Voihan v, millaista kielenkäyttöä sallitaan ja esitetään televisiossa nykyään. Kammottavaa, kun v.... voi olla puhutussa kielessä joka toinen sana. Katsoin pätkän suomalaista Paratiisihotelli ohjelmaa, joka antoi kamalan kuvan tämän pöivän nuorista suomalaisista aikuisista.
Monikin nuori voi ottaa mallia kammottavasti kiroilevista, huonosti käyttäytyvistä ja toisiaan vilpillisesti kohtelevista, televisiossa esiintyvistä, todennäköisesti kouluttamattomista ihmisistä. Varsinaisia v...n julkkistyrkkyjä.
Pitäisikö moiseen kielenkäyttöön puuttua?
Miten voisimme vaikuttaa asiaan?
En haluaisi, että noin huonosti käyttäytyvät, kamalaa kieltä käyttävät ja vapaasti toistensa kanssa parittelevat nuoret olisivat mallina nykynuorille ja meidän omille lapsillemme. Kammottavaa. Saako televisiossa esittää nykyisin jo ihan mitä tahansa roskaa? Opetuselokuvia murkuille!!!!! Apua!
Voihan v...., millaista kieltä tv:ssäkin
2
95
Vastaukset
- JarkkotääläHei
Mitä toi v... tuossa sun tekstissä tarkoittaa? Sinä et kirjoita niinkuin sinä puhut.
Kaiken lisäksi sinä olet massapostittaja näillä sivuilla. Jos joku tekee sinusta ilmoituksen niin sinun IP-osoitteesi saa porttikiellon tänne.
Siinä TV:n kyljessä ja kaukosäätimessä on näppäin jolla ne v...tukset saa pois. - soitellen
Olen tuosta rumien puhumisesta jo useamman kerran "hiiltynyt"!
Tuli mieleen erään ihmisen sanonta TV:stä, että se on sontaluukku. Silloin en sitä vielä uskonut, mutta kyllä nyt yhä enemmän olen samaa mieltä hänen kanssaan.
Kun ajattelee, että siinä olisi mahdollista opettaa hyviä tapoja ja asioita, niin miksi tällainen sallitaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606354- 1003302
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252616- 212228
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3551798- 271736
- 251530
- 491422
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261413- 321388