kuljetus järvimäki oy nurmijärvi

rahtiukko1999

minkälainen palkan maksaja ja talo ???? onko kokemuksia

47

1691

Vastaukset

  • Uudehkot autot,jotkut jopa hieman rakenneltuja. Tingeltangeliakin löytyy. On myös ihan perusautoja ilman pölykapseleita. Postin ,Keskon jakeluajossa näköjään on useita autoja.
    Kuskien puheet ristiriitaisia. Jotkut viihtyy hyvin. Toiset pois lähteneet ovat huoltoasemien kahvipöydissä moittineet ettei TES sopimus ollut kiveen kirjoitettu ja ylitöistä maksettiin sama peruspalkka ilman korotuksia. Huoltoasema puheet on aina huoltoasemapuheita. Kyseessä on kuitenkin ilmeisen vakaavarainen keskisuuri kuljetusyritys jolla on hyvät vakituiset sopimukset isojen toimijoiden kanssa. Eli työtä riittää varmasti.

  • On komia tiilitalo pihassa savusauna, olen käynyt montakertaa, suosittelen.

  • Pysy kaukana tuosta talosta, töitä saa tehdä muttei niistä makseta oikein, työvuorot ihan järjettömiä ihme ettei ole työsuojelu kiinnostunu ja mol:issa kuskihaku päällä kokoajan eli ei ammattikuskit pysy talossa kovin pitkään...

    • Joskus on ollut hyvä talo ,kun Arto Järvimäki oli puikoissa.Kuskit olit viihtynyt parhaimmillaan 25 vuotta.Kun talo siirtyy seuraavan sukupolven kaikki ammattilaiset lähti.Vuodessa parhaimmillaan vaihtui yli 80 kuski.


  • Ei varmasti ole ensimmäinen eikä viimeinen kuljetusyritys tai mikä tahansa muu yritys jossa sukupolven vaihdos aiheuttaa tällaisen tilanteen . Monesti juurikin nuorempi sukupolvi pitää työntekijöitä itsestään selvyytenä ja eikä ajatella työhyvinvointia saati ollaan asiassa kuin asiassa ylimielisiä eikä oteta henkilökunnan näkemyksiä huomioon. Parhaiten tällaisissa sukupolven vaihdoksissa onnistutaan kun muutos suoritetaan siten,että edellinen sukupolvi saa olla mukana alkuvaiheessa kun nuorempi sukupolvi aloittaa muutoksien teon ja näin pikkuhiljaa ohjakset siirtyy luontevasti nuoremmalle sukupolvelle ilman kitkaa ja tulehtuneita henkilösuhteita.

  • Tolella hyvä kuljetusliike. Hyvä palkka ja tulee ajallaan. Kalusto uutta ja hyvinhuollettua. Isäntä todella mukava ja rautainen ammattilainen. Vakavarainen ja asiansa hoitava firma.

  • Entä NN Express, ja Racing engines helsinki, paljon autoja liikenteessä?

  • Työhönhalukas. En tiedä mikä on pottuilu tai ketkuilu,paljon autoja liikenteessä ? Ihan yhtä helpolla olisit saanut täydellisen vastauksen firmojen omilta sivuilta. NN Express 60 autoa ja 30 perävaunua. Näkyvyys taattu liikenteessä koska voittivat tarjouskilpailun ja vuodenalusta hoitavat koko Veikko Laineen vihannestukun jakelutoiminnan pääkaupunkiseudulla. Kalusto on mitoitettu ihan persiilleen tähän toimintaan. Siellä on FH Volvoa sellaista vanhan pulskaa vetokidalla varustettuna miljoona ajettua raaskua jossa kaikki takavalot on ajettu paskaksi,mutta ei ole viitsitty korjata. En nyt sitten tiedä miten kuljetusyrittäjä laskee kannattavuuden. Jos edellinen kuljetusyritys legendaarinen Hakonen hoiti saman homman pienillä 2 -akselisilla jakeluautoilla niin miten bisnes paranee ajamalla loppuunajetuilla FH Volvoilla. Onhan noissa tuo kulupuoli ihan eriluokkaa kuin esim MB Ategossa. Mutta onhan se kuskin aina letkeämpää ajella FH Volvo siinä on sellainen rahtari-fiilis.Kuluista viis kunhan fillis on korkealla.

