Hyvä on! Valitetaan sitten kaikki kaikesta!

Tähän aloitukseen on aivan turha tulla hymyilemään, ollaan vaan itsekeskeisiä, negatiivisia ja katkeria kaikki! Mökötetään ja tyrmätään jokainen, joka erehtyy näyttämään iloista naamaa.

127

896

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mahtava aamu, nukuin peräti viisi tuntia, kyllä sillä päivän pärjää.
      Sytytin aamukahvia juodessani kynttilän, lasikippoon jossa punainen sydän.
      Tästäkin tulee takuulla ihan kiva päivä :)

      Nyt odotan kuinka tyrmäät minut, mököttämälläkö, olen huomannut miesten osaavan oikein hyvin mököttää.

      • Ei täälläkään sen enempää ole nukuttu, ikävää kun työnteko haittaa jopa nukkumista.
        Aamukahvisi oli taatusti mustaa, eikä mitään kunnon kahvileipää, kovettunutta ruisleipää varmaan. Onko tarpeeksi musertavaa? Ja muista sammuttaa se kynttilä, jos lähdet jonnekin.


      • mennäporvooseen kirjoitti:

        Ei täälläkään sen enempää ole nukuttu, ikävää kun työnteko haittaa jopa nukkumista.
        Aamukahvisi oli taatusti mustaa, eikä mitään kunnon kahvileipää, kovettunutta ruisleipää varmaan. Onko tarpeeksi musertavaa? Ja muista sammuttaa se kynttilä, jos lähdet jonnekin.

        No ei ollut, yritähän jotain tehokkaampaa.
        Mustaa, kuumaa, hyvää kahvia ja aivan ihanan lämmin, rapea gluteeniton sämpylä, juustoa päällä.
        Tuskin poistun tänään kotoani ennen iltapäivää, kynttilä sammuu itsestään ennen sitä.


      • Ancelina kirjoitti:

        No ei ollut, yritähän jotain tehokkaampaa.
        Mustaa, kuumaa, hyvää kahvia ja aivan ihanan lämmin, rapea gluteeniton sämpylä, juustoa päällä.
        Tuskin poistun tänään kotoani ennen iltapäivää, kynttilä sammuu itsestään ennen sitä.

        Suihkustasi tulee tänään vain kylmää vettä ja putkimiehen saaminen kestää ensi viikkoon. Jokos nyt masentaa!


      • mennäporvooseen kirjoitti:

        Suihkustasi tulee tänään vain kylmää vettä ja putkimiehen saaminen kestää ensi viikkoon. Jokos nyt masentaa!

        Lämminvesivaraaja on lähes uusi, ellei tule lämmintä vettä, silloin lämmitetään sauna.
        Siellä on kiuas, jonka kyljessä vesisäiliö.

        Menes nyt etsimään joku helpommin masennettava.


      • Ancelina kirjoitti:

        Lämminvesivaraaja on lähes uusi, ellei tule lämmintä vettä, silloin lämmitetään sauna.
        Siellä on kiuas, jonka kyljessä vesisäiliö.

        Menes nyt etsimään joku helpommin masennettava.

        Ei kukaan sinun tuttuistasi olisi sattunut juomaan taloansa tai jäänyt verottajan kynsiin kiemurtelemaan?
        Eikö edes pikku, pikkuriikkistä huonoa tuuria olisi jollain olisi jollain ollut?


      • mennäporvooseen kirjoitti:

        Ei kukaan sinun tuttuistasi olisi sattunut juomaan taloansa tai jäänyt verottajan kynsiin kiemurtelemaan?
        Eikö edes pikku, pikkuriikkistä huonoa tuuria olisi jollain olisi jollain ollut?

        Ei just nyt tule ketään mieleen, minulla on asiansa hyvin hoitavia tuttavia.
        Huonoa tuuria saattaa jollain olla, kerron sitten, kun sellaista saan selville.
        Katotaan masentaako se yhtään.


      • Psykoterapeutitar
        Ancelina kirjoitti:

        Ei just nyt tule ketään mieleen, minulla on asiansa hyvin hoitavia tuttavia.
        Huonoa tuuria saattaa jollain olla, kerron sitten, kun sellaista saan selville.
        Katotaan masentaako se yhtään.

        Olenkin ajatellut olevani joku kummallisuuksien keräilijä, kun "tuttavapiirini" on täynnä mitä kummallisimpia ihmisiä; huonosti taloutensa hoitavia, velkaantuneita, ihmissuhteissaan pettyneitä, valehtelijoita ym. En nyt osaa sanoa, onko ketään "normaalisti" elävää! On sekin vähän kummallista!


      • Ancelina kirjoitti:

        Lämminvesivaraaja on lähes uusi, ellei tule lämmintä vettä, silloin lämmitetään sauna.
        Siellä on kiuas, jonka kyljessä vesisäiliö.

        Menes nyt etsimään joku helpommin masennettava.

        5 tuntia se mullekin näytti unta riittävän. Ei tietoakaan mökötyksestä. Flunssakin alkaa helpottaa.
        Lämminvesivaraajankin uuden ostin toissa kesänä. Tuossa saunassa oli kanssa tuo pönttösysteemi, nyt siellä on suihku ja pönttö vietiin uuden mökin saunaan. Se on ihan kätevä.
        Eikä sadakaan nyt. Kissakin nukkuu sitä koiran unta.
        Ei nyt löydy mitään masentavaa. Ihan säälittävää, eiks vaan.


      • eppu2 kirjoitti:

        5 tuntia se mullekin näytti unta riittävän. Ei tietoakaan mökötyksestä. Flunssakin alkaa helpottaa.
        Lämminvesivaraajankin uuden ostin toissa kesänä. Tuossa saunassa oli kanssa tuo pönttösysteemi, nyt siellä on suihku ja pönttö vietiin uuden mökin saunaan. Se on ihan kätevä.
        Eikä sadakaan nyt. Kissakin nukkuu sitä koiran unta.
        Ei nyt löydy mitään masentavaa. Ihan säälittävää, eiks vaan.

        Olisin varmaan nukkunut aamulla pitempään, kun yöllä valvoin, mutta minun ei sallittu nukkua.

        Samanikäinen taitaa meidän varaaja olla, ukkonen rikkoi vanhan.
        Flunssaa on liikkeellä, kuulemma jo influenssaakin, tyttärenpojassa jo toinen flunssa tänä syksynä.

        Rupesin leipomaan pullaa, korvapuusteja sekä omenapiirakoita, joku ihmeellinen kotihengetär-tunne iski päälle, eilen leivoin sämpylöitä.

        Juu, nyt on hyvä hetki, kun yhtään ei masenna, nautitaan siitä.


    • pulinat.pois

      Jossei haluu mököttää, mut lupaa ettei hymyile....saako osallistua?

      Meneekö sallitun ohjeiden jos kerron nauttineeni kenties liikaa leffaesityksestä ja sipsuttelin korkkareillani autollemme ..rätsis... ja kontilleni asfaltille... polvi tiftasi verta ja sattuiiiiii! Joten en hymyhymiöitäkään laita ...tele.

