Majoitus New Yorkissa

kysymys234

Olemme menossa kaverini kanssa ummikkoina New Yorkiin ensi vuonna, olemme molemmat 20-vuotiaita tyttöjä emmekä paljon matkustelleet. Olemme katselleet että halpaa majoitusta olisi tarjolla Bronx zoon läheisyydessä. Olen kuullut vähän huonoa tuosta alueesta, mutta majoittajan ja hänen saamien arvostelujen mukaan alue olisi turvallinen. Onko täällä kellään kokemusta tai muuta sanottavaa alueesta?

3

311

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Käynyt

Kaikki on suhteellista, mutta ensikertalaisena matkustajana ottaisin majoituksen jostain lähempää keskustaa. Muuten aika menee metrossa istumiseen.

• odkdkd

Varaa netistä kunnon hotelli etukäteen lentojen yhteydessä vaikka se enemmän maksaakin. Ikävä paikanpäällä haahuilla jos ei ole tietoja yöpaikasta.

• Käynyt

USA:ssa aluekohtaiset tilastot rikollisuudesta ovat julkisia. Viranomaiset eivät yritä peitellä huonoja alueita, kuten joissakin muissa maissa pyritään.

https://www.addressreport.com/blog/safest-neighborhoods-in-nyc-most-dangerous-neighborhoods-in-nyc/

Tässä pari vuotta vanhassa jutussa on alueita Bronxissa sekä 20 vaarallisimman että turvallisimman alueen joukossa.

Mutta kuten totesin, en lähtisi ainakaan ensimmäisellä kerralla noin kauas keskustasta. Aikaa tuhlaantuu liian paljon metrossa, koska pääosa tärkeimmistä kohteista on Manhattanilla.

Upper West Side on mielestäni yksi hyvä vaihtoehto. Central Park’n kohteet ovat kävelyetäisyydellä ja yhteydet myös Etelä-Manhattanille ovat hyvät. New York, toisin kuin muut USA:n suurkaupungit, on kävely-ystävällinen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      16
      457
    2. Näytät kivalta kun nukut

*zoomaa palohälyttimen kameraa*
      Ikävä
      10
      412
    3. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      16
      347
    4. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      3
      341
    5. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      13
      206
    6. Hyvää yötä

Janne niminen mies🥰
      Ikävä
      1
      103
    7. 0
      90
    8. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      0
      90
    9. Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa

76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68
      70 plus
      3
      67
    10. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      1
      61
    Aihe