    • Kuljetus Järvimäki oy oikein hyvä talo, palkan maksaa palkkaturva, ajoo on paljon.


    • Kuljetus Järvimäki hakee saneerausta.


    • EX-Juitsari kirjoitti:

      Kuljetus Järvimäki hakee saneerausta.

      11,9 miljoonan laskutus ja 0,5 miljoonan voitto 31.12.2017, jos saneerausta hakee niin miksi? Onko palkat ja tunnit kohdallaan?


    • Jokeri24 kirjoitti:

      11,9 miljoonan laskutus ja 0,5 miljoonan voitto 31.12.2017, jos saneerausta hakee niin miksi? Onko palkat ja tunnit kohdallaan?

      Suuuret velat


    • Kuljetus Järvimäen palkat maksaa palkkaturva.


  • eiks siin talos ollu uima allaskii

    • Ei ole uimaallasta eikä tule, vesi on katkaiastu, vesilasku maksamatta.


  • Uutta autoa tulee hallille kokoajan. Mutta sitten, kun pitäisi palkkaa maksaa niin kummasti vähentävät tunteja jos ei esim 2 tunnin keikkaa ajeta tunnissa ja ylityöt muuttuvat odotustunneiksi. Ei se ulkokuori kerro sitä miten työntekijää oikeasti kohdellaan.

    • Kuorma-autossa on nykyisin digipiirturi joka ei ole ainoastaan viranomaisia varten ,vaan se on kuljettajan paras kaveri monessakin asiassa. Onnettomuustilanteissa kuljettaja pystyy sillä todistamaan syyttömyytensä (olettaen,että kuljettaja on noudattanut lepoaikoja ja nopeusrajoituksia) lisäksi sen avulla kuljettaja voi todistaa todelliset tehdyt tunnit jos työnantaja
      vähentelee niitä perusteettomasti. Työntekijällä on oikeus nähdä ne tiedot mitkä on purettu digikortista työnantajan lukulaitteeseen . Kun nämä tiedot löytyvät sieltä niin tuntien vähentelylle ei ole perusteita. Lisäksi kuljettajien kuuluisi pitää tarkkaa tuntikirjanpitoa itse ,esim AKT:n taskukalenteri on oiva väline tuohon. Sieltä löytyy valmiit taulukot. Perinteinen ajopäiväkirja tai sitten älypuhelin sovellus on myös hyviä vaihtoehtoja. Kiistatilanteissa kun työnantaja huomaa,että tämä kaverihan pitää tarkkaa kirjanpitoa töistään ,niin lähes poikkeuksetta tuntien viilaminen työnantajan toimesta loppuu. Ainakin isoimmissa kuljetusliikkeissä on käytössä
      satelliittipaikannusjärjestelmä näin uskoisin myös tässä kyseisessä yrityksessä. Silloin tieto auton sijainnista ja liikkeistä työpäivän aikana on reaaliajassa jakeluesimiehillä käytössä. Tiedot tallentuu pilvipalveluun josta työaikaa koskevissa kiistatilanteissa kuljettaja voi vaatia kyseisen päivän ajosuoritteet nähtäväksi ja näin todistaa olevansa oikeassa työtuntien suhteen.
      Kaikella kunnioituksella nimimerkki Joojoojoojoo,uskoisin,että sinä kuulut siihen 99% kuljettaja-ryhmään joka ei jaksa itse pitää mitään tuntikirjanpitoa eikä pahemmin edes seuraa mitä siellä tilinauhassa lukee. Jos vain 1 % kuljettajista tekee tuntikirjanpitoa ja ottaa aktiivisesti esille näissä asioissa tapahtuvat virheet työnantajan kanssa ja vaatii näyttöä asiasta niin tällaiseen tuntien viilaamisen ei tule koskaan loppua. Ehkä tämän 1% palkka-asiat on kunnossa ja 99% rempallaan.

