Ensihoitoon hakeneet S17

Hoitotasolle

Ensihoitoon hakeneiden keskustelu tähän ketjuun! Mihin kouluun ootte hakeneet? Mitkä fiilikset jäi esivalintakokeen jälkeen, paljonko kertyi pisteitä? Kerrotaan myös, kun pääsykoekutsuja alkaa tipahtelemaan! ;)

23

572

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • robottiadfdfds

      Kotkaan. Meni huonosti.

    • Hoitotasolle

      Tulispa jo pisteet, ei jaksais millään odottaa tietoa et pääseekö valintakokeisiin vai ei! Itsellä pisteitä ehkä joku 50-60.

    • toiveikastollo

      Helsinkiin metropoliaan ja turkuun hain, pisteitä tuli ehkä noin 60, en tarkalleen muistanut kaikkia omia vastauksia mutta toivotaan parasta :D koe tuntui ainakin huomattavasti helpommalta kun keväällä... onko tietoa kellään millaisilla pisteillä seuraavaan osaan pääsykokeesta päässyt?

    • Hoitotasolle

      Noniin tulihan ne pisteet! 55.4 sain ja hain Helsinkiin, Kotkaan, Turkuun ja Lapeenrantaan. Toivottavasti riittää. Mites muut?

    • sormetjavarpaatristissä

      55,1 pistettä! Toivottavasti metropolian pisterajat ei paljoa nouse :DDD 51,9 oli alin viime syksynä. Tietoa milloin kutsuja alkaa satelemaan?

      • Hoitotasolle

        Loppuviikosta eli to tai pe varmaankin!


      • sormetjavarpaatristissä

        Niitä odotellessa! oliko sulla helsinki ekana? :)


      • Hoitotasolle

        Kyllä vaan! Menisin kyllä mieluummin tekemään Kotkaan kokeen ku Metropoliassa ryhmähaastis 😆 Ja Turkuun en haluu ku sinne on luettavaa 😆 Mahdollisimman helppo koe olis hyvä ku ensikertalaiskiintiö vaikuttaa muhun :)


      • sormetjavarpaatristissä

        Okei😄 itse hain vaan helsinkiin ja turkuun kakkosena, ryhmä haastis ois kyl itelle mieluinen😁😁 mutta jos mulla pisteet sinne riittää niin helsingissä nähdään!😄😄


    • Kijukki

      Täällä 56,4. Helsinki, Turku, Kotka ja lappeenranta. Jänskättää kyllä! 😀

    • Ahdistaa

      Nyt kyllä hieman rupesi ahdistamaan kun näyttää, että tuo oma 54,5 pistettä on todella rajoilla Helsinkiin. Toisvottavasti pääsykoekutsut tulevat pian ettei tarvitse montaa päivää enää stressata tätä. Pääsee stressaamaan sitten sitä itse valintakoetta.

      • Tulisjotietoo

        Niinpä!


      • Malttamatonahdistuja

        Tänään tulee iltapäivästä!!! Soitin metropoliaan aamulla 😂😂 t. Toinen ahdistuja


      • malttamaton1

        Metropolian sivuilla oli jo alimmat pisterajat! Onko kukaan saanut kutsua sinne? Mun pisteet pitäis riittää mut kutsua ei ainakaan vielä oo tullu...


      • tulisjotietoo
        malttamaton1 kirjoitti:

        Metropolian sivuilla oli jo alimmat pisterajat! Onko kukaan saanut kutsua sinne? Mun pisteet pitäis riittää mut kutsua ei ainakaan vielä oo tullu...

        Ei näy kutsua, pisteet pitäis riittää


      • Malttamatonahdistuja

        Ei myöskään kutsua mutta pisteet pitäis riittää!!


      • Mävaan865
        malttamaton1 kirjoitti:

        Metropolian sivuilla oli jo alimmat pisterajat! Onko kukaan saanut kutsua sinne? Mun pisteet pitäis riittää mut kutsua ei ainakaan vielä oo tullu...

        Missä on pisteet? En löydä..


      • Hoitotasolle

        53,6 on raja.


      • Ismo23

        Tietoa xamkin pisterajasta?


    • Robaus

      Täälä turkuun hakenut! Onko kenellekkään tullut kutsua vielä?

    • huippua

      Nyt tuli Metropoliaan :)

    • Innnokas

      Metropoliaan tuli kutsu jee😍😍

    • Huhhuu

      Miten on edennyt tilanne? Täällä ollaan varasijalla 1, jännitys jatkuu..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3527
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      157
      2143
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      206
      1845
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      134
      1756
    5. 80
      1175
    6. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      320
      1136
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1104
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      132
      1031
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      949
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      73
      919
    Aihe