Vieläkö mahtuu mukaan?

Aloitin palstalla ollessani 40v ja kirjoittelin kymmenisen vuotta.
Sairastamiset itsellä ja perheessä veivät aikani niin, että jäin pois vuosiksi - nyt siis 60v.

Olen kirjoitellut muutaman kerran 60 palstalle, mutta pelkään pahoin, että siellä on parikin nikitöntä kiusaajaa, joilla ei ole mitään tekemistä 60 iän kanssa.
Tähän ikään ehtineen ei luulisi olevan niin pahantahtoinen...

Katselin aloituksianne ja tuli kotoisampi tunne :)
Teen asia- aloituksen tuota pikaa...

29

260

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ö-Öö

      Kuollut

      Portaali kokonaisuutena täysin kuollut. Kuus- ja seitenkymppisissä muutama kymmenen kirjoittajaa riitelemässä. Tälle palstalle ei montaa kirjoitusta viikossa tule. Nelikymppisissä oli aikoinaan jotain 400 kirjoitusta päivässä, nykyisin liekö yhtään kirjoitusta viikkoihin.

      Sen verran paljon muita foorumeita, ei suoli pysty kilpailemaan oikein kenenkään kanssa.

      Mä tsekkailen tätä aika paljon, johtuu tottumuksesta ja kiinnostuksesta tuulipukujunttien ajatusmaailmaan. Joopa, aikanaan kutsuttiin älykköportaaliksi, nykyisin tunnettu enenpi just ihan muuna. Vanhoista käytttäjistä kai jäljellä hunkki ja meitsi, loput muualla.

      =DW=

      • Kiitos tiedosta 60 olen siis käynyt ja lässytyksen/v..ttuilun välimaastossa liikutaan.
        Silloin 40 -palstalla oli vielä ihan kiinnostavaakin.
        Täytyy etsiä jokin muu foorumi.
        Oikein hyvää syksyä Sinulle!


      • No niin - sohaisin täällä muurahaispesää...aiheesta. Olen alkanut viihtyä toisella palstalla pikkuhiljaa. - Palataan!


    • Käsittämätöntä

      Ja taas joku tarttee luvan ihan julkiselle ja yleiselle foorumille tulla ja olla ja naputella.

      • Kohteliaasti kysyin, kun kerran olen jo yli-ikäinen palstan profiiliin.
        Toki ikärajat ovat viitteellisiä, mutta syynsä niilläkin on.
        Lupaa en ole kysynyt - etenkään sinulta!
        Nikittömänä on kiva olla ja iänhän ei ole väliä - vaikutat lisäksi katkeralta ihmiseltä - voi, voi!


      • Ongelmasinimi

        Mitäpä jos hoitelisit ihan vain omat asiasi ja voivottelekin vain niitä.


      • Ongelmasinimi kirjoitti:

        Mitäpä jos hoitelisit ihan vain omat asiasi ja voivottelekin vain niitä.

        Vaihdapa puskanikkiä vielä kerran, niin luovuutesi tulee esiin! ;DDD Olet kyllä huvittava!


      • Revisiitä

        Olen ylpeä tuhatnikki enkä mikään puskasellainen.


      • Se sinulle suotakoon.


    • Hei, muistan sinut, myös =DW= :n.. "vanhoilta hyviltä ajoilta". Ensi vuonna 59 v, eläkeikä lähenee. Sitten ei tiedä tuleeko ajankuluksi tänne piipahdeltua, nyt voi mennä puol' vuotta, vuosi, ei tule käytyä. Vaikea kuvitella, että joskus ollut suht aktiivinenkin. 60 v palsta ei tunnu omalta, tai mistä sitä tietää etukäteen. Mutta kivoja muistoja on.. jostain 40 -ajoilta.
      Ilkeilyistä kunnei tykkää, eikä niihin osaa vastata.. se on sitten siinä. Sinut tunnistin, kun katsoin uuden nikkisi tietoja, kissan ystävä myös kun olen.
      Kovin on ruosteessa kaikki, hyvä ois kirjoitella näitä enemmän. Jokatapauksessa mukavaa jatkoa <3.
      Muutaman nickin muistan, ois hieno jos heitä täällä 'näkisi'... mut tuskin aika entinen enää palaa. Niin, kaikki palstan muutokset on vaikuttaneet siihen, ettei enää isommin innosta.

      • Hei vaan! Oikein hyvää syksyn jatkoa ja lämmintä mieltä Sinulle!
        Ennen oli tosiaan "paremmin" ? - HIH!


      • voiniitäaikoja
        transpositio kirjoitti:

        Hei vaan! Oikein hyvää syksyn jatkoa ja lämmintä mieltä Sinulle!
        Ennen oli tosiaan "paremmin" ? - HIH!

        JOO ENNEN OLI TOSIAAN PAREMMIN!! . Minäkin kaipailen Foorumia jossa ihan oikeasti aikuiset ihmiset keskustelisivat asioista ilman ILKEILYÄ , iltasanomilla oli aikoinaan keskustelupalsta joka oli asiallinen ja ylläpito huolehti että se pysyikin sellaisina, sitä kaipaan vieläkin ja kaikkia niitä nimerkkejä joiden kanssa pienet juttu-tuokiot olivat odotettuja, valitettavasti tuo palsta lopetettiin noin 6 vuotta sitten ja samanlaista keskustelu palstaa en ole löytänyt, nyt kuulun jo 60 kymppisten palstalle mutta tuo 60 kymppisten palsta vaikuttaa enemmän murrosikäisten riitely-palstalta siellä vain määrätyt nimimerkit riitelevät ja heittävät herjaa toisistaan.


