tietääkö kukaan kuinka kauan chelsea on jo pitänyt maalinsa puhataana valioliigassa.
Chelsea
3
313
Vastaukset
- EmCee
Jos en väärin muista ni ennen Manchester City -matsii ne oli pitäny nollan 13 tuntii ja 1 minuutin, joten oiskohan nyt 14 tuntii 31 minuuttii. Viimekshän Cech ja Chelsea on päästäny maalin Arsenalii vastaan joulukuun puolivälissä.
- Monska
Mun laskujen mukaan se olis 14 tuntii ja 21 minuuttia. Voi olla et jakolaskuni kusi. Minuutteja on 861 siitä kun Henry yllätti Petr'n. Chelsea jyrää kyseisen tsekin sekä Fat-Frankin ansiosta, ansaittuun mestaruuteen.
- EmCee
Monska kirjoitti:
Mun laskujen mukaan se olis 14 tuntii ja 21 minuuttia. Voi olla et jakolaskuni kusi. Minuutteja on 861 siitä kun Henry yllätti Petr'n. Chelsea jyrää kyseisen tsekin sekä Fat-Frankin ansiosta, ansaittuun mestaruuteen.
Jos minuutit on 861 ni sit se on 14h 21min, mut Cech on pelannu nollan 9 otteluu putkeen ja Henryn maali tuli 29. minuutilla eli Cech piti nollan viimiset 61 minuuttii. Sillon siit tulee 871 minuuttia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938138
- 403922
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021916- 241400
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html341241Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,321122Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121020Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53857Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31832Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29797