Windows xp

Aassaa

Moi

Osaako kukaan kertoa mistä voin ladata Windows XP professonial iso tiedoston. Eli saisin asennettua käyttöjärjestelmän koneeseen. Lisenssi koodi minulla on.

14

245

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jyyjyyy
    • Aassaa

      Saiskoha suomenkielellä?

    • retail-vai-OEM

      Saa sitten olla tarkkana onko lisenssi ja media retail vai OEM, koska OEM lisenssi ei käy retail-medialle eikä päinvastoin.

      Huutonetissä näytti olevan melko kattavasti ja edullisesti myynnissä XP:tä, myös Pro, mukana media ja product keykin joissakin kohteissa.

    • Aassaa

      Mistä tietää on onko se retail vai OEM

      • ei-välttämättä-tiedä

        Lisenssitarrasta tietää että on OEM jos siinä on joku valmistajan nimi kuten HP, Dell, jne., tai sitten teksti OEM.

        Netistä jos lataa .iso tiedoston niin siitäpä ei sitten välttämättä tiedäkään jos siinä latauspaikassa tai tiedoston nimessä ei ole asiaa erityisesti mainittu.


      • Jos sinulla "lisenssikoodi" joka on jossain tarrassa, se asennetaan samalta asennusmedialta miltä se on alunperin asennettu siihen koneeseen jossa se tarra oli. Ja se käy vain siihen koneeseen mhin se tarra on liimattu. Tarrassa oleva lisenssikoodi, asennusmedia ja tietokoneen emolevy ovat kytköksissä toisiinsa.

        Näin siis jos on OEM. Mutta jos retail, se myydään asennusmedian kanssa. Kyseinen lisenssi koodi toimii tämän asennusmedian kanssa ja se on semmoisella pahvilla, ja voi olla asennettuna yhdessä koneessa kerrallaan.

        Huuto.net:ssä jos myydään Windows XP OEM lisenssiä ilman sitä tietokonetta mihin se on asennettu, se on huijaus.

        Jos Huuto.net:ssä myydään retail lisenssiä ilman alkuperäispakkauksen sisältämää lisenssiä pahvilla ja ilman asennusmediaa, kyseessä on huijaus.

        Huuto.net:ssä ja vastaavissa paikoissa huijarit toki myy ties mitä "aktivointiavaimia" ja sitten niistä ei kuule mitään kun ovat rahat saaneet.


      • Ostan-vain-aitoa

        Näin on. Huutonetissä ei ole kuin euron huijareita näissä asioissa. Mutta koska he ovat sossu luusereita, eurokin on heille iso raha.


    • jyyjyyy

      Mulla siis olis suomenkielinen XP levy joka asentuu kaikkiin koneisiin, ei tarvitse muuta kuin siis asentaa sen, siinä on ajurit melkein kaikkiin koneisiin valmiina, ettei tarvii haravoida pitkin nettiä niitä ajureita.
      Voi olla että verkkokortin ajurin varaat ja sit äänet mutta nehän voi ladata etukäteen netistä.
      Tämä levy toimii todella se on kokeiltu moneen kertaan.
      Jos kiinnostaa niin laita yv. [email protected]

    • Kyllä_toimii

      >> Jos sinulla "lisenssikoodi" joka on jossain tarrassa, se asennetaan samalta asennusmedialta miltä se on alunperin asennettu siihen koneeseen jossa se tarra oli. Ja se käy vain siihen koneeseen mhin se tarra on liimattu. Tarrassa oleva lisenssikoodi, asennusmedia ja tietokoneen emolevy ovat kytköksissä toisiinsa. >>

      Huh-huh. Taidan olla tosi fakiiri, oikea supernörttien supernörtti. Miten niin? No, olen asentanut 8-9 eri koneeseen XP:n yhdeltä ja samalta OEM-medialta. Tätähän ei M-Karin mukaan voi tehdä. Ja todistaakseni ylimaallisen osaamiseni, olen tehnyt näin myös WIndows 7:lle. Yksi OEM-levyke ja siitä käyttis kolmeen eri koneeseen. Totta kai kaikkiin oli eri lisenssikoodi.

      • hisfghileiyu

        M-Kar harhaanjohtaa sen takia koska haluaa esittää Windowsin käytön kovin vaikeana jotta voi tuputtaa ihailemaansa rupu-linuxia.


      • onnelliset-windossarit

        "Totta kai kaikkiin oli eri lisenssikoodi."

        Totta kai asentuu, ei se OEM asennuslevy ole erilainen kuin joku toinen asennuslevy, vaan se lisenssikoodi OEM koneessa.


    • Aassaa

      Eli mistä voin ladata suomenkielisen professonial iso tiedoston. Lisenssi tarrassa lukee HP eli se on oem tarra? Mistä saisin tuohon sopivan ison? Mieluiten suomenkielinen

    • P2P-hakuun

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 155
      4557
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      117
      4165
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2750
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1901
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1764
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1669
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1660
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      93
      1596
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1573
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1521
    Aihe