Matkaseuraa lämpimään..

Matkavie

Mukavaa matkaseuraa etsii savuton, vähän alkoholia nauttiva, keskusteluista ja uusien paikkojen näkemisestä kiinnostunut lapseton 39vnainen. Juuri nyt elämässä ei ole muuta sisältöä, joten piristävä matka olisi hyvä idea. Ei väliä iällä tai sukupuolellasi, mutta hyvät tavat ja luotettavuus olisi hallussa oltava. Jos tulemme hyvin toimeen, voimme matkustaa enemmänkin yhdessä. Matkakohteet kaukomailla tai etelä-euroopassa. Kerro itsestäsi, kuvasta ei haittaa, mutta kiva lisä. [email protected]

6

1797

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • moi .. millois oisit lähdössä ??

• matkailuavartaa1

Hei! Kiinnostaisiko lähteä matkalle intiaan Goalle kuukaudeksi tammikuun puolessa välissä ja espanjaan maalis-huuhtikuussa .Olen 50 mieshenkilö pirkanmaalta

• AnsuVantaa

Hei.
      Olen 54-vuotias nuorekas ja menevä nainen Vantaalta. Lapset aikuisia ja olen sinkku. Tykkäisin matkustella enemmänkin mutta yksin en haluaisi lähteä. En tupakoi ja alkoholia lähinnä hyvässä seurassa ruoankanssa. Tykkään nähtävyyksistä ja olisi kiva tutustua uusiin ihmisiin. Rentouttava loma tekee aina ihmeitä raskaan arjen vastapainoksi.

• matkamxx

Olen kiinnostunut.

• matkamxx

Etsin myös luotettavaa matkaseuraa. Voisin antaa puh.numeron, jos kiinnostaa. Voisimme suunnitella matkaa tarkemmin. Olen patikoinnista ja liikunnasta kiinnostunut mies (nähtävyydet, rannat, keskustelut).

• Sonjanenn

36v nainen olen lähössä toukokuussa sardiniaan. Miten olis?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1826
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1272
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1133
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1017
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      105
      919
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      853
    7. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      762
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      761
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      701
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      683
    Aihe