Electrolux Oxygen Z9124 ‐ilmanpuhdistin olisi Verkkokaupassa hintaan 199 eur.
Kannattaiskos ostaa?
Eikös tätä joskus Allergia ja Astmaliitto suositellut.
Ilmanpuhdistin
7
397
Vastaukset
- ytyjyt
Ostin keväällä ja hyvin toimii, nistinaapurien syöpäkäärylekatkut ja omat pierut puhdistaa jopa ennen kuin itse pystymme haistamaan, hyvä vehjes. Itse maksoin noin 250€.
- vcvbbbn
Nyt näyttäisi maksavan 149 eur Verkkokaupassa.
- idusususu
Myynnistä poistuva, tai jo oikeastaan myynnistä poistunut malli. Verkkokauppa.com löytänyt jostain vielä erän.
- Z9124
Mulla kyseisen koneen takana siinä tarrassa valmistus aika 2017.07 ettei ainakaan varastossa seissyt. ja eiköhän näilläkin joku takuu ole vaikkei uusin malli.
Aiemmin testissä pärjännyt hienosti.
- naksu5
Osta ehdottomasti, meillä on kyseinen aparaatti ja on hyvä!!
- hyväpeli
Mulla on tuo vehje ollut 2kk käytössä ja hyvin toimii hintansa väärti.
Tähän sopii muuten eap300: sen suodattimet ihan täysin, olen kokeillut, ei mitään eroa. Paitsi se että eap300 :sen suodatin ei ole pestävää mallia. Itellä toisena tuo eap300. Joten 9124 : sen suodattimista ei tule pulaa lähivuosina jos sitä miettii.
- uusihinta
Näyttäisi olevan uusi hinta 149 eur. Ei paha hinta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla392773- 382497
- 961811
Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881353Olen aina vain
Ihmeissäni siitä että oletko niin tosissani minusta? Mitä muut ajattelisi meistä?511330Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau51235Kansanedustaja Teemu Keskisarja ei osallistu Linnan juhliin vaan natsikulkueeseen
Kerääkö poliisi taas natsiliput pois osallistujilta?2891168- 561068
- 33813
Kumpi teistä rakastui ensin?
Sinä vai kaipaamasi henkilö (jos siis tunteet ovat molemminpuolisia)? Tai jos kyse ei ole vielä rakkaudesta, niin kumpi38809