Ilonpilaaja

Tehdaspasi

Palstalta on kadonnut huumori ja ilo kirjoitella. Muutamat juntti-tosikot junttaavat asia-aloituksiaan ja erehdypä kirjoittamaan hieman kepeämmin hymynkare suupielessä, niin saat kyllä tuntea kuka täällä käskee ja ketä!

114

934

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tosirietas

      Tulee heti mieleen yks

    • ideologisesti.työtön

      Missäs tollukka luuraa?

      • ErkkiTwista

        Ruotsalaisilla on joku juhlapäivä tänään, joku sevanska dumhet tjn:)


    • Sivustaseurannut

      Olkaa tarkkoina osallistumisestanne tällaisiin keskusteluihin, sillä kyttääjät ja kaiken muistiinlaittajat saattavat huomautella tästä, jopa kolme vuotta myöhemmin. Täällä on tarkkaa kenen keskusteluihin osallistuu ja mitä kirjoitetaan. Kaikkea seurataan ja kontroloidaan..

    • mimmimum-..mi

      Niimpäs....eilen tein aloituksen...Sillisalaattia kuvaannollisesti...aihe vapaa...
      No kävihän se jonkun hermoon ja poistatti sen ...ei mitään aihetta poistoon...mutta onhan se mukavaa tuottaa jollekin iloa sitäkin kautta että pyytää poistoon ja saa....

      • Huumoritajunen

        Ihan tasan tarkkaan palstalaisten tiedossa on kuka täältä niitä aloituksia poistaa, se on ikävää, kun ei kestä lukea ilman, että alkaa korvia kuumottaa.

        Ei se ole mukavaa!


      • Mä.En.Tiedä
        Huumoritajunen kirjoitti:

        Ihan tasan tarkkaan palstalaisten tiedossa on kuka täältä niitä aloituksia poistaa, se on ikävää, kun ei kestä lukea ilman, että alkaa korvia kuumottaa.

        Ei se ole mukavaa!

        Keiden muiden kuin sinun tiedossa? Mistä sen tiedät?


      • kylmätotuus

        No johan on markkinat, että tuollaistakin peliä täällä pelataan!

        Minä en aloitustasi ennättänyt edes nähdä. Hidas kun olen.

        Kommentteja kyllä katoaa, ilman mitään järjellistä syytä, mutta että aloituksiakin....käsittämätöntä.

        Tee uusi yritys, niin katsotaan, miten sille käy!
        Lupaan kantaa korteni kekoon, olipa aihe mikä tahansa.


      • Yleinensalaisuus
        Mä.En.Tiedä kirjoitti:

        Keiden muiden kuin sinun tiedossa? Mistä sen tiedät?

        TOIVOTTAVASTI NÄIT VILAUKSELTA


      • Mä.En.Tiedä
        Yleinensalaisuus kirjoitti:

        TOIVOTTAVASTI NÄIT VILAUKSELTA

        Jeps, ehdin nähdä, nopeasti se lähti.


      • kylmätotuus
        Huumoritajunen kirjoitti:

        Ihan tasan tarkkaan palstalaisten tiedossa on kuka täältä niitä aloituksia poistaa, se on ikävää, kun ei kestä lukea ilman, että alkaa korvia kuumottaa.

        Ei se ole mukavaa!

        Minä en tiedä, kuka tai paremminkin ketkä palstalaiset asiallisia aloituksia ja kommentteja pystyvät poistamaan tai poistattamaan.

        Jos sen tietäisin, niin en takuuvarmasti jäisi katselemaan toimintaa sivusta, vaan ryhtyisin sanoista tekoihin paljastaakseni jokaikisen nimimerkin, joka kuvittelee olevansa kalifi.


      • Yleinensalaisuus
        Mä.En.Tiedä kirjoitti:

        Jeps, ehdin nähdä, nopeasti se lähti.

        Paljastan sitten myöhemmin yöllä uudestaan kunhan vähän ilta hiljenee. Katsotaan jaksaa täällä valvoa kukaan muu kuin minä koko yötä.

        Ja sitten me poijat nauretaan...


      • Yleinensalaisuus
        Mä.En.Tiedä kirjoitti:

        Jeps, ehdin nähdä, nopeasti se lähti.

        Paljastan sitten myöhemmin yöllä uudestaan kunhan vähän ilta hiljenee. Katsotaan jaksaa täällä valvoa kukaan muu kuin minä koko yötä.

        Ja sitten me poijat nauretaan...


      • Aaalright
        kylmätotuus kirjoitti:

        Minä en tiedä, kuka tai paremminkin ketkä palstalaiset asiallisia aloituksia ja kommentteja pystyvät poistamaan tai poistattamaan.

        Jos sen tietäisin, niin en takuuvarmasti jäisi katselemaan toimintaa sivusta, vaan ryhtyisin sanoista tekoihin paljastaakseni jokaikisen nimimerkin, joka kuvittelee olevansa kalifi.

        Se on hyvä, että täältä löytyy kunnon palstahenkeä, johon tässä ollaan vuosia katseltu, kun yhdet ja samat melestää aivan kuin omistaisivat koko suomi24:en.


      • mimmimum-..mi
        kylmätotuus kirjoitti:

        No johan on markkinat, että tuollaistakin peliä täällä pelataan!

        Minä en aloitustasi ennättänyt edes nähdä. Hidas kun olen.

        Kommentteja kyllä katoaa, ilman mitään järjellistä syytä, mutta että aloituksiakin....käsittämätöntä.

        Tee uusi yritys, niin katsotaan, miten sille käy!
        Lupaan kantaa korteni kekoon, olipa aihe mikä tahansa.