      No nyt sitten joku vääräleuka sanoo,ettei näiden esimiesten kanssa voi keskustella asioista.
      Kun omaa vahvan itsetunnon ja tietää olevansa oikealla asialla.Ei uhoa,eikä soita suuta vaan esiintyy asiallisesti niin varmasti pystyy keskustelemaan. Tämän kokoisessa yrityksessä on aivan varmasti myös luottamusmies . Luottamusmies on ammattiliiton kursseilla saanut koulutuksen ,miten tällaisia ongelmatilanteita ratkotaan työpaikoilla joten käyttäkää hänen palvelujaan. Hän on kuitenkin kuljettajien luottomies jonka olette itse valinneet kyseiseen tehtävään.
      Tänne nettiin on kiva laittaa moitteita nimettömänä Joojoojoojoo-miehenä,mutta ei siitä mitään apua ole,mustamaalataan vain muiden työntekijöiden työolosuhteet.


  • Suomalainen kuljetusala on nyt vain sellainen tapaus,että kun itse kuljetusyrittäjä on ollut alunalkuaan itse kuljettajana jossain yrityksessä jossa häntä on vedätetty palkka-asioissa niin tuo huono taipumus periytyy sitten sukupolvelta toiselle. On paljon suuria menestyviä kuljetusyrityksiä joissa tällainen tapa on eli pyritään tekemään tulosta kuskien kustannuksella. Tosin tänne kirjoittelee monesti sellaiset kaverit jotka hyvin lyhyen työssäoloajan perusteella kirjoittelevat pahaa yrityksistä. Minä kun olen ollut alalla todella pitkään liki 40 vuotta tiedän,että yritys kuin yritys jos itse hoitaa omat kuljettajan työt mallikkaasti ja aikaa kuluu ja firman johto itse huomaa,että tästä kaverista on pidettävä kiinni ,koska hän on tärkeä yritykselle . Siinä vaiheessa voi jokainen kuski itse sanoa miten asiat on ja ylityöt ei muutu odotustunneiksi. Palkat tulee ajallaan ja ohjeeksi sanotaan "teet itse kuten parhaaksi näet"kun on kyse työtehtävistä. Silloin kuski on uransa huipulla ja kyseessä ei ole välttämättä vanha pappa ,vaan voi olla nuori kuljettajalupaus jolla on kaikki mahdollisuudet edessä työuralla. Hän ei ole perseennuolija vaan fiksu kaveri jolla on kunnianhimoa omaa työtä kohtaan.
    Kaikkihan on asenteesta kiinni. Tiedän,että kuljetus Järvimäelläkin on monen monta tyytyväistä kuljettajaa. Ovat itse näin kertoneet.Autotkin on ihan laadukkaita.

    • Kuljetus Järvimäki oy Nurmijärvi on per'''''tä.


  • Käyttävät paljon vuokrafirmoja joissa tätä tuntien nussimista sun muuta keplottelua tapahtuu. Kaikki jotka olette vuokrafirmoilla töissä, kiinnittämään herranjumala niihin palkkakuitteihin huomiota.

  • Jos kuljetusliike käyttää paljon vuokratyövoimaa niin se kertoo sen totuuden ettei kyseinen kuljetusliike ole kiinnostava työpaikka eli on vaikeaa saada kuljettajia vakinaiseen työsuhteeseen.Silloin firman johdolla pitäisi hälytyskellot soida,mikä meillä on pielessä ja tehdä tarvittavat korjaukset henkilöstöpolitiikkaansa.Kylmä fakta on se,että hyvä henkilöstö on firman tärkein voimavara,siksi siitä kannattaa pitää hyvää huolta. Kuten tuossa edellä kirjoittaja kirjoitti jokaisen kuuluisi pitää tarkkaa kirjanpitoa omista työtunneista ja vuokrafirmoissa erityisesti. Palkkakuitit pitää tarkistaa huolella. Kun käytetään vuokrafirman kuskeja niin on kaksi häviäjää, itse henkilöstöpalvelufirma sekä sen työntekijä. Mikä on tietysti väärin . Tehdystä työstä kuuluu saada aina sovittu korvaus. Siihen perustuu suomalainen hyvinvointiyhteiskunta,

