kuljetus järvimäki oy nurmijärvi

rahtiukko1999

minkälainen palkan maksaja ja talo ???? onko kokemuksia

86

11349

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sivustaseuraajakommentoi

      Uudehkot autot,jotkut jopa hieman rakenneltuja. Tingeltangeliakin löytyy. On myös ihan perusautoja ilman pölykapseleita. Postin ,Keskon jakeluajossa näköjään on useita autoja.
      Kuskien puheet ristiriitaisia. Jotkut viihtyy hyvin. Toiset pois lähteneet ovat huoltoasemien kahvipöydissä moittineet ettei TES sopimus ollut kiveen kirjoitettu ja ylitöistä maksettiin sama peruspalkka ilman korotuksia. Huoltoasema puheet on aina huoltoasemapuheita. Kyseessä on kuitenkin ilmeisen vakaavarainen keskisuuri kuljetusyritys jolla on hyvät vakituiset sopimukset isojen toimijoiden kanssa. Eli työtä riittää varmasti.

    • autokuski-74

      Pysy kaukana tuosta talosta, töitä saa tehdä muttei niistä makseta oikein, työvuorot ihan järjettömiä ihme ettei ole työsuojelu kiinnostunu ja mol:issa kuskihaku päällä kokoajan eli ei ammattikuskit pysy talossa kovin pitkään...

    • LarsFleming

      Ei varmasti ole ensimmäinen eikä viimeinen kuljetusyritys tai mikä tahansa muu yritys jossa sukupolven vaihdos aiheuttaa tällaisen tilanteen . Monesti juurikin nuorempi sukupolvi pitää työntekijöitä itsestään selvyytenä ja eikä ajatella työhyvinvointia saati ollaan asiassa kuin asiassa ylimielisiä eikä oteta henkilökunnan näkemyksiä huomioon. Parhaiten tällaisissa sukupolven vaihdoksissa onnistutaan kun muutos suoritetaan siten,että edellinen sukupolvi saa olla mukana alkuvaiheessa kun nuorempi sukupolvi aloittaa muutoksien teon ja näin pikkuhiljaa ohjakset siirtyy luontevasti nuoremmalle sukupolvelle ilman kitkaa ja tulehtuneita henkilösuhteita.

    • Varma.tieto

      Tolella hyvä kuljetusliike. Hyvä palkka ja tulee ajallaan. Kalusto uutta ja hyvinhuollettua. Isäntä todella mukava ja rautainen ammattilainen. Vakavarainen ja asiansa hoitava firma.

    • Työhönhalukas

      Entä NN Express, ja Racing engines helsinki, paljon autoja liikenteessä?

    • VihannesPäivässä

      Työhönhalukas. En tiedä mikä on pottuilu tai ketkuilu,paljon autoja liikenteessä ? Ihan yhtä helpolla olisit saanut täydellisen vastauksen firmojen omilta sivuilta. NN Express 60 autoa ja 30 perävaunua. Näkyvyys taattu liikenteessä koska voittivat tarjouskilpailun ja vuodenalusta hoitavat koko Veikko Laineen vihannestukun jakelutoiminnan pääkaupunkiseudulla. Kalusto on mitoitettu ihan persiilleen tähän toimintaan. Siellä on FH Volvoa sellaista vanhan pulskaa vetokidalla varustettuna miljoona ajettua raaskua jossa kaikki takavalot on ajettu paskaksi,mutta ei ole viitsitty korjata. En nyt sitten tiedä miten kuljetusyrittäjä laskee kannattavuuden. Jos edellinen kuljetusyritys legendaarinen Hakonen hoiti saman homman pienillä 2 -akselisilla jakeluautoilla niin miten bisnes paranee ajamalla loppuunajetuilla FH Volvoilla. Onhan noissa tuo kulupuoli ihan eriluokkaa kuin esim MB Ategossa. Mutta onhan se kuskin aina letkeämpää ajella FH Volvo siinä on sellainen rahtari-fiilis.Kuluista viis kunhan fillis on korkealla.

      • KyytiPoika

        Kuljetus Järvimäki oy oikein hyvä talo, palkan maksaa palkkaturva, ajoo on paljon.


      • EX-Juitsari

        Kuljetus Järvimäki hakee saneerausta.


      • Jokeri24
        EX-Juitsari kirjoitti:

        Kuljetus Järvimäki hakee saneerausta.

        11,9 miljoonan laskutus ja 0,5 miljoonan voitto 31.12.2017, jos saneerausta hakee niin miksi? Onko palkat ja tunnit kohdallaan?


      • Pankkiirii
        Jokeri24 kirjoitti:

        11,9 miljoonan laskutus ja 0,5 miljoonan voitto 31.12.2017, jos saneerausta hakee niin miksi? Onko palkat ja tunnit kohdallaan?

        Suuuret velat


      • Palkka.Renki

        Kuljetus Järvimäen palkat maksaa palkkaturva.


    • jupules

      eiks siin talos ollu uima allaskii

      • Vesi..Mies

        Ei ole uimaallasta eikä tule, vesi on katkaiastu, vesilasku maksamatta.


    • Joojoojoojoo

      Uutta autoa tulee hallille kokoajan. Mutta sitten, kun pitäisi palkkaa maksaa niin kummasti vähentävät tunteja jos ei esim 2 tunnin keikkaa ajeta tunnissa ja ylityöt muuttuvat odotustunneiksi. Ei se ulkokuori kerro sitä miten työntekijää oikeasti kohdellaan.

      • AsiatAsioina

        Kuorma-autossa on nykyisin digipiirturi joka ei ole ainoastaan viranomaisia varten ,vaan se on kuljettajan paras kaveri monessakin asiassa. Onnettomuustilanteissa kuljettaja pystyy sillä todistamaan syyttömyytensä (olettaen,että kuljettaja on noudattanut lepoaikoja ja nopeusrajoituksia) lisäksi sen avulla kuljettaja voi todistaa todelliset tehdyt tunnit jos työnantaja
        vähentelee niitä perusteettomasti. Työntekijällä on oikeus nähdä ne tiedot mitkä on purettu digikortista työnantajan lukulaitteeseen . Kun nämä tiedot löytyvät sieltä niin tuntien vähentelylle ei ole perusteita. Lisäksi kuljettajien kuuluisi pitää tarkkaa tuntikirjanpitoa itse ,esim AKT:n taskukalenteri on oiva väline tuohon. Sieltä löytyy valmiit taulukot. Perinteinen ajopäiväkirja tai sitten älypuhelin sovellus on myös hyviä vaihtoehtoja. Kiistatilanteissa kun työnantaja huomaa,että tämä kaverihan pitää tarkkaa kirjanpitoa töistään ,niin lähes poikkeuksetta tuntien viilaminen työnantajan toimesta loppuu. Ainakin isoimmissa kuljetusliikkeissä on käytössä
        satelliittipaikannusjärjestelmä näin uskoisin myös tässä kyseisessä yrityksessä. Silloin tieto auton sijainnista ja liikkeistä työpäivän aikana on reaaliajassa jakeluesimiehillä käytössä. Tiedot tallentuu pilvipalveluun josta työaikaa koskevissa kiistatilanteissa kuljettaja voi vaatia kyseisen päivän ajosuoritteet nähtäväksi ja näin todistaa olevansa oikeassa työtuntien suhteen.
        Kaikella kunnioituksella nimimerkki Joojoojoojoo,uskoisin,että sinä kuulut siihen 99% kuljettaja-ryhmään joka ei jaksa itse pitää mitään tuntikirjanpitoa eikä pahemmin edes seuraa mitä siellä tilinauhassa lukee. Jos vain 1 % kuljettajista tekee tuntikirjanpitoa ja ottaa aktiivisesti esille näissä asioissa tapahtuvat virheet työnantajan kanssa ja vaatii näyttöä asiasta niin tällaiseen tuntien viilaamisen ei tule koskaan loppua. Ehkä tämän 1% palkka-asiat on kunnossa ja 99% rempallaan.

        No nyt sitten joku vääräleuka sanoo,ettei näiden esimiesten kanssa voi keskustella asioista.
        Kun omaa vahvan itsetunnon ja tietää olevansa oikealla asialla.Ei uhoa,eikä soita suuta vaan esiintyy asiallisesti niin varmasti pystyy keskustelemaan. Tämän kokoisessa yrityksessä on aivan varmasti myös luottamusmies . Luottamusmies on ammattiliiton kursseilla saanut koulutuksen ,miten tällaisia ongelmatilanteita ratkotaan työpaikoilla joten käyttäkää hänen palvelujaan. Hän on kuitenkin kuljettajien luottomies jonka olette itse valinneet kyseiseen tehtävään.
        Tänne nettiin on kiva laittaa moitteita nimettömänä Joojoojoojoo-miehenä,mutta ei siitä mitään apua ole,mustamaalataan vain muiden työntekijöiden työolosuhteet.


