– nyt suomalainen lentäjä analysoi mitä tapahtui"
http://www.tekniikkatalous.fi/talous_uutiset/liikenne/jattijumbo-joutui-rajuun-sivutuuleen-laskussa-nyt-suomalainen-lentaja-analysoi-mita-tapahtui-6682407
"Jättijumbo joutui rajuun sivutuuleen laskussa
5
158
Vastaukset
- Autopilot.laskeutuminen
Kummallista, ettei tuollaisiin tilanteisiin ole kehitetty automatiikkaa.? Jos jalka olis lipsahtanu polkimilta, olis 380 vetäny nurmikolle että heilahtaa.
Autopilotit tekee sitä sun tätä, muttei tuollasia tuulikorjauksia . ?? - Lennokkityttö
Melkein lähti lapasesta bussikuskilta. Pelkkää tuuria että selvisivät.
- cgm
Jotenkin tuli mieleen eilen TV:ssä ollut FedEx 80. Tullaan kovassa tuulessa normaalia suuremmalla nopeudella, automatiikka ottaa tehot pois 50 jalan korkeudessa, loppuveto myöhästyy. Pomppahan siitä seuraa. Pompan jälkeen ei sentään työnnetty.
- Lennokkityttö
Miul on monta lennokkii kukistunu Karjalan tantereeseen kun oon laskeutunu niinku toi Jumpo-kuski. Ei se kans ossaa mittää. Taijan lähtee navettaan.
- simupippeliammattilainen
mulla simussa menee kaikki laskut aina läpi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus64205Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1152536Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J681068Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?198984- 39942
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38901- 47884
- 36846
Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke119825Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35802