        Eihän semmoista kukaan tunnusta.....ja antaa olla... se juna meni jo....
        Aina oppii uutta ...ihanuutta.


      • kylmätotuus
        Yleinensalaisuus kirjoitti:

        Paljastan sitten myöhemmin yöllä uudestaan kunhan vähän ilta hiljenee. Katsotaan jaksaa täällä valvoa kukaan muu kuin minä koko yötä.

        Ja sitten me poijat nauretaan...

        Minähän se yökyöpeli olen ja onhan siitä joku joskus huomauttanutkin, vaan eipähän se minua haittaa. Ei minulla ole tarkoituskaan olla mielinkielin kenellekään ja siihen on vaan jokaisen tyytyminen.

        Lupaatko siis paljastaa hävinneen ketjunsisällön, vaiko ketjun poistajan?
        Ok. Hyvä juttu olipa kummin tahansa.
        Luoja sinua varjelkoon, jos minua huijaat!

        Täytyykin soittaa pojalleni ja pyytää häntä valvomaan kanssani ja seuraamaan yöllisiä tapahtumia tällä palstalla.
        Voin ehkä joutua suorastaan anelemaan, mutta mitäpä en tekisi tyydyttääkseni uteliaisuuteni.

        Nauramme joka tapauksessa joko itsellemme tai toisille seuratessamme palstan jännitysnäytelmää keskustelumme lomassa.


      • Mä.En.Tiedä kirjoitti:

        Keiden muiden kuin sinun tiedossa? Mistä sen tiedät?

        Vain poistattaja itse sen tietää tasan tarkkaan.
        Jos joku sanoo tietävänsä kuka on poistattaja, niin sehän on häneltä suora tuunustus.


      • ArvaaKetä
        Tellukka kirjoitti:

        Vain poistattaja itse sen tietää tasan tarkkaan.
        Jos joku sanoo tietävänsä kuka on poistattaja, niin sehän on häneltä suora tuunustus.

        Mitäpä jos sinä työntäisit nokkasi omaan perseesi ja tunnustelisit mitä löytyy?


      • ArvaaKetä kirjoitti:

        Mitäpä jos sinä työntäisit nokkasi omaan perseesi ja tunnustelisit mitä löytyy?

        Kuinkahan notkeaksi sinä minua kuvittelet, vanhaa ämmää.


      • ErkkiTwista
        Tellukka kirjoitti:

        Kuinkahan notkeaksi sinä minua kuvittelet, vanhaa ämmää.

        miten svenska dumhet päivän vietto on sujunut, hehee


      • ErkkiTwista kirjoitti:

        miten svenska dumhet päivän vietto on sujunut, hehee

        Tainnut minulta tyhmyyksissäni mennä ohi kokonaan sellainen.


      • svenskagubbe
        Tellukka kirjoitti:

        Tainnut minulta tyhmyyksissäni mennä ohi kokonaan sellainen.

        hyvin yleistä tyhmille ihmisille, joten äläpä ole huolissasi, vaan jatka rauhassa vaan palstavidduilua entiseen malliin.


      • tärkeit.asioit
        Tellukka kirjoitti:

        Kuinkahan notkeaksi sinä minua kuvittelet, vanhaa ämmää.

        taivuk sää antaa suuseksii jos niinko uroksen kohtaisit sillee kunnon miehen?


      • tärkeit.asioit kirjoitti:

        taivuk sää antaa suuseksii jos niinko uroksen kohtaisit sillee kunnon miehen?

        Mahdoton yhtälö.
        Kunnon mies ei edes yrittäisi taivuttaa naista antamaan pelkästään hänelle seksiä.


      • kylmätotuus
        Yleinensalaisuus kirjoitti:

        Paljastan sitten myöhemmin yöllä uudestaan kunhan vähän ilta hiljenee. Katsotaan jaksaa täällä valvoa kukaan muu kuin minä koko yötä.

        Ja sitten me poijat nauretaan...

        Nyt lakkaan odottamasta paljastuksia ja menen nukkumaan.

        Ei tämä yö kuitenkaan hukkaan mennyt.
        Juttelin poikani kanssa tuntikausia puhelimessa monista mielenkiintoisita asioista ja palstan vahtaaminenkin meiltä unohtui kokonaan.

        Välillä nauroimme tai vakavoiduimme.
        Yksi keskusteluaiheemme liittyi Röyhkeys kirjaan ja sen herättämiin kysymyksiin.
        On se vaan antoisa kokemus, kun pääsee keskustelemaan nuoren miehen kanssa, joka kykenee tarkastelemaan asioita nuorten kannalta jokseenkin neutraalisti eri näkökulmista käsin tyrmäämättä täysin kenenkään ajatusmaailmaa.

        Saatan palata päivällä kertomaan oppimastani, tai sitten en.

        Voikaatte hyvin!


      • Huumoritajunen kirjoitti:

        Ihan tasan tarkkaan palstalaisten tiedossa on kuka täältä niitä aloituksia poistaa, se on ikävää, kun ei kestä lukea ilman, että alkaa korvia kuumottaa.

        Ei se ole mukavaa!

        Minä en tiedä :(
        En myöskään ole huomannut että jotain olisi poistettu.
        Pitää olla tarkempi .


      • En ole nähnyt aloitustasi, en ehtinyt eilen palstalle.
        Aloituksesi olisi kyllä kiinnostanut.
        Minä en noista poistojutuista mitään oikein tiedä, mutta eikös se robottikin niitä poistele, vai onko se aina joku henkilö.


    • Juu, kaikenlaista harmia, keneltä on viety mitäkin. Joiltain ilo ja huumori ja joltain jopa aloitus poistettu.
      Menetys lie korvaamaton.
      Kuka täällä käskee ja ketä?
      Minä en julkisella, kaikille avoimella palstalla kenenkään käskyjä noudata.
      Yhtään ei hymyilytä.

