Ensihoitoon hakeneiden keskustelu tähän ketjuun! Mihin kouluun ootte hakeneet? Mitkä fiilikset jäi esivalintakokeen jälkeen, paljonko kertyi pisteitä? Kerrotaan myös, kun pääsykoekutsuja alkaa tipahtelemaan! ;)
Ensihoitoon hakeneet S17
23
590
Vastaukset
- robottiadfdfds
Kotkaan. Meni huonosti.
- Hoitotasolle
Tulispa jo pisteet, ei jaksais millään odottaa tietoa et pääseekö valintakokeisiin vai ei! Itsellä pisteitä ehkä joku 50-60.
- toiveikastollo
Helsinkiin metropoliaan ja turkuun hain, pisteitä tuli ehkä noin 60, en tarkalleen muistanut kaikkia omia vastauksia mutta toivotaan parasta :D koe tuntui ainakin huomattavasti helpommalta kun keväällä... onko tietoa kellään millaisilla pisteillä seuraavaan osaan pääsykokeesta päässyt?
- Hoitotasolle
Noniin tulihan ne pisteet! 55.4 sain ja hain Helsinkiin, Kotkaan, Turkuun ja Lapeenrantaan. Toivottavasti riittää. Mites muut?
- sormetjavarpaatristissä
55,1 pistettä! Toivottavasti metropolian pisterajat ei paljoa nouse :DDD 51,9 oli alin viime syksynä. Tietoa milloin kutsuja alkaa satelemaan?
- Hoitotasolle
Loppuviikosta eli to tai pe varmaankin!
Niitä odotellessa! oliko sulla helsinki ekana? :)
- Hoitotasolle
Kyllä vaan! Menisin kyllä mieluummin tekemään Kotkaan kokeen ku Metropoliassa ryhmähaastis 😆 Ja Turkuun en haluu ku sinne on luettavaa 😆 Mahdollisimman helppo koe olis hyvä ku ensikertalaiskiintiö vaikuttaa muhun :)
Okei😄 itse hain vaan helsinkiin ja turkuun kakkosena, ryhmä haastis ois kyl itelle mieluinen😁😁 mutta jos mulla pisteet sinne riittää niin helsingissä nähdään!😄😄
- Kijukki
Täällä 56,4. Helsinki, Turku, Kotka ja lappeenranta. Jänskättää kyllä! 😀
- Ahdistaa
Nyt kyllä hieman rupesi ahdistamaan kun näyttää, että tuo oma 54,5 pistettä on todella rajoilla Helsinkiin. Toisvottavasti pääsykoekutsut tulevat pian ettei tarvitse montaa päivää enää stressata tätä. Pääsee stressaamaan sitten sitä itse valintakoetta.
- Tulisjotietoo
Niinpä!
- Malttamatonahdistuja
Tänään tulee iltapäivästä!!! Soitin metropoliaan aamulla 😂😂 t. Toinen ahdistuja
- malttamaton1
Metropolian sivuilla oli jo alimmat pisterajat! Onko kukaan saanut kutsua sinne? Mun pisteet pitäis riittää mut kutsua ei ainakaan vielä oo tullu...
- tulisjotietoo
malttamaton1 kirjoitti:
Metropolian sivuilla oli jo alimmat pisterajat! Onko kukaan saanut kutsua sinne? Mun pisteet pitäis riittää mut kutsua ei ainakaan vielä oo tullu...
Ei näy kutsua, pisteet pitäis riittää
- Malttamatonahdistuja
Ei myöskään kutsua mutta pisteet pitäis riittää!!
- Mävaan865
malttamaton1 kirjoitti:
Missä on pisteet? En löydä..
- Hoitotasolle
53,6 on raja.
- Ismo23
Tietoa xamkin pisterajasta?
- Robaus
Täälä turkuun hakenut! Onko kenellekkään tullut kutsua vielä?
- huippua
Nyt tuli Metropoliaan :)
- Innnokas
Metropoliaan tuli kutsu jee😍😍
- Huhhuu
Miten on edennyt tilanne? Täällä ollaan varasijalla 1, jännitys jatkuu..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3177424Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662146- 1751827
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161362- 1121277
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91231Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691210RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541146Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411071Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019