    • Kuljetus Järvimäki on konkursikypsä firma,


    • Miksi jotkut kuljetusyritykset menestyvät ja ovat taloudellisesti AAA -luokassa myös taloudellisesti huonoina aikoina. Vastaus: He ovat jo aikoja sitten ymmärtäneet,että arvokkain asia yrityksessä on työntekijät.Ilman pätevää ja työhönsä intohimolla suhtautuvaa henkilökuntaa ei kuljetusalalla nykypäivänä voi selvitä kunnialla. Asiakkaat vaativat jopa kohtuuttomia asioita jotka pitäisi toteuttaa. Yrityksen henkilökunta joka on 100 % sitoutunut työhönsä pystyy uskomattomiin työsuorituksiin tarvittaessa.Fiksu työnantaja muistaa myös palkita henkilökuntaansa ja kertoa kuinka tärkeää on,että "me kaikki johtajasta kuljettajaan ollaan hyvä tiimi ja saamme paljon hyvää aikaan" Hyvänä esimerkkinä haluan mainita tällaisen Kuusamolaisen kuljetusliikkeen Kantola & Koramo joka ajaa pääsääntöisesti runkolinjoja kylmäkuljetuspuolella ympäri Suomenmaan. Heillä on vastuuta jaettu paljon suoraan kuljettajille ja sellainen työyhteisö on onnellinen. Valitettavasti siellä on harvoin auki kuljettajanpaikkoja uusille kavereille,koska henkilökunta ei vaihdu. Kun on vastuuta niin on myös halu hoitaa oma työtehtävänsä maaliin kunnialla. Vanha sanonta " teen työni kuten itselle tekisin" pätee tässä tapauksessa. Niin voisiko sen paremmin kertoa millainen on terve työyhteisö. Se on sellainen jossa jokaisen on mukava olla ja sinne on mukava mennä vaikka herätys olisi klo 2 yöllä. Ja kyllä näitä työpaikkoja on Suomi täynnä,pitää vain etsiä "sitä oikeaa" Mutta ,mutta myös työntekijältä edellytetään tässä tapauksessa jotain asioita. Positiivinen asenne työntekoon,ahkeruus ja innokkuus toimia kuljettajana sillä olisi kohtuutonta vaatia pelkästään työnantajalta asioita. Se on kuitenkin kahden kauppa nimittäin hyvä ja antoisa työsuhde.


    • ParastaAAALuokkaa kirjoitti:

