Minä olen 16 v ja veli on kohta 24. Meillä on ollut ihan mukavat välit nuorempana, mutta nyt parin viimeisen vuoden aikana se on muuttunut minusta oudoksi. Epäilen ainakin, ettei muilla ole tällaista. (Vai onko?)
Veli käy salilla ja mielestään se on kehittynyt hyvin. Se varmaan onkin totta, ainakin noin silmämääräisesti arvioituna. Siinä ei vielä ole mitään outoa nykypäivänä. Mutta usein kun se käy kotona, hän asuu muualla, jos minä olen huoneessani, niin hän tulee sinne ja alkaa kuulustelemaan minua ikään kuin olisin tehnyt jotakin pahaa. Vaikka minä kiistän kaiken, eikä hänellä ole mitään todisteita, niin hän ilmoittaa, että selkäsauna kyllä auttaa tuohon. Lopputuloksena hän kaataa minut syliinsä ja läpsii pakaroitani varmaan kymmeniä kertoja. Sitten se lähtee, ja sanoo mennessään jotakin typerää, esim. viime viikolla se sanoi, ettei maksa mitään.
Kummallinen isoveli
8
2635
Vastaukset
- tyuiofgh
Hullu tai homo
- pervoveli
aika pervo veli mun mielest joka käyttää sua hyväkseen. älä lähde mukaan sen leikkeihin.
- IHAKUSIPÄÄ
kerro vanhemmiles.jos et lyö turpaa-jos et mee kouluterveydenhoitajalle.ol pitkä nimi!!!????jos totta;SEN NIMI ON KUSIPÄÄ.I
Joo, oletko itse tyttö vai poika?
Kyllä siinä jotain seksuaalista on. Kieltäydy kohteliaasti. Ellet sitten itse ole kiinnostunut.- Vissiin-tosikko
Olen poika. Olen kieltäytynyt kohteliaasti ja epäkohteliaasti honolla menestyksellä. Asian käsittely julkisesti tuntuu aika mahdottomalta.
Hei,
Hyvä, että olet lähtenyt hakemaan vastauksia itseäsi mietityttävään asiaan. Kuulostaa ikävälle, että veljesi kuulustelee sinua ja käyttää väkivaltaa. Meillä jokaisella on oikeus fyysiseen koskemattomuuteen. Oletko keskustellut veljesi käyttäytymisestä vanhempiesi kanssa? Jos et ole, niin se olisi hyvä keino aloittaa asian selvittäminen. Asiasta kertominen voi tuntua alkuun vaikealle. Toimit oikein, kun puhut asiasta.
Voit halutessasi tulla juttelemaan asiasta Rikosuhripäivystyksen chatttiin. RIKUchat on auki arkisin klo 9-15 ja maanantai-iltaisin klo 17-19.
Ystävällisesti Rikosuhripäivystys- gfgfgfgfg
oletko huomannut tuleeko veljellesi seisiö siinä samalla
- runkuttajaahahah
eks oo saanu miekkaa moneen vuoteen kun veljeltäs pitää saada
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174036
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842449Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731597Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641167Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella231117- 171894
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42892Junan kylkeen autolla
Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä73851- 101829
Oletko päättänyt
Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa72810