      • Anonyymi
        AsiatAsioina kirjoitti:

        Kuorma-autossa on nykyisin digipiirturi joka ei ole ainoastaan viranomaisia varten ,vaan se on kuljettajan paras kaveri monessakin asiassa. Onnettomuustilanteissa kuljettaja pystyy sillä todistamaan syyttömyytensä (olettaen,että kuljettaja on noudattanut lepoaikoja ja nopeusrajoituksia) lisäksi sen avulla kuljettaja voi todistaa todelliset tehdyt tunnit jos työnantaja
        vähentelee niitä perusteettomasti. Työntekijällä on oikeus nähdä ne tiedot mitkä on purettu digikortista työnantajan lukulaitteeseen . Kun nämä tiedot löytyvät sieltä niin tuntien vähentelylle ei ole perusteita. Lisäksi kuljettajien kuuluisi pitää tarkkaa tuntikirjanpitoa itse ,esim AKT:n taskukalenteri on oiva väline tuohon. Sieltä löytyy valmiit taulukot. Perinteinen ajopäiväkirja tai sitten älypuhelin sovellus on myös hyviä vaihtoehtoja. Kiistatilanteissa kun työnantaja huomaa,että tämä kaverihan pitää tarkkaa kirjanpitoa töistään ,niin lähes poikkeuksetta tuntien viilaminen työnantajan toimesta loppuu. Ainakin isoimmissa kuljetusliikkeissä on käytössä
        satelliittipaikannusjärjestelmä näin uskoisin myös tässä kyseisessä yrityksessä. Silloin tieto auton sijainnista ja liikkeistä työpäivän aikana on reaaliajassa jakeluesimiehillä käytössä. Tiedot tallentuu pilvipalveluun josta työaikaa koskevissa kiistatilanteissa kuljettaja voi vaatia kyseisen päivän ajosuoritteet nähtäväksi ja näin todistaa olevansa oikeassa työtuntien suhteen.
        Kaikella kunnioituksella nimimerkki Joojoojoojoo,uskoisin,että sinä kuulut siihen 99% kuljettaja-ryhmään joka ei jaksa itse pitää mitään tuntikirjanpitoa eikä pahemmin edes seuraa mitä siellä tilinauhassa lukee. Jos vain 1 % kuljettajista tekee tuntikirjanpitoa ja ottaa aktiivisesti esille näissä asioissa tapahtuvat virheet työnantajan kanssa ja vaatii näyttöä asiasta niin tällaiseen tuntien viilaamisen ei tule koskaan loppua. Ehkä tämän 1% palkka-asiat on kunnossa ja 99% rempallaan.

        No nyt sitten joku vääräleuka sanoo,ettei näiden esimiesten kanssa voi keskustella asioista.
        Kun omaa vahvan itsetunnon ja tietää olevansa oikealla asialla.Ei uhoa,eikä soita suuta vaan esiintyy asiallisesti niin varmasti pystyy keskustelemaan. Tämän kokoisessa yrityksessä on aivan varmasti myös luottamusmies . Luottamusmies on ammattiliiton kursseilla saanut koulutuksen ,miten tällaisia ongelmatilanteita ratkotaan työpaikoilla joten käyttäkää hänen palvelujaan. Hän on kuitenkin kuljettajien luottomies jonka olette itse valinneet kyseiseen tehtävään.
        Tänne nettiin on kiva laittaa moitteita nimettömänä Joojoojoojoo-miehenä,mutta ei siitä mitään apua ole,mustamaalataan vain muiden työntekijöiden työolosuhteet.

        Taidat olla stand up koomikko 😂😂


    • IkuisuusProjekti

      Suomalainen kuljetusala on nyt vain sellainen tapaus,että kun itse kuljetusyrittäjä on ollut alunalkuaan itse kuljettajana jossain yrityksessä jossa häntä on vedätetty palkka-asioissa niin tuo huono taipumus periytyy sitten sukupolvelta toiselle. On paljon suuria menestyviä kuljetusyrityksiä joissa tällainen tapa on eli pyritään tekemään tulosta kuskien kustannuksella. Tosin tänne kirjoittelee monesti sellaiset kaverit jotka hyvin lyhyen työssäoloajan perusteella kirjoittelevat pahaa yrityksistä. Minä kun olen ollut alalla todella pitkään liki 40 vuotta tiedän,että yritys kuin yritys jos itse hoitaa omat kuljettajan työt mallikkaasti ja aikaa kuluu ja firman johto itse huomaa,että tästä kaverista on pidettävä kiinni ,koska hän on tärkeä yritykselle . Siinä vaiheessa voi jokainen kuski itse sanoa miten asiat on ja ylityöt ei muutu odotustunneiksi. Palkat tulee ajallaan ja ohjeeksi sanotaan "teet itse kuten parhaaksi näet"kun on kyse työtehtävistä. Silloin kuski on uransa huipulla ja kyseessä ei ole välttämättä vanha pappa ,vaan voi olla nuori kuljettajalupaus jolla on kaikki mahdollisuudet edessä työuralla. Hän ei ole perseennuolija vaan fiksu kaveri jolla on kunnianhimoa omaa työtä kohtaan.
      Kaikkihan on asenteesta kiinni. Tiedän,että kuljetus Järvimäelläkin on monen monta tyytyväistä kuljettajaa. Ovat itse näin kertoneet.Autotkin on ihan laadukkaita.

      • EX-Järvimäki

        Kuljetus Järvimäki oy Nurmijärvi on per'''''tä.


    • Uudensukupolvenkuski

      Käyttävät paljon vuokrafirmoja joissa tätä tuntien nussimista sun muuta keplottelua tapahtuu. Kaikki jotka olette vuokrafirmoilla töissä, kiinnittämään herranjumala niihin palkkakuitteihin huomiota.

    • YrittäjäViimeisenPäälle

      Jos kuljetusliike käyttää paljon vuokratyövoimaa niin se kertoo sen totuuden ettei kyseinen kuljetusliike ole kiinnostava työpaikka eli on vaikeaa saada kuljettajia vakinaiseen työsuhteeseen.Silloin firman johdolla pitäisi hälytyskellot soida,mikä meillä on pielessä ja tehdä tarvittavat korjaukset henkilöstöpolitiikkaansa.Kylmä fakta on se,että hyvä henkilöstö on firman tärkein voimavara,siksi siitä kannattaa pitää hyvää huolta. Kuten tuossa edellä kirjoittaja kirjoitti jokaisen kuuluisi pitää tarkkaa kirjanpitoa omista työtunneista ja vuokrafirmoissa erityisesti. Palkkakuitit pitää tarkistaa huolella. Kun käytetään vuokrafirman kuskeja niin on kaksi häviäjää, itse henkilöstöpalvelufirma sekä sen työntekijä. Mikä on tietysti väärin . Tehdystä työstä kuuluu saada aina sovittu korvaus. Siihen perustuu suomalainen hyvinvointiyhteiskunta,

      • Wouti

        Kuljetus Järvimäki on konkursikypsä firma,


      • ParastaAAALuokkaa

        Miksi jotkut kuljetusyritykset menestyvät ja ovat taloudellisesti AAA -luokassa myös taloudellisesti huonoina aikoina. Vastaus: He ovat jo aikoja sitten ymmärtäneet,että arvokkain asia yrityksessä on työntekijät.Ilman pätevää ja työhönsä intohimolla suhtautuvaa henkilökuntaa ei kuljetusalalla nykypäivänä voi selvitä kunnialla. Asiakkaat vaativat jopa kohtuuttomia asioita jotka pitäisi toteuttaa. Yrityksen henkilökunta joka on 100 % sitoutunut työhönsä pystyy uskomattomiin työsuorituksiin tarvittaessa.Fiksu työnantaja muistaa myös palkita henkilökuntaansa ja kertoa kuinka tärkeää on,että "me kaikki johtajasta kuljettajaan ollaan hyvä tiimi ja saamme paljon hyvää aikaan" Hyvänä esimerkkinä haluan mainita tällaisen Kuusamolaisen kuljetusliikkeen Kantola & Koramo joka ajaa pääsääntöisesti runkolinjoja kylmäkuljetuspuolella ympäri Suomenmaan. Heillä on vastuuta jaettu paljon suoraan kuljettajille ja sellainen työyhteisö on onnellinen. Valitettavasti siellä on harvoin auki kuljettajanpaikkoja uusille kavereille,koska henkilökunta ei vaihdu. Kun on vastuuta niin on myös halu hoitaa oma työtehtävänsä maaliin kunnialla. Vanha sanonta " teen työni kuten itselle tekisin" pätee tässä tapauksessa. Niin voisiko sen paremmin kertoa millainen on terve työyhteisö. Se on sellainen jossa jokaisen on mukava olla ja sinne on mukava mennä vaikka herätys olisi klo 2 yöllä. Ja kyllä näitä työpaikkoja on Suomi täynnä,pitää vain etsiä "sitä oikeaa" Mutta ,mutta myös työntekijältä edellytetään tässä tapauksessa jotain asioita. Positiivinen asenne työntekoon,ahkeruus ja innokkuus toimia kuljettajana sillä olisi kohtuutonta vaatia pelkästään työnantajalta asioita. Se on kuitenkin kahden kauppa nimittäin hyvä ja antoisa työsuhde.