      • Tehdaspasi

        Oi Ancelina

        Olet sinäkin saanut kokea palstan hirmuvaltaa, älä kiellä


      • Tehdaspasi kirjoitti:

        Oi Ancelina

        Olet sinäkin saanut kokea palstan hirmuvaltaa, älä kiellä

        Vaan haitanneeko tuo mittään, ihan vapaaehtoisesti täällä pörrään.
        Jos alkaa oikeasti keljuttaa, sitten menen pois.


      • Tehdaspasi
        Ancelina kirjoitti:

        Vaan haitanneeko tuo mittään, ihan vapaaehtoisesti täällä pörrään.
        Jos alkaa oikeasti keljuttaa, sitten menen pois.

        Poismeno ei ole ratkaisu


      • Tehdaspasi kirjoitti:

        Poismeno ei ole ratkaisu

        Vielä ei ole alkanut keljuttamaan, eikä poissaolon tarvitse kestää kuin hetken.
        Tunnin, päivän tai viikon, kun elämässä on muutakin mukavaa kuin palsta.


      • Trip-rip-rap-raps

        Otan osaa, lähtikö luonnollisesti koivet suorana vai jonkun palstalaisen toimesta?


      • Mites hän sinulle ottaa niin koville?
        Yrittääkö asettaa itsensä sinun yläpuolellesi?


      • Irvileukasi
        Tellukka kirjoitti:

        Mites hän sinulle ottaa niin koville?
        Yrittääkö asettaa itsensä sinun yläpuolellesi?

        Kukaan ei asetu yläpuolelleni, et varsinkaan sinä jonka mauttomat kommentit ja kysymykset ovat pahempaa kuin lapsenlapsen kyselyt. Oletko itse palaamassa taas lapsukaiseksi?


      • Irvileukasi kirjoitti:

        Kukaan ei asetu yläpuolelleni, et varsinkaan sinä jonka mauttomat kommentit ja kysymykset ovat pahempaa kuin lapsenlapsen kyselyt. Oletko itse palaamassa taas lapsukaiseksi?

        No en en. Enhän sellaista kuvitellutkaan.

        Mutta hänen pelkäät asettuvan yläpuolellesi, joka on mielestäsi kova pala sinulle. Taitaa olla vähän liiankin kova pala. Luovuta siis vain suosiolla ja itke tyynyysi märäksi pettymyksen kyynelistä.


      • Irvileukasi
        Tellukka kirjoitti:

        No en en. Enhän sellaista kuvitellutkaan.

        Mutta hänen pelkäät asettuvan yläpuolellesi, joka on mielestäsi kova pala sinulle. Taitaa olla vähän liiankin kova pala. Luovuta siis vain suosiolla ja itke tyynyysi märäksi pettymyksen kyynelistä.

        nun hunkszin ihailusi on kyllä säälittävää. Mitäpä jos kokoaisit järkesi, menisit nukkumaan etkä näkisi unia, koska tyhjäpäät eivät tee edes sitä.


      • Irvileukasi kirjoitti:

        nun hunkszin ihailusi on kyllä säälittävää. Mitäpä jos kokoaisit järkesi, menisit nukkumaan etkä näkisi unia, koska tyhjäpäät eivät tee edes sitä.

        Mikä siinä sinusta on säälittävää?


      • ErkkiTwista
        Tellukka kirjoitti:

        Mikä siinä sinusta on säälittävää?

        Vanha ämmä mielistelee keskustelupalstalla toista palstahörhöä (hunksz).


      • ErkkiTwista kirjoitti:

        Vanha ämmä mielistelee keskustelupalstalla toista palstahörhöä (hunksz).

        Ja sekö sitten säälittää?
        Mutta mielistelethän sinäkin minua ja korppista.


      • ErkkiTwista
        Tellukka kirjoitti:

        Ja sekö sitten säälittää?
        Mutta mielistelethän sinäkin minua ja korppista.

        Usko nyt jo, en mielestele sinua, enkä ketään muutakaan.
        Tuollainen jankuttaminen tekee sinut myös säälittäväksi
        Niin ja lisäksi typeräksi.

        "Ja sekö sitten säälittää" Onko sinulla kaikki hyvin vai oletko jonkun sortin mielisairas ihminen? Aletaan nyt sitten kyselyt, kun siitä tunnut pitävän. Onko kukaan uhannut koskaan henkeäsi?


      • Irvileukasi
        ErkkiTwista kirjoitti:

        Usko nyt jo, en mielestele sinua, enkä ketään muutakaan.
        Tuollainen jankuttaminen tekee sinut myös säälittäväksi
        Niin ja lisäksi typeräksi.

        "Ja sekö sitten säälittää" Onko sinulla kaikki hyvin vai oletko jonkun sortin mielisairas ihminen? Aletaan nyt sitten kyselyt, kun siitä tunnut pitävän. Onko kukaan uhannut koskaan henkeäsi?

        Tela-Tollukka on palstan Siiri Angerkoski.
        Topakasti Ruotsista saakka tulee komennot
        Mitäköhän sen miehelle tapahtui?


      • ErkkiTwista kirjoitti:

        Usko nyt jo, en mielestele sinua, enkä ketään muutakaan.
        Tuollainen jankuttaminen tekee sinut myös säälittäväksi
        Niin ja lisäksi typeräksi.

        "Ja sekö sitten säälittää" Onko sinulla kaikki hyvin vai oletko jonkun sortin mielisairas ihminen? Aletaan nyt sitten kyselyt, kun siitä tunnut pitävän. Onko kukaan uhannut koskaan henkeäsi?

