Saisinko täältä neuvoa

Pokkarilla

Olin perhejuhlassa. Otin Videokuvaa tilanteista. Kaikki ok kun otin vaakakuvaa. Mutta eräät tilanteet vaati pystykuvaa.

Nyt tietsikalta katsottuna ne pystykuvat ovat sellaisia tietenkin, että ko kohde makaa vaakakuvana.

Onko jotain ohjelmaa (ilmais-), jolla voin muuttaa ko videoklipin pystykuvat 90 astetta, että ko henkilö on pystyssä eikä makuulla?

16

201

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Dubbaaja
    • Onko tämä vitsi? Videokuva otetaan aina vaakasuunnassa. Mikään kamera ei tietääkseni tee pystyvideota. Se on kännykkämaailman älyttömyyksiä.

• kuuuukkeli
    • kuuuukkeli
    • Pystyvideoiden julkinen esittäminen pitäisi laissa kieltää ja aloittelijan yrittäessä pystykuvausta pitäisi puhelimen kysyä, oletko aivan varma, että haluat lopputuloksen näyttävän idioottimaiselta.

• pieni_rankastus

Kännykän pitäisi sammmua 5 minuutiksi automaattisesti pystyvideokuvausta yritettäessä.

• kckhsjhjfja

Kyllä pystyvideot on hulluja katsella. Myös nykyinen viedeoformaatti16:9 on myös täysin idioottimainen monissa tilanteissa. Entinen 4:3 sopi paremmin useinpiin tilanteisiin, eikä kääntöhimokaan kasvanut ylivoimaiseksi pystyjä kohteita kuvattaessa.

• ensikerrallaonnistuu

tuo panettelu on täysin turhaa

oppia ikä kaikki

ja olihan aloittajalla mukavia onnistuneitakin muistoja tallennettuna

• luulet-vaan

Missään eikä koskaan ei ole sellaista tilannetta ikinä mikä vaatisi pystyvideota.

• Rotaattori

VLC soittimella pitäisi onnistua. Googlaa sanoilla "vlc rotate and save video".

• SEaloittaja

Ap kirjoittelija kiittää vastaajia ja kysyy, mites tuo Movie maker, onnaako sillä tuo videokuvan kääntö? Nämä videoni otin pokkarilla Nikon s30, en puhelimella. MOV -form

• kuuuukkeli

Onnistuu Movie makerillakin, siinä on rotate left ja Rotate right toiminnot.

• roskiin-vaan

Sisätiloissa kuvattu pikkupokkarilla 1280x720 30 fps kohisevaa puhisevaa videota?

Ei taida olla säilyttämisen arvoista.

• hukkaan-meni-kuvaaminen

• amatilaine

televisio kannattaa kääntää pystyasentoon

• Canonisti

Kaikki yhteen tuotantoon tulevat videot aina saman suuntaisesti joko vaakaan tai pystyyn. Muuten tarinasta tulee rauhaton.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      181
      8367
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4538
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4108
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      54
      3542
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3116
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2870
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2566
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      35
      2218
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2033
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      2026
    Aihe