Moi!
Kysyisin että miten multiple entry viisumit toimivat, menet maahan ja pois ja takas täytyykö tässä välissä tehdä mitään esim asioida kiinan viisumissa?
Multiple entry viisumit
5
620
Vastaukset
- Antti
"kiinan viisumissa" tarkotin kiinan konsulaatissa
- multiple
viisumit on sellaisia, että sulla on rajaton määrä rajan ylityksiä sen viisumin voimassa olon ajan. Näin ainakin Vietnamissa ja Kambodzhassa.
- Antti
Kiitos!
Sitten ihan toinen kysymys paljonko Kiinassa maksaa vaatteet ja tuliaiset yleensä? - tällaista vastausta
Antti kirjoitti:
Kiitos!
Sitten ihan toinen kysymys paljonko Kiinassa maksaa vaatteet ja tuliaiset yleensä?riippuu vaatteista ja tuliaisista
eiköhän sieltä löydy jokaiselle jotakin - QWD
Antti kirjoitti:
Kiitos!
Sitten ihan toinen kysymys paljonko Kiinassa maksaa vaatteet ja tuliaiset yleensä?hintataso on noin 10-20% Suomen hinnoista. Tuontitavara on suunnilleen Suomen hinnoissa. Halpaa on! Muista tinkiä...(maksa max. 30-50 % lähtöhinnasta)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774612- 1801867
- 1241570
- 1231100
- 351026
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161021- 78923
- 52866
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78852- 4818