      Miksi jotkut kuljetusyritykset menestyvät ja ovat taloudellisesti AAA -luokassa myös taloudellisesti huonoina aikoina. Vastaus: He ovat jo aikoja sitten ymmärtäneet,että arvokkain asia yrityksessä on työntekijät.Ilman pätevää ja työhönsä intohimolla suhtautuvaa henkilökuntaa ei kuljetusalalla nykypäivänä voi selvitä kunnialla. Asiakkaat vaativat jopa kohtuuttomia asioita jotka pitäisi toteuttaa. Yrityksen henkilökunta joka on 100 % sitoutunut työhönsä pystyy uskomattomiin työsuorituksiin tarvittaessa.Fiksu työnantaja muistaa myös palkita henkilökuntaansa ja kertoa kuinka tärkeää on,että "me kaikki johtajasta kuljettajaan ollaan hyvä tiimi ja saamme paljon hyvää aikaan" Hyvänä esimerkkinä haluan mainita tällaisen Kuusamolaisen kuljetusliikkeen Kantola & Koramo joka ajaa pääsääntöisesti runkolinjoja kylmäkuljetuspuolella ympäri Suomenmaan. Heillä on vastuuta jaettu paljon suoraan kuljettajille ja sellainen työyhteisö on onnellinen. Valitettavasti siellä on harvoin auki kuljettajanpaikkoja uusille kavereille,koska henkilökunta ei vaihdu. Kun on vastuuta niin on myös halu hoitaa oma työtehtävänsä maaliin kunnialla. Vanha sanonta " teen työni kuten itselle tekisin" pätee tässä tapauksessa. Niin voisiko sen paremmin kertoa millainen on terve työyhteisö. Se on sellainen jossa jokaisen on mukava olla ja sinne on mukava mennä vaikka herätys olisi klo 2 yöllä. Ja kyllä näitä työpaikkoja on Suomi täynnä,pitää vain etsiä "sitä oikeaa" Mutta ,mutta myös työntekijältä edellytetään tässä tapauksessa jotain asioita. Positiivinen asenne työntekoon,ahkeruus ja innokkuus toimia kuljettajana sillä olisi kohtuutonta vaatia pelkästään työnantajalta asioita. Se on kuitenkin kahden kauppa nimittäin hyvä ja antoisa työsuhde.

      No mitäpä tuohon lisäisi, todella hyvä mielipide joka on totta joka sana. Sellainen on hyvä työpaikka jonne on mukava mennä joka arkiaamu vaikka olisikin raskas työpäivä edessä. Elämä on haasteita ja ilman näitä haasteita esim. työelämässä voi arki käydä tylsäksi. On todella hyvä jos jokainen meistä käy välillä mukavuusalueen ulkopuolella ja joutuu pinnistelemään työasioissa jaksamisen äärirajoilla ja kun sitten hoitaa hommat mallikkaasti maaliin niin on voittaja-fiilis. Ihan sellainen mahtava tunne kuin on urheilijalla. Kas kummaa kuljettajallakin on oikeus olla joskus voittaja,itsensä voittaja. Kun siihen lisää sen,että työnantaja antaa täydellisen tuen niin mikä voisi olla elämässä paremmin. Tällaisia työpaikkoja on Suomi täynnä ja senioreja jää eläkkeelle joka päivä. Nämä työpaikat ei tule koskaan julkiseen hakuun ,koska tulijoita löytyy ilman hakua. Siksi nuoret kuljettajat luokaa sosiaalisia verkostoja tuolla tienpäällä myös vanhempiin kuljettajiin niin saattaa avautua unelmien työpaikka kun seniori jää eläkkeelle. Sosiaalista elämää on myös netin ulkopuolella.


    • SocialLife kirjoitti:

      No mitäpä tuohon lisäisi, todella hyvä mielipide joka on totta joka sana. Sellainen on hyvä työpaikka jonne on mukava mennä joka arkiaamu vaikka olisikin raskas työpäivä edessä. Elämä on haasteita ja ilman näitä haasteita esim. työelämässä voi arki käydä tylsäksi. On todella hyvä jos jokainen meistä käy välillä mukavuusalueen ulkopuolella ja joutuu pinnistelemään työasioissa jaksamisen äärirajoilla ja kun sitten hoitaa hommat mallikkaasti maaliin niin on voittaja-fiilis. Ihan sellainen mahtava tunne kuin on urheilijalla. Kas kummaa kuljettajallakin on oikeus olla joskus voittaja,itsensä voittaja. Kun siihen lisää sen,että työnantaja antaa täydellisen tuen niin mikä voisi olla elämässä paremmin. Tällaisia työpaikkoja on Suomi täynnä ja senioreja jää eläkkeelle joka päivä. Nämä työpaikat ei tule koskaan julkiseen hakuun ,koska tulijoita löytyy ilman hakua. Siksi nuoret kuljettajat luokaa sosiaalisia verkostoja tuolla tienpäällä myös vanhempiin kuljettajiin niin saattaa avautua unelmien työpaikka kun seniori jää eläkkeelle. Sosiaalista elämää on myös netin ulkopuolella.

