Eränkävijät

pumpumammun

Eräily ja samoilu ihan ok. kaikille, mutta minusta ei hirvimetällä oleva akka ole kyllä yhtään nainen tai naisellinen! Naisen ei pidä olla jätkä.
Mikäs siinä jos tykkää tappaa ja haulikko olalla kulkea, mutta ei naisellinen nainen tuollaista tee!

14

203

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Totta_tosiaan

      Eivätkä tosiäijät tuollaisesta keskustelupalstoilla vingu.

    • voivoielämätätätä

      Nainen on nainen ja mies on mies. Nykyään akka menee metälle ja ukko hoitaa lapset..roolimallit menneet sekaisin.

    • isosusihukka

      Katoppa niiden naamoja nehän on kuin petolinnun perse , kuka ukko kotonaan sellaista haluaa katsoa.

    • Raulikki

      Jos ne akat haulikolla hirviä kaataa niin kyllähän tuohon pitäisi jo viranomaisen puuttua. Ei kyllä ole enää tasa-arvokysymys tämä.

    • hirvieipelkää

      raulikki misäs se sanoo että hirviä kaataa sehän sanoo että kantaa haulikkoa olallaan.

      • Raulikki

        Kyllähän tuossa päasia oli, ettei hirvimetällä kulkeva akka ole lainkaan naisellinen. Kun seuraavaksi puhutaan haulikon kanssa kuljeskelusta niin asiayhteys on aika luonteva. Pienriistan pyyntiinhän tässä ei viitata lainkaan. No akka ja ase on tietysti aina miehen kannalta arveluttava yhdistelmä.


      • olawiii

        Tokkiisa sua naekkoset tärryyttää nahkapyssyillä. Oekkeenki naesellista


      • hirvieipelkää
        Raulikki kirjoitti:

        Kyllähän tuossa päasia oli, ettei hirvimetällä kulkeva akka ole lainkaan naisellinen. Kun seuraavaksi puhutaan haulikon kanssa kuljeskelusta niin asiayhteys on aika luonteva. Pienriistan pyyntiinhän tässä ei viitata lainkaan. No akka ja ase on tietysti aina miehen kannalta arveluttava yhdistelmä.

        Niinhän siinä oli muttei sanottu että haulikolla kaataa hirviä.Ei ole kielletyä jos haulikko on mukana.


    • N.O.Cowboy

      Vaikka olen kainuulainen äijänköriläs, en itse halua lähteä kylmään korpeen aamutuimaan pyssyn kanssa samoilemaan, hui. En siinä näe minkäänlaista ideaa. Mieluummin pistän tulet uuniin, kääriydyn sohvan kulmaan vilttiin ja pistän netflixin pyörimään. Tarvitsemani lihat käyn K-Marketista ja juomat alkosta.

      Eränkävijät-ohjelmassa pudasjärvinen Sanna Kokko näyttää meille miehenpuolille haulikon paikan.

    • susiturkki

      Eemeli joutui keskelle hirvilaumaa metsästyskautena.
      - Älkää ampuko, en ole mikään hirvi! hän huusi.
      Mutta Lasse ampui ja Eemeli kuoli. Tuomari kysyi lakituvassa:
      - Miksi te ammuitte? Hänhän huusi, ettei ole hirvi.
      - Se jätkä oli niin kova valehtelemaan, että luulin sen laskettelevan luikuria tälläkin kertaa.
      Semmoisia ne hirven metästäjät on kuuluisia siitä valehtelemisesta.

    • puskassasuhisoo

      kyllä ei ole kaikki kunnossa jos akka metälle halajaa. Taitaa olla erillaiset kaadot mielessä. Nykymiehet on vaa niin vässyköitä ettei ne saa enää akkojaan pidettyä kurissa

      • apojaanipo

        Ei kait se kurista kiinni ole, eikä parisuhteessa kummankaan pidä toista kurimuksen alla pitää!
        Toiset emännät ovat vaan enempi äijiä, niillä on varmaan sitä mieshormoonia enempi kuin toisilla.


      • Kuri_tahi_kurimus

        Siellä taas joku nyhverö nillittää. Mieshormoonia, tekosyitä saamattomuudellesi. Nyrkkiä saatana jos akka mahdottomaksi heittäytyy. Mies se on joka kurin pitää. Näin on aina ollut ja tulee olemaan


    • miesvainainenvaimolemmat

      Jotkut eukot on niin jätkiä, tiedän yhen pariskunnan, missä eukko hoitelee autoon liittyvät asiat, rempat, tietotekniikan,kodin elektroniikan ja muut . Isäntä siivoo, laittaa ruokaa ja kokkaa.
      Fyysisesti on mies, että nainen, mutta työnjako ehkä toisinpäin mitä ajatellaan miesten ja naisten töistä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2576
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1421
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      73
      1421
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1176
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1133
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1131
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1083
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1042
    Aihe