Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Huomioiko matkanjärjestäjä

Cilla

Huomioiko matkanjärjestäjä, että on häämatkalla (ilman luksusluokan häämatkaa) vaan ihan vaikka lähtisi tavalliselle seuramatkalle? Oletteko maininneet varausta tehdessänne asiasta? Jos niin millä tavoin teidät on huomioitu?

7

1734

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • firmasta

      Toiset ei huomioi mitenkään, toiset huomioi linjalla shamppispullo tai pikku hedelmäkori. Jotakin parempiakin olen kuullut, mutta nuo yleisimmät.

    • eräs 2000

      koska esim. Aurinkomatkat ei meitä ainakaan huomioinut mitenkää. Piti heidän tietää, että olemme kuitenkin häämatkalla, koska siitä oli varaustilanteessa useamminkin mainittu. Laitoin siitä silloin vähän palautetta, että olisi ollut kiva, jos olisivat huomioineet. En siis tiedä miten nyt...

      • Hohhoijaa

        Minkä ihmeen takia firman (tässä Aurinkomatkat, mutta mikä vain) pitäisi "huomioida" jotenkin, että olette häämatkalla, jos ette siitä maksa ekstraa? Ei se "huomioiminen" mitään ilmaista huvia ole, kuten varmaan tiedätte kun ette siitä erikseen maksa.
        Pitäisikö Aurinkomatkojen huomioida myös synttärimatkat, lapsen syntymät jne.? Joka paikassa kukkakimppuja ja shampanjaa sillä OLISIHAN NIIDEN PITÄNYT TIETÄÄ että meidän perheessä on tällainen tapaus. Hohhoijaa.


      • eräs 2000
        Hohhoijaa kirjoitti:

        Minkä ihmeen takia firman (tässä Aurinkomatkat, mutta mikä vain) pitäisi "huomioida" jotenkin, että olette häämatkalla, jos ette siitä maksa ekstraa? Ei se "huomioiminen" mitään ilmaista huvia ole, kuten varmaan tiedätte kun ette siitä erikseen maksa.
        Pitäisikö Aurinkomatkojen huomioida myös synttärimatkat, lapsen syntymät jne.? Joka paikassa kukkakimppuja ja shampanjaa sillä OLISIHAN NIIDEN PITÄNYT TIETÄÄ että meidän perheessä on tällainen tapaus. Hohhoijaa.

        olikohan tuo nyt aiheellista. Et ole itse tainnut naimisiin mennä ja häämatkaa tehdä vai miksi tuo purkaus? Tämä ei ollut halpa reissu millä oltiin, joten katteesta se ei ainakaan ollut kiinni... Synttäreitä ja muita vietetään kaikenlisäksi joka vuosi, mutta minä ainakin menen naimisiin ja häämatkalle vain kerran eläessäni. Toki olen Aurinkomatkoilla myöhemminkin lomaillut, joten ei se meidän asiakassuhde siihen katkennut. Mukavalta olisi kuitenkin tuntunut...


      • sipi
        eräs 2000 kirjoitti:

        olikohan tuo nyt aiheellista. Et ole itse tainnut naimisiin mennä ja häämatkaa tehdä vai miksi tuo purkaus? Tämä ei ollut halpa reissu millä oltiin, joten katteesta se ei ainakaan ollut kiinni... Synttäreitä ja muita vietetään kaikenlisäksi joka vuosi, mutta minä ainakin menen naimisiin ja häämatkalle vain kerran eläessäni. Toki olen Aurinkomatkoilla myöhemminkin lomaillut, joten ei se meidän asiakassuhde siihen katkennut. Mukavalta olisi kuitenkin tuntunut...

        Ei kai yksi pullo kuohuvaa kamalasti matkanjärjestäjälle maksaisi ja toisi hyvän mielen asiakkaille... Pyöreät vuodet ja häämatka ovat sellaisia juhlia, jotka olisi mielestäni huomaavaista muistaa jollakin pienellä tavalla.

        Itse asiassa kummastelen ettei asiaa ole huomioitu, sillä olin itse joitakin vuosia sitten voittamallani ruotsinristeily- konsertti-matkalla ja hytistä löytyi pullo kuohuvaa ja kortti jossa toivotettiin hyvää matkaa. Ja onhan häämatka vähän eri luokkaa...


      • vastaanhan mie
        Hohhoijaa kirjoitti:

        Minkä ihmeen takia firman (tässä Aurinkomatkat, mutta mikä vain) pitäisi "huomioida" jotenkin, että olette häämatkalla, jos ette siitä maksa ekstraa? Ei se "huomioiminen" mitään ilmaista huvia ole, kuten varmaan tiedätte kun ette siitä erikseen maksa.
        Pitäisikö Aurinkomatkojen huomioida myös synttärimatkat, lapsen syntymät jne.? Joka paikassa kukkakimppuja ja shampanjaa sillä OLISIHAN NIIDEN PITÄNYT TIETÄÄ että meidän perheessä on tällainen tapaus. Hohhoijaa.

        Aurinkomatkat huomioi aika monissa matkakohteissa syntymäpäivät. Ihan sivuhuomautuksena =) Ja muistaakseni joissain matkakohteissa jos matkaa varatessa ilmoitti olevansa juhlimassa jotain häiden vuosipäivää, ne järjesti ilman erillistä maksua jotain... juttuja... on taas tarkkaa faktatietoa =)


    • Huomioitu

      Tottakai! Pelkkä ilmoitus "häämatka" (täytyy kyllä laittaa erillisemä kirjeenä vihkitodistuksen kanssa matkavarakseen, joten täytyy vähän nähdä vaivaa) ainakin meidän kohdallamme aiheutti sen, että Mombasan makallamme ainoa mistä jouduimme maksamaan oli paikallinen safariopas. Muuten oli tosi kiva yllätys, että asia näin huomioitiin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      2015
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1763
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1634
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1430
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      63
      1355
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      18
      1298
    7. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1282
    8. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1264
    9. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      71
      1241
    10. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1231
    Aihe