        Mitäs muuta se on kun mielistelyä, että jatkuvasti mainitset (eri nikeilläsi) meitä nikeiltään.
        Kukapa minun henkeäni uhkailisi.


      • Irvileukasi kirjoitti:

        Tela-Tollukka on palstan Siiri Angerkoski.
        Topakasti Ruotsista saakka tulee komennot
        Mitäköhän sen miehelle tapahtui?

        Niin, mitäköhän sen miehelle tapahtui. Kenestä sitten lieneekään sinulla kysymys. Kysy häneltä itseltään.


      • ErkkiTwista
        Tellukka kirjoitti:

        Mitäs muuta se on kun mielistelyä, että jatkuvasti mainitset (eri nikeilläsi) meitä nikeiltään.
        Kukapa minun henkeäni uhkailisi.

        Puhun usein Sauli Niinistöstäkin, mutta en minä häntä mieleistele.

        Hölmö!


      • Irvileukasi kirjoitti:

        Tela-Tollukka on palstan Siiri Angerkoski.
        Topakasti Ruotsista saakka tulee komennot
        Mitäköhän sen miehelle tapahtui?

        Siiri Angerkosken mies näkyy kuolleen sydänkohtaukseen

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Kaarlo_Angerkoski


      • ErkkiTwista kirjoitti:

        Puhun usein Sauli Niinistöstäkin, mutta en minä häntä mieleistele.

        Hölmö!

        Mutta jos minä mainitsen hunkszin, niin se on mielistelyä? Niinkö?


      • ErkkiTwista
        Tellukka kirjoitti:

        Mutta jos minä mainitsen hunkszin, niin se on mielistelyä? Niinkö?

        "Mutta hänen pelkäät asettuvan yläpuolellesi, joka on mielestäsi kova pala sinulle. Taitaa olla vähän liiankin kova pala. Luovuta siis vain suosiolla ja itke tyynyysi märäksi pettymyksen kyynelistä."

        Luepa uudelleen sepustuksesi, harvoin näkee tuollaista palvontaa? Todella harvoin? Niinkö?


      • ErkkiTwista kirjoitti:

        "Mutta hänen pelkäät asettuvan yläpuolellesi, joka on mielestäsi kova pala sinulle. Taitaa olla vähän liiankin kova pala. Luovuta siis vain suosiolla ja itke tyynyysi märäksi pettymyksen kyynelistä."

        Luepa uudelleen sepustuksesi, harvoin näkee tuollaista palvontaa? Todella harvoin? Niinkö?

        No mitäs mieltä itse olet?
        Onko hunksz helppo nakki sinulle? Jos on, niin näytä se. Josko jo huomenna saataisiin siitä näyttöä.
        Vai olisiko vain viisainta alkaa tyrskiä siihen tyynyysi.


      • Sana-Seppo
        Tellukka kirjoitti:

        No mitäs mieltä itse olet?
        Onko hunksz helppo nakki sinulle? Jos on, niin näytä se. Josko jo huomenna saataisiin siitä näyttöä.
        Vai olisiko vain viisainta alkaa tyrskiä siihen tyynyysi.

        Tyrski-Tellukka tyrskii nyt vaan tyrkisti tyrkylle muualle.


    • v.mies

      Samaa mieltä, hyvät aloitukset on kortilla, eikä enää heitetä läppää kuten kuusikymmentä viiva kuolema ikäisten ihmisten tulisi tehdä.

      • Tehdaspasi

        Usein puhutaan siitä kuinka vanhat ihmiset ovat niin ja niin hauskoja. Tällä palstalla he ovat ämmänläysköjä, jotka eivät osaa kuin huudella vieraisiin pöytiin.


      • Yleinensalaisuus
        Tehdaspasi kirjoitti:

        Usein puhutaan siitä kuinka vanhat ihmiset ovat niin ja niin hauskoja. Tällä palstalla he ovat ämmänläysköjä, jotka eivät osaa kuin huudella vieraisiin pöytiin.

        Ja nyt tulee se paljatus. Nimittäin keskustelu avauksia poistaa yksi ja sama henkilö ja se on..........da daa. Se on korppis!


      • Jäykkää.porukkaa
        Tehdaspasi kirjoitti:

        Usein puhutaan siitä kuinka vanhat ihmiset ovat niin ja niin hauskoja. Tällä palstalla he ovat ämmänläysköjä, jotka eivät osaa kuin huudella vieraisiin pöytiin.

        Enpä ole hoksannut ainuttakaan hauskaa miestä.


      • Yleinensalaisuus kirjoitti:

        Ja nyt tulee se paljatus. Nimittäin keskustelu avauksia poistaa yksi ja sama henkilö ja se on..........da daa. Se on korppis!

        Olipa yllätys 🤣


      • Tehdaspasi kirjoitti:

        Usein puhutaan siitä kuinka vanhat ihmiset ovat niin ja niin hauskoja. Tällä palstalla he ovat ämmänläysköjä, jotka eivät osaa kuin huudella vieraisiin pöytiin.

        Eikö palstalla kaikilla ole oma pöytänsä, hiljaako pitäisi jokaisen omassaan möksöttää?
        Pakko se on huudella muihin pöytiin, mikäli meinaa jotain sanoa ja jos toisen pöytä on salin toisella laidalla, niin ääntään on korotettava, jotta hälinän yli kantaa.

        Harvoin vanhat ihmiset ovat hauskoja, kolotuksistaan ja elämänsä tylsyydestä haluavat avautua.


      • syeurus

        Jättäisin kuolemisen ja sinnekuuluvat mieluusti plus 10 tai 20 porukoille, enkä pilaisi sillä.


