Huomioiko matkanjärjestäjä, että on häämatkalla (ilman luksusluokan häämatkaa) vaan ihan vaikka lähtisi tavalliselle seuramatkalle? Oletteko maininneet varausta tehdessänne asiasta? Jos niin millä tavoin teidät on huomioitu?
Huomioiko matkanjärjestäjä
7
1865
Vastaukset
- firmasta
Toiset ei huomioi mitenkään, toiset huomioi linjalla shamppispullo tai pikku hedelmäkori. Jotakin parempiakin olen kuullut, mutta nuo yleisimmät.
- eräs 2000
koska esim. Aurinkomatkat ei meitä ainakaan huomioinut mitenkää. Piti heidän tietää, että olemme kuitenkin häämatkalla, koska siitä oli varaustilanteessa useamminkin mainittu. Laitoin siitä silloin vähän palautetta, että olisi ollut kiva, jos olisivat huomioineet. En siis tiedä miten nyt...
- Hohhoijaa
Minkä ihmeen takia firman (tässä Aurinkomatkat, mutta mikä vain) pitäisi "huomioida" jotenkin, että olette häämatkalla, jos ette siitä maksa ekstraa? Ei se "huomioiminen" mitään ilmaista huvia ole, kuten varmaan tiedätte kun ette siitä erikseen maksa.
Pitäisikö Aurinkomatkojen huomioida myös synttärimatkat, lapsen syntymät jne.? Joka paikassa kukkakimppuja ja shampanjaa sillä OLISIHAN NIIDEN PITÄNYT TIETÄÄ että meidän perheessä on tällainen tapaus. Hohhoijaa. - eräs 2000
Hohhoijaa kirjoitti:
Minkä ihmeen takia firman (tässä Aurinkomatkat, mutta mikä vain) pitäisi "huomioida" jotenkin, että olette häämatkalla, jos ette siitä maksa ekstraa? Ei se "huomioiminen" mitään ilmaista huvia ole, kuten varmaan tiedätte kun ette siitä erikseen maksa.
Pitäisikö Aurinkomatkojen huomioida myös synttärimatkat, lapsen syntymät jne.? Joka paikassa kukkakimppuja ja shampanjaa sillä OLISIHAN NIIDEN PITÄNYT TIETÄÄ että meidän perheessä on tällainen tapaus. Hohhoijaa.olikohan tuo nyt aiheellista. Et ole itse tainnut naimisiin mennä ja häämatkaa tehdä vai miksi tuo purkaus? Tämä ei ollut halpa reissu millä oltiin, joten katteesta se ei ainakaan ollut kiinni... Synttäreitä ja muita vietetään kaikenlisäksi joka vuosi, mutta minä ainakin menen naimisiin ja häämatkalle vain kerran eläessäni. Toki olen Aurinkomatkoilla myöhemminkin lomaillut, joten ei se meidän asiakassuhde siihen katkennut. Mukavalta olisi kuitenkin tuntunut...
- sipi
eräs 2000 kirjoitti:
olikohan tuo nyt aiheellista. Et ole itse tainnut naimisiin mennä ja häämatkaa tehdä vai miksi tuo purkaus? Tämä ei ollut halpa reissu millä oltiin, joten katteesta se ei ainakaan ollut kiinni... Synttäreitä ja muita vietetään kaikenlisäksi joka vuosi, mutta minä ainakin menen naimisiin ja häämatkalle vain kerran eläessäni. Toki olen Aurinkomatkoilla myöhemminkin lomaillut, joten ei se meidän asiakassuhde siihen katkennut. Mukavalta olisi kuitenkin tuntunut...
Ei kai yksi pullo kuohuvaa kamalasti matkanjärjestäjälle maksaisi ja toisi hyvän mielen asiakkaille... Pyöreät vuodet ja häämatka ovat sellaisia juhlia, jotka olisi mielestäni huomaavaista muistaa jollakin pienellä tavalla.
Itse asiassa kummastelen ettei asiaa ole huomioitu, sillä olin itse joitakin vuosia sitten voittamallani ruotsinristeily- konsertti-matkalla ja hytistä löytyi pullo kuohuvaa ja kortti jossa toivotettiin hyvää matkaa. Ja onhan häämatka vähän eri luokkaa... - vastaanhan mie
Hohhoijaa kirjoitti:
Pitäisikö Aurinkomatkojen huomioida myös synttärimatkat, lapsen syntymät jne.? Joka paikassa kukkakimppuja ja shampanjaa sillä OLISIHAN NIIDEN PITÄNYT TIETÄÄ että meidän perheessä on tällainen tapaus. Hohhoijaa.Aurinkomatkat huomioi aika monissa matkakohteissa syntymäpäivät. Ihan sivuhuomautuksena =) Ja muistaakseni joissain matkakohteissa jos matkaa varatessa ilmoitti olevansa juhlimassa jotain häiden vuosipäivää, ne järjesti ilman erillistä maksua jotain... juttuja... on taas tarkkaa faktatietoa =)
- Huomioitu
Tottakai! Pelkkä ilmoitus "häämatka" (täytyy kyllä laittaa erillisemä kirjeenä vihkitodistuksen kanssa matkavarakseen, joten täytyy vähän nähdä vaivaa) ainakin meidän kohdallamme aiheutti sen, että Mombasan makallamme ainoa mistä jouduimme maksamaan oli paikallinen safariopas. Muuten oli tosi kiva yllätys, että asia näin huomioitiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Petteri Orpo on satusetä
Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi422998Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj872896SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis1602812Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis2012095- 1121968
Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta
Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä141954Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle
Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi501579Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!
Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li371554Raiskaukset loppumaan?
Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön3691415- 871061