      • Saa osallistua, koska ei tullut hymiöitä. Niistä en tykkää!

        Liian korkeat korot kengissä, sitähän mää olen aina sanonut. Eikä teattereissa kukaan edes näe niitä kenkiäsi, joten ihan haaskuun menee tälläytyminen.


    • empaattisiako

      Minua sitten ärsyttää nuo hyvien huomenien ja päivänjatkojen toivottajat, puhumattakaan öiden, jotka toivotukset ovat pelkkää sanahelinää. Niille on aivan sama, onko päiväni tai yöni hyvä, kunhan itsellä vaan menee hyvin. Saavat kai jonkinlaisen hyvän omantunnon, kun ovat muk

      • Empatia tarkoittaa kykyä ymmärtää mitä toinen ihminen kokee. Olen joskus tehnyt aloituksen - mitä sulle kuuluu?
        Siihen vasta tulikin hyviä huomenia ja kohteliaita iltapäiviä, iltoja ja yö toivotuksia.
        Parempi olla vaan itsekeskeinen ja katkera koko maailmalle.


    • Ihanko samassa ketjussa nyt valitetaan kaikesta?
      Joko ne valitusaiheet loppuivat?
      No johan noita ketjujasi on kiitettävän paljon ollutkin, joissa on heti aloituksessa tarkkaan eritelty mistä siinä pitää valittaa (toisissa ihmisissä).

      • Et taida ymmärtää koko ketjun luonnetta, kun tuollaisia tänne raapustat. Jos saan selventää, että tämä on huumoriketju, ainakin itse sen sellaiseksi luokittelen.


      • mennäporvooseen kirjoitti:

        Et taida ymmärtää koko ketjun luonnetta, kun tuollaisia tänne raapustat. Jos saan selventää, että tämä on huumoriketju, ainakin itse sen sellaiseksi luokittelen.

        No laitapa sitten vielä sitä huumoria tulemaan.


      • Tellukka kirjoitti:

        No laitapa sitten vielä sitä huumoria tulemaan.

        "Aatosta jaloa ja alhaista mieltä". Se on aina ollut lähellä mun sydäntäni. Mikään ei ilahduta paremmin, kuin vastoinkäymiset ja epäonnistumiset.


      • mennäporvooseen kirjoitti:

        "Aatosta jaloa ja alhaista mieltä". Se on aina ollut lähellä mun sydäntäni. Mikään ei ilahduta paremmin, kuin vastoinkäymiset ja epäonnistumiset.

        Eikö tuollainen vahingonilo ole aika sairasta?


      • Tellukka kirjoitti:

        Eikö tuollainen vahingonilo ole aika sairasta?

        Huumorintajuttomalle ihmiselle melkein kaikkia asiat ovat sairaita.


      • mennäporvooseen kirjoitti:

        Huumorintajuttomalle ihmiselle melkein kaikkia asiat ovat sairaita.

        Tarkoitat niinkuin, että myös kaikki ilkeily, piruilu ... ja semmonen?


    • Mitä.meinaat

      Ettei tämäkin ketju menisi jaaritteluksi ja lopulta riitelyksi, luonne aloituksia liikaa ne alkaa tympiä.

      • Yritä nyt vaan mököttää vaikka siitä, että miksei aloittaja voinut laittaa mökötysketjuaan jo silloin, kun olit kipeä, että olisit päässyt oikein aiheesta osallistumaan. Syyhän on a i n a toisissa, muista.


      • mennäporvooseen kirjoitti:

        Yritä nyt vaan mököttää vaikka siitä, että miksei aloittaja voinut laittaa mökötysketjuaan jo silloin, kun olit kipeä, että olisit päässyt oikein aiheesta osallistumaan. Syyhän on a i n a toisissa, muista.

        Lupailit sitä huumoria.
        Missäs ...? Koskas sitä alkaisi tulla?


      • Tellukka kirjoitti:

        Lupailit sitä huumoria.
        Missäs ...? Koskas sitä alkaisi tulla?

        Tellukka, eihän meitä tosikkoja huvittaisi kuitenkaan, tuskin ymmärrettäisiinkään milloin huumoria tulee.


      • Ancelina kirjoitti:

        Tellukka, eihän meitä tosikkoja huvittaisi kuitenkaan, tuskin ymmärrettäisiinkään milloin huumoria tulee.

        Mutta olisihan se kiva kokeilla.
        Jos ainakin sitten selittäisi meille sen jujun, niin jospa mekin opittaisiin ymmärtämään.


      • Voisihan tuota kokeilla, ihan testimielessä, heti kerrot jos vähänkin hymyilyttää.
        Eikä saa huijata, selityksen jälkeenkään, väkinäistä hohotusta ei ole kiva kuunnella, edes mielessään.


      • Ancelina kirjoitti:

        Voisihan tuota kokeilla, ihan testimielessä, heti kerrot jos vähänkin hymyilyttää.
        Eikä saa huijata, selityksen jälkeenkään, väkinäistä hohotusta ei ole kiva kuunnella, edes mielessään.

        Nimimerkki Tellukalle oli tuo viesti.


    • lollolol

      Mitäs me mököttäjät, voi hyvänen aika.

      • Ei niin lämmintä poutapäivää, etteikö synkät pilvet sieltä perässä tulisi.


      • lollolol
        mennäporvooseen kirjoitti:

        Ei niin lämmintä poutapäivää, etteikö synkät pilvet sieltä perässä tulisi.

        Voihan aloituksia kyhätä kukatahansa, mutta ei se milläänmuotoa edellytä, että aloittajan pitäisi sitten rustata vastaus jokaikiseen kommenttiin. Ne mitä ei täysin ymmärrä, voi jättää suosiolla sivuun ja antaa keskustelun kulkea omia ratojaan.


      • Ota.koppi
        lollolol kirjoitti:

        Voihan aloituksia kyhätä kukatahansa, mutta ei se milläänmuotoa edellytä, että aloittajan pitäisi sitten rustata vastaus jokaikiseen kommenttiin. Ne mitä ei täysin ymmärrä, voi jättää suosiolla sivuun ja antaa keskustelun kulkea omia ratojaan.

        Kun vaan viitsii sinnikkäästi kaivella,niin johan alkaa tulla rutkasti epäkohtia esille.


      • lollolol
        Ota.koppi kirjoitti:

        Kun vaan viitsii sinnikkäästi kaivella,niin johan alkaa tulla rutkasti epäkohtia esille.

        Ikävää tuosta on sanoa, mutta niin olen tulkinnut, että suora ilmaisu käyttökelpoisin näissä.


    • Heikunkeikku

      En suostu tuohon "Hyvä on!"-tehään sitten näin.
      Suostun jos se passaa mun sen/tän hetkiseen mielentilaan.
      Nyt ei passaa. Ei huvita alkaa puunaamaksi, enkä negatiivisia tuntemuksia räpöttelemään muiden näytöille.
      Tahdon olla ja toimia just presiis niin, kuin sillä/tällä ja tuolla hetkellä huvituttaa.
      Yks syy on kans semmonen, että meikäläinen ei osaa näytellä muuta ku ittiään.