      • Tehdaspasi kirjoitti:

        Usein puhutaan siitä kuinka vanhat ihmiset ovat niin ja niin hauskoja. Tällä palstalla he ovat ämmänläysköjä, jotka eivät osaa kuin huudella vieraisiin pöytiin.

        Ja nyt olet pettynyt, koska kuvittelit sinustakin tulevan hauska täyttäessäsi 60v.


      • kylmätotuus
        Yleinensalaisuus kirjoitti:

        Ja nyt tulee se paljatus. Nimittäin keskustelu avauksia poistaa yksi ja sama henkilö ja se on..........da daa. Se on korppis!

        Jahas, että sellainen tapaus. Todellinen touhutäti näyttää korppis olevan, kun ennättää avauksiakin poistamaan kaiken muun puuhastelunsa ohessa.

        Kuka/ketkä sitten kommentteja poistavat?
        Ovatkohan asialla shemeikka ja mennyt mies?
        Sitä pohtikaamme asian vaatimalla vakavuudella.


    • Ööääåå

      Juuri niin. Aion poistattaa myös tämän ketjun.

    • kyllänaurattaakin

      Jopas on taas hauskaa....................

      • Taikuritässä

        Pitäisikö ottaa tekoäly Alicia kommentoimaan palstalle?


      • Onpa niin hauska ja iloinen ketju, että ei paremmasta tietoakaan. Iloinen hekotus hyvin nukutun yön jälkeen alkaa vanhusten pirteissä heti aamusta kultakatriina kupposen ääressä. Huumoria huumoria hehehee..

        Iloiset yön valvojat nukkuvat, syrjäytyneen unta, piereskellen somasti keskiolut tuhnujaummehtuneeseen sisäilmaan.

        Pitääkin tästä alkaa hurahtelemaan.

        Ystävälisesti
        Savenpyörittäjä ; )


      • Taikuritässä

        Pitäisikö tekoäly Alicia kutsua keskustelemaan palstalle?


      • stadistasiis
        korppis kirjoitti:

        Onpa niin hauska ja iloinen ketju, että ei paremmasta tietoakaan. Iloinen hekotus hyvin nukutun yön jälkeen alkaa vanhusten pirteissä heti aamusta kultakatriina kupposen ääressä. Huumoria huumoria hehehee..

        Iloiset yön valvojat nukkuvat, syrjäytyneen unta, piereskellen somasti keskiolut tuhnujaummehtuneeseen sisäilmaan.

        Pitääkin tästä alkaa hurahtelemaan.

        Ystävälisesti
        Savenpyörittäjä ; )

        Korppis on tän ketjun ainoo vanhus 😂


      • stadistasiis kirjoitti:

        Korppis on tän ketjun ainoo vanhus 😂

        Sittenhän olet väärillä sivuilla. Yli kuuskytvuotiaat ovat jo vanhuksia. Eivät he kuulu enää keski ikäisiin. Vaikka ymmärränhän teitä nuoriakin itsellä nuorin 27-vuotias.


    • Näyttää siltä että kaivataan minua(kin).
      -
      Niinpä.
      Palsta on aikuisten.
      Harmillisesti tänne on yritetty ujuttaa kaiken-laista kakara-huumoria.
      Täällä kyllä toisinaan ilahdutaan älykkäästä, aikuisesta huumorista.
      Koetapa sitä.
      Jos uskot osaavasi.
      Huomautan että se ei ole lähelläkään Turha-puroa.
      Eikä päästä-keksittyä "sanan-laskua"

      H.

      • Eräs hieno rouva ja hänen piikansa olivat juhlissa. Rouvalla oli ilmavaivoja. Hän käski piian ottaa syyt niskoilleen ja sanoi:
        - Jos minulta pääsee pieru, niin nouset seisomaan ja sanot, että se pieru tuli sinulta.
        Pian rouvalla alkoi kiertää mahassa ja häneltä pääsi oikein pahanhajuinen äänetön pieru. Piika ponkaisi ylös ja ilmoitti:
        - Se pieru, jonka rouva pieraisi, on minun!

        Huumoria, huumoria ; )


      • Heko.Tuttaa
        korppis kirjoitti:

        Eräs hieno rouva ja hänen piikansa olivat juhlissa. Rouvalla oli ilmavaivoja. Hän käski piian ottaa syyt niskoilleen ja sanoi:
        - Jos minulta pääsee pieru, niin nouset seisomaan ja sanot, että se pieru tuli sinulta.
        Pian rouvalla alkoi kiertää mahassa ja häneltä pääsi oikein pahanhajuinen äänetön pieru. Piika ponkaisi ylös ja ilmoitti:
        - Se pieru, jonka rouva pieraisi, on minun!

        Huumoria, huumoria ; )

        Nyt meitä vanhuksia naurattaa.


      • Heko.Tuttaa kirjoitti:

        Nyt meitä vanhuksia naurattaa.

        Kyllä meitä taas naurattaa minua ja peukalon pottia, suomen sottia, lekkermannia, kultaralli ja pikkurilliä ;)


      • Tehdaspasi
        korpikirjailija kirjoitti:

        Kyllä meitä taas naurattaa minua ja peukalon pottia, suomen sottia, lekkermannia, kultaralli ja pikkurilliä ;)

        Kirjoitit aiemmin yöllä tapahtuvista ilmavaivoista ja nyt jonkun surkean piuruvitsin. Onko sinulla ihan oikeasti jotain vaivoja vatsasi kanssa vai onko yksinkertaisesti vaan 70 vuotiaan mummelin mielenterveys järkkymässä?


      • Tehdaspasi kirjoitti:

        Kirjoitit aiemmin yöllä tapahtuvista ilmavaivoista ja nyt jonkun surkean piuruvitsin. Onko sinulla ihan oikeasti jotain vaivoja vatsasi kanssa vai onko yksinkertaisesti vaan 70 vuotiaan mummelin mielenterveys järkkymässä?

