Hyväksyminen-tuomitsemattomuus-kiitollisuus-rauha
Kysyttävää?
6
125
Vastaukset
- LifeFeelsGreat
Auschwitz-en tuomitse-kärsimys on illuusio-6 miljoonaa kuollutta-kaikki tapahtuu aina oikein-hyväksyntä-en halua mitään-minulla on hyvä olla. Kysyttävää?
Lähes samat kuin aloituksessa mutta lisäsit siihen asioita joita luulet olevan menneisyyttä jotka todellisuudessa ovat vain ajatuksiasi tässä hetkessä . Ei ole kysyttävää
- LifeFeelsGreat
Metsäfilosofi kirjoitti:
Lähes samat kuin aloituksessa mutta lisäsit siihen asioita joita luulet olevan menneisyyttä jotka todellisuudessa ovat vain ajatuksiasi tässä hetkessä . Ei ole kysyttävää
Buddha sanoi: Älä takerru. Mihinkään.
Se, mitä teet lauseillasi itsellesi on yksi hienojakoisimpia takertumisen muotoja. Takerrut huomaamattasi tähän hetkeen, takerrut siihen onnen tilaan, jonka ajatuksettomuus ja kokemus ykseydestä mukanaan tuovat. Päästä irti niistäkin. Päästä irti kokemuksesta. Et tarvitse niitä enää. Siellä on lisää. LifeFeelsGreat kirjoitti:
Buddha sanoi: Älä takerru. Mihinkään.
Se, mitä teet lauseillasi itsellesi on yksi hienojakoisimpia takertumisen muotoja. Takerrut huomaamattasi tähän hetkeen, takerrut siihen onnen tilaan, jonka ajatuksettomuus ja kokemus ykseydestä mukanaan tuovat. Päästä irti niistäkin. Päästä irti kokemuksesta. Et tarvitse niitä enää. Siellä on lisää.Mikäköhän mahtaakaan olla tämä "siellä"?
- LifeFeelsGreat
Metsäfilosofi kirjoitti:
Mikäköhän mahtaakaan olla tämä "siellä"?
Ahaa, antaa olla...Puhutaan ehkä joskus myöhemmin? Kaikkea hyvää sinulle.
LifeFeelsGreat kirjoitti:
Ahaa, antaa olla...Puhutaan ehkä joskus myöhemmin? Kaikkea hyvää sinulle.
Oleminen , elämän vastaanottaminen sellaisenaan kuin se annetaan ja kiitollisuus siitä ... siellä on sinun luonasi oleva kokemus . Ehkä puhumme tai kirjoitamme ja sitä samaa myös sinulle :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1203028EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje351415- 1041279
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621027Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661017Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi133998- 60937
- 41747
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22723Tunnettujen vanhempien lapset, tv-sarja
Tunnettujen vanhempien lapset saa tv-sarjan. Juurihan yksi heistä oli MTV:ssä 6.5.26 kertomassa ettei halua julkisuutta112681