      Pitäisi lähteä kauppaan. Jotenkin ei viitsisi. Ei ihan vielä.

      Mietin aamusella, että joko pitäisi viedä linnuille murkinaa? Vai onko liian aikaista?
      Siks tuli mieleen, kun olin pihalla kahvia juomassa, niin kaks lintua pyrähteli vähän väliä siihen lähettyville mua vahtaamaan. Samalla tavalla, kun talvisin, jos ruokatötsässä sattuu loppumaan muonat. Ne tulee ilmoittamaan minulle, että hei torvi, oot unohtanut lisätä siemeniä.

      • Mielentilat muuttuvat tähän vuodenaikaan nopeasti, aamulla saattaa olla vielä kaikki ihan hyvin, mutta jo iltapäivästä alkaa kolottaa.

        Saamattomuus ja haluttomuus lähteä esim. kauppaan voi olla jopa oire kaamosväsymyksestä. Ei koskaan voi tietää?


      • Laiton lintujen syöttöpaikalle siemeniä ja talipötkyjä viikonloppuna.
        Kaikki kaverini ovat saapuneet, myös Orava, Tikka ja Närhi.
        Veljeni moittii kun anna niidenkin syödä, nälkähän se on niilläkin.
        Naurattaa kuinka Närhi taiteilee että ei putoa syöttöpaikalta, Orava on pää alaspäin, Tikka nokki talipötkyä, näkyy tykkäävän.
        Meillä on iso ruokatötsä, sopii sangollinen siemeniä.


      • Heikunkeikku
        mielikki.mummo kirjoitti:

        Laiton lintujen syöttöpaikalle siemeniä ja talipötkyjä viikonloppuna.
        Kaikki kaverini ovat saapuneet, myös Orava, Tikka ja Närhi.
        Veljeni moittii kun anna niidenkin syödä, nälkähän se on niilläkin.
        Naurattaa kuinka Närhi taiteilee että ei putoa syöttöpaikalta, Orava on pää alaspäin, Tikka nokki talipötkyä, näkyy tykkäävän.
        Meillä on iso ruokatötsä, sopii sangollinen siemeniä.

        Mulla on kans oikein iso ruokatötsä. Isoin minkä kaupasta löysin.
        Oravat ovat jo vaihtaneet talviturkin päälleen. Tai ei ihan kokonaan, jalat ovat ruskeat, mutta muu karva pöyhkeän harmaa.
        Jos sinäkin jo oot ruokia tällännyt, niin pitää munkin. Nälkähän niillä varmaankin on.


      • Heikunkeikku
        mennäporvooseen kirjoitti:

        Mielentilat muuttuvat tähän vuodenaikaan nopeasti, aamulla saattaa olla vielä kaikki ihan hyvin, mutta jo iltapäivästä alkaa kolottaa.

        Saamattomuus ja haluttomuus lähteä esim. kauppaan voi olla jopa oire kaamosväsymyksestä. Ei koskaan voi tietää?

        No joo, kun noin monisanaisesti ja hyvin perustellusti naputtelit tekstiä kaamosväsymyksestä ja siitä, että mieli voi hetkessä muuttua, niin jo alkoi pikkuusen tuntumaan kolotusta, oireilua masennusksesta. Voi mihin tämä päivä minut vielä viekään.
        Musta pilvi pysähtyi pääni päälle. Siinä se köllii ku hattara.


    • mullistellaan

      Jeps, ollaan hiljainen kansa, mökötetään ja korkeintaan muljautellaan toisiamme mutrukulmaimme alta.
      Ammen plottis.

      • Kyllä tämä tästä vielä mustemmaksi muuttuu, kun jaksaa aikansa odotella.
        Maailmahan on täynnä vastoinkäymisiä ja hankaamista.


    • mä-rakastan-teitä-

      alotukseen:

      Kerranki rehellinen alotus,
      kaikki ällöttääääääää,,, kaikki teeskentely, imartelu, teenäinen ystävällisyys,
      teenäinen hyväntahdon vastaukset ällöttää, tympii ällöttää, olekaa rehelliä vastauksissanne, älkää sortuko tyhmään teeskentelyyn,
      vihdoinki saa sanoa suorat sanat,
      mua vituttaa tämä vanhan ihmisen elämä niin hiivatusti,
      ettette te ole mun vitutuksen kohteena
      vaan tämä vanhan ihmisen elämä,
      ärripurri sanat lentää herksti,
      se kummasti helpottaa ku ihmistä kaikki tympii,
      ku sanoo suorat sanat päin pläsiä,

      --

      rakastan teitä,
      vaikka valuu rokotiilin kyyneleet valtoimenaan,

      • Tässä tulee kunnon tykitystä, eikä mitään yltiöpositiivista puunhalausta. Vielä lisää kauheita ihmiskohtaloit, draamaa, reippaita vastoinkäymisiä ja onnettomia sattumia tässä nyt odotellaan kieli pitkällä.


    • sopiiko.teemaan

      mulle sattui tänään.

      Muija määräili koko viikon mua ?

      Mä päätin käydä kirjastossa lainaamassa kirjan, joka kertoo kuka on talossa päällikkö.

      Kysyin tuollaista kirjaa kirjastonhoitajalta (nainen)
      Kertoi että heillä on satukirjat lastenosastolla ?

      • Löytyisikö sieltä kirjastosta opuksia tai kirjoitelmia esimerkiksi aiheista:
        - antakaa suomalaisen miehen olla suomalainen
        - suojelkaa Suomen miestä
        - mies hellan ja tiskikoneen välissä


      • ei-voi-nauraa

        Minulta poistettiin maanantai osa ylähampaista ja tänään loput. Nyt on tuppo suussa ja ei voi jutella, syödä, ei juoda ei edes tupakkaa saisi polttaa moneen tuntiin. Tämä on elämäni kurjin päivä, mutta kuten sanottu, no hieman toisinpäin, että synkän päivän jälkeen tulee valoisampaa, kunhan saan uudet hampaat.

        Olen köyhä kolhoosi mummo, ei oo mulla yhtään ystävää,
        ei oo lehmää eikä lammsta,
        eikä suussa yhtään hammasta.


      • tiedän.miltä.tuntuu
        ei-voi-nauraa kirjoitti:

        Minulta poistettiin maanantai osa ylähampaista ja tänään loput. Nyt on tuppo suussa ja ei voi jutella, syödä, ei juoda ei edes tupakkaa saisi polttaa moneen tuntiin. Tämä on elämäni kurjin päivä, mutta kuten sanottu, no hieman toisinpäin, että synkän päivän jälkeen tulee valoisampaa, kunhan saan uudet hampaat.

        Olen köyhä kolhoosi mummo, ei oo mulla yhtään ystävää,
        ei oo lehmää eikä lammsta,
        eikä suussa yhtään hammasta.