      Totta joka sana edellisellä kirjoittajalla. Onko tämä Järvimäki sukua tälle pohjanmaan hyvin menestyvälle kuljetusliikkeelle Järvimäki Oy :lle joka on Kurikassa. Firma joka on tehnyt hyvää tulosta jo vuodesta 1937 . Hulppeet menopelit V-8 Scaniaa ja uusilla mitoilla ja painoilla autot.
      Kahteen kerrokseen tavarat. Tyhjänä ei ajeta. Seinäjoelta täysi kuorma etelään ja täysi kuorma taas pohjoisen suuntaan. Kyllä on kiva katsella kun tavarat siirtyy todella vauhdilla terminaaleihin ja asiakkaille. Tehokkuus on vedetty maksimiin. Mikä sen parempaa.


    • OttoSeinäjoelta kirjoitti:

      Totta joka sana edellisellä kirjoittajalla. Onko tämä Järvimäki sukua tälle pohjanmaan hyvin menestyvälle kuljetusliikkeelle Järvimäki Oy :lle joka on Kurikassa. Firma joka on tehnyt hyvää tulosta jo vuodesta 1937 . Hulppeet menopelit V-8 Scaniaa ja uusilla mitoilla ja painoilla autot.
      Kahteen kerrokseen tavarat. Tyhjänä ei ajeta. Seinäjoelta täysi kuorma etelään ja täysi kuorma taas pohjoisen suuntaan. Kyllä on kiva katsella kun tavarat siirtyy todella vauhdilla terminaaleihin ja asiakkaille. Tehokkuus on vedetty maksimiin. Mikä sen parempaa.

      Samaa huijarisukua molemat Järvimäet, kannattaa kiertää kaauukaa buljut.


    • Hyvin erikoista tuo sinun kirjoittelu. miten voit tuntea molemmat yritykset. Toinen toimii pohjanmaalla toinen uudellamaalla. Järvimäki pohjanmaa kuuluu Luotettava kumppani järjestelmään joka pitää kiinni tilaajavastuulaista. Siellä pidetään kiinni tarkasti kaikista asioista joista on työehtosopimuksissa sovittu. On hyvin halpamaista haukkua yritystä jota ei edes tunne
      Ehkä Ex-kuskin pitäisi itse miettiä onko omassa toiminnassa jokin vialla. Todella hyviä työpaikkoja on tarjolla pilvin pimein jos vain työhaluja löytyy. Näin ihan meillä Tampereen suunnallakin.


  • Hyvä virolainen EX-kuski, monet kirjoitusvirheesi voidaan antaa anteeksi kun et kirjoita äidinkielelläsi,mutta ,että sotket puurot ja vellit sekaisin on anteeksiantamaton virhe. Näillä 2 kuljetusyrityksellä ei ole mitään yhteyttä. Tästä Nurmijärveläisestä emme täällä pohjanmaalla tiedä tuon taivaallista ,mutta Pohjanmaan Järvimäki vuodesta 1937 on puhdasta rautaa ja V-8 Scanian jyrinää. Samat vanhat jermut on vuosikymmenet ajaneet mm. Valion ja Arlan ajoja . Tällaiset isot asiakkaat valitsevat huolella kuljetusyrityksen,koska ei ole varaa virheisiin jotka voivat tulla kalliiksi. Aika harvalla kuljetusliikkeellä on oma kylmätuoteterminaali. Järvimäeltä sekin löytyy ja hommat on hoidettu mallikkaasti vuosikymmenet. Jotain rajaa sentään kirjoituksiin. Olen aivan varma,että EX- kuski on laiskan pulskea poika joka on ollut töissä siellä Nurmijärven Järvimäellä.Pääsiasia on kirjoituksessa ,että haukutaan koko Suomen Järvimäet.

