Mitä siellä tehdään

Huolestunutasiasta

On tulossa syys loman jälkeen 5-luokan terveys tarkastus kertokaa mitä siellä tehään

12

215

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Siellä tehdään se mitä sun koulusi terkkari tekee. Joka koulussa on omat tapansa. Montako kertaa tätä pitää hokea?

      • Sinua trollataan.


      • näin.meillä

        Ihan oikeasti, sivumennen sanoen. Serkkupoika pääsi ylioppilaaksi asti eikä kertaakaan katsottu kuin pituus ja paino.


    • huolipois

      Lusikkatesti ainakin, se voi tuntua kylmältä mutta ei kestä kauaa.

    • 03heiv

      Mitataan pituus ja paino, pojilla tarkistetaan onko tiukka esinahka ja tytöiltä kysytään onko ollut jo menkkoja.

      • että.näin.meillä

        Tai sitten ei. Oon lukion viimeisellä oleva poika eikä terkkari ole sanallakaan puuttunut esinahkajuttuihin.


      • Meillä ei viitosluokalla ollut minkään valtakunnan tarkastusta... Jos oikein riivatusti pelkää niin voi aina kieltäytyä koko tarkastuksesta eikä kenelläkään ole siihen mitään sanomista...


      • valitsen.nimimerkin

        Niinpä. Eikö kellekään tosiaan tule mieleen kysyä terkkarilta etukäteen? Ilmeisesti ei. Mun tietääkseni tarkastukset on aina olleet eri paikkakunnilla erilaisia, multa mitattiin 5-luokalla pituus ja paino vaatteet päällä eikä esinahasta tai kuukautisista kysytty yhtikäs mitään.


    • Vastaaja69

      Tutkitaan pippeli ja muuta oon nyt 6lk niin tiiän

    • Anonyymi

      No meillä eka perus näkö pituus paino sit oli verenpaine ja ois ollu kuulo jos ei ois kuullu hyvin. Myöhemmin oli lääkärintarkastus, ja siellä oli myös ryhti, jos ei otettu terkkarin tarkastuksessa.

    • Karseaa

      Joku tyttö voi pelätä jos on paksuna jo....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      629
      4564
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      49
      3570
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      103
      3461
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      3011
    5. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      13
      2429
    6. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2364
    7. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2271
    8. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      2120
    9. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      2045
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      48
      2013
    Aihe