        Luulis, että aloittaja on tyytyväinen ketjuun. Kyllä nuo hymynaaman yrittäjät on täällä melko pian saatu aisoihin. Kaikki vaan ei ymmärrä, että pienintäkään värettä ei sais olla.

        Sanon vielä, että pitkästä aikaa sai nauraa, siis itsensä tikahtumiseen asti, hyvä ettei sairaalareissua tullut, tätä ketjua lukiessa.


    • maatuvat.lehdet

      Voi kauhiata sentään. Tein eilen kurpitsa-linssikeittoa. Palstalta olin vihjeen ottanut kurpitsansiementen hyötykäyttöön. Paahdoin siemenet uunissa ja lisäsin niitä sitten smoothieen illalla. Mahahan siitä vähän sekasin meni. Varsinkin aamukahvin ja ruisleipien jälkeen.
      Helpottaa jo, ei tästä päivästä taida suurempaan valitukseen olla kohdallani.

      • Jes, Taas löytyi mökotyskohde, ei pidä suhtautu mihinkään uuteen innokkaasti tai olla kokeilunhaluinen. Päivä on vasta alussa ja mitä tahansa ikävää voi sattua.


      • maatuvat.lehdet
        mennäporvooseen kirjoitti:

        Jes, Taas löytyi mökotyskohde, ei pidä suhtautu mihinkään uuteen innokkaasti tai olla kokeilunhaluinen. Päivä on vasta alussa ja mitä tahansa ikävää voi sattua.

        Äläpä ala pelottelemaan. Lähden asioille. Jos huonosti käy, joudun kohtaamaan kanssakulkijoita. Jos vielä huonommin käy, joku saattaa tervehtiä tai vielä pahempaa; käydä juttusille.

        Ei muuta kuin tiukka mutru huuleen ja menoksi.


      • maatuvat.lehdet kirjoitti:

        Äläpä ala pelottelemaan. Lähden asioille. Jos huonosti käy, joudun kohtaamaan kanssakulkijoita. Jos vielä huonommin käy, joku saattaa tervehtiä tai vielä pahempaa; käydä juttusille.

        Ei muuta kuin tiukka mutru huuleen ja menoksi.

        Eikä vastaantulijoita tervehditä, katse maahan luotuna ohitetaan. Jos joku puhuttelee, niin käännytään katsomaan suu apposen ammollaan auki. Eiköhän siinä juttuhaaveet karise!


    • Sitä.odotellessa

      Tätä menoa ketju paisuu 500 kommettiin höpötyksiä jos aloittaja keksisi mielenkiintoisen jutun niin tuhannen raja rikkoituisi.

      • Julmetus, kun mää kerrankin onnistuin tekemään hyvän aloituksen, niin eikös kaiken maailman ennustajat tule pilaamaan mun huonoa tuultani.


    • Olen tosi pahoillani kun minun on nyt pakko tuottaa sinulle pettymys.
      Päivästä on tulossa tosi hieno ja Ruotsi voi päästä futiksen MM-kisoihin mahdollisuus vielä olemassa. Colombia pelasi tasan Perun kanssa eilen ja varmisti paikkansa E-Amerikan lohkon neljäntenä maana joka on päässyt finaaleihin suoraan.

      • Minä en kannata Ruotsia missään urheilumuodosssa, joten saan kyllä tämänkin tyrmättyä! Niillä on niitä ulkomaalaisia ihan joka lajissa liikaa. Ei käy.

        No, on yksi laji nimittäin tennis, jossa voittavat suomalaiset rehellisesti. Näin jonkin ennakkomainoksen elokuvasta McEnroen ja Borgin välillä, sitä voisi mennä katsomaan ja synkistellä?


      • yhtäsuurellatodnäk

        Saattaa joo Ruotsi päästä, yhtä hyvin saatan voittaa tänään viikkarissa 28 milj.


    • hehehehee

      Tämän päivän surkeus ei oo vielä mitään, vaan oottakaas, kun tulee perjantai 13. päivä.

      • No, niin nyt alkaa irrota. Perjantaina tosiaan alkaa tapahtua ikäviä asioita ja vastoinkäymisiä, jotka ovat vain ja ainoastaan 13.päivän syytä.


      • mennäporvooseen kirjoitti:

        No, niin nyt alkaa irrota. Perjantaina tosiaan alkaa tapahtua ikäviä asioita ja vastoinkäymisiä, jotka ovat vain ja ainoastaan 13.päivän syytä.

        Nonnii, siinä se nyt tuli, kauhun ja pelon tuntein odotan perjantaita, onko pakko vanheta ja vielä 13. päivä ja perjantai.


      • mennäporvooseen kirjoitti:

        No, niin nyt alkaa irrota. Perjantaina tosiaan alkaa tapahtua ikäviä asioita ja vastoinkäymisiä, jotka ovat vain ja ainoastaan 13.päivän syytä.

        Vastahan pistän, vaikken tietäis asiastakaan mitään.
        Perjantai 13 päivä, sehän on onnen päivä, mitä te siinä höpäjätte.


      • mimmimum-..mi

        Niin ....mutta tänään on kansainvälinen "kaapista ulos päivä" ....minäkin lähdin ja heti meinasin kaatua käytävämattoon hissin oven eteen.....sitten astuin tuulikaapista ulos ja olin kaatua liukkaisiin lehtiin asfaltilla...onneksi pysyin tasapainossa.... pysyttelen nyt hetken täällä "kaapissa" turvassa....


      • ehjänäselviytyjä

        Otin perjantain vapaaksi. Aion pysyä kotisohvalla telkkaria katsellen ja netissä surffaten. Vietän koko päivän ilman mitään fyysisiä aktiviteettejä.


      • Facella on flightradar.com sivulla ilmoitus:

        "It's 13 o'clock on Friday the 13th and Finnair flight 666 is getting ready to fly to HEL "

        On se lento Köpenhaminasta näköjään kuitenkin laskeutunut turvallisesti Helsinkiin.


    • Minulla on vuosien aikana tarkkaan muotoutunut hierarkia mitä maata kannatan missäkin urheilutapahtumassa.
      Colombiaa heijaan aina ensimmäiseksi koska ne tarvii eniten apua.
      Seuraava on Suomi, jota heijaan aina ekaksi paitsi jos ne pelaa Colombiaa vastaan.
      Ruotsi on aina kolmantena. Jos Ruotsi ja Suomi ottavat mittaa toisistaan niin heijaan aina Suomea. Jos Ruotsi ja Colombia ottavat yhteen niin heijaan tietenkin Colombiaa.
      USA:ta en heijaa juuri koskaan, vaikka se onkin entinen kotimaani (yksi niistä).
      Yleensä heijaan aina sitä maata joka tarviii eniten tukea. Paitsi silloin kun minusta taas kerran tuntuu että jos minä alan heijaamaan jotain joukkuetta niin se taatusti häviää koska tuon niille huonoa onnea.
      Oliko nyt parempi?

      • Nyt oli paljon parempi!
        Kolumbialaiset tarvitsee ihan varmaan apua, en yhtään epäile. Mutta niin tarvitsevat suomalaisetkin, pieni maa josta naisetkin lähtee pakoon muihin maihin.