        Mielenterveyteni nyt on kuten jo aikaisemmassa poistetussa ketjussasi totesit hurahtelevaa laatua. Hurautin tässä välillä savesta soman kanaemon. Tuolla se keittiössä kankaan alla kuivuu. Miten on joko tuuletit kämppäsi. Miksi olet nyt vihainen, halusit iloa ja kiva kivaa palstalle. Minä tykkään toki jonninjoutaviakin kirjoitella. Sulle ei taida kelvata mikään.


      • Tehdaspasi
        korppis kirjoitti:

        Mielenterveyteni nyt on kuten jo aikaisemmassa poistetussa ketjussasi totesit hurahtelevaa laatua. Hurautin tässä välillä savesta soman kanaemon. Tuolla se keittiössä kankaan alla kuivuu. Miten on joko tuuletit kämppäsi. Miksi olet nyt vihainen, halusit iloa ja kiva kivaa palstalle. Minä tykkään toki jonninjoutaviakin kirjoitella. Sulle ei taida kelvata mikään.

        Kenenkään yli 60 vuotiaan ei pitäisi joutua kuulemaan 70 vuotiaan kertomia pieruvitsejä. Tuntuu pahalta ja siksi neuvoisinkin sinua kääntymään lääkärin puoleen. Hän ehkä voi auttaa sinua, me emme voi.


      • Tehdaspasi kirjoitti:

        Kenenkään yli 60 vuotiaan ei pitäisi joutua kuulemaan 70 vuotiaan kertomia pieruvitsejä. Tuntuu pahalta ja siksi neuvoisinkin sinua kääntymään lääkärin puoleen. Hän ehkä voi auttaa sinua, me emme voi.

        Muistapas ruikuttaja ripuli, olet tekemisissä koviksen kanssa.😷


    • http://gamma.nic.fi/~myllma/kakka.htm

      Huumori on maailmanlaajuista. Erityisesti pieruvitsit ja seksivitsit naurattavat ihmisiä kaikkialla maailmassa. Pieruille nauroivat jo muinaiset assyrialaiset.

      • Irvileukasi

        Herran jumala, kokoa nyt jo järkesi vanha ihminen


      • Ryppypeppurenu

        Vakava kysymys: miksi Tehdaspasi kuullostaa pumpattavan Barbaran poikakaverilta?


      • Tehdaspasi
        Ryppypeppurenu kirjoitti:

        Vakava kysymys: miksi Tehdaspasi kuullostaa pumpattavan Barbaran poikakaverilta?

        Pasi nimiset pojjaat on usein kovia panomiehiä, johtuisiko siitä?


      • Tehdaspasi kirjoitti:

        Pasi nimiset pojjaat on usein kovia panomiehiä, johtuisiko siitä?

        Mitä saa kun yhdistää Pasin ja Anssin?


      • korppiksentaso
        korpikirjailija kirjoitti:

        Mitä saa kun yhdistää Pasin ja Anssin?

        Entäpä Per ja saukko?


      • Irvileukasi kirjoitti:

        Herran jumala, kokoa nyt jo järkesi vanha ihminen

        Menikö 60:seltä jo sormi persee...n


      • hyihyihyi
        korpikirjailija kirjoitti:

        Menikö 60:seltä jo sormi persee...n

        Jeesus mikä vanha höperö sä oot


      • ErkkiTwista
        korpikirjailija kirjoitti:

        Menikö 60:seltä jo sormi persee...n

        Kainuulainen metsäläinen keskustelemassa sivistyneesti vain asia-aloituksissa?


      • ErkkiTwista kirjoitti:

        Kainuulainen metsäläinen keskustelemassa sivistyneesti vain asia-aloituksissa?

        Luovana ihmisenä osaan eläytyä erilaisten ihmisten arvomaailmoihin. Tässä ketjussa olen asettunut tämän ketjun keskustelijoiden tasolle.


      • Haistavaginasi
        korpikirjailija kirjoitti:

        Luovana ihmisenä osaan eläytyä erilaisten ihmisten arvomaailmoihin. Tässä ketjussa olen asettunut tämän ketjun keskustelijoiden tasolle.

        Olet niin tyhmä ettet edes huomaa kun sulle vidduillaan!


      • Et.Koskaan
        korpikirjailija kirjoitti:

        Luovana ihmisenä osaan eläytyä erilaisten ihmisten arvomaailmoihin. Tässä ketjussa olen asettunut tämän ketjun keskustelijoiden tasolle.

        Et koskaan nouse joidenkin tasolle.


      • Ryppypeppurenu

        Mikä tai kuka sinä olet. Poliisiystäväni tutkii asian.
        Joku lainaa puumerkkiä.


      • Ryppypeppurenu

        Korpikirjailija. Tarkennus 15.53 on minun, 20.35 on jonkun toisen, joka käyttää nimittelyysi puumerkkiä.


      • Tehdaspasi
        Ryppypeppurenu kirjoitti:

        Korpikirjailija. Tarkennus 15.53 on minun, 20.35 on jonkun toisen, joka käyttää nimittelyysi puumerkkiä.

        Etkös myös itse nimitellyt siellä jotain aloittajaa kohtaan, joten ihan oikein sinulle.


      • Ryppypeppurenu

        Sinäkö se olit? Mihin huumori katosi? Klo 15.53


      • Tehdaspasi
        Ryppypeppurenu kirjoitti:

        Sinäkö se olit? Mihin huumori katosi? Klo 15.53

        Tuo edellinen viesti ei ollut aloittajan. Mun mielestä se lisää hauskuutta kun kuka vaan voi kirjoittaa Milla nikillä tahansa.


