tietääkö kukaan kuinka kauan chelsea on jo pitänyt maalinsa puhataana valioliigassa.
Vastaukset 3
- EmCee
Jos en väärin muista ni ennen Manchester City -matsii ne oli pitäny nollan 13 tuntii ja 1 minuutin, joten oiskohan nyt 14 tuntii 31 minuuttii. Viimekshän Cech ja Chelsea on päästäny maalin Arsenalii vastaan joulukuun puolivälissä.
- Monska
Mun laskujen mukaan se olis 14 tuntii ja 21 minuuttia. Voi olla et jakolaskuni kusi. Minuutteja on 861 siitä kun Henry yllätti Petr'n. Chelsea jyrää kyseisen tsekin sekä Fat-Frankin ansiosta, ansaittuun mestaruuteen.
- EmCee
Monska kirjoitti:
Mun laskujen mukaan se olis 14 tuntii ja 21 minuuttia. Voi olla et jakolaskuni kusi. Minuutteja on 861 siitä kun Henry yllätti Petr'n. Chelsea jyrää kyseisen tsekin sekä Fat-Frankin ansiosta, ansaittuun mestaruuteen.
Jos minuutit on 861 ni sit se on 14h 21min, mut Cech on pelannu nollan 9 otteluu putkeen ja Henryn maali tuli 29. minuutilla eli Cech piti nollan viimiset 61 minuuttii. Sillon siit tulee 871 minuuttia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 871302
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut1861087- 741009
- 77887
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su328751Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t166728Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.187701- 54687
Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t5667- 43635