On tulossa syys loman jälkeen 5-luokan terveys tarkastus kertokaa mitä siellä tehään
Mitä siellä tehdään
12
243
Vastaukset
- Siellä tehdään se mitä sun koulusi terkkari tekee. Joka koulussa on omat tapansa. Montako kertaa tätä pitää hokea? - näin.meilläIhan oikeasti, sivumennen sanoen. Serkkupoika pääsi ylioppilaaksi asti eikä kertaakaan katsottu kuin pituus ja paino. 

- huolipoisLusikkatesti ainakin, se voi tuntua kylmältä mutta ei kestä kauaa. 
- 03heivMitataan pituus ja paino, pojilla tarkistetaan onko tiukka esinahka ja tytöiltä kysytään onko ollut jo menkkoja. - että.näin.meilläTai sitten ei. Oon lukion viimeisellä oleva poika eikä terkkari ole sanallakaan puuttunut esinahkajuttuihin. 
- Meillä ei viitosluokalla ollut minkään valtakunnan tarkastusta... Jos oikein riivatusti pelkää niin voi aina kieltäytyä koko tarkastuksesta eikä kenelläkään ole siihen mitään sanomista... 
- valitsen.nimimerkinNiinpä. Eikö kellekään tosiaan tule mieleen kysyä terkkarilta etukäteen? Ilmeisesti ei. Mun tietääkseni tarkastukset on aina olleet eri paikkakunnilla erilaisia, multa mitattiin 5-luokalla pituus ja paino vaatteet päällä eikä esinahasta tai kuukautisista kysytty yhtikäs mitään. 

- Vastaaja69Tutkitaan pippeli ja muuta oon nyt 6lk niin tiiän 
- AnonyymiNo meillä eka perus näkö pituus paino sit oli verenpaine ja ois ollu kuulo jos ei ois kuullu hyvin. Myöhemmin oli lääkärintarkastus, ja siellä oli myös ryhti, jos ei otettu terkkarin tarkastuksessa. 
- KarseaaJoku tyttö voi pelätä jos on paksuna jo.... 
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset424915
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut183646
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti693443
- Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L1012798
- SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensaSDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral862670
- IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k302620
- Anteeksi TAamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa161693
- En mä tahallani ole näin hankala.Mulla oli kuusi vuotta sitten vähän samanlainen tilanne ja se päättyi huonosti. Ilmeisesti kuvittelin kaiken silloin ta161536
- Harmittaako mies, että yhteys katkesi?Olisitko halunnut, että olisi säilynyt jonkinlainen yhteys vai oliko parempi polttaa sillat takana?2011428
- 1521321