      • SocialLife
        ParastaAAALuokkaa kirjoitti:

        Miksi jotkut kuljetusyritykset menestyvät ja ovat taloudellisesti AAA -luokassa myös taloudellisesti huonoina aikoina. Vastaus: He ovat jo aikoja sitten ymmärtäneet,että arvokkain asia yrityksessä on työntekijät.Ilman pätevää ja työhönsä intohimolla suhtautuvaa henkilökuntaa ei kuljetusalalla nykypäivänä voi selvitä kunnialla. Asiakkaat vaativat jopa kohtuuttomia asioita jotka pitäisi toteuttaa. Yrityksen henkilökunta joka on 100 % sitoutunut työhönsä pystyy uskomattomiin työsuorituksiin tarvittaessa.Fiksu työnantaja muistaa myös palkita henkilökuntaansa ja kertoa kuinka tärkeää on,että "me kaikki johtajasta kuljettajaan ollaan hyvä tiimi ja saamme paljon hyvää aikaan" Hyvänä esimerkkinä haluan mainita tällaisen Kuusamolaisen kuljetusliikkeen Kantola & Koramo joka ajaa pääsääntöisesti runkolinjoja kylmäkuljetuspuolella ympäri Suomenmaan. Heillä on vastuuta jaettu paljon suoraan kuljettajille ja sellainen työyhteisö on onnellinen. Valitettavasti siellä on harvoin auki kuljettajanpaikkoja uusille kavereille,koska henkilökunta ei vaihdu. Kun on vastuuta niin on myös halu hoitaa oma työtehtävänsä maaliin kunnialla. Vanha sanonta " teen työni kuten itselle tekisin" pätee tässä tapauksessa. Niin voisiko sen paremmin kertoa millainen on terve työyhteisö. Se on sellainen jossa jokaisen on mukava olla ja sinne on mukava mennä vaikka herätys olisi klo 2 yöllä. Ja kyllä näitä työpaikkoja on Suomi täynnä,pitää vain etsiä "sitä oikeaa" Mutta ,mutta myös työntekijältä edellytetään tässä tapauksessa jotain asioita. Positiivinen asenne työntekoon,ahkeruus ja innokkuus toimia kuljettajana sillä olisi kohtuutonta vaatia pelkästään työnantajalta asioita. Se on kuitenkin kahden kauppa nimittäin hyvä ja antoisa työsuhde.

        No mitäpä tuohon lisäisi, todella hyvä mielipide joka on totta joka sana. Sellainen on hyvä työpaikka jonne on mukava mennä joka arkiaamu vaikka olisikin raskas työpäivä edessä. Elämä on haasteita ja ilman näitä haasteita esim. työelämässä voi arki käydä tylsäksi. On todella hyvä jos jokainen meistä käy välillä mukavuusalueen ulkopuolella ja joutuu pinnistelemään työasioissa jaksamisen äärirajoilla ja kun sitten hoitaa hommat mallikkaasti maaliin niin on voittaja-fiilis. Ihan sellainen mahtava tunne kuin on urheilijalla. Kas kummaa kuljettajallakin on oikeus olla joskus voittaja,itsensä voittaja. Kun siihen lisää sen,että työnantaja antaa täydellisen tuen niin mikä voisi olla elämässä paremmin. Tällaisia työpaikkoja on Suomi täynnä ja senioreja jää eläkkeelle joka päivä. Nämä työpaikat ei tule koskaan julkiseen hakuun ,koska tulijoita löytyy ilman hakua. Siksi nuoret kuljettajat luokaa sosiaalisia verkostoja tuolla tienpäällä myös vanhempiin kuljettajiin niin saattaa avautua unelmien työpaikka kun seniori jää eläkkeelle. Sosiaalista elämää on myös netin ulkopuolella.


      • OttoSeinäjoelta
        SocialLife kirjoitti:

        No mitäpä tuohon lisäisi, todella hyvä mielipide joka on totta joka sana. Sellainen on hyvä työpaikka jonne on mukava mennä joka arkiaamu vaikka olisikin raskas työpäivä edessä. Elämä on haasteita ja ilman näitä haasteita esim. työelämässä voi arki käydä tylsäksi. On todella hyvä jos jokainen meistä käy välillä mukavuusalueen ulkopuolella ja joutuu pinnistelemään työasioissa jaksamisen äärirajoilla ja kun sitten hoitaa hommat mallikkaasti maaliin niin on voittaja-fiilis. Ihan sellainen mahtava tunne kuin on urheilijalla. Kas kummaa kuljettajallakin on oikeus olla joskus voittaja,itsensä voittaja. Kun siihen lisää sen,että työnantaja antaa täydellisen tuen niin mikä voisi olla elämässä paremmin. Tällaisia työpaikkoja on Suomi täynnä ja senioreja jää eläkkeelle joka päivä. Nämä työpaikat ei tule koskaan julkiseen hakuun ,koska tulijoita löytyy ilman hakua. Siksi nuoret kuljettajat luokaa sosiaalisia verkostoja tuolla tienpäällä myös vanhempiin kuljettajiin niin saattaa avautua unelmien työpaikka kun seniori jää eläkkeelle. Sosiaalista elämää on myös netin ulkopuolella.

        Totta joka sana edellisellä kirjoittajalla. Onko tämä Järvimäki sukua tälle pohjanmaan hyvin menestyvälle kuljetusliikkeelle Järvimäki Oy :lle joka on Kurikassa. Firma joka on tehnyt hyvää tulosta jo vuodesta 1937 . Hulppeet menopelit V-8 Scaniaa ja uusilla mitoilla ja painoilla autot.
        Kahteen kerrokseen tavarat. Tyhjänä ei ajeta. Seinäjoelta täysi kuorma etelään ja täysi kuorma taas pohjoisen suuntaan. Kyllä on kiva katsella kun tavarat siirtyy todella vauhdilla terminaaleihin ja asiakkaille. Tehokkuus on vedetty maksimiin. Mikä sen parempaa.


      • EX-Kuski
        OttoSeinäjoelta kirjoitti:

        Totta joka sana edellisellä kirjoittajalla. Onko tämä Järvimäki sukua tälle pohjanmaan hyvin menestyvälle kuljetusliikkeelle Järvimäki Oy :lle joka on Kurikassa. Firma joka on tehnyt hyvää tulosta jo vuodesta 1937 . Hulppeet menopelit V-8 Scaniaa ja uusilla mitoilla ja painoilla autot.
        Kahteen kerrokseen tavarat. Tyhjänä ei ajeta. Seinäjoelta täysi kuorma etelään ja täysi kuorma taas pohjoisen suuntaan. Kyllä on kiva katsella kun tavarat siirtyy todella vauhdilla terminaaleihin ja asiakkaille. Tehokkuus on vedetty maksimiin. Mikä sen parempaa.

        Samaa huijarisukua molemat Järvimäet, kannattaa kiertää kaauukaa buljut.


      • EiSukunimiOleRasite

        Hyvin erikoista tuo sinun kirjoittelu. miten voit tuntea molemmat yritykset. Toinen toimii pohjanmaalla toinen uudellamaalla. Järvimäki pohjanmaa kuuluu Luotettava kumppani järjestelmään joka pitää kiinni tilaajavastuulaista. Siellä pidetään kiinni tarkasti kaikista asioista joista on työehtosopimuksissa sovittu. On hyvin halpamaista haukkua yritystä jota ei edes tunne
        Ehkä Ex-kuskin pitäisi itse miettiä onko omassa toiminnassa jokin vialla. Todella hyviä työpaikkoja on tarjolla pilvin pimein jos vain työhaluja löytyy. Näin ihan meillä Tampereen suunnallakin.


    • KurikanTäräyttäjä

      Hyvä virolainen EX-kuski, monet kirjoitusvirheesi voidaan antaa anteeksi kun et kirjoita äidinkielelläsi,mutta ,että sotket puurot ja vellit sekaisin on anteeksiantamaton virhe. Näillä 2 kuljetusyrityksellä ei ole mitään yhteyttä. Tästä Nurmijärveläisestä emme täällä pohjanmaalla tiedä tuon taivaallista ,mutta Pohjanmaan Järvimäki vuodesta 1937 on puhdasta rautaa ja V-8 Scanian jyrinää. Samat vanhat jermut on vuosikymmenet ajaneet mm. Valion ja Arlan ajoja . Tällaiset isot asiakkaat valitsevat huolella kuljetusyrityksen,koska ei ole varaa virheisiin jotka voivat tulla kalliiksi. Aika harvalla kuljetusliikkeellä on oma kylmätuoteterminaali. Järvimäeltä sekin löytyy ja hommat on hoidettu mallikkaasti vuosikymmenet. Jotain rajaa sentään kirjoituksiin. Olen aivan varma,että EX- kuski on laiskan pulskea poika joka on ollut töissä siellä Nurmijärven Järvimäellä.Pääsiasia on kirjoituksessa ,että haukutaan koko Suomen Järvimäet.

    • Pysykää.Erossa

      Kuljetus Järvimäki Nurmijärvi tosi surkee bulju.

      • Pe-na

        Kuljetus Järvimäki on boikottilistalla.


    • Jjuuhh

      Lidlin ajot loppui ainakin Janakkalassa, tiedä sitten tuleeko ajamaan Järvenpäähän aukeavasta jakelukeskuksesta.

      • Jussi_Jokinen

        Kuljetus Järvimäki on pääsyt saneeraukseen.


      • Rekka-Setä

        Kuljetus Järvimäki vältti konkurssin, toistaiseksi.


    • 765

      Racing engines helsinki oy kannattaa todellakin kiertää kaukaa...

    • Anonyymi

      Hei,

      Kannattaako mennä Järvimäelle töihin? Miten maksaa palkat ja ynm...??

      • Anonyymi

        Kannattaa mennä Järvimäelle töihin? sielä saa runkata työaikana.


    • Anonyymi

      Taas on älykkyysosamäärät korkealla tasolla. Sitten valitetaan ettei kuljetusalan ihmisiä arvosteta riittävästi vieläkään. No en ihmettele ollenkaan asianlaitaa. onneksi 90 % kuljettajista on sentään fiksua ja ammattitaitoista porukkaa..... niin he eivät kirjoittele tänne eivätkä edes lue näitä latteuksia.
      Voi voi..........