    • Kyllä mää vaan niin mieleni pahoitin kun koira tuli herättämään ennen kello seittemää. Naama nurinpäin menin sitten keittelemään kahvit, justiin saatoin yhen kupillisen ryystää rasvattoman maidon kera. Tukka likainen ja pystyssä, suihkuunkin piti raahautua. Kallista vettä kuluu ja pesuaineitakin. Sitten vaatteet päälle ja auton rattiin. Tankki melkein tyhjä ja katsastuspäiväkin kohta mennyt umpeen.

      Verikokeissa käydessä labratäti ei tietenkää desinfioinut käsiään tai käyttänyt hanskoja ennen kuin teki meikäläisen suoneen reiän: Annan palautteen laitoksen sivuilla. Teippiä en antanu laittaa taitoksen päälle kun siitä liimasta tulee ihottuma. Ja se labratätiki oli ruma pullukka, ois ees ollu komia nuori mies.

      Kotiin sitte ja koiraa passaamaan. Että sekään ei viihdy hetkeäkään yksin. Ite varppina pitää labrakokeiden tuloksetkin katsoa ja toimia niiden lukemien mukaan. Niin kerta.

      • Kuullostaa niin hyvältä...niin hyvältä näyttää minun silmääni sinun päiväsi. Koiranomistajat aina hehkuttavat kuinka ihania luontokappaleita ovat. Niin ovatkin erittäin mukavia näin pimeinä sadepäivinä ulkoilutuksineen. Hehee.

        Ja verikokeet, meikäläinen vellihousu ei edes uskalla mennä niihin, kun sattuu jo etukäteen ja jännittää niin valtavasti.


      • mennäporvooseen kirjoitti:

        Kuullostaa niin hyvältä...niin hyvältä näyttää minun silmääni sinun päiväsi. Koiranomistajat aina hehkuttavat kuinka ihania luontokappaleita ovat. Niin ovatkin erittäin mukavia näin pimeinä sadepäivinä ulkoilutuksineen. Hehee.

        Ja verikokeet, meikäläinen vellihousu ei edes uskalla mennä niihin, kun sattuu jo etukäteen ja jännittää niin valtavasti.

        Minä eilen oikein kimpaannuin ja ostin itelle uudet Hai-saappaat koiran ulkoilutukseen. Tietenhi siniset kun keltaiset, jota olisin halunnut, heti tummuvat likaisen harmaiksi.

        Verikokeet on meikäläiselle pakkopullaa. Kahtelen muualle kun pistävät ja ajattelen häijyjä asioita :). Suonetki loppuu kohta.

        Entinen työkaveriki soitteli että ois tulossa meille pitämän Tupperware-iltaa. Pitäs kotonaan, mitäs meille haluaa tupata. Onneksi on sen verran tuota terveyellistä onkelmaa just nyt että sain siirrettyä ensi vuoteen. Ei kuitenkaa tarttenu valehella.


      • siilenämää kirjoitti:

        Minä eilen oikein kimpaannuin ja ostin itelle uudet Hai-saappaat koiran ulkoilutukseen. Tietenhi siniset kun keltaiset, jota olisin halunnut, heti tummuvat likaisen harmaiksi.

        Verikokeet on meikäläiselle pakkopullaa. Kahtelen muualle kun pistävät ja ajattelen häijyjä asioita :). Suonetki loppuu kohta.

        Entinen työkaveriki soitteli että ois tulossa meille pitämän Tupperware-iltaa. Pitäs kotonaan, mitäs meille haluaa tupata. Onneksi on sen verran tuota terveyellistä onkelmaa just nyt että sain siirrettyä ensi vuoteen. Ei kuitenkaa tarttenu valehella.

        Hyvä!

        Kiukkuinen palstakirjoittelija on parasta, mitä on keksitty hernekeiton jälkeen.


      • mennäporvooseen kirjoitti:

        Hyvä!

        Kiukkuinen palstakirjoittelija on parasta, mitä on keksitty hernekeiton jälkeen.

        Niih:). Tämä on vaan siitä tympiää että tarttuu muihinkin. Jatkuva vaiva ja vaikerrus. Kuin tarttuva tauti.


      • siilenämää kirjoitti:

        Niih:). Tämä on vaan siitä tympiää että tarttuu muihinkin. Jatkuva vaiva ja vaikerrus. Kuin tarttuva tauti.

        Kyllä tämä tästä vielä mustemmaksi muuttuu, kun jaksaa aikansa odotella.
        Maailmahan on täynnä vastoinkäymisiä ja hankaamista!


      • mennäporvooseen kirjoitti:

        Kyllä tämä tästä vielä mustemmaksi muuttuu, kun jaksaa aikansa odotella.
        Maailmahan on täynnä vastoinkäymisiä ja hankaamista!

        Totta, ne pitää vaan huomata :). Ettei vaan mikään vastoinkäyminen ja hankaaminen mene sivu suun.


      • mennäporvooseen kirjoitti:

        Kyllä tämä tästä vielä mustemmaksi muuttuu, kun jaksaa aikansa odotella.
        Maailmahan on täynnä vastoinkäymisiä ja hankaamista!

        No joo joo.
        Hankaamista ja hankaamista ...

        Naisia halveksiva sovinistisika siellä istuu toinen käsi prässihousuissaan ja läähättää nautinnosta, kun saa palstan naiset valittamaan osaansa. Yllyttää ja yllyttää, että naiset kertoisivat kuinka kurjaa heidän elämänsä on. Tuntee itsensä sillä tavalla onnekkaammaksi ja parempiosaisemmaksi, kun on syntynyt (fyysisesti, vai onko edes fyysisesti?) mieheksi.


      • Sääliksi.käy
        Tellukka kirjoitti:

        No joo joo.
        Hankaamista ja hankaamista ...

        Naisia halveksiva sovinistisika siellä istuu toinen käsi prässihousuissaan ja läähättää nautinnosta, kun saa palstan naiset valittamaan osaansa. Yllyttää ja yllyttää, että naiset kertoisivat kuinka kurjaa heidän elämänsä on. Tuntee itsensä sillä tavalla onnekkaammaksi ja parempiosaisemmaksi, kun on syntynyt (fyysisesti, vai onko edes fyysisesti?) mieheksi.

        Outo homma ettei mennyt kuin vartti siitä, kun eräs meistä kiitteli ettei sinua ja korppista näy. Haaska linnut käyvät näköjään saaliillen ja aloittavat uroksen teurastamisen!


      • Sääliksi.käy kirjoitti:

        Outo homma ettei mennyt kuin vartti siitä, kun eräs meistä kiitteli ettei sinua ja korppista näy. Haaska linnut käyvät näköjään saaliillen ja aloittavat uroksen teurastamisen!

        Mitähän outoa siinä vartissa oli?
        Kyllä minä osaan tulla koneelleni ihan kutsumattakin, mutta onhan se kiva, jos minua on joku ehtinyt ikävöimäänkin. Tietäisi vain, millä nikillä sinä minua olet kysellyt.