  • Kuljetus Järvimäki Nurmijärvi tosi surkee bulju.

    • Kuljetus Järvimäki on boikottilistalla.


  • Lidlin ajot loppui ainakin Janakkalassa, tiedä sitten tuleeko ajamaan Järvenpäähän aukeavasta jakelukeskuksesta.

    • Kuljetus Järvimäki on pääsyt saneeraukseen.


    • Kuljetus Järvimäki vältti konkurssin, toistaiseksi.


  • Racing Engines Helsinki oy. Todella surkea työnantaja ja eivät maksa sovitusti ja ajallaan palkkoja...

    • Kuljetus Järvimäki Nurmijärvi on runkareiten firma.


  • Racing engines helsinki oy kannattaa todellakin kiertää kaukaa...

  • Hei,

    Kannattaako mennä Järvimäelle töihin? Miten maksaa palkat ja ynm...??

    • Kannattaa mennä Järvimäelle töihin? sielä saa runkata työaikana.


  • Taas on älykkyysosamäärät korkealla tasolla. Sitten valitetaan ettei kuljetusalan ihmisiä arvosteta riittävästi vieläkään. No en ihmettele ollenkaan asianlaitaa. onneksi 90 % kuljettajista on sentään fiksua ja ammattitaitoista porukkaa..... niin he eivät kirjoittele tänne eivätkä edes lue näitä latteuksia.
    Voi voi..........

    • Kuljetus Järvimäki Nurmijärvi, omin käsin onneen.


    • Todella hieno oivallus . OMIN KÄSIN ONNEEN olisi mainosmiehen unelma kuljetusliikkeen iskulauseeksi kun kyse on uusien kuskien rekry-hommista. Siinä kerrotaan suoraan se tosi asia,että omin käsin tehty huolellinen kuljetuksen suorittaminen johtaa hyvään palkkaan ja etenemiseen työpaikalla parempiin ajohommiin jopa kuljettajien esimieheksi. Voi vitsi parhaat slouganit syntyy näemmä ihan vahingossa. Jokainen kuljetusalan ammattilainen tietää sen ,että omalla toiminnalla päästään parhaaseen lopputulokseen eli oman käden jälki näkyy heti palkitsevana tekijänä ja tuottaa hyvän mielen myös vapaa-ajalle. Jos on hoitanut hyvin duunit niin vapaa-ajalla voi ottaa rennosti hyvin mielin. Monille on vain vaikeaa tajuta se tosiasia,että tekemällä duunit kunnolla saa jatkossa parempia duuneja ja ihan ilman sitä mörköä eli
      "pers...en nuolentaa. Kas kummaa työnantaja ei ole tyhmä vaan osaa poimia jyvät akanoista. "se on sellainen vanha kansanviisaus" joka pätee myös nykypäivänä. Tekijämies tai nainen pärjää aina.He osaavat myös aina pitää puolensa,koska tietävät olevansa kuljetusalan ammattilaisia.


  • Joo joo. Näin yötyöläisenä olen ihan messissä ja samaa mieltä. Kuljetusala on on nimenomaan omin käsin onneen eli tekijä miesten ja naisten ala jossa teot määrittää sen ,että olet olet kuljetusalan ammattilainen ja kun olet tällaisen asian omaksunut niin vain taivas on rajana. Kun haet työpaikkaa ja osaat ihan itse määrittää minkä tason ammattilainen olet niin myös työnantaja tietää kenen kanssa ollaan tekemisissä. Kaikki anteeksi,että olen olemassa kuskit joutuvat niihin työpaikkoihin joissa heitä ainoastaan riistetään, koska eivät ymmärrä omaa arvoansa. Se on surullista sillä tässäkin porukassa on todella monta kaveria jotka ovat hyvää kuljettaja ainesta jos vain joku alalla oleva ystävä alkaisi tukihenkilöksi ja rohkaisisi heitä olemaan ylpeitä omasta ammatistaan.