      • Anonyymi

        Kuljetus Järvimäki Nurmijärvi, omin käsin onneen.


      • Anonyymi

        Todella hieno oivallus . OMIN KÄSIN ONNEEN olisi mainosmiehen unelma kuljetusliikkeen iskulauseeksi kun kyse on uusien kuskien rekry-hommista. Siinä kerrotaan suoraan se tosi asia,että omin käsin tehty huolellinen kuljetuksen suorittaminen johtaa hyvään palkkaan ja etenemiseen työpaikalla parempiin ajohommiin jopa kuljettajien esimieheksi. Voi vitsi parhaat slouganit syntyy näemmä ihan vahingossa. Jokainen kuljetusalan ammattilainen tietää sen ,että omalla toiminnalla päästään parhaaseen lopputulokseen eli oman käden jälki näkyy heti palkitsevana tekijänä ja tuottaa hyvän mielen myös vapaa-ajalle. Jos on hoitanut hyvin duunit niin vapaa-ajalla voi ottaa rennosti hyvin mielin. Monille on vain vaikeaa tajuta se tosiasia,että tekemällä duunit kunnolla saa jatkossa parempia duuneja ja ihan ilman sitä mörköä eli
        "pers...en nuolentaa. Kas kummaa työnantaja ei ole tyhmä vaan osaa poimia jyvät akanoista. "se on sellainen vanha kansanviisaus" joka pätee myös nykypäivänä. Tekijämies tai nainen pärjää aina.He osaavat myös aina pitää puolensa,koska tietävät olevansa kuljetusalan ammattilaisia.


    • Anonyymi

      Joo joo. Näin yötyöläisenä olen ihan messissä ja samaa mieltä. Kuljetusala on on nimenomaan omin käsin onneen eli tekijä miesten ja naisten ala jossa teot määrittää sen ,että olet olet kuljetusalan ammattilainen ja kun olet tällaisen asian omaksunut niin vain taivas on rajana. Kun haet työpaikkaa ja osaat ihan itse määrittää minkä tason ammattilainen olet niin myös työnantaja tietää kenen kanssa ollaan tekemisissä. Kaikki anteeksi,että olen olemassa kuskit joutuvat niihin työpaikkoihin joissa heitä ainoastaan riistetään, koska eivät ymmärrä omaa arvoansa. Se on surullista sillä tässäkin porukassa on todella monta kaveria jotka ovat hyvää kuljettaja ainesta jos vain joku alalla oleva ystävä alkaisi tukihenkilöksi ja rohkaisisi heitä olemaan ylpeitä omasta ammatistaan.

    • Anonyymi

      Sillä lailla, nyt taitaa olla kyllä ihan hatusta heitettyjä juttuja... Ei taida olla todellakaan missään saneerauksessa taikka lähelläkään konkurssia, lähinnä taitaa olla mätäkuun juttuja nämä kommentit. Koittakaahan pysyä asialinjalla ja katsokaahan peiliin jos homma ei ole toiminut... Totta kai voi olla tyytymättömiä toimintaan mutta yleensä vikaa on aina molemmissa osapuolissa.

    • Anonyymi

      Hyvä kommentti. Jokaisen pitää aina katsoa peiliin ,olisiko minussakin vikaa.
      Työnteko on aina kahden kauppa,työntekijän ja työnantajan.No mitä nyt olen lukenut näitä kirjoituksia niin työntekijät eivät ole koskaan omasta mielestään väärässä. Mitä olen tuolla liikenteessä nähnyt kyseisen yrityksen ajoneuvoja
      niin hyvin taitaa kuitenkin pyyhkiä. On jotenkin ihmeellistä,että se joukko kuljettajia jotka jo kouluikäisinä ovat päättäneet,että haluan kuljetusalalle pärjäävät sitten aikuisina kyseisissä työtehtävissä vallan mainiosti. Heillä on on hyvät menopelit ja
      työtehtävät ja kaikkia asiat sovitaan työnantajan kanssa sovussa jopa kesälomat.
      Sitten on tämä porukka joka on peruskoulussa opinto-ohjaajan kehoituksesta väkisin pantu opiskelemaan kuljetusalaa. Kun valmistutaan niin kaikki asiat tökkii vastaan. Ei ole halua ,ei opita mitään surkeaa. Pitkänlinjan kuljettaja kertoi minulle ,että heidän yritys päätti ottaa 5 harjoittelijaa kuljetusalan oppilaitoksesta toiveena,että heistä tulisi kesätuurajia eli lomittajia. Kaikki miespuoliset olivat ihan avuttomia eikä heistä ollut työhön ollenkaan. Nuori nainen(en tytöttele,koska se on kuulema halventava nimitys)olikin sitten tosi pro ja hoiti kaikki työtehtävät ihan pro eli ammattimaisesti ja sai vakituisen työpaikan. Tässäkö on kuljetusalan tulevaisuus? Onko naisissa tulevaisuus kun miehille ala ei enää kelpaa?

    • Anonyymi

      On kyllä huono talo jos on paljon velkaa ja saneerausta hakenut!

      • Anonyymi

        Mihin perustat tämän oman mielipiteesi. Kun yritys asioista puhutaan ja varsinkin kuljetusalasta jolla tilanteet vaihtuvat ihan ketkessä. Suurimmalla osalla kuljetusyrityksillä on todella paljon velkaa. Asiakkaat eli ajojen tilaajat vaativat heille sopivia ratkaisuja ja kalustoa ja siksi on pakko hankkia asiakkaalle mieleistä kalustoa. Näin on toimittava jos meinaa ajotehtävät saada. Kun omaa pääomaa ei ole niin on turvauduttava lainapääomaan. Se nyt on vaan tosiasia jonka duunarinkin on pakko ymmärtää. Jos duunarille tulee säännöllisesti
        sovittu palkka tilille niin ihan Yes! Miksi valittaa aina voi vaihtaa työpaikkaa.Se on niin yksinkertainen asia. Töitä löytyy kyllä. Mutta mutta..... edellisen kirjoituksen pääpointti ei ollut
        huoli kuljettajan palkasta vaan tarkoitus oli mustamaalata kyseistä yritystä. Heikko esitys todentotta.


    • Anonyymi

      Kuljetus Järvimäki on heikko esitys todentotta.

      • Anonyymi

        Kaikki tämä kirjoittaminen tästä yrityksestä on heikko esitys. Niin kauan kuin muistan niin
        tällä foruumilla tätä yritystä on säännöllisin väliajoin pommitettu kirjoituksilla. Onko kyseessä yhdet ja samat henkilöt... en tiedä. Kenenkään ei ole pakko olla kyseisen yrityksen palkkalistoilla,sillä emme asu DDR:ssä vaan vapaassa Suomen valtiossa jossa jokainen voi vaihtaa työpaikkaa aina kun haluaa ja se on erittäin helppo asia toteuttaa. Tavallisen palkansaajan on aivan turha vaivata aivosolujaan kokoasiassa,sillä jos yrityksellä menee OIKEASTI huonosti niin verottaja,pankit ja rahoitusyhtiöt pitävät kyllä siitä huolen,että
        yrittäminen loppuu kun sen aika on. Eli relax perusduunarit keskitytään me vain siihen ratin vääntämiseen ja nyt nautitaan Joulusta ilman huolen häivää. Vapaita työpaikkoja on pilvin pimein joista voi valita itselle mieleisen ainakin sillä talousalueella missä kyseinen yritys toimii.


    • Anonyymi

      Tämäkin kertoo että jos kuljetusyritys joutuu suomi24 niin ei ole kaikki kohdillaa. Ei kovin kunnioitettava jos uusia autoja tulee kokoajan mutta palkkoja ei makseta kunnolla.

      • Anonyymi

        Tässä taas malliesimerkki henkilöstä, joka on pakotettu peruskoulun jälkeen
        toisenasteen opintoihin ammattikouluun ja valitettavasti logistiikka-puolelle.
        Mistään ei tajuta mitään,mutta pakko on kommentoida ja olla "pro-kuski" ja nimenomaan
        halutaan olla "teko hauska" omalla stand up huumorilla. Mutta kun ei olla Hedberg tai Ismo Leikola niin lässähtää kuin kanan lento. Ei ole todellakaan kenenkään lukijan mielestä
        minkään arvoista huumoria. Ei edes pieruhuumoria.