    • Puutun tähän ketjuun kertoakseni yhden asian.
      Lukekaa aloittajan kirjoituksia, ottakaa mukaan myös aloittajaa kannattavat.
      Ajatelkaa jonkun aikaa, tulette huomaamaan ketä aloittaja yrittää muistuttaa ja kuka on hänen neuvon-antajansa.
      -
      Minä olen otettu esi-merkiksi aloittajan kopioon.
      Niin paljon minua kadehditaan.
      Taidetaan jopa kaihotakin.
      -
      Tästä aloituksesta kuitenkin puuttuu älykkyys.
      Sitä ei minulta voi kopioida.

      H.

      • Hunksz

        Tiijätkö, ei tuu mitään mieleen siinä ketä aloittaja yrittää muistuttaa, ei edes kiinnosta.
        Muistuttakoon vaikka joulupukkia, siirakkia tai jeesus nasaretilaista.

        Tee sinäkin kirjoittajia vetäviä aloituksia, äläkä murise joutavaa.


      • Ancelina kirjoitti:

        Hunksz

        Tiijätkö, ei tuu mitään mieleen siinä ketä aloittaja yrittää muistuttaa, ei edes kiinnosta.
        Muistuttakoon vaikka joulupukkia, siirakkia tai jeesus nasaretilaista.

        Tee sinäkin kirjoittajia vetäviä aloituksia, äläkä murise joutavaa.

        "Ancelina"

        Älykkyys ei tee vetäviä aloituksia.
        Uskon sinunkin huomanneen mikä tekee...

        H.


      • hunksz kirjoitti:

        "Ancelina"

        Älykkyys ei tee vetäviä aloituksia.
        Uskon sinunkin huomanneen mikä tekee...

        H.

        Hunksz

        Niin, älykkyys kulkee toisten aloituksissa arvioimassa niitä, aloittajaa ja vastaajia.
        Tyhmät me.


      • päivätkoneellaistuu
        hunksz kirjoitti:

        "Ancelina"

        Älykkyys ei tee vetäviä aloituksia.
        Uskon sinunkin huomanneen mikä tekee...

        H.

        Aloittajan "vetäviä" aloituksia.

        Vihainen, omahyväinen ja ylimielinen
        Pelottaako olla vanha
        Ottaako pattiin
        Surullista luettavaa
        Viimeinen tahto
        Epämiellyttävä luonteenpiirre on ilkeys
        Hyvä on, valitetaan sitten kaikki yhdessä

        Huoks!


      • Boooring
        päivätkoneellaistuu kirjoitti:

        Aloittajan "vetäviä" aloituksia.

        Vihainen, omahyväinen ja ylimielinen
        Pelottaako olla vanha
        Ottaako pattiin
        Surullista luettavaa
        Viimeinen tahto
        Epämiellyttävä luonteenpiirre on ilkeys
        Hyvä on, valitetaan sitten kaikki yhdessä

        Huoks!

        Olisit jättänyt tuon *huoks* kirjoittamatta. Se paljasti sinut.


      • päivätkoneellaistuu kirjoitti:

        Aloittajan "vetäviä" aloituksia.

        Vihainen, omahyväinen ja ylimielinen
        Pelottaako olla vanha
        Ottaako pattiin
        Surullista luettavaa
        Viimeinen tahto
        Epämiellyttävä luonteenpiirre on ilkeys
        Hyvä on, valitetaan sitten kaikki yhdessä

        Huoks!

        Pelkkä "vetävä" on vähän eri asia kuin "kirjoittajia vetävä" eli jollakin tavalla kiinnostava.
        Kiinnostihan tämä mm. hunkszia ja sinua.


      • päivätkoneellaistuu
        Boooring kirjoitti:

        Olisit jättänyt tuon *huoks* kirjoittamatta. Se paljasti sinut.

        Kenen luulet huokailevan?


      • Ei saakeli, eihän tässä ketjussa saanut naurattaa, tirsk.


      • Einiinvetävä
        päivätkoneellaistuu kirjoitti:

        Kenen luulet huokailevan?

        Kylläpä oli ilkeästi kommentoitu porvoolaista. Se tuo kylmä, pimeä ja sade masentaa ite kutain


      • hunksz kirjoitti:

        "Ancelina"

        Älykkyys ei tee vetäviä aloituksia.
        Uskon sinunkin huomanneen mikä tekee...

        H.

        Niin, älykäs ei osaa tehdä sosiaailisia aloituksia, sen sijaan viisas osaa ;).


      • paha-kuin-piru
        päivätkoneellaistuu kirjoitti:

        Aloittajan "vetäviä" aloituksia.

        Vihainen, omahyväinen ja ylimielinen
        Pelottaako olla vanha
        Ottaako pattiin
        Surullista luettavaa
        Viimeinen tahto
        Epämiellyttävä luonteenpiirre on ilkeys
        Hyvä on, valitetaan sitten kaikki yhdessä

        Huoks!

        HOHOIJAAAAAAA,


      • tympääntynyt

        molemmat olette ihan samanlaisia, mutta kun ei täällä olla missään autismikirjon terapiassa, eikä ole siihen edes osaamistakaan


      • siilenämää kirjoitti:

        Ei saakeli, eihän tässä ketjussa saanut naurattaa, tirsk.

        Joo-o, nyt rupesi ottaan pattiin, kun tänään ei pitänyt sataa. Kun edellinen kuuro loppui, en kerinnyt kun 3 kottikärryllistä puita kärrään, kun taas jo sataa.
        Ja mitä tämä tämmöinenkin on, kun aurinko paistaa ja silti vaan sataa.


      • eppu2 kirjoitti:

        Joo-o, nyt rupesi ottaan pattiin, kun tänään ei pitänyt sataa. Kun edellinen kuuro loppui, en kerinnyt kun 3 kottikärryllistä puita kärrään, kun taas jo sataa.
        Ja mitä tämä tämmöinenkin on, kun aurinko paistaa ja silti vaan sataa.

        Nii. Meillä ei sada nyt, aurinkoki kurkisti mutta miksi aina pitää asfaltin olla märkä? Uudet kumpparit kastuu heti.


      • ei.elvinnyt
        tympääntynyt kirjoitti:

        molemmat olette ihan samanlaisia, mutta kun ei täällä olla missään autismikirjon terapiassa, eikä ole siihen edes osaamistakaan

        Ketkä molemmat ovat samanlaisia????


      • tympääntynyt
        ei.elvinnyt kirjoitti:

        Ketkä molemmat ovat samanlaisia????

        siinä sinulle onkin pähkäiltävää


      • mistä.on
        tympääntynyt kirjoitti:

        siinä sinulle onkin pähkäiltävää

        Minusta on ihanaa ettei korppis tai Tellu ole täällä riekkumassa.


      • nyykkijapiikki
        tympääntynyt kirjoitti:

        siinä sinulle onkin pähkäiltävää

        Teitä on jotka vastaa mihin sattuu mitä sattuu eikä niistä ota selvää.


