        käytöstäpalstalle kirjoitti:

        Ei kannata herjata zikasairaaksi. Saattaa viesti yllättäen poistua, kuten juuri kävi :D

        Minäkään en kyllä enää katso hyvällä jos Kuparipannun arvostelijoita haukutaan sairaiksi. Ihan hyvä että pyysit poistamaan herjausviestin. Ravintola-arvostelut ovat asiaa ja liittyvät Kanariansaariin. Se että ravintola-arvostelijoita haukutaan zikasairaiksi ei taas kuulu palstalle. Ylläpitoon vaan yhteys jos joudutte herjatuiksi.


      • käytöstäpalstalle
        Ravintola-arvostelija kirjoitti:

        Minäkään en kyllä enää katso hyvällä jos Kuparipannun arvostelijoita haukutaan sairaiksi. Ihan hyvä että pyysit poistamaan herjausviestin. Ravintola-arvostelut ovat asiaa ja liittyvät Kanariansaariin. Se että ravintola-arvostelijoita haukutaan zikasairaiksi ei taas kuulu palstalle. Ylläpitoon vaan yhteys jos joudutte herjatuiksi.

        Poistellaan, poistellaan. Minä raportoin jatkossa aina jos kirjoittajia haukutaan zikasairaiksi. Juuri poistui yksi viesti jossa kirjoittajaa haukuttiin zikasairaaksi.

        Sanottakoon etten ole tuon alkuperäisen viestin kirjoittaja. Olen vain tyyppi joka vihaa tyyppejä jotka haukkuvat palstalaisia zikasairaiksi. Muutenkin palstan taso on romutttunut parissa vuodessa, lähinnä vissiin noiden Kuparipannulaisten toimesta.


      • OletPäätrolli
        käytöstäpalstalle kirjoitti:

        Poistellaan, poistellaan. Minä raportoin jatkossa aina jos kirjoittajia haukutaan zikasairaiksi. Juuri poistui yksi viesti jossa kirjoittajaa haukuttiin zikasairaaksi.

        Sanottakoon etten ole tuon alkuperäisen viestin kirjoittaja. Olen vain tyyppi joka vihaa tyyppejä jotka haukkuvat palstalaisia zikasairaiksi. Muutenkin palstan taso on romutttunut parissa vuodessa, lähinnä vissiin noiden Kuparipannulaisten toimesta.

        Käytöstäpalstalle voisi itse lopettaa valehtelunsa eikä esiintyä laupiaana samarialaisena!


      • käytöstäpalstalle
        OletPäätrolli kirjoitti:

        Käytöstäpalstalle voisi itse lopettaa valehtelunsa eikä esiintyä laupiaana samarialaisena!

        Käytöspalstalaisena opetan sinua että lopettakaa tuo Kuparipannun ihannointi. Se vaan innostaa pannun haukkujia. Lisäksi minua inhottaa että haukutte pannun vihaajia. Jokaisella voi olla mielidide, mutta se ei oikauta teitä haukkumaan heitä zikasaisaiksi, tms.


      • Jokuswevaaa

        Kuka hullu nyt mihinkään suomibaariin menisi. Halvemmat ja paremmat juomat saa ihan Spar- ruokakaupasta. Ja paremmat huvit saa hotellihuoneessa kun hoilaa mattia ja teppoa.


    • komero

      tämä kirjoittelu lisää kyllä sen kuparipannun asiakkaita , minä en ole koskaan käynyt , mutta pitää mennä ensi kuussa katsomaan

      • käytöstäpalstalle

        Olen toista mieltä. Juuri nämä jotka haukkuvat zikasairaiksi pienipääksi, saavat aikaan sen, etten Inglesin lomalla pannuun mene. Pannu on hyvä ravintola, mutta en mene enää näiden haukkujien takia.


      • Ikävääon
        käytöstäpalstalle kirjoitti:

        Olen toista mieltä. Juuri nämä jotka haukkuvat zikasairaiksi pienipääksi, saavat aikaan sen, etten Inglesin lomalla pannuun mene. Pannu on hyvä ravintola, mutta en mene enää näiden haukkujien takia.

        Oletko siis sinä se kyseinen sairas ihminen? Ymmärrän täysin ettei sinua kiinnosta sinne meneminen. Otetaan osaa suruusi.


    Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1515
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1212
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1102
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1035
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1026
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      999
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      991
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      990
    Aihe