Tänään luin noi rivit ja tyrmistyin niihin vastanneiden teksteistä
Magica.De.Spell: kun joku suomalainen menestyy kansainvälisesti, tunnen ylpeyttä ja olen iloinen
Magica.De.Spell: samoin kokee suurin osa suomalaisista
Magica.De.Spell: täällä sätissä olen kokenu ensi kertaa elämässä, että suomalaisen ihmisen menestys ei nostata iloa ja ylpeyttä siitä, että suomalainen menestyy...vaan se nostattaa kateutta
Olen ylpeä suomalaisuudestani
3
219
Vastaukset
- kulttuuria
Suomalaisten perisyntihän on kateus.
http://www.savonsanomat.fi/kulttuuri/Yösyöttö-elokuvalle-palkinto-New-Yorkissa/1055729 - kirkonkylärajana
Mitä helvetin ylpeyttä siihen tarvitaan, jos olet syntynyt suomessa. Tarkoittaako se sitä, että jos olet syntynyt esim. norjassa, niin olet vähemmän ARVOKAS ? Juuri tuollainen muiden maiden paskominen aiheuttaa vihaa kansoissa. Suomen korvessa syntynyt on monesti aikamoinen "turve-nuija", jolla on omituiset käsitykset muusta maailmasta, koska ei ole koskaan käynyt kirkonkylää kauempana.
- kyselenvain
Eräs iäkkäämpi näyttelijä sanoi kerran "kesäapulainen" ohjelmassa, olevansa ylpeä "JUUTALAISUUDESTAAN", suomessa. Jos nainen on niin ylpeä siitä, niin miksi hän ei asuisi mieluimmin ISRAELISSA ? Mitä hyvää hän silloin näkee suomesta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712973
- 462574
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322235- 792138
- 951956
- 321712
- 121536
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil201222