Henkinen herääminen

Uteliasmutteipuhelias

Hei. On tullut kuljettua tätä henkistä polkua vuoden alusta. Kun herääminen tapahtui, olin burnoutissa töistä ja yksinäinen. Poltin, kelailin menneisyyttä ja virheitäni (olen tehnyt ennen sitä todella suuren osan päivästäni) ja kuului naksahdus päässä. Samalla sekunnilla koin saaneeni yhteyden edesmenneeseen isääni. Käsittääkseni, kundaliini energia alkoi virtaamaan avautui kolmas silmä moneksi kuukaudeksi. Koin välähdyksiä otsassani aina kun näin ihmisen kasvot. Ja kun näin puun, sama välähdys kävi otsassa. Jatkoin polttelua pari viikkoa ja koin kuulevani ääniä kuin henget olisivat puhuneet minulle. Psykoosi diagnosoitiin ja löysinkin suljetulta osastolta itseni kolme viikkoa naksahduksen jälkeen. Nyt syön psykoosilääkettä risperdalia, ja minulla on kolmas silmä alkanut jälleen "heräilemään" ja tunnen sen kuin se räpsähtelisi välillä. Pitääkö huolestua? Suljetulla osastolla lääkäri totesi minun olevan mahdollisesti valaistunut, mutta menneen sen överiksi polttelun takia. Ja psykiatri pelkää minun tulevan hulluksi, mutta itselle on uteliaisuus vienyt voiton ja olen lähtenyt etsimään tietoa tästä netissä. Onko mahdollista että olisin voinut saada yhteyden henkiin? Onko muilla samankaltaisia kokemuksia?

5

1258

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jatkanvielä

      Kundaliini nousulla tarkoitan sitä olotilaa joka kesti ensin kuukauden, eufoorinen olo ja seksuaalisesti ylilatautunut. Saatoin saada erektion kaupankassalla nätin tytön oltua tiskillä, ja kaveri sanoi joskus kauppiastytön punastuneenkin kun tulin kassalle. Koin enemmänkin näitä henkien keskusteluita. Tämän kundaliini-kauden jälkeen tulikin toinen ääni kelloon. Koin pahimmat pelkoni jotka kiusasivat minua kuukausia päivittäin. Vasta poltettuani ekan kerran pitkään aikaan niin sain selvitettyä päässäni sen selväksi. Olo on pikkuhiljaa paranemaan päin ja odotan paljon tulevaisuudelta. Kiitos valmiiksi jo jos joku lukee tai vastaa. =)

    • Hengetpuhuu

      Taisin saada yhteyden henkiin viime torstaina. Ravitsevan hernekeittoaterian jälkeen kuulin jostain takaa päin omituisia rusahduksia ja nenääni kantautui mätänevää ruumista muistuttava katku. Onkohan tää henki vaarallinen kun se haisee niin pahalta?

    • PalavaPensas

      Jeesuksen nimessä julistan kaikkien henkivaltojen yli ja edessä täyttä vapautta ja vapautumista uskonnollisuuden siteistä, järjenpäätelmistä, isien perinnäissäännöistä, mielenlinnakkeista, synneistä, kaikista sairauden valloista, kuoleman valloista -> uudestisyntymisiin Jeesuskessa ja Pyhässä Hengessä :-> täyttymään ilolla, riemulla ja Pyhän Hengen voimalla.
      Jeesusken veren kautta, uskon kautta ja kun näin on julistus annettu siitä seuraa loogisesti se mitä Jumala haluaa juuri sinun kohdallasi tehdä joka juuri luit tämän.

      Hab. 2:2

      Ja Herra vastasi minulle ja sanoi: "Kirjoita näky ja piirrä selvästi tauluihin, niin että sen voi juostessa lukea".

      Tämä näky ja nämä kirjoittamani sanat painukoot niin syvälle sinun henkeesi ja sieluusi että ne eivät koskaan sieltä liukene pois vaikka kuinka yrittäisit vastustella.

      Ja sitten ei muuta kuin uskovien kasteelle.

      Näin se homma toimii.

      Mars, mars kasteelle.

    • Uteliasmuteipuhelias

      Siunausta sinulle palavapensas. Uskoni on syntynyt tapahtuneen myötä ja kristukselle olen uskonut sydämmeni. Synninpäästössä olen käynyt ja itkin papin nähden syntieni tähden. Varmaan olisi aika käydä jälleen papin puheilla kun alkaa mielikin kirkastua edellisestä käynnistä. Olen törmännyt kuin kohtalon johdattelemana tilanteisiin, joissa uskovat ihmiset ovat kohdanneet minut ja kannustaneet uskomaan. Elämä on ihmeellistä. Olen alkanut rakastamaan itseäni jo hiukan, ennen olen vihannut itseäni todella syvästi. Kiitos vastauksestasi, olet kuin antanut lisää uskoa minulle. =)

    • Anonyymi

      Aloittaja todella kiinnostavaa! Tää on mun tulkinta mitä sulle tapahtu! Tuo burnout oli oikeasti loppu eli sun "syntiliha" tai joku valhe kului ja paloi vihdoin pois. Siitä tuli myös tuo valaistus. Ehkä lapsena söit jotain tiettyä ruokaa?(joku merkkiruoka) ja tuliko se valo otsassa? Sitten se saattaa olla noor onneksi Olkoon! Et sä mitään lääkkeitä tarvitse.
      Ja asian sivusta Mulla oli nuorena paljon tuota ja näin aina puun myös! Mulla on kans kokemusta noista ihmeellisistä heräämisestä :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1575
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1331
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1275
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1267
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1248
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1243
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1224
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1200
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1170
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe