Julkkis-ihastuksia listaamaan!

tyttömäinenpoikatyttö

Tää menee nyt vähän kategoriaan "teini-iän kaukoihastukset"... mutta kyselenpä vain, että minkälaisia julkkis-ihastuksia palstan bisseillä on tai on ollut ;)
Tässä muutama mun ihanuus.

Jenni Vartiainen. Hän on ainoa syy, miksi olen katsonut Vain elämää :'D Kaunis, rauhallinen ääni, jylhän arvokas ja itsevarma olemus, ihanan naisellinen nainen.

Kari Ketonen. Luonne kai ok, mut ulkonökä ja varsinkin silmät vetää puoleensa. Ikäero tosin!

Saara Forsberg. Ihanan hullu luonne, ulkonäkö kymppi - täydellinen pakkaus.

Antti Tuisku. Nuorempana suhtauduin neutraalisti, nyttemmin tykkään.

Katja Ståhl. Aivan loistava ja hauska luonne tällä naisella! Ja pidän myös persoonallisesta ulkonäöstä. Tosielämässä ikäeromme olisi kyllä liikaa.

Tapio Huuska (Cristal Snow). Juu, tää on oudoimmasta päästä. Jotenkin vaan se vähän epävarma luonne ja laittautunut ulkonäkö ovat vastustamaton kombo. Vaikka ei mielestäni osaakaan laulaa ja ikäero!

Johnny Depp. No ulkonäkö, tietysti ;D

Janet Devlin. Tajuttoman kaunis, ihanan pehmeä luonne, elämäniloinen.

Melanie Murphy. Kaunis, söpö aksentti.

Stacey Dooley. Todella kaunis nainen, valveutunut maailmantilan suhteen. Aivan järkyttävän ihana kokonaisuudessaan!

22

1263

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Whuppiduu

      Mieleen tulee nyt nää;

      Angelina Jolie: Ulkonäkö tietty, mut vaikutuksen on tehny myös luonne ja se, miten tehny duunia ihmisoikeuksien eteen yms. Jolien leffasuoritukset on kans ollu mieleen. Tiivistettynä kokonaisuus iskee muhun.

      David Beckham: Futisfanina tullu enemmän joskus seurattua ja no ulkonäkö :D

      Laura Prepon: Tullu ihan puhtaasti oitnb:n kautta. Ulkonäkö kokonaisuudessaan vetää kyl puoleensa.

      Jenni Vartiainen; Alottaja mainitsikin jo tärkeimmät.

      Sami Kuronen: Tätä tulee harvemmin kenellekkään mainittua :D Ulkonäön lisäks luonne ja etenki positiivisuus tehny vaikutuksen.

      Evelina: Mimmiltä löytyy kyllä asennetta ja itsevarmuutta. Ulkonäkö enemmän ku jees.

      • Tännehän on tullut vastauksia! Evelina oli mulle ihan uusi tuttavuus. Mitä kautta hän on noussut pinnalle? Kiva ääni neidillä ja laulaa hauskalla rytmillä, vaikka musiikkityyli ei ihan välittömästi kolahtanut mulle. Mut kaunis!


      • whuppiduu

        Alun perin The Voice of Finlandista tullu julkisuuteen (2012 edenny livelähetyksiin), mut sen jälkeen vaan solminu sopparin Universal Musicin piireissä (2015), ja musa on kolahtanu kuulijoihin. Esim. biisi Honey on ylittäny spotifyssa 10 miljoonan striimin rajan. Oli muuten ensimmäinen suomalainen naisartisti, joka siihen pysty.


      • whuppiduu kirjoitti:

        Alun perin The Voice of Finlandista tullu julkisuuteen (2012 edenny livelähetyksiin), mut sen jälkeen vaan solminu sopparin Universal Musicin piireissä (2015), ja musa on kolahtanu kuulijoihin. Esim. biisi Honey on ylittäny spotifyssa 10 miljoonan striimin rajan. Oli muuten ensimmäinen suