5-luokan terveys tarkastus

Kammottaa

Mitä siellä tehään kertokaa plees oon poika 11v

15

358

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 040404

      siel mitataa paino jne jne keskustellaan murrosiästä ei muuta

    • Joka koulussa on erilaiset meiningit. Kysy terkkarilta itseltään.

    • terveystarkastus5lk

      meijä koulussa ainaki mitattii katottii ryhti katottii verenpaine ja paino sitte puhuttii murrosiästä

    • martti2222

      Iteltä otettii munasta kiinni ja sitte sitä vetästii iha helvetin lujaa ja tuli vähä vertaki. sitte se heilutteli sitä ja sano että kunnossa on.

    • neekeri02

      5 luokan ihan perus mutta 6 luokalla leilataan esinahka pois.

      • olen.tosikko

        No tulihan se huono vitsi sieltä. Nyt kun vielä joku mainitsee lusikat ja kaikki muut eri aukkoihin työnnettävät esineet...


    • Terkkari_PK

      Kivekset kokeillaan että ovat laskeutuneet, terkkari kokeilee esinahkan että menee sujuvasti taakse. Joissain kouluissa katsotaan myös pyllynreikä, että ei ole mitään luomia tms.patteja siellä. Kondomien käyttöä neuvotaan mallin päälle laittamalla.

      Tytöiltä katsotaan vähän pimpin sisäpuolelta spatulalla, onko runsasta vuotoa tai repeämiä. Kysytään kuukautisista ja kerrotaan tamponeista, näytetään niiden ja terveyssiteiden käyttö ihan kädestä pitäen.

      Tannerin asteikon mukainen häpykarvoituksen taso kirjataan kaikilta ylös. Niistä sitten tulee keskiarvot kaikista kouluista kirjoihin ja kansiin.

      Mitään ei tehdä, mikä tekisi kipeää. Ei kannata pelätä!.

    • Voivittunytsitten

      Nää on nää legendaariset keskustelut niinku mistä ne ees lähtee et joo siel sorkitaan palleja ja persettä

      • lapsilla_on_oikeudet

        just juttelin yhden terkkarin kanssa se sano et ei ikänä lasten vehkeitä tarkisteta ja panotti ettei ikänä lasten housuja riisuta.heillä ei ole lupaa tehdä sitä jos joku tekee sen se joutaa linnaan sano hän.


      • eeloBeelo

        Jaa meillä ainakin tarkisti kivekset ja esinahan, mittasi painon ja pituuden, katsoi ryhdin ja kokeili selkärangan, piti tehä jotai liikkeitä (nostaa vasen jalka ja samalla laskea oikea käsi alas, yms. vakiojuttuja). Eipä kai vankilaan terkkari joudu, jos tekee ne tarkistukset jotka työnsä vuoksi joutuu tekemään. Mieti jos esinahassa olisi vikaa ja se kuulusi ympärileikata, eikä sit terkkari oliskaan tarkistanut niin oispa kiva sitten sinunkin muhia ongelmiesi kanssa yksinäsi.


      • urbaanilusikkatesti
        eeloBeelo kirjoitti:

        Jaa meillä ainakin tarkisti kivekset ja esinahan, mittasi painon ja pituuden, katsoi ryhdin ja kokeili selkärangan, piti tehä jotai liikkeitä (nostaa vasen jalka ja samalla laskea oikea käsi alas, yms. vakiojuttuja). Eipä kai vankilaan terkkari joudu, jos tekee ne tarkistukset jotka työnsä vuoksi joutuu tekemään. Mieti jos esinahassa olisi vikaa ja se kuulusi ympärileikata, eikä sit terkkari oliskaan tarkistanut niin oispa kiva sitten sinunkin muhia ongelmiesi kanssa yksinäsi.

        Kun työhön ei kuulu esinahan tai peniksen kokeilu lapsilta. Lääketieteellissistä syistä voidaan kivekset tutkia, vaikka ne ovat tutkineet lääkäri heti syntymän jälkeen ja senjälkeen on tutkittu monta kertaa.
        Ei sitä joka koulussaedes tutkita, mutta toiset terkkarit ovakin kiinnostuneita 5 ja 8 luokkalaisten poikien kaluista, ovat oikeistaan pedofiilejä. Kuten on myöskin nimimerkki Terkkari_PK

        Ja jos oppilas ei haluan näyttää kaluaan ja pallejaan, niin silloin niitä ei katota sillä mikään laki ei määrää näyttämään intiimi alueitaan missään koulun terveystarkastuksessa.

        https://yle.fi/uutiset/3-9210385


    • 6u54ui5g

      Luiden lujuus testaataan laittamalla käsi traktorin alle koulun takana, jos ei murru, niin on hyvät luut.
      Jos ei oo viel murrosikä alkanu, niin se aloitetaan ruiskuttamalla neulalla kaakaota vasempaan kivekseen.

    • SimputtajaPelkele

      Otettiin munakarvoista näyte joka laitettiin amegrip-pussiin.

    • CHUPÄÄ

      Katotaan munat.Karvotus.Käsketään panna housut takaisin jalkaan.

    • Kokemus3vuottasitte

      Itellä se oli semmone normi terveystarkastus juteltii eka sit ne normi pituus paino yms ja sit kokeili et molemmat kivekset on paikallaa

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      629
      4593
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      51
      3603
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      104
      3491
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      3011
    5. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      13
      2469
    6. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2374
    7. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2281
    8. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      2120
    9. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      2055
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      48
      2013
    Aihe