Rekka upoksissa Joutsansalmessa?

mennyttä_rekkaa

Täysperävaunurekka näkyy kyljellään Joutsansalmessa nelostien kupeessa mitä on mahtanut tapahtua ja miksi se on ollut upoksissa jo monta päivää?

11

961

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Puoliperävaunu

      Suotta huolestut . Sunnuntaina nostavat sen pois kun liikennettä on hieman vähemmän .

    • soutajannoutaja

      Miten rekkakuskin kävi jatkuiko matka tuonelaan?

    • lehtiälukeva

      "Miten rekkakuskin kävi "?
      Hyvin kävi. Vietiin sairaalaan, vammat olivat vähäisiä. Nyt odottaa joutomiehenä kotonaan, kortittomana ja työttömänä tuomiota rattijuopumuksesta.

      • huhu_ja_mutu

    • luulenMie

      Sattumaako ? Posti osti huolinta Weinen muutama aika sitten . Postille on ollut ylivoimaista joillainseuduin sanomalehtien jakelukin ja nyt elintarvikkeetkin unohtuvat salmenrannoille . Tarttuvaako tauti ?

    • uytrg

      Eikä nelostien kaidetta ole vieläkään korjattu... niin siellä Joutsassa asoita hoidellaan.

      • Joskusssss

        Sinäkin tiedät ettei kunta voi sotkeutua toisen viraston toimialaan . Siitä virkahenkilön otsa rypistyisi .


    • Knightwhosaynih

      Kaie hoijettu.

      • adiosmutsaatsos

        joutsa ja leivonmäki on oikein mielyttäviä paikkakuntia kun vain pikalinjan akkunasta kurkistaa kun kuski pikaisesti ottaa pohjoiseen menevät paketit kyytiin ja sitten jo jatketaankin matkaa .Ei aiheuta nämäkään kylät mittään paineita matkamiehelle.Ei ole koskaan etes sitä kuuluisaa joutsan pyllistelevää polkupyörämiestä näkynyt.Joskus joku kävelysauvahenkilö on liikkunut hämärän rajamailla kadoten talojen ja pensaitten taakse.


      • RuttuOtsa

        Edellinenkin on mukavaa seuraa nukkuessaan kun saa pois porukasta . Niin keveä elämä jatkuu.


      • Joutsalainencityjänis

        Minä olen totennäköisesti ollut tuo yhdessä jutussa mainittu kävelysauvahenkilö,koska ylitin linjaautoaseman lähettyvillä katua hämärän turvin koska mitään muuta liikennettä ihmisiä autoja hevosia mopoja kelkkoja ei ollut ja oulun auto seisoi juuri silloin aseman kupeella.kiirehdin kotiini ennen täyden pimeyden laskeutumista.Olen iloinen ja yllättynyt että minut näin on huomioitu vaikka linnaan en päässytkään.Eläköön Joutsa Suomi Vinland


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9910
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      404
      4321
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      90
      2976
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2855
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      229
      2654
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2644
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      153
      1835
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      70
      1691
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1620
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1423
    Aihe