Ei varmaan ole yllätys yhteen ihmiseen joka sai aikaan herätyksen maallikoissa.
Lars kuitenkin oli ihminen joka ei ollut muuta kuin lahjakas selittämään Jumalan Sanaa profeettana jatkumona ihmisen ihmiseksi pysymiseen.
Onko Lars sinun esikuvasi?
Jumala Laestadiuksesta
14
241
Vastaukset
- Voittajan-puolella
Minun esikuvani ainakin on Jeesus itse. Vähempi ei riitä.
- MitäsSiitä
Pallo on pyöreä.
- Tottaon
Paavali oli myös ihminen ja kirjoittaa niin kuin me teille esikuva olleet olemme.
Larssista myös historioissa mainitaan että niinkuin hän kaikissa esikuva oli ja myös Raattamaa niistä mainitsee. Korintossa oli riita opettajista,joku oli Apollon joku Paavalin ja joku Kristuksen. Niitä kristuksen tykö lentäviä on täälläkin jotka esikois vanhinten mukaan olivat kaikkein kauimpana(metsässä). Tottakai Kristus on esikuva meille,mutta myös hänen uskolliset opettajat,emmehän heidän lihan heikkouksista ota mallia ja luvallisuutta - hävetköön_saastaiset
Mitä sellaiset "Vanhimmat" ovat jotka valehtelevat Jeesukseen uskovien olevan metsässä.
- Tottaon
Niin aika kaukana on jos opettajien päältä alkaa riitelemään,sitähän Paavali nuhteleekin,varmaan se ajatteli olevansa kaikkein viisain ja paras joka sanoi :Minä olen Kristuksen
- JarvatJaValitut
Sehän on vanhimman tehtäväkin Ohjata ja nuhdella Niin moni luulee olevansa elävässäuskossa Monet ovat kutsut mutta harvat sen löytävät
- Kristuses_Jeesuses
Muuta tietä ei taivaaseen ole. Jeesus on tie. Vain häneen uskovat pelastuvat. Ihmisiin luottaminen on kielletty jo Jeremisn kirjan 17 luvussa. Eli noin 700 vuotta ennen Jeesuksen lihaksitulemista.
Jeesus on Herra. Me hänen seuraajansa olemme hänen todistajiaan. Jeesuksen kutsukirjeiden jakajia. Siis Tule! - Neuvo_eksyneille
Bresbyteros eli vanhin ei todellakaan ole yksikään lestadiolaisista, eikä muistakaan laisista. Älkää ystävät rakkaat antako pettää itseänne turhilla puheilla.
Jeesus on tie. Apostolit (silminnäkijät) 12 miedtä ovat bresbyteros. - vanhimmat
Ilm. 4:4 Ja valtaistuimen ympärillä oli kaksikymmentä neljä valtaistuinta, ...
... ja niillä valtaistuimilla istui kaksikymmentä neljä vanhinta, puettuina valkeihin vaatteisiin, ja heillä oli päässänsä kultaiset kruunut. - oipoi
Heikot sortuu huumeisiin tai uskontoihin, kuten Lars ja moni muu.
Vähän vahvemmat pärjäävät ilman moista itsesuggestiota.
Jos jumala kerta pieraisi alkupaukun n 13,8 miljardia vuotta sitten niin uskokoot siten ketkä haluaa. Sen jälkeen siitä ei ole ollut sitten merkkiäkään. Ja sitä huonoa selitystä äpärälapsesta 2000v takaa ei sitten lasketa! - perusteet_todistettavat
oi ja voi, tuo tie päättyy kadotukseen.
LLL oli kristitty, siksi hän oli "lahjakas selittämään Jumalan Sanaa".
Mutta tuli kristityksi vasta n.43. vuotiaana. ollessaan
Åselesissa , kinreri matkoilla, Kaaresuandosta. JA
sai puhua Millan kanssa ( Clemesdotriitin ) kanssa,
jota tituleerataan lapin Mariaksi. . .
-
Nimittäin hän sanoi minua ei ole kukaan tarvinnut
pappina vielä ,, vaan sitten tarvittiin !
-LLL:n tuli papiksi 1826.
Oli ensin Arjeblokin pastori vajaan vuoden
Kun avautui kirkkoherran vakanssi Karesuadonoon.
ja sai sen kirkkoherranan vakanssain, sieltä löysi Brita kaisan.
-
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .984781Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631403203Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503145Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4132264Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2361392Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111233- 761207
- 711151
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311118Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1181028