tietääkö kukaan kuinka kauan chelsea on jo pitänyt maalinsa puhataana valioliigassa.
Chelsea
3
421
Vastaukset
- EmCee
Jos en väärin muista ni ennen Manchester City -matsii ne oli pitäny nollan 13 tuntii ja 1 minuutin, joten oiskohan nyt 14 tuntii 31 minuuttii. Viimekshän Cech ja Chelsea on päästäny maalin Arsenalii vastaan joulukuun puolivälissä.
- Monska
Mun laskujen mukaan se olis 14 tuntii ja 21 minuuttia. Voi olla et jakolaskuni kusi. Minuutteja on 861 siitä kun Henry yllätti Petr'n. Chelsea jyrää kyseisen tsekin sekä Fat-Frankin ansiosta, ansaittuun mestaruuteen.
- EmCee
Monska kirjoitti:
Mun laskujen mukaan se olis 14 tuntii ja 21 minuuttia. Voi olla et jakolaskuni kusi. Minuutteja on 861 siitä kun Henry yllätti Petr'n. Chelsea jyrää kyseisen tsekin sekä Fat-Frankin ansiosta, ansaittuun mestaruuteen.
Jos minuutit on 861 ni sit se on 14h 21min, mut Cech on pelannu nollan 9 otteluu putkeen ja Henryn maali tuli 29. minuutilla eli Cech piti nollan viimiset 61 minuuttii. Sillon siit tulee 871 minuuttia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle222848Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A101982Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.551829Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom671779Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell971733Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise1211684Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.751493Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001255Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta141232Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥311198