      • Anonyymi

        Kuljettaja eli kuljetusalan työläinen. Siinä ei ole mitään hävettävää,sillä kyseessä on tärkeä ammatti koko Suomen kansantalouden kannalta.Kun tämän jokainen kuljettaja ymmärtäisi ja arvostaisi omaa työtään. Kun tarkastellaan kyseistä yritystä ja kirjoituksia niin herää monia kysymyksiä. Ottaen huomioon ,että taloustietojen mukaan
        yritys työllistää (2018) 80 henkilöä. Tämähän tarkoittaa sitä ,että kyseessä Suomen mittakaavassa on iso kuljetusyritys,joka kuuluu työnantajaliittoon ja on siten sitoutunut noudattamaan työehtosopimuksia. Tämän kokoisessa työpaikassa pitää olla luottamusmies.
        Luottamusmies valvoo työntekijöiden etuja kuului sitten liittoon tai ei. Hän on työntekijöiden
        edustaja. Kyseisen yrityksen liikevaihto vuonna 2015 6.9 mil. eur ja vuonna 2018 13.3 milj.eur
        Liikevoitto vuonna 2015 5.1 % ja vuonna 2018 4.6 % Henkilöstö vuonna 2016 65 ihmistä ja vuonna 2018 80 ihmistä. Eli menestyvä kasvava ja työllistävä yritys kyseessä.
        Kirjoituksissa valtava ristiriita. Onko yrityksessä luottamusmies ? Niin sellainen pitäisi olla jos lakeja noudatetaan??? Jos on luottamusmies niin ajaako hän työtovereiden asioita siten,että kenenkään ei tarvitsisi valittaa täällä ? Luottamusmiehen tehtävä on hoitaa asiat
        siten,että näin suuressa kuljetusyrityksessä kaikki sujuu mallikkaasti.
        Totuushan on se ,että jos työntekijä viihtyy työssään niin työnantajalla on rauhaisat yöunet ja bisnes kukoistaa. Se on sitä parasta kapitalismia,että kaikki voivat hyvin. Terveisin nimimerkki Tilastonikkari


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuljettaja eli kuljetusalan työläinen. Siinä ei ole mitään hävettävää,sillä kyseessä on tärkeä ammatti koko Suomen kansantalouden kannalta.Kun tämän jokainen kuljettaja ymmärtäisi ja arvostaisi omaa työtään. Kun tarkastellaan kyseistä yritystä ja kirjoituksia niin herää monia kysymyksiä. Ottaen huomioon ,että taloustietojen mukaan
        yritys työllistää (2018) 80 henkilöä. Tämähän tarkoittaa sitä ,että kyseessä Suomen mittakaavassa on iso kuljetusyritys,joka kuuluu työnantajaliittoon ja on siten sitoutunut noudattamaan työehtosopimuksia. Tämän kokoisessa työpaikassa pitää olla luottamusmies.
        Luottamusmies valvoo työntekijöiden etuja kuului sitten liittoon tai ei. Hän on työntekijöiden
        edustaja. Kyseisen yrityksen liikevaihto vuonna 2015 6.9 mil. eur ja vuonna 2018 13.3 milj.eur
        Liikevoitto vuonna 2015 5.1 % ja vuonna 2018 4.6 % Henkilöstö vuonna 2016 65 ihmistä ja vuonna 2018 80 ihmistä. Eli menestyvä kasvava ja työllistävä yritys kyseessä.
        Kirjoituksissa valtava ristiriita. Onko yrityksessä luottamusmies ? Niin sellainen pitäisi olla jos lakeja noudatetaan??? Jos on luottamusmies niin ajaako hän työtovereiden asioita siten,että kenenkään ei tarvitsisi valittaa täällä ? Luottamusmiehen tehtävä on hoitaa asiat
        siten,että näin suuressa kuljetusyrityksessä kaikki sujuu mallikkaasti.
        Totuushan on se ,että jos työntekijä viihtyy työssään niin työnantajalla on rauhaisat yöunet ja bisnes kukoistaa. Se on sitä parasta kapitalismia,että kaikki voivat hyvin. Terveisin nimimerkki Tilastonikkari

        Pistit oikein hyvä kysymykset esille kun kyseessä on iso kuljetusyritys jolla on tuolla tienpäällä alueena etelä-Suomi merkittävä näkyvyys on vaikka minkälaista menopeliä aina Paku-Mersusta elementti rekkaan ,Keskoa unohtamatta. Edellinen kirjoittaja otti hyvin asiat esille ja en minä halua enemmän asiaa hehkuttaa,mutta onko tällä yrityksellä kuljettajilla ihan aidon oikeasti
        luottamusmiestä ? Jos ei ole niin on aika turha valittaa tällä kanavalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pistit oikein hyvä kysymykset esille kun kyseessä on iso kuljetusyritys jolla on tuolla tienpäällä alueena etelä-Suomi merkittävä näkyvyys on vaikka minkälaista menopeliä aina Paku-Mersusta elementti rekkaan ,Keskoa unohtamatta. Edellinen kirjoittaja otti hyvin asiat esille ja en minä halua enemmän asiaa hehkuttaa,mutta onko tällä yrityksellä kuljettajilla ihan aidon oikeasti
        luottamusmiestä ? Jos ei ole niin on aika turha valittaa tällä kanavalla.

        Kuljetus Järvimäellä on bensa lopussa, valitettavasti😒


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuljetus Järvimäellä on bensa lopussa, valitettavasti😒

        Onneksi kuorma-autot 1950-60 alusta alkaen on diesel-moottorilla varustettuja.
        Uusimmat toimivat bio- tai maakaasulla mikä on jokaisen kuljetusyrittäjän järkivalinta.
        Monessa tapauksessa tarjouskilpailun ajotehtävistä nykyisin voittaa ei suinkaan halvin tarjous vaan ympäristöystävällisin tarjous. Varsinkin jos kyseessä on valtiohallinnon tai kuntien kilpailutus. Joten vaikka bensa olisi lopussa kyseisellä yrittäjällä niin hommat jatkuu jos talouslukuja katselee .Ihan kelpo lukuja ovat. Talousluvut löytyvät helposti kun ovat ihan julkisia asioita ja kaikkien saatavilla netin ihmeellisessä maailmassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi kuorma-autot 1950-60 alusta alkaen on diesel-moottorilla varustettuja.
        Uusimmat toimivat bio- tai maakaasulla mikä on jokaisen kuljetusyrittäjän järkivalinta.
        Monessa tapauksessa tarjouskilpailun ajotehtävistä nykyisin voittaa ei suinkaan halvin tarjous vaan ympäristöystävällisin tarjous. Varsinkin jos kyseessä on valtiohallinnon tai kuntien kilpailutus. Joten vaikka bensa olisi lopussa kyseisellä yrittäjällä niin hommat jatkuu jos talouslukuja katselee .Ihan kelpo lukuja ovat. Talousluvut löytyvät helposti kun ovat ihan julkisia asioita ja kaikkien saatavilla netin ihmeellisessä maailmassa.

        Järvimäellä on bensa lopussa. No jos pitää silmät auki tuolla tienpäällä niin ei ole bensa todellakaan lopussa eikä diesel. Viime aikoina eli menneenä toukokuuna olen nähnyt
        täällä uudenmaan alueella liikenteessä todella paljon Järvimäen autoja. Isoja ja pieniä.
        MB Printtereitä olen nähnyt useita ja kaikki ovat uuden karheita puhtaita ja on jopa panostettu ulkonäköön. Aika harva laittaa Srinterin keulaan rosteri osia. Jos firmalla
        todellisuudessa menee huonosti siis aidosti talous on ollut vuosia pahasti miinuksella niin kalusto ei näytä tällaiselta mitä Järvimäki edustaa. Siihen en ota kantaa millainen työpaikka ilmapiiri on yrityksessä. Sellaisen arvioin voi esittää vain yrityksen työntekijä. Ja toivonkin ,että yrityksen kuljettajat kertovat avoimesti mikä on meininki. Kas kummaa monesti on asianlaita niin,että se mitä täällä kirjoitetaan ei ole ollenkaan totuus vaan jonkun henkilön oma näkemys . Kun tämä henkilö kirjoittaa 100 kommentia negatiivisesti niin hän luo kuvan p..skasta yrityksestä.Näin se nyt vain menee nyky
        maaillmassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Järvimäellä on bensa lopussa. No jos pitää silmät auki tuolla tienpäällä niin ei ole bensa todellakaan lopussa eikä diesel. Viime aikoina eli menneenä toukokuuna olen nähnyt
        täällä uudenmaan alueella liikenteessä todella paljon Järvimäen autoja. Isoja ja pieniä.
        MB Printtereitä olen nähnyt useita ja kaikki ovat uuden karheita puhtaita ja on jopa panostettu ulkonäköön. Aika harva laittaa Srinterin keulaan rosteri osia. Jos firmalla
        todellisuudessa menee huonosti siis aidosti talous on ollut vuosia pahasti miinuksella niin kalusto ei näytä tällaiselta mitä Järvimäki edustaa. Siihen en ota kantaa millainen työpaikka ilmapiiri on yrityksessä. Sellaisen arvioin voi esittää vain yrityksen työntekijä. Ja toivonkin ,että yrityksen kuljettajat kertovat avoimesti mikä on meininki. Kas kummaa monesti on asianlaita niin,että se mitä täällä kirjoitetaan ei ole ollenkaan totuus vaan jonkun henkilön oma näkemys . Kun tämä henkilö kirjoittaa 100 kommentia negatiivisesti niin hän luo kuvan p..skasta yrityksestä.Näin se nyt vain menee nyky
        maaillmassa.

