On tulossa syys loman jälkeen 5-luokan terveys tarkastus kertokaa mitä siellä tehään
Mitä siellä tehdään
12
218
Vastaukset
Siellä tehdään se mitä sun koulusi terkkari tekee. Joka koulussa on omat tapansa. Montako kertaa tätä pitää hokea?
- näin.meillä
Ihan oikeasti, sivumennen sanoen. Serkkupoika pääsi ylioppilaaksi asti eikä kertaakaan katsottu kuin pituus ja paino.
- huolipois
Lusikkatesti ainakin, se voi tuntua kylmältä mutta ei kestä kauaa.
- 03heiv
Mitataan pituus ja paino, pojilla tarkistetaan onko tiukka esinahka ja tytöiltä kysytään onko ollut jo menkkoja.
- että.näin.meillä
Tai sitten ei. Oon lukion viimeisellä oleva poika eikä terkkari ole sanallakaan puuttunut esinahkajuttuihin.
Meillä ei viitosluokalla ollut minkään valtakunnan tarkastusta... Jos oikein riivatusti pelkää niin voi aina kieltäytyä koko tarkastuksesta eikä kenelläkään ole siihen mitään sanomista...
- valitsen.nimimerkin
Niinpä. Eikö kellekään tosiaan tule mieleen kysyä terkkarilta etukäteen? Ilmeisesti ei. Mun tietääkseni tarkastukset on aina olleet eri paikkakunnilla erilaisia, multa mitattiin 5-luokalla pituus ja paino vaatteet päällä eikä esinahasta tai kuukautisista kysytty yhtikäs mitään.
- Vastaaja69
Tutkitaan pippeli ja muuta oon nyt 6lk niin tiiän
- Anonyymi
No meillä eka perus näkö pituus paino sit oli verenpaine ja ois ollu kuulo jos ei ois kuullu hyvin. Myöhemmin oli lääkärintarkastus, ja siellä oli myös ryhti, jos ei otettu terkkarin tarkastuksessa.
- Karseaa
Joku tyttö voi pelätä jos on paksuna jo....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .724184Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503075Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631323020Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3922105Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2101206Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111183- 731162
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde291024- 611012
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111963