      • Ryppypeppurenu

        Taisipa tulla lyhyt visiitti Suomi24. 15.53
        Katsotaan, mitä ystäväni tuumaa.


      • Tehdaspasi
        Ryppypeppurenu kirjoitti:

        Taisipa tulla lyhyt visiitti Suomi24. 15.53
        Katsotaan, mitä ystäväni tuumaa.

        Ehkä se ei ole suuri menetys suomi24:lle.


      • Ryppypeppurenu kirjoitti:

        Korpikirjailija. Tarkennus 15.53 on minun, 20.35 on jonkun toisen, joka käyttää nimittelyysi puumerkkiä.

        Kiitos oikaisusta.

        Aloittajan keskustelutaito (huumorintaju) on rajoittunutta.

        Luettuaan ketjun, tälle nauraa sokee Reetakin ; )


      • Mikäsyy
        korppis kirjoitti:

        Kiitos oikaisusta.

        Aloittajan keskustelutaito (huumorintaju) on rajoittunutta.

        Luettuaan ketjun, tälle nauraa sokee Reetakin ; )

        Miks sä poistit sen mimmim. aloituksen?


      • Tehdaspasi
        korppis kirjoitti:

        Kiitos oikaisusta.

        Aloittajan keskustelutaito (huumorintaju) on rajoittunutta.

        Luettuaan ketjun, tälle nauraa sokee Reetakin ; )

        Sinun kirjoitusvirheille me pojat nauretaan!


      • Tehdaspasi kirjoitti:

        Sinun kirjoitusvirheille me pojat nauretaan!

        https://youtu.be/Wv6wnzQGWPE

        Terveiset pojille...yötä sano mummu kun silmä puhkes.


      • Shhhhhhh
        korpikirjailija kirjoitti:

        https://youtu.be/Wv6wnzQGWPE

        Terveiset pojille...yötä sano mummu kun silmä puhkes.

        Melko ironisella tuntuu lukea kun mummu kirjoittelee mummu juttuja.


      • RistoPunk
        Shhhhhhh kirjoitti:

        Melko ironisella tuntuu lukea kun mummu kirjoittelee mummu juttuja.

        Sanaparilla sanottua: Mitä helvettiä 😆


    • hmpff

      Voin tiivistää aloituksen kahteen sanaan.
      Hymyilkää, perkele.

      • Tehdaspasi

        Minun näkemykseni, raivoavat rakoperseet.


    • vanhaapiikaa

      Kuolinkorina-eikun siivouspalstalta poimittua ennenviestinpoistoa
      .- meiänkadun vanhallepiialle lahjottakaa jäämistöjen bieromasauvat, jos oppia oleen pälååplää jne
      -nauroin ja itkin kun olin nii kipee
      -aattelin että nuottikirjoituksissa oli paljon enempi asiaa kuinseksivouhotuksissa----
      - joten en ota miään lahjoituksia vastaan.

    • ohohooh

      Näemmä eräätkin nimimerkit aikovat siirtyä vuosikymmentä nuorempiin, siellä on käyneet tyrkyllä ainakin ö-Öö alias DW, transpositio ja hmpff.

      • Babanas

        Täällä ventataan korppiksen ja Tela-tellukan lähtöä vuosikymmentä vanhempiin.


      • mitä.ne.täällä

        Sinne ne ikänsä mukaan kuuluvatkin DW , hmpff ja siili, ehkä myös heikkukin vielä.


      • ohohooh
        mitä.ne.täällä kirjoitti:

        Sinne ne ikänsä mukaan kuuluvatkin DW , hmpff ja siili, ehkä myös heikkukin vielä.

        Kommenteista syntyy aina jokin mielikuva kirjoittajan iästä ja sukupuolesta. Eivät taida olla siis miehiä kaikki nämä.


      • ohohooh kirjoitti:

        Kommenteista syntyy aina jokin mielikuva kirjoittajan iästä ja sukupuolesta. Eivät taida olla siis miehiä kaikki nämä.

        Minulle outo asia. Täällä harvoja nimimerkeillä kirjoittavia ollaan häätämässä milloin minnekin..
        Mikä pakko se on lukea sellaisen tekstejä, joista ei pidä. Sehän kirjautumisessa on ainoa hyvä puoli.
        Ne on minun mielestä yksinkertaisia ihmisiä sellaiset, jotka tunkee sellaiseen seuraan, jossa eivät viihdy.
        Nämä älämöi jonkun Tellukan kirjoituksiin. Olen minä sellaisen nimimerkin nähnyt, mutta ei sen kummempaa mielikuvaa. Ilmeisesti häntä kiinnostaa eri aiheet, kun minua. Korppis on ollut samoilla palstoilla kauan, ja omasta mielestä hyvin on pärjätty


      • k-kotton kirjoitti:

        Minulle outo asia. Täällä harvoja nimimerkeillä kirjoittavia ollaan häätämässä milloin minnekin..
        Mikä pakko se on lukea sellaisen tekstejä, joista ei pidä. Sehän kirjautumisessa on ainoa hyvä puoli.
        Ne on minun mielestä yksinkertaisia ihmisiä sellaiset, jotka tunkee sellaiseen seuraan, jossa eivät viihdy.
        Nämä älämöi jonkun Tellukan kirjoituksiin. Olen minä sellaisen nimimerkin nähnyt, mutta ei sen kummempaa mielikuvaa. Ilmeisesti häntä kiinnostaa eri aiheet, kun minua. Korppis on ollut samoilla palstoilla kauan, ja omasta mielestä hyvin on pärjätty

        Rekattu on helppo saalis selkään ampujille. Rekattu mielletään oman minän korostajana. Kun lukee kommentteja löytyy sieltä tuttuja nikkejäkin, mitäpä noita arvuuttelemaan, herjaketjuun kun on turvallista lyöttäytyä mukaan vaihtamalla esim. sukupuolta.

        Opettavainen ketju. Mitätöimistä, pois ajamista, ikärasismia ja epikriisejä. Iloa ja hyvää mieltä antajalle vai olisiko sittenkin katkeruutta, kaunaa ja pahaa oloa.

        Nyt hurahdan jälleen savipalleroiden pyöritykseen.


      • ohohooh
        k-kotton kirjoitti:

        Minulle outo asia. Täällä harvoja nimimerkeillä kirjoittavia ollaan häätämässä milloin minnekin..
        Mikä pakko se on lukea sellaisen tekstejä, joista ei pidä. Sehän kirjautumisessa on ainoa hyvä puoli.
        Ne on minun mielestä yksinkertaisia ihmisiä sellaiset, jotka tunkee sellaiseen seuraan, jossa eivät viihdy.
        Nämä älämöi jonkun Tellukan kirjoituksiin. Olen minä sellaisen nimimerkin nähnyt, mutta ei sen kummempaa mielikuvaa. Ilmeisesti häntä kiinnostaa eri aiheet, kun minua. Korppis on ollut samoilla palstoilla kauan, ja omasta mielestä hyvin on pärjätty

        Käsittääkseni oma-aloitteisesti ovat toimineet, en ole huomannut painostusta siirtyä nuorempien joukkoon, mutta ylärajasta lienee tullut enemmänkin sanomista. Täysin yhdentekevä ikähaarukka ei mielestäni suinkaan ole, koska juuri tämä kuusikymppisten ikäluokka on sellainen, että aivan aiheellisesti haluaisi kuulostella ikätovereiden tuntemuksia, eikä pelkästään jaaritelle loputtomiin jonninjoutavia, mikä puolestaan voi olla seitsemänkymmenen paremmalla puolella hyvinkin mieluista ajankulua ja virikettä.


      • ohohooh
        ohohooh kirjoitti:

        Käsittääkseni oma-aloitteisesti ovat toimineet, en ole huomannut painostusta siirtyä nuorempien joukkoon, mutta ylärajasta lienee tullut enemmänkin sanomista. Täysin yhdentekevä ikähaarukka ei mielestäni suinkaan ole, koska juuri tämä kuusikymppisten ikäluokka on sellainen, että aivan aiheellisesti haluaisi kuulostella ikätovereiden tuntemuksia, eikä pelkästään jaaritelle loputtomiin jonninjoutavia, mikä puolestaan voi olla seitsemänkymmenen paremmalla puolella hyvinkin mieluista ajankulua ja virikettä.

        jos olisi vaikka 60 plus ja 60 kuin myös 60 , niin se voisi olla ehkä parempi ryhmittely, kun kukaan tuskin haluaa olla vanha varsinaisesti


      • ohohooh kirjoitti:

        Käsittääkseni oma-aloitteisesti ovat toimineet, en ole huomannut painostusta siirtyä nuorempien joukkoon, mutta ylärajasta lienee tullut enemmänkin sanomista. Täysin yhdentekevä ikähaarukka ei mielestäni suinkaan ole, koska juuri tämä kuusikymppisten ikäluokka on sellainen, että aivan aiheellisesti haluaisi kuulostella ikätovereiden tuntemuksia, eikä pelkästään jaaritelle loputtomiin jonninjoutavia, mikä puolestaan voi olla seitsemänkymmenen paremmalla puolella hyvinkin mieluista ajankulua ja virikettä.

        Nuorempien joukkoon?
        Jos nuo mainitut nikit ovat käyneet alemman ikäryhmän palstalla, niin itsensä ikäisten palstalla he silloin ovat olleet, kerrankin.


      • Arvaaketä
        Tellukka kirjoitti:

        Nuorempien joukkoon?
        Jos nuo mainitut nikit ovat käyneet alemman ikäryhmän palstalla, niin itsensä ikäisten palstalla he silloin ovat olleet, kerrankin.

        Miksi joku ruotsalainen ex-siivooja näkee vaivaa siitä millä palstoilla suomalais- nolot kirjoittavat?


      • Arvaaketä kirjoitti:

        Miksi joku ruotsalainen ex-siivooja näkee vaivaa siitä millä palstoilla suomalais- nolot kirjoittavat?

        No eipä tästä minulle mitään suurempaa vaivaa ole. Älä huolehdi joutavaa.


    • elokuva-aariaa

      Elämän arkeen on aina mahtuneet niin ilot kuin surutkin - ihmsten koko tunnemaailman kirjo - ei ole munmielest mitään junttaamista vaikka ikävät asiat arjessa tuntuis kin kivikuormalta - jotain silti voi olla voimassa voitettua - senkin ohella että paljon on myösmatkassa menetettyä jos vertaa elämää vaikka matkaan maan pinnalla jalat maassa.
      Viimeks kun kävin tutkimuksessa sairaalassa ja senjälkeen odottelin pihalla kyytiä kotiin, pihalle ilmestyi jokutuntematon herra toiselta polilta - tuli juttusille sanoen ett taidan ollavähän tokkurainen lääkkeest mutta kun en tiiä että oonko huomenna ees hengissäkään enää - mutta kyllä tangon sulle laulaisin ja lauloikin että piha raikui.
      Kiitin esityksestä ja sanoin sateentihkuisessa päivässä - että eihän me tänikäiset ihan sokerista ja siirapista silti olla vaikka jo haudan partaalla keikuttais - jakselkaa silti huomiseen - joka päivä elettyä elämää kaikki elo.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1856
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1628
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe