Ensihoitoon hakeneet S17

Hoitotasolle

Ensihoitoon hakeneiden keskustelu tähän ketjuun! Mihin kouluun ootte hakeneet? Mitkä fiilikset jäi esivalintakokeen jälkeen, paljonko kertyi pisteitä? Kerrotaan myös, kun pääsykoekutsuja alkaa tipahtelemaan! ;)

23

590

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • robottiadfdfds

Kotkaan. Meni huonosti.

• Hoitotasolle

Tulispa jo pisteet, ei jaksais millään odottaa tietoa et pääseekö valintakokeisiin vai ei! Itsellä pisteitä ehkä joku 50-60.

• toiveikastollo

Helsinkiin metropoliaan ja turkuun hain, pisteitä tuli ehkä noin 60, en tarkalleen muistanut kaikkia omia vastauksia mutta toivotaan parasta :D koe tuntui ainakin huomattavasti helpommalta kun keväällä... onko tietoa kellään millaisilla pisteillä seuraavaan osaan pääsykokeesta päässyt?

• Hoitotasolle

Noniin tulihan ne pisteet! 55.4 sain ja hain Helsinkiin, Kotkaan, Turkuun ja Lapeenrantaan. Toivottavasti riittää. Mites muut?

• sormetjavarpaatristissä

55,1 pistettä! Toivottavasti metropolian pisterajat ei paljoa nouse :DDD 51,9 oli alin viime syksynä. Tietoa milloin kutsuja alkaa satelemaan?

• Hoitotasolle

Loppuviikosta eli to tai pe varmaankin!

Niitä odotellessa! oliko sulla helsinki ekana? :)

• Hoitotasolle

Kyllä vaan! Menisin kyllä mieluummin tekemään Kotkaan kokeen ku Metropoliassa ryhmähaastis 😆 Ja Turkuun en haluu ku sinne on luettavaa 😆 Mahdollisimman helppo koe olis hyvä ku ensikertalaiskiintiö vaikuttaa muhun :)

Okei😄 itse hain vaan helsinkiin ja turkuun kakkosena, ryhmä haastis ois kyl itelle mieluinen😁😁 mutta jos mulla pisteet sinne riittää niin helsingissä nähdään!😄😄

• Kijukki

Täällä 56,4. Helsinki, Turku, Kotka ja lappeenranta. Jänskättää kyllä! 😀

• Ahdistaa

Nyt kyllä hieman rupesi ahdistamaan kun näyttää, että tuo oma 54,5 pistettä on todella rajoilla Helsinkiin. Toisvottavasti pääsykoekutsut tulevat pian ettei tarvitse montaa päivää enää stressata tätä. Pääsee stressaamaan sitten sitä itse valintakoetta.

• Tulisjotietoo

Niinpä!

• Malttamatonahdistuja

Tänään tulee iltapäivästä!!! Soitin metropoliaan aamulla 😂😂 t. Toinen ahdistuja

• malttamaton1

Metropolian sivuilla oli jo alimmat pisterajat! Onko kukaan saanut kutsua sinne? Mun pisteet pitäis riittää mut kutsua ei ainakaan vielä oo tullu...

• tulisjotietoo
        malttamaton1 kirjoitti:

Metropolian sivuilla oli jo alimmat pisterajat! Onko kukaan saanut kutsua sinne? Mun pisteet pitäis riittää mut kutsua ei ainakaan vielä oo tullu...

Ei näy kutsua, pisteet pitäis riittää

• Malttamatonahdistuja

Ei myöskään kutsua mutta pisteet pitäis riittää!!

• Mävaan865
        malttamaton1 kirjoitti:

Missä on pisteet? En löydä..

• Hoitotasolle

53,6 on raja.

• Ismo23

Tietoa xamkin pisterajasta?

• Robaus

Täälä turkuun hakenut! Onko kenellekkään tullut kutsua vielä?

• huippua

Nyt tuli Metropoliaan :)

• Innnokas

Metropoliaan tuli kutsu jee😍😍

• Huhhuu

Miten on edennyt tilanne? Täällä ollaan varasijalla 1, jännitys jatkuu..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      317
      7424
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      66
      2146
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1827
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      16
      1362
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1277
    6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1231
    7. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1210
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1146
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1071
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      290
      1019
    Aihe