      • maatuvat.lehdet

        Luulin jo ettei loppupäiväksi olisi mitään synkisteltävää, onneksi avasin koneen ja luin tätä ketjua. Siili miltei synkistellyt ykkössijalle. Ketjun synkkyyttä kyllä kruunaa, kun älykkäällä on niin synkkää omassa ketjussaan, että joutui alentumaan tälle tasolle. Ei tuon synkemmäksi oikeastaan voi päästä, että joutuu nöyrtymään ja matelemaan täältä huomiota.


    • mitätönminä

      Mua suututtaa ainakin se tosiasia alati ettäihmisiä nimitellään itsekkäiksi oman edun tavoittekijoiks - ellei´edes oo ´missään kunnossakaan edes että pystyis renttuporukoita vastaan puoliaanpitämään - sekin juttu ettei ihminen oo maailmassa kestävyydeltään paljonkaan hyönteisiä kummempi otus . Tottahanmyös että ydinräjäytyksissa vapautuu lukemattomia alkuaineita joilla eripituisia puoliintumisaikoja-jolloin säteilyn voimakkuus alenee. Mittausarvoja yleensä esitetään julkisuudessa niistä miedommista aineista - ehkä niin on hyvä
      - vahvojen aineiden, jotka säteilee tuhansia vuosia - entiset ydinpaskat mukaan lukien
      -ihmskunnan tarina lie vähintäänkin karua kertomusta.
      Nuorimmat alaikäiset juoppo-huumenarkit yhteiskunnan korstojen armoilla -ovat muutaman vuodenikäisiä. jotkut ihan vauvojakin -
      Parempi vois olla räystäällä piruna kuin tään toraisan akan kumppanina kukaan
      - silloin kun mua suututtaa.

      • ähähähä

        Kun kerran saat alahuules alaspäin mykkyrälle niin koitapas välillä kuin kuinka paljon ylöspäin sen saisit oikenemaan. Saatko nenänkärkeen asti?

        Vilkaise peiliin välillä ja jatka harjoitusta.

        On niitä murheita muitakin vaan ei ne sillä mököttämisellä häviä.


    • maissiiii

      oolalaa, porvoolaisesta löytyy savolaisuutta.
      Mul on yks perisavolainen tuttu, naisimmeinen ja hän puhuu juuri noin.
      Kun on moitittavaa, kehuu ja varsinkin kun on kehuttavaa niin moittii. Aluksi monttu auki kuuntelin ja katselin, mutta pian pääsin perille hänen 'kieroudestaan' , mitä ihanin ja auttavaisin ihminen, eikä oikeasta kieroudesta tietoakaan.
      "Kyllä olit tuas laittanna niin pahhoo soppoo, en ihan nelejättä kertoo kehtoo ottoo."
      tai "Aekamoisia riäpäleitä nuo hortukses tuas tännäe kesänä, minnosellai mönjällä mahat niitäe lannottoo kun noin riepuavat ja roikuttavat noetaa nuppuloeta."

      valitan aamuni aloituksesta, se oli täynnä ihanaa tanssia, lapset äitien ja mummien kanssa mörkötanssia ja kaikkea muuta musiikkia satukirjan mukaan tapailimme.

      ja voi, että niitä innostuneita ilmeitä...

    • Ei kukkokan käskien laula. Ja kun valittamisessa saa pään auki, siitä ei oikein tule loppua, joutuu siihen kielteisyyden kierteeseen, vai miten se hienosti ilmaistaan ?
      Mutta jos nyt kuitenkin jotakin. Pyhäpäivän puunkaato jätti pihamaalle ilkeät jäljet: koivunoksaa silmänkantamattomiin ja kohta pitäisi lähteä kirjapiiriin keskustelemaan Hannu Lauerman kirjasta: Usko, toivo huijaus. Siitäkään mitään iloa irtoa, kun kaikki uskomushoidotkin lytätään. Paha mies, Lauerma, aina pahisten puolella, haukkuu hyviäkin pahiksiksi...
      (kirjoittaja nauraa salaa..)

    • nekative

      Vitsi, että mökötyttää, kun pitää aina vain mököttää.
      En ala millekään.

      • kiiruustikarkuun

        Palstamökötys alkoi heti Herra Kaikkitietävän saapuessa ivailuineen paikalle.


      • Vedettävä
        kiiruustikarkuun kirjoitti:

        Palstamökötys alkoi heti Herra Kaikkitietävän saapuessa ivailuineen paikalle.

        Liekkö kateellinen kun toisen alotukset saa porukan mukaan


      • kiiruustikarkuun
        Vedettävä kirjoitti:

        Liekkö kateellinen kun toisen alotukset saa porukan mukaan

        Hunksi vois kertoo mitä se angstaa melkein jokaiselle? Mikä sitä riivaa?


    • muuttomies

      Mullakin käynnistyi aamu kutkuttavan huonosti:
      Kahvista tuli pelkkää haaleaa litkua,suihku antoi vain kylmää vettä,vessapaperi oli loppu,tulitikut putosivat rappusten alle,auto ei taaskaan lähtenyt käyntiin,pankkikortti ei kelvannut kauppaan,tupakat tipahtivat vesilätäkköön ja housunpersus repesi polvia myöten.

      Mielenkiinnolla odottelen loppupäivän tapahtumia.Vielä on hyvät mahdollisuudet siihen,että vaivaa ja murhetta ropisee niskaan oikein viimeisen päälle.Koko ajatus hykerryttää mua kutkuttavasti!

      • maatuvat.lehdet

        Nortti kun ois vielä palamatta kastunut vesisateessa olisi ollut täydellistä täydellisempi synkistely. Jännittää odottaa miten se loppupäivä meni.


    • 1eero

      No en varmaan valita,

      • Taikuritässä

        Valitan, kun hömelöin julkiskulkuneuvon kanssa. Kuuntelin matkustajan lippusähläilyä ja jäin ajatuksiini. Kun havahduin ja hyppäsin pois, olin paikassa, missä ei ollut kioskia, ei kauppaa tms. Pääkaupunkiseudullakin voi olla erämaamaista. Kolmen vartin päästä palasin ja otin uuden suunnan. Sillä lailla.
        Sain myös liikaa raitista ilmaa.


      • 1eero

        Asetit aamulla väärän jalan ensin lattialle niin siitä se johtui, olisit pysynyt peiton alla no nyt se on myöhäistä, jospa se huomenissa kun olet tarkkana sen jalan kanssa.


      • Taikuritässä

        Ja kaamein tapahtui siellä erämaassa. Juttelin vieraan miehen kanssa. Nauroimme! Kaksi suomalaista juttelee ja kehtaavat nauraakin yhdessä.
        Kyllä teki pahaa, kun oli hauskaa.


      • Taikuritässä kirjoitti:

        Ja kaamein tapahtui siellä erämaassa. Juttelin vieraan miehen kanssa. Nauroimme! Kaksi suomalaista juttelee ja kehtaavat nauraakin yhdessä.
        Kyllä teki pahaa, kun oli hauskaa.