      • Niinhän se on...minullakin meni hetki sopeutua. tähän nykymenoon.
        Tule vaan minun kanssani jutskaamaan kuusikymppisiin - lupaan, etten ilkeile!

        En muutenkaan koskaan aloita mitään kuittailua, mutta vastaan vaikka maailman tappiin, jos minulle kettuillaan...yllytyshullu? Joskus tosin sanoilla kikkailu voittaa asian ja on sinällään hauskaa ,)


    • Hih ;) olitkin linjoilla... jos vielä osaisin tehdä aloituksen, varmaan kävisin vilkaisemassa useammin. Niin samoin sinulle kaikkea hyvää :)

    • Juu - olen tämmöinen yöeläjä...
      Kirjoittelen tosiaan nykyään 60 puolella, kun 60 on tullut täyteen. Voitko suositella jotain muuta foorumia, kun =DW= mainitsi löytyvän parempiakin?

      • En tosiaan... ihan pihalla näistä nykyisin. Huhuu =DW= :lle niitä muita..


    • Piti häneltä kysyä, mutta en jostain syystä kehdannut....

    • hmpff

      Tännehän mahtuu, palsta huutaa tyhjyyttään :)

      Muistan sinua hyvinkin, 40 palstalta monikin sielu jäänyt mieleen, sinunkin kohtaloa välillä miettinyt.

      Hyvähän se on että ihmiset siirtyneet Elämään :)) Joskus melkein itseäni hävettää että täällä vielä roikun.

      Niinkuin DW kirjoitti, vieruspalsta on suunnilleen ainoa jäljellä missä jotain henkeä. Ja vaikka hää vähän raadollisesti kivaakin netin kehitystä, niin on siinä totuuden siemenkin... Mutta kun ei anna kaiken vaikuttaa ja pysyy omassa linjassa, niin on tässä paljon hyvääkin :)

      Terveisin, tuffe tai Putkivalo vai mikähän mä mahdoin olla siihen aikaan....

      Niin ja onnea leikkaukseen 🍀

      • hmpff

        Aina mä joudun lisäämään...

        Tänne mä kuuluisin myös, vielä 5 vuotta. Saan kyytiä 60 :sta välillä, ei se mua haittaa. Pitäähän heilläkin olla jotain paheksuttavaa ettei vaan elämä käy liian ruusuiseksi :)


      • Hei! Tuffe tuntuisi tutummalta - Putkivalo - heh!
        Juu - minullakin siellä 60 oma kiistakumppani, joka on oikeastaan ihan hauska juttu, kun ensi järkytyksestä selviää! - Khrm - hän aloitti väännön, minä vain vastaan...

        Palataan - täytyy käydä katsomassa, onko toisella palstalla jotain kinattavaa ;D
        Syksynjatkoa!


    • Kyllä tämä parempi palsta on tai oli, ihan niin nykytilannetta tiedä.
      Vähiin on jääny kirjoittelut kuuskymppisissä. Se on omanlaisensa palsta.
      Oothan Sinä sinne hyviä aloituksia tehnyt, ja hyvin ne on vetäneet, ja siistin näköistäkin vielä.
      Hiljaista täälläkin on ollut, kun oon joskus vilkaissut, nyt katsoin, kun näin, että tänne on joku palaillut.

      • Mukavaa, jos aloituksistani pidät :)


      • Toivottavasti erästä ketjua sain siivottua...



      • Jaa!


    • Mitäkä.mies

      Hei vaan.Aloitin itsekkin 40 palstalla ja olin poissa pitkään,niin pitkään että rekisteröity tunnus kai poistettiin.
      Poissa olon syy oli se että tapahtui odottamattomia asioita ja päätin ryömiä luolaani.
      Samaa,iloista veikkoa ei sitten minusta enää tullut..Rankat elämänkokemukset muuttivan elämänkatsomus asenteita.
      Tilinpäätöksestä on kulunut aikaa,joten voin jopa kyetä keskustelemaan ja jopa asiallisestikkin,vaikka huumorilla heittelen enimmäkseen.
      Terve tuloa vaan!!

      • Mitäkä.mies

        Lisään vielä sen että viikonloppuisin en edes koske tablettiin tai tietokoneeseen.Saan työviikon aikana yliannoksen bitti-avaruudesta.Hyvää viikonloppua ja tietty syksyä,jos jotain hyvää voi räntäsateesta keksiä..


      • Hei vaan! Elämä muovaa meitä... Oikein hyvää syksyä sinullekin ja hyvä, että saat säännöllisesti taukoa bitti-avaruudesta (kuten osuvasti asian nimesit) ettet katoa sinne kokonaan :)


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6293
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4036
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      263
      2446
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1970
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1433
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1316
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1087
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1060
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1006
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      981
    Aihe