Electrolux Oxygen Z9124 ‐ilmanpuhdistin olisi Verkkokaupassa hintaan 199 eur.
Kannattaiskos ostaa?
Eikös tätä joskus Allergia ja Astmaliitto suositellut.
Ilmanpuhdistin
7
459
Vastaukset
- ytyjyt
Ostin keväällä ja hyvin toimii, nistinaapurien syöpäkäärylekatkut ja omat pierut puhdistaa jopa ennen kuin itse pystymme haistamaan, hyvä vehjes. Itse maksoin noin 250€.
- vcvbbbn
Nyt näyttäisi maksavan 149 eur Verkkokaupassa.
- idusususu
Myynnistä poistuva, tai jo oikeastaan myynnistä poistunut malli. Verkkokauppa.com löytänyt jostain vielä erän.
- Z9124
Mulla kyseisen koneen takana siinä tarrassa valmistus aika 2017.07 ettei ainakaan varastossa seissyt. ja eiköhän näilläkin joku takuu ole vaikkei uusin malli.
Aiemmin testissä pärjännyt hienosti.
- naksu5
Osta ehdottomasti, meillä on kyseinen aparaatti ja on hyvä!!
- hyväpeli
Mulla on tuo vehje ollut 2kk käytössä ja hyvin toimii hintansa väärti.
Tähän sopii muuten eap300: sen suodattimet ihan täysin, olen kokeillut, ei mitään eroa. Paitsi se että eap300 :sen suodatin ei ole pestävää mallia. Itellä toisena tuo eap300. Joten 9124 : sen suodattimista ei tule pulaa lähivuosina jos sitä miettii.
- uusihinta
Näyttäisi olevan uusi hinta 149 eur. Ei paha hinta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733664Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91991Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2261323- 1341210
- 1001073
- 1091055
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil701010- 60974
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6965- 35876