        Niin edellinen kirjoittaja esitti hyvän toiveen ja nimenomaan,että ne kuljettajat jotka ovat tyytyväisiä työhönsä kirjoittaisivat kommentit kyseisestä yrityksestä. Huonoa uutista on helppo kirjoittaa ja se kuuluu suomalalaiseen valituskulttuuriin. ,mutta myös hyviä kommentteja kaivataan. Nykyisin valitetaan aina kaikesta. Todellisuudessa perinteisesti
        kuljetusalalla pitää hankkia se arvostus työnantajalle. Hommat aloitetaan sovitusti ja kun kuski on hoitanut työnsä todella huolella ja hyvin niin sitten tarkistetaan sitä palkkauspuolta. Niin tässä onkin se kompastuskivi. Osaako kuski ajaa omaa asiaansa? Jokaisen kuskin pitää pystyä ajamaan omaa etuansa ihan itse ja vaatia palkansa tarkistusta säännöllisin väliajoin . Suuri osa yrittäjistä on valmis maksamaan AKT:n taksan päälle lisää jos on saanut tekijämiehen/ naisen hommiin. Niin.... se hyvä kuski on yrityksen tärkein voimavara
        kuten työnantajanliiton mieskin sanoi joapa TV:sä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin edellinen kirjoittaja esitti hyvän toiveen ja nimenomaan,että ne kuljettajat jotka ovat tyytyväisiä työhönsä kirjoittaisivat kommentit kyseisestä yrityksestä. Huonoa uutista on helppo kirjoittaa ja se kuuluu suomalalaiseen valituskulttuuriin. ,mutta myös hyviä kommentteja kaivataan. Nykyisin valitetaan aina kaikesta. Todellisuudessa perinteisesti
        kuljetusalalla pitää hankkia se arvostus työnantajalle. Hommat aloitetaan sovitusti ja kun kuski on hoitanut työnsä todella huolella ja hyvin niin sitten tarkistetaan sitä palkkauspuolta. Niin tässä onkin se kompastuskivi. Osaako kuski ajaa omaa asiaansa? Jokaisen kuskin pitää pystyä ajamaan omaa etuansa ihan itse ja vaatia palkansa tarkistusta säännöllisin väliajoin . Suuri osa yrittäjistä on valmis maksamaan AKT:n taksan päälle lisää jos on saanut tekijämiehen/ naisen hommiin. Niin.... se hyvä kuski on yrityksen tärkein voimavara
        kuten työnantajanliiton mieskin sanoi joapa TV:sä.

        Kuljetus Järvimäen talous on retuperällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuljetus Järvimäen talous on retuperällä.

        SIITÄ HUOLIMATTA........ Viime päivinä on näkynyt tuolla tienpäällä aina vain enemmän rakenneltuja kyseisen yrityksen autoja isoja ja pieniä on tingel tngelia ja kromia. Ei vähävarainen yritys koristele autojaan jos kyseessä on tuleva konkurssipesä. Ei Printeriin laiteta tingeltangelia jos firmalla menee huonosti. Mutta....... tätä juupaJaada on vuosia jaeltu kyseisestä yrityksestä tällä sivustolla ja kumminkin joka päivä mennään täysillä. Aika erikoinen yhtälö. Milloin se loppu sitten tulee. Viisaat antakaa saelkeä vastaus suoraan kysymykseen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        SIITÄ HUOLIMATTA........ Viime päivinä on näkynyt tuolla tienpäällä aina vain enemmän rakenneltuja kyseisen yrityksen autoja isoja ja pieniä on tingel tngelia ja kromia. Ei vähävarainen yritys koristele autojaan jos kyseessä on tuleva konkurssipesä. Ei Printeriin laiteta tingeltangelia jos firmalla menee huonosti. Mutta....... tätä juupaJaada on vuosia jaeltu kyseisestä yrityksestä tällä sivustolla ja kumminkin joka päivä mennään täysillä. Aika erikoinen yhtälö. Milloin se loppu sitten tulee. Viisaat antakaa saelkeä vastaus suoraan kysymykseen?

        Kuljetus Järvimäki hakee saneerausta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuljetus Järvimäki hakee saneerausta.

        No milloin vuonna 2022 ,2023....... 2030 jaa ei silloinkaan ...no milloin sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No milloin vuonna 2022 ,2023....... 2030 jaa ei silloinkaan ...no milloin sitten.

        On se vaan kummallista. Tässä aiempina vuosina Järvimäki vaipui johonkin taantumaan ,mutta varsinkin tänä vuonna 2020 on ollut kyllä sellainen tekemisen meininki. On rakennusalan kuljetusta, perus Printer pakua, on Keskon ajossa uuden karheaa kalusto ja voin 40 vuoden kokemuksella sanoa ,että tienpäällä näkyvyys kyseisellä yrityksellä on 100 % ja viimeisen päälle puhtaat siistit autot jolloisia ei ongelmayrityksillä kyllä näy.
        Mikä on totuus ???? no se ei löydy tällä sivustolla totta tosiaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se vaan kummallista. Tässä aiempina vuosina Järvimäki vaipui johonkin taantumaan ,mutta varsinkin tänä vuonna 2020 on ollut kyllä sellainen tekemisen meininki. On rakennusalan kuljetusta, perus Printer pakua, on Keskon ajossa uuden karheaa kalusto ja voin 40 vuoden kokemuksella sanoa ,että tienpäällä näkyvyys kyseisellä yrityksellä on 100 % ja viimeisen päälle puhtaat siistit autot jolloisia ei ongelmayrityksillä kyllä näy.
        Mikä on totuus ???? no se ei löydy tällä sivustolla totta tosiaan.

        Näkyvyys työmailla 100% kun ei aina löydy suomenkielen taitoista kuskia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näkyvyys työmailla 100% kun ei aina löydy suomenkielen taitoista kuskia

        Niin tämä keskustelusivusto ei ole mikään kuljettajien foorumi jossa arvostellaan ja haukutaan työnantajat ( Olen aina ihmetellyt tällä sivustolla miksi kukaan ei kehu omaa työpaikkaansa)
        Olisi hienoa lukea kuinka mahtava työpaikan on löytänyt. Mutta asiaan, jos sivuston nimi on kuljetusala ja lainsäädäntö niin kirjoituksissa pitäisi nimenomaan pysyä aiheessa kuljetus-
        yritysten talous ja menestyminen alalla. Kun näillä mittareilla tutkii tätäkin turhan paljon julkisuutta saanutta yritystä niin yrityksenä heillä on pelimerkit kohdillaan. Todella siisti kalusto ja hyväkuntoisia ovat. Kalusto on laadukkaiden yritysten ajotehtävissä. Eli yritys täyttää laatu-kriteerit mitä esim. KESKO vaatii niiltä yrityksiltä jotka ajavat heidän tavaroitaan.(Ja Keskon vaatimukset ovat kovat) Se ,että kuljetusyritysten on vaikea saada suomalaista työvoimaa on taas ihan eriasia ja on haastellista kaikissa yrityksissä. Meidän suomalaisten on pakko mukautua siihen,että näillä aloilla jossa ammattiin valmistuminen ei vaadi suurta panostusta niin tulevina vuosina maahanmuuttaja-kuljettajien määrä kasvaa . nimimerkki Tilastonikkari


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin tämä keskustelusivusto ei ole mikään kuljettajien foorumi jossa arvostellaan ja haukutaan työnantajat ( Olen aina ihmetellyt tällä sivustolla miksi kukaan ei kehu omaa työpaikkaansa)
        Olisi hienoa lukea kuinka mahtava työpaikan on löytänyt. Mutta asiaan, jos sivuston nimi on kuljetusala ja lainsäädäntö niin kirjoituksissa pitäisi nimenomaan pysyä aiheessa kuljetus-
        yritysten talous ja menestyminen alalla. Kun näillä mittareilla tutkii tätäkin turhan paljon julkisuutta saanutta yritystä niin yrityksenä heillä on pelimerkit kohdillaan. Todella siisti kalusto ja hyväkuntoisia ovat. Kalusto on laadukkaiden yritysten ajotehtävissä. Eli yritys täyttää laatu-kriteerit mitä esim. KESKO vaatii niiltä yrityksiltä jotka ajavat heidän tavaroitaan.(Ja Keskon vaatimukset ovat kovat) Se ,että kuljetusyritysten on vaikea saada suomalaista työvoimaa on taas ihan eriasia ja on haastellista kaikissa yrityksissä. Meidän suomalaisten on pakko mukautua siihen,että näillä aloilla jossa ammattiin valmistuminen ei vaadi suurta panostusta niin tulevina vuosina maahanmuuttaja-kuljettajien määrä kasvaa . nimimerkki Tilastonikkari

        Kuljetus Arto Järvimäki Oy hankki ensimmäisenä Suomessa LNG-käyttöisen Volvo FH -vetoauton syyskuussa 2018. Nyt kalustossa on jo kolme Volvo LNG -autoa. Kuljetus Järvimäki Oy:ssä ympäristöarvot ja vastuullisuus ovat tärkeitä. LNG-Volvoilla kaikki on sujunut odotusten mukaisesti hyvin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuljetus Arto Järvimäki Oy hankki ensimmäisenä Suomessa LNG-käyttöisen Volvo FH -vetoauton syyskuussa 2018. Nyt kalustossa on jo kolme Volvo LNG -autoa. Kuljetus Järvimäki Oy:ssä ympäristöarvot ja vastuullisuus ovat tärkeitä. LNG-Volvoilla kaikki on sujunut odotusten mukaisesti hyvin.

        Kuljetus Arto Järvimäki Oy (0788108-2) liikevaihto oli 18,3 miljoonaa euroa 2019 ja työllisti 85 henkilöä. Liikevaihto nousi 37,0 %. Liiketoiminnan voitto oli 1 miljoonaa euroa ja liikevoittoprosentti oli 5,6 %. Yhtiön omavaraisuusaste oli 44 %.