        Joo-o, kyllä ihan teki huonoo jo tollaista lukiessa.


      • Taikuritässä

        Eilisestäkin voin ikäväkseni kertoa, että sain ihan liian hyvää neuvontaa ja palvelua kirjastossa södeltä nuoremmalta mieheltä. Meillä oli hyvä sessio. Tällaista on ilmassa. Eihän tätä kestä. Karmeeta tuollainen alttius hyvään asiakaspalveluun. Pitäisi jotenkin rajoittaa.


      • mistä.on
        Taikuritässä kirjoitti:

        Eilisestäkin voin ikäväkseni kertoa, että sain ihan liian hyvää neuvontaa ja palvelua kirjastossa södeltä nuoremmalta mieheltä. Meillä oli hyvä sessio. Tällaista on ilmassa. Eihän tätä kestä. Karmeeta tuollainen alttius hyvään asiakaspalveluun. Pitäisi jotenkin rajoittaa.

        Ei käySuomessa ei saa koskaan kunnon asiakaspalvelua. E i koskaan!


      • Taikuritässä

        Eilen hain kirjakaupasta novellikokoelman, minkä olin tilannut.
        Olkoonkin, että toimitus kesti, kun tuli ulkomailta asti, niin kätösissä kun oli,
        aiheutti hymyn. Eihän näin pitäisi käydä. Onko kirjakaupassa jokin erityinen
        ilmapiiri, lumous, minkä valtaan joutuu?
        Vaarallinen paikka.


      • Taikuritässä

        Lisään vielä: kamalinta on, kun kassakuitissa lukee "Tervetuloa uudestaan".


    • Ihanpäinalvettia

      Menin aamulla töihin vapaapäivien viettämisen jälkeen. Työkoneelle piti vaihtaa salasana, vaihdoin! Sen jälkeen en saanut sähköpostia auki, soitin helpdeskiin, josta pyysivät tekemään suraavaa, tein! Olin lähdössä palaveriin ja tulostin papereita, tulostin ei toiminut. Tarkistin oletustulostimen, se oli vaihtunut. Vaihdoin oikeaksi ja käynnistin koneen uudelleen, ei toimi! Lähdin palaveriin jonka jälkeen soitin helppariin, josta ilmoittivat että salasanan vaihdon jälkeen oli selain vaihtunut ja vaikka oletustulostin oli oikea, selain ei vaihtanut sitä. Kysyin mistä tälläisen voi tietää, Helpparin akka sanoi ei mistään. Kiitos.

    • Ihanpäinalvettia

      suravaa sanan pitäisi olla seuraavaa

    • hmpff

      Saanko mä valittaa kun tuli kahden viikon antibioottikuuri? 3 mg amoxicillinia päivässä. Mutta jos mä sillä vihdoin pääsen parista kilosta eroon, niin ei ehkä ole niin paha? Äkkiä se joulu korjaa sen tilanteen..

      Borrelioosia. Voin valittaa siis myös punkkitilanteesta. Nääh, ei tää paha ole, keksittiin aikaisessa vaiheessa ja näin ollen ei paha rasti.

      Siitä voisin valittaa, että joulu ei ole vielä tullut kauppoihin! Mä niin odotan sitä, blingbling ja suunnittelua. Nyt näkyy varovaisesti olevan muutama joulukalenteri.

      • Ujopersoona

        Etkö ihan opastanutkin tuolla toisaalla, että 3 tunnin välein syödään jne. Eihän sinulla pitäisi olla tarvetta laihduttamiseen?


      • Suomessa jossain tehtiin borrelioositutkimusta, niitä ötököitä sai ihmiset lähettää.
        Nehän sai niitä vaikka kuinka paljon.
        Hiljan just kerrottiin, että joka 5:s punkki kantaa borrelioosia.


      • Sivustaseurannut
        Ujopersoona kirjoitti:

        Etkö ihan opastanutkin tuolla toisaalla, että 3 tunnin välein syödään jne. Eihän sinulla pitäisi olla tarvetta laihduttamiseen?

        Lihavat ihmiset antavat kaikkein eniten neuvoja muille ja he tietävät parhaat vinkit ja keinot miten pitäisi syödä. Kyllä tuollainen kolmen tunnin välillä syöminen ainakin turvottaisi meikäläisen paksukaiseksi.


      • Oisko 3 grammaa tuon amoxisilliinin vuorokausiannos?
        Oliko se siinä selässä olevassa patissa se borrelioosi?


      • olet-valelääkäri
        siilenämää kirjoitti:

        Oisko 3 grammaa tuon amoxisilliinin vuorokausiannos?
        Oliko se siinä selässä olevassa patissa se borrelioosi?

        "Oisko 3 grammaa tuon amoxisilliinin vuorokausiannos?"

        Ei varppina ole. Menikö millirammat ja grammat sekaisin? (3 mg amoxicillinia päivässä. )



      • hmpff
        Ujopersoona kirjoitti:

        Etkö ihan opastanutkin tuolla toisaalla, että 3 tunnin välein syödään jne. Eihän sinulla pitäisi olla tarvetta laihduttamiseen?

        Milläs muuten tietää ellei kokeile itse? Olen koko ikäni laihduttanut, jojo-sellaista. Yksi juttu mikä on häirinnyt koko elämän, en ole koskaan ollut sinut kroppani kanssa. Aina sitä pitää jollain kurittaa.


      • hmpff
        eppu2 kirjoitti:

        Suomessa jossain tehtiin borrelioositutkimusta, niitä ötököitä sai ihmiset lähettää.
        Nehän sai niitä vaikka kuinka paljon.
        Hiljan just kerrottiin, että joka 5:s punkki kantaa borrelioosia.

        Mulle ei edes tullut punkin puremasta, en tiedä mikä on mua hotkaissut, mua puremaa ei löytynyt. Luin netistä että paarman ja hyttysten puremista on myös saatu borrelioosia.

        Hyttynen on voinut olla, paarmaan en usko, se puree yleensä palan ihoa. Mutta, en mene vannomaan että hyttynen on ollut. Punkkia olisin huomannut, ja se jättää ison jäljen.


      • hmpff
        siilenämää kirjoitti:

        Oisko 3 grammaa tuon amoxisilliinin vuorokausiannos?
        Oliko se siinä selässä olevassa patissa se borrelioosi?

        Kyllä x 2 :)) 3 grammaa, eikä mg. Ja se toinen kyllä tuli siitä selkäpuolen puremasta. Siitä se lähti. Noh, ei tässä mitään hätää, hyvä kun ajoissa löydetty.


    • Eikä.siinä

      Mulla on niin kiire töissä ettei edes ehdi vessassa käymään.

      • MiesSalosta

        Mää kävin vessassa, mutta pyyhkimisen kanssa tuli niin kiire, että paperia jäi roikkumaan housujen ulkopuolelle...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1739
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1654
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      71
      1495
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      59
      1482
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      56
      1370
    6. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      92
      1370
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      17
      1342
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      18
      1186
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1140
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1124
    Aihe