  • Sillä lailla, nyt taitaa olla kyllä ihan hatusta heitettyjä juttuja... Ei taida olla todellakaan missään saneerauksessa taikka lähelläkään konkurssia, lähinnä taitaa olla mätäkuun juttuja nämä kommentit. Koittakaahan pysyä asialinjalla ja katsokaahan peiliin jos homma ei ole toiminut... Totta kai voi olla tyytymättömiä toimintaan mutta yleensä vikaa on aina molemmissa osapuolissa.

  • Hyvä kommentti. Jokaisen pitää aina katsoa peiliin ,olisiko minussakin vikaa.
    Työnteko on aina kahden kauppa,työntekijän ja työnantajan.No mitä nyt olen lukenut näitä kirjoituksia niin työntekijät eivät ole koskaan omasta mielestään väärässä. Mitä olen tuolla liikenteessä nähnyt kyseisen yrityksen ajoneuvoja
    niin hyvin taitaa kuitenkin pyyhkiä. On jotenkin ihmeellistä,että se joukko kuljettajia jotka jo kouluikäisinä ovat päättäneet,että haluan kuljetusalalle pärjäävät sitten aikuisina kyseisissä työtehtävissä vallan mainiosti. Heillä on on hyvät menopelit ja
    työtehtävät ja kaikkia asiat sovitaan työnantajan kanssa sovussa jopa kesälomat.
    Sitten on tämä porukka joka on peruskoulussa opinto-ohjaajan kehoituksesta väkisin pantu opiskelemaan kuljetusalaa. Kun valmistutaan niin kaikki asiat tökkii vastaan. Ei ole halua ,ei opita mitään surkeaa. Pitkänlinjan kuljettaja kertoi minulle ,että heidän yritys päätti ottaa 5 harjoittelijaa kuljetusalan oppilaitoksesta toiveena,että heistä tulisi kesätuurajia eli lomittajia. Kaikki miespuoliset olivat ihan avuttomia eikä heistä ollut työhön ollenkaan. Nuori nainen(en tytöttele,koska se on kuulema halventava nimitys)olikin sitten tosi pro ja hoiti kaikki työtehtävät ihan pro eli ammattimaisesti ja sai vakituisen työpaikan. Tässäkö on kuljetusalan tulevaisuus? Onko naisissa tulevaisuus kun miehille ala ei enää kelpaa?

  • Kyllä Kuljetusliike järvimäki joka toimii etelä pohjanmaalla on luotettava yritys. Palkka on hyvä. Mukavat työnantaja, hyvät tilat ja hyvä työilmapiiri. Kaikki on kohdillaan. Mutta en sitten tiedä kuinka etelän järvimäki hoitaa hommansa mutta ei näköjään hyvää hedelmää kuule näitten perusteell.

    • Samaa buljua on molenmat, kiertäkää kaaauukaaa Järvimäki.


    • Anonyymi kirjoitti:

      Samaa buljua on molenmat, kiertäkää kaaauukaaa Järvimäki.

      Ihan alkajaisiksi. Viestiketjun aloittaja kysyi minkälainen talo ja palkanmaksaja. No tämä asia ei ole mikään ongelma ,koska fiksu työpaikan hakija tekee kirjallisen työsopimuksen työnantajan kanssa jossa kaikki yksityiskohdat käydään lävitse. Peruspalkka työehtosopimuksen mukaisesti, ruokaraha tai osapäiväraha(veroton) ja ylityöt tietysti työehtosopimuksen mukaiset samoin ilta- ja yölisät työstä ennen klo 6:ta aamulla.
      On turha syyttää työnantajaa jos ei osaa neuvotella omia ehtoja sille mitä tekee ja millä ehdoilla.
      Edellinen kommentti siitä,että pohjanmaan Järvimäki ja tämä etelän Järvimäki olisi samaa kuljetusyhtiötä on täyttä valetta. Niillä ei ole mitään tekemistä keskenään. Onko kaikki Suomen Virtaset ja Lahtiset samaa sukua ...no ei todellakaan.


Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.