    • Anonyymi

      en tiedä lukeeko kukaan enää tätä palstaa mutta jos luet niin voin vähän tarkentaa asioita. työskentelen itse kyseisessä firmassa tällä hetkellä ja ollut jo jonkun aikaa talossa. palkat maksetaan ajallaan, palkka on hyvä ja töitä riittää ja montaa eri sorttia. kalusto on hyvää luokkaa jotta työskentely on helppoa ja turvallista. kaikkien kanssa ei tietenkään tule toimeen mutta suurimmaksi osaksi työkaverit/esimiehet on ollut mukavia. miinuksia on myös jonkun verran, ajojärjestely on vähän vituillaan, kauheeta säätämistä kuka ajaa millonkin mitä, kuskeja/autoja liian vähän mutta onneksi firmassa otetaan huomioon kuljettajien mielipiteet edes jollain tasolla niin voit vaikuttaa mitä teet ja mitä et. ylityöt on aivan perseestä, saat tehdä max 92 tuntia per 2 viikkoa ja sen jälkeen sinulle ei makseta senttiäkään. tunnit täytetään lappuihin joka on jo vähän vanhan aikasta ja hermoja raastavaa kun joudut lappuja kirjotella ja palautella, joudut myös itse seurata tunteja ja katsoa että et ylitä tuota tunti rajaa ja tämä kaikki olisi automaattista jos olisi nettisivut tuntiseurannalle. mielipiteet firmasta on hyvin ristiriitasia niinkuin kaikki varmasti huomaa, itse ollut tähän asti ihan tyytyväinen ja aijon vielä jonkun aikaa ainakin jatkaa täällä.

      • Anonyymi

        Vaihda jo kiireesti buljua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaihda jo kiireesti buljua.

        Vaihda kiireesti buljua. Tämä edelläni kirjoittanut Eestin poika vain toivoo ,että työpaikkoja vapautuisi Eestin pojille . Ihan turhaan mollataan kyseistä yhtiötä. Asiallinen kalusto ja muutenkin menestyvä yritys. Yrityksillä on erilaisia käytäntöjä ja lippuja ja lappuja täytellään ,koska on sellaisia perinteitä yrityksissä jopa ihan kansainvälisissä ja on todella vaikea modernitsoida toimintoja kun porukka on tottunut tällaiseen toimintaan.
        Kyseinen yritys on varmasti ihan keskiverto toimija kun verrataan muihin toimijoihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaihda kiireesti buljua. Tämä edelläni kirjoittanut Eestin poika vain toivoo ,että työpaikkoja vapautuisi Eestin pojille . Ihan turhaan mollataan kyseistä yhtiötä. Asiallinen kalusto ja muutenkin menestyvä yritys. Yrityksillä on erilaisia käytäntöjä ja lippuja ja lappuja täytellään ,koska on sellaisia perinteitä yrityksissä jopa ihan kansainvälisissä ja on todella vaikea modernitsoida toimintoja kun porukka on tottunut tällaiseen toimintaan.
        Kyseinen yritys on varmasti ihan keskiverto toimija kun verrataan muihin toimijoihin.

        Kuljetus Järvimäellä on bensa lopussa.


    • Anonyymi

      Iha vitun kusetus firma. Ensimmäinen palkka puuttuu puolet tunneista

      • Anonyymi

        Ihan kikkelis kukkelis ja voi ,että. Oliko ensimmäinen osoite SUOMI 24 kun huomasit tämän
        asian . Otitko yhteyttä palkanlaskijaan/ palkanmaksuyritykseen asian tiimoilta ja pyrit selvittämään asian ,katsos ihminen siellä palkan laskennasikin on ja hänelle voi sattua virheitä ihminen kun ei ole robotti. Kun ottaa yhteyttää palkan laskentaan niin asiat hoituvat heti ja palkka on asiallisesti muutaman päivän sisällä tililläsi. Mikään ei voi v..tutaa enempää kuin se ,että ehdoin tahdoin halutaan mustamaalata jotain yrittäjää keinotekoisin syin.
        Kun katsoo tuolla tien päällä kyseisen firman toimintaa niin mallikelpoista on. Elementit siirtyy kohteisiin ja pakettiautot pörrää. Todella uutta kalustoa ja meno ja meininki on hyvä. Hymyssä suin kaverit painavat hommia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan kikkelis kukkelis ja voi ,että. Oliko ensimmäinen osoite SUOMI 24 kun huomasit tämän
        asian . Otitko yhteyttä palkanlaskijaan/ palkanmaksuyritykseen asian tiimoilta ja pyrit selvittämään asian ,katsos ihminen siellä palkan laskennasikin on ja hänelle voi sattua virheitä ihminen kun ei ole robotti. Kun ottaa yhteyttää palkan laskentaan niin asiat hoituvat heti ja palkka on asiallisesti muutaman päivän sisällä tililläsi. Mikään ei voi v..tutaa enempää kuin se ,että ehdoin tahdoin halutaan mustamaalata jotain yrittäjää keinotekoisin syin.
        Kun katsoo tuolla tien päällä kyseisen firman toimintaa niin mallikelpoista on. Elementit siirtyy kohteisiin ja pakettiautot pörrää. Todella uutta kalustoa ja meno ja meininki on hyvä. Hymyssä suin kaverit painavat hommia.

        Näin on asianlaita. Sinulla on digikortti johon tallentuu kaikki työtunnit,jos työnantajan kanssa tulee erimielisyys työtunneista niin voit viedä asian AKT:n asiamiehelle joka ohjaa sinut lakimiehelle. Hän selvittää asian juurta jaksaen. MUTTA olen samaa mieltä edeltävän kirjoittajan kanssa,jos et ole yrittänyt selvittää asiaa palkan laskennan kanssa ja kerrot tarinoitasi täällä . ja herjaat työnantajaasi mollatessa tässä asiassa ... nin olet aika heikoilla vesillä.


    • Anonyymi

      Voin sanoo 4v kokemukselta talosta oli hyvä talo joskus mitä enempi autoja tuli sitä huonnommaksi meni jos talon omilla kirjoilla lomat sai pitää mut rahaa ei jääny juuri ollenkaa kätee 140h 2vk 1400e maks käteen jäi pääosin yö vuoroa no laskuttajana tai vuokra firman kautta sai jäämää rahaa mutta miinus puolet siitä 2vk ehkä sai pitää lomaa vuodessa iha järjettömiä päiviä 48h ja näistäkin lähti 2h ruokatoukojakin koska ns 4 vuoroa painostettii ajamaa ilma digikorttia jos kieltäydyit keikasta nii sen kyllä huomas rupesivat hypyyttää autosta toiseen ja punakynä kyllä virmalla käy aika hyvin ja päivärahoja yms lisiä jää maksamatta jos talon omilla kirjoilla

      • Anonyymi

        Täyttä potaskaa kirjoittaa tämä trolli sankari. Ihan järkyttävää skeidaa ja ainoa syy mustamaalata kyseinen yrittäjä. Mukamas ajellaan 140 h 2 viikossa ja palkka tuosta oli 1400 eur. Ja mitä v...tua sotket asiaan vuokrafirman vaikka kerrot olleesi yrityksen työntekijä. Kukaan yrittäjä ei Suomenmaassa pakota ajamaan ilman digikorttia, koska katsos sinun tietosi sinun tulee tallentaa digikortin lukijaan 3 viikon välein ja vastaavasti yrittäjän pitää purkaa auton digipiirturin tiedot määräajoin yrityskortin avulla yrityksen seurantaan ,jonka viranomainen tarkistaa ja valvoo,että työaikalakeja noudatetaan. Ei niin tyhmää yrittäjää ole joka käskee näin toimia. Kyseinen yritys toimii etelä-Suomen alueella ja eteenkin pääkaupunkiseudulla. Täällä on niin kova kilpailu todella ammattitaitoisista kuskeista kuljetusyrityksien välillä,että moni yritys maksaa jopa sopimuksia parempaa palkkaa jos todella hyvä kuski suostuu tulemaan töihin. Siksi sinun kirjoituksen ja todellisuuden välillä ei ole mitään yhteyttä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täyttä potaskaa kirjoittaa tämä trolli sankari. Ihan järkyttävää skeidaa ja ainoa syy mustamaalata kyseinen yrittäjä. Mukamas ajellaan 140 h 2 viikossa ja palkka tuosta oli 1400 eur. Ja mitä v...tua sotket asiaan vuokrafirman vaikka kerrot olleesi yrityksen työntekijä. Kukaan yrittäjä ei Suomenmaassa pakota ajamaan ilman digikorttia, koska katsos sinun tietosi sinun tulee tallentaa digikortin lukijaan 3 viikon välein ja vastaavasti yrittäjän pitää purkaa auton digipiirturin tiedot määräajoin yrityskortin avulla yrityksen seurantaan ,jonka viranomainen tarkistaa ja valvoo,että työaikalakeja noudatetaan. Ei niin tyhmää yrittäjää ole joka käskee näin toimia. Kyseinen yritys toimii etelä-Suomen alueella ja eteenkin pääkaupunkiseudulla. Täällä on niin kova kilpailu todella ammattitaitoisista kuskeista kuljetusyrityksien välillä,että moni yritys maksaa jopa sopimuksia parempaa palkkaa jos todella hyvä kuski suostuu tulemaan töihin. Siksi sinun kirjoituksen ja todellisuuden välillä ei ole mitään yhteyttä.

