Ampuako joku pitäisi ennenkuin pääsee täällä hoito

nuppiräjähtää

on.. Olen järkyttynyt kajaanin terv. huoltotilanteesta, joka oli parempi pienemmällä paikkakunnalla josta olen kotoisin, luulin että siellä on surkeaa. Mutta täällä ei saa puhelimen päästä kiinni ketään ja psykiatrisen hoidon arvioinnissa oli syyllistävää 2 tanttaa, jotka päättelee jostain papereista suoraan kuuntelematta minua, etten tarvitse hoitoa, koska olen jo sitä saanut edellisellä paikkakunnallani, "hoitokiintiöni" on siis täysi. Kysyin onko kyse siitä, että täällä on liian vähän resursseja hoitaa kaikkia tapauksia niin ei kuulemma ole. Että olen tällainen toivoton tapaus, kun olen siis jo saanut 11 vuotta terapiaa muualla, että kiitos kajaani! Takana elinikäiset uniongelmat, eikä unilääkereseptiäkään voi uusia missään. Ehdottivat korva-akupunktiota tai masennuslääkkeitä. Sanoin että kiitos ei, ovat pahentaneet oloani vaan eikä korva-akupunktiosta ollut mitään apua.. Lähdin suurin toivein, kun opintopsykologi epäili addta kertomani perusteella, että jos pääsis tutkimuksiin mutta kuulemma mulla ei sitä ole, kun olisihan se jo edellisellä paikkakunnalla huomattu ja diagnosoitu. Sanoin, ettei siellä harrastettu diagnooseja, kuuroille korville meni. Kuvittelin että täällä olisi paremmin, kun olisi enemmän "osaavaa" henk. kuntaa, ei ilmeisesti siis ole. Eikä myöskään ole mitään keskusteluapua ahdistukseeni tarjolla, kun en sitä kuulemma siis tarvitse, koska sitä on jo mulla ollut ihan tarpeeksi.

11

373

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yksityiselle

      Kannattaa kokeilla yksityisen psykologin tai lääkärin kautta, esim terveystalo. Itse ainakin sain sieltä apua ja otettiin tosissaan, kun hätä oli. Maksaahan se, mutta ei omalle mielenterveydelle ja hyvinvoinnille kannata hintaa laittaa.

    • Hulluusvaan

      Ammu pois vaan niin elämä helpottaa tai ei,mutta valinta on sun oma!

    • apuvasaatava

      Törryytä ihimeessä nahkahaulikolla menemää

    • pthyi

      Reseptejä ei uusittu?? Oletko kenties (kyllä olet) syönyt nappeja turhaan tiuhaan tahtiin? Kyllä mun uni-ja mielialalääkereseptit on uusittu aina kun olen pyytänyt. Tosin syönkin niitä vain tarpeeseen en huvitukseksi.

    • tyräjoose

      jos voit ihan kirjoitaa itse tuon tekstin ilman otsahiirtä, kyl sulla ihan hyvi menee

      tyttökin luulis löytyvän rinnalle helposti kun kainuussa sukurutsa pedofiilinki on semmonen suosittua

    • Täysintyperää

      Kaikki joita elämä liikaa ahistaa , niin eiku kuula kalloon . Eihän teiltä ole yhdynnän rytkeessä kysytty haluatko tänne kärsimään

      • 53g3wg3wg5ywb545wtw

        UHKAAT IHMISIÄ TAPPAMISELLA..OLET PSYKOOSISSA..MENE HOITOON ÄKKIÄ..


    • hoitokoti

      Kyllä tuolla kajaanissa olisi aika monelle tarvista saada sitä suljetun osaston hoitoa...On niin sairastunutta mielialaa että ei mitään järkeä..
      Muutamat kannabis höyryiset ja muuten sekaisin olevat terrorisoi tätäkin palstaa..

    • Tuukemoi

      Kun oikein kovasti ahdistaa, kannattaa purra kumista tekokyrpää. Se helpottaa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1709
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1614
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      70
      1468
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      59
      1462
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      53
      1365
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1318
    7. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      83
      1275
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      11
      1168
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1130
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1121
    Aihe