Huomioiko matkanjärjestäjä

Cilla

Huomioiko matkanjärjestäjä, että on häämatkalla (ilman luksusluokan häämatkaa) vaan ihan vaikka lähtisi tavalliselle seuramatkalle? Oletteko maininneet varausta tehdessänne asiasta? Jos niin millä tavoin teidät on huomioitu?

7

1796

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • firmasta

Toiset ei huomioi mitenkään, toiset huomioi linjalla shamppispullo tai pikku hedelmäkori. Jotakin parempiakin olen kuullut, mutta nuo yleisimmät.

• eräs 2000

koska esim. Aurinkomatkat ei meitä ainakaan huomioinut mitenkää. Piti heidän tietää, että olemme kuitenkin häämatkalla, koska siitä oli varaustilanteessa useamminkin mainittu. Laitoin siitä silloin vähän palautetta, että olisi ollut kiva, jos olisivat huomioineet. En siis tiedä miten nyt...

• Hohhoijaa

Minkä ihmeen takia firman (tässä Aurinkomatkat, mutta mikä vain) pitäisi "huomioida" jotenkin, että olette häämatkalla, jos ette siitä maksa ekstraa? Ei se "huomioiminen" mitään ilmaista huvia ole, kuten varmaan tiedätte kun ette siitä erikseen maksa.
        Pitäisikö Aurinkomatkojen huomioida myös synttärimatkat, lapsen syntymät jne.? Joka paikassa kukkakimppuja ja shampanjaa sillä OLISIHAN NIIDEN PITÄNYT TIETÄÄ että meidän perheessä on tällainen tapaus. Hohhoijaa.

• eräs 2000
        Hohhoijaa kirjoitti:

Minkä ihmeen takia firman (tässä Aurinkomatkat, mutta mikä vain) pitäisi "huomioida" jotenkin, että olette häämatkalla, jos ette siitä maksa ekstraa? Ei se "huomioiminen" mitään ilmaista huvia ole, kuten varmaan tiedätte kun ette siitä erikseen maksa.
        Pitäisikö Aurinkomatkojen huomioida myös synttärimatkat, lapsen syntymät jne.? Joka paikassa kukkakimppuja ja shampanjaa sillä OLISIHAN NIIDEN PITÄNYT TIETÄÄ että meidän perheessä on tällainen tapaus. Hohhoijaa.

olikohan tuo nyt aiheellista. Et ole itse tainnut naimisiin mennä ja häämatkaa tehdä vai miksi tuo purkaus? Tämä ei ollut halpa reissu millä oltiin, joten katteesta se ei ainakaan ollut kiinni... Synttäreitä ja muita vietetään kaikenlisäksi joka vuosi, mutta minä ainakin menen naimisiin ja häämatkalle vain kerran eläessäni. Toki olen Aurinkomatkoilla myöhemminkin lomaillut, joten ei se meidän asiakassuhde siihen katkennut. Mukavalta olisi kuitenkin tuntunut...

• sipi
        eräs 2000 kirjoitti:

olikohan tuo nyt aiheellista. Et ole itse tainnut naimisiin mennä ja häämatkaa tehdä vai miksi tuo purkaus? Tämä ei ollut halpa reissu millä oltiin, joten katteesta se ei ainakaan ollut kiinni... Synttäreitä ja muita vietetään kaikenlisäksi joka vuosi, mutta minä ainakin menen naimisiin ja häämatkalle vain kerran eläessäni. Toki olen Aurinkomatkoilla myöhemminkin lomaillut, joten ei se meidän asiakassuhde siihen katkennut. Mukavalta olisi kuitenkin tuntunut...

Ei kai yksi pullo kuohuvaa kamalasti matkanjärjestäjälle maksaisi ja toisi hyvän mielen asiakkaille... Pyöreät vuodet ja häämatka ovat sellaisia juhlia, jotka olisi mielestäni huomaavaista muistaa jollakin pienellä tavalla.

Itse asiassa kummastelen ettei asiaa ole huomioitu, sillä olin itse joitakin vuosia sitten voittamallani ruotsinristeily- konsertti-matkalla ja hytistä löytyi pullo kuohuvaa ja kortti jossa toivotettiin hyvää matkaa. Ja onhan häämatka vähän eri luokkaa...

• vastaanhan mie
        Hohhoijaa kirjoitti:

Aurinkomatkat huomioi aika monissa matkakohteissa syntymäpäivät. Ihan sivuhuomautuksena =) Ja muistaakseni joissain matkakohteissa jos matkaa varatessa ilmoitti olevansa juhlimassa jotain häiden vuosipäivää, ne järjesti ilman erillistä maksua jotain... juttuja... on taas tarkkaa faktatietoa =)

• Huomioitu

Tottakai! Pelkkä ilmoitus "häämatka" (täytyy kyllä laittaa erillisemä kirjeenä vihkitodistuksen kanssa matkavarakseen, joten täytyy vähän nähdä vaivaa) ainakin meidän kohdallamme aiheutti sen, että Mombasan makallamme ainoa mistä jouduimme maksamaan oli paikallinen safariopas. Muuten oli tosi kiva yllätys, että asia näin huomioitiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      5
      4019
    2. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      87
      2082
    3. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      50
      866
    4. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      784
    5. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      34
      748
    6. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      184
      738
    7. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      35
      732
    8. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      119
      715
    9. 35
      684
    10. Miksi tuota ei saada karkotettua Suomesta?

Sillä näkyy olevan ilmeinen suojaväri. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/6af3161b-4cdc-4ca7-b6cd-1e745efd1a97
      Maailman menoa
      127
      658
    Aihe