        Olen täysin kanssasi samaa mieltä. pääkaupunkiseudulla on kuljettajien markkinat, se tarkoittaa ,että kuljettaja valitsee unelmiensa työpaikan. Miksi kukaan suostuisi tekemään työtä orjana. Näen päivittäin kyseisen yrityksen ajoneuvoja ja kaikki kuskit näyttävät ihan hyvin voivan. Ja ihan peruskansalaisia. Lisäksi kaikki autot ovat siistejä ja puhtaita lisäksi lähes uusia. Tutkin digi piirturi asiaa netistä niin valvonta on niin tiukkaa ettei merkittävä yrittäjä todellakaan halua riskeerata oman yrityksen imagoa ja pakottaisi kuljettajiaan ajamaan ilman digikorttia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen täysin kanssasi samaa mieltä. pääkaupunkiseudulla on kuljettajien markkinat, se tarkoittaa ,että kuljettaja valitsee unelmiensa työpaikan. Miksi kukaan suostuisi tekemään työtä orjana. Näen päivittäin kyseisen yrityksen ajoneuvoja ja kaikki kuskit näyttävät ihan hyvin voivan. Ja ihan peruskansalaisia. Lisäksi kaikki autot ovat siistejä ja puhtaita lisäksi lähes uusia. Tutkin digi piirturi asiaa netistä niin valvonta on niin tiukkaa ettei merkittävä yrittäjä todellakaan halua riskeerata oman yrityksen imagoa ja pakottaisi kuljettajiaan ajamaan ilman digikorttia.

        Näin on. Kuljetusyritykseltä voidaan vaatia digikortin tiedot ihan etänä tarkastettevaksi. Silloin ei sekoilla tai säädetä. Jos asiat ei ole kohdillaan niin voi voi........


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin on. Kuljetusyritykseltä voidaan vaatia digikortin tiedot ihan etänä tarkastettevaksi. Silloin ei sekoilla tai säädetä. Jos asiat ei ole kohdillaan niin voi voi........

        Voi vittu tätä aikaa,ennen pystyi joka a asiaa välttämään menemällä metsää lenkille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi vittu tätä aikaa,ennen pystyi joka a asiaa välttämään menemällä metsää lenkille.

        On todella sairasta jos kuljettajat omalla l aiheuttaa henkistä pahoinvointia muille kuljettajille. Ei pidä mennä sellaisiin yrityksiin töihin jotka aiheuttavat henkistä pahoinvointia. Suomi on täynnä upeita työpaikkoja myös hiljaisille ja ujoille työnhakijoille.
        Valtava määrä kuljettajia jää eläkkeelle joka kuukausi ja kyllä se unelma duuni löytyy varmasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On todella sairasta jos kuljettajat omalla l aiheuttaa henkistä pahoinvointia muille kuljettajille. Ei pidä mennä sellaisiin yrityksiin töihin jotka aiheuttavat henkistä pahoinvointia. Suomi on täynnä upeita työpaikkoja myös hiljaisille ja ujoille työnhakijoille.
        Valtava määrä kuljettajia jää eläkkeelle joka kuukausi ja kyllä se unelma duuni löytyy varmasti.

        Nyt kyllä meni ihan ohitse. Viestiketjussa puhuttiin yrityksen työkulttuurista koskien työaikoja. Sanallakaan kukaan ei puhunut asiasta joka koskisi hiljaisia ja ujoja työnhakijoita.
        Fiksu yrittäjä palkkaa nimenomaan tällaisen henkilön ja kannustaa voittamaan omat pelkonsa ja haastamaan oman itsensä. Ujosta kuoresta voi kuoriutua todella hyvä työntekijä joka on parasta mitä työnantaja voi saavuttaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täyttä potaskaa kirjoittaa tämä trolli sankari. Ihan järkyttävää skeidaa ja ainoa syy mustamaalata kyseinen yrittäjä. Mukamas ajellaan 140 h 2 viikossa ja palkka tuosta oli 1400 eur. Ja mitä v...tua sotket asiaan vuokrafirman vaikka kerrot olleesi yrityksen työntekijä. Kukaan yrittäjä ei Suomenmaassa pakota ajamaan ilman digikorttia, koska katsos sinun tietosi sinun tulee tallentaa digikortin lukijaan 3 viikon välein ja vastaavasti yrittäjän pitää purkaa auton digipiirturin tiedot määräajoin yrityskortin avulla yrityksen seurantaan ,jonka viranomainen tarkistaa ja valvoo,että työaikalakeja noudatetaan. Ei niin tyhmää yrittäjää ole joka käskee näin toimia. Kyseinen yritys toimii etelä-Suomen alueella ja eteenkin pääkaupunkiseudulla. Täällä on niin kova kilpailu todella ammattitaitoisista kuskeista kuljetusyrityksien välillä,että moni yritys maksaa jopa sopimuksia parempaa palkkaa jos todella hyvä kuski suostuu tulemaan töihin. Siksi sinun kirjoituksen ja todellisuuden välillä ei ole mitään yhteyttä.

        No kyllä tuola tuurauspörsissä järvimäki aikasemmin maksetaan tessi mukaan palkka nykyää lukee tessin mukainen eli järvimäen tapauksessa 95h eteen päi 100% menee ihaa normi liksalla 50% maksaa ja ilta ja yö lisät mut hälyytys rahat jää melkeen 95% maksamatta päivärahojen kanssa saa kanssa painia mulle on iha sama kuka sinne menee töihin tai on töissä olen löytäny talon missä maksetaa mitä kuuluukin saada työstä aattelin vain varottaa puljusta ja se ei kerro hyvää talosta josta kaikki yli 10v olleet ovat melkein lähteneet


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kyllä tuola tuurauspörsissä järvimäki aikasemmin maksetaan tessi mukaan palkka nykyää lukee tessin mukainen eli järvimäen tapauksessa 95h eteen päi 100% menee ihaa normi liksalla 50% maksaa ja ilta ja yö lisät mut hälyytys rahat jää melkeen 95% maksamatta päivärahojen kanssa saa kanssa painia mulle on iha sama kuka sinne menee töihin tai on töissä olen löytäny talon missä maksetaa mitä kuuluukin saada työstä aattelin vain varottaa puljusta ja se ei kerro hyvää talosta josta kaikki yli 10v olleet ovat melkein lähteneet

        Ihme juttu,että tällainen henkilöstö politiikka on yrityksellä jolla menee todella hyvin. Luulisi olevan tärkeintä pitää kiinni vanhoista karpaaseista 20-40 vuotta samassa yrityksessä työtä tehneistä senioreista jotka tietävät asiat todella hyvin ja ovat ns. firman miehiä eli osa "kalustoa " luetettavia kuin talvisodan veteraanit. On todella ikävä lukea tällaisia asioita yrityksestä joka näkyy katukuvassa joka paikassa, pakettiautona, jakeluautona ja elementtien kuljetusautona. On todella surullista ettei kuljettajalle kyseisessä yrityksessä haluta maksaa sitä palkkaa joka työehtosopimuksien mukaan kuuluu maksaa. Aina pitää myös muistaa,että jos kuljettaja kuuluisi AKT:n niin hänellä olisi ammattiyhdistyksen toimesta mahdollisuus saada lakiapua ,jotta asiat saataisiin järjestykseen.Liittykää AKT:N jos on sellainen tunne ,että yrittäjä vedättää teitä ja ei ole rehellinen kun kyse on palkasta.


    • Anonyymi

      Olen todennut myös itse ihan saman. Porukka on kasaamassa kuljettajia joita on kusetettu ja olemme porukalla viemässä liittoon tarkistukseen asioita. Uskon, että sen jälkeen järvimäelle tulee isompi lasku maksettavaksi.

    • Anonyymi

      Yritti nuo muutama vuosi sitten viedä Iso Omenan Prismaa Kesko-autolla. Jäi yritykseksi...

    • Anonyymi

      Hyvä talo,kalusto huippua ja palkka tuli aina oikein.
      Ajoin reittejä vantaa kirkkonummi ja vantaa hyvinkää ja hyvät purkupaikat ja päivä normi aamuvuoro.

    • Anonyymi

      Kaikista kommentteista veikkaisin suurin osa "haukkujista" on sama heppu joka itse kusi omiin housuihin.
      Mielenterveyshäiriöt yms.

      • Anonyymi

        Hyvin näyttää firmalla menevän. Aina kun lukee näitä juttuja niin oikein ihmettelee miten tämäkin yritys on nostettu tikun nokkaan haukuttavaksi. Pääkaupunkiseudulla on paljon kuljetusyrityksiä joilla on haastavat henkilöstö olosuhteet, mutta silti täällä keskustelufoorumilla ei ole mitään juttuja näistä yrityksistä. Mielestäni suomalaiset kuljettajat eivät ole mitenkään innoissaan moittimaan omaa työnantajaansa keskustelupalstoilla. Mielestäni jopa yksi ihminen pystyy systemaattisella kirjoittamisella pilaamaan koko yrityksen maineen sosiaalisessa mediassa. Ilmeisesti Järvimäki Oy:lla on ihan ikioma trolli , omasta mielestään väärin kohdeltu ihminen , joka pyrkii mustamaalaamaan koko työyhteisön. Hän voi olla jopa niin kieroutunut,että on yrityksen lähipiirissä eli luottoihminen, mutta silti haluaa olla se paha poika??? tiedä häntä.


    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      74
      2250
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      175
      1761
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      160
      1620
    4. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1382
    5. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1378
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      296
      1251
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      135
      1109
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1063
    9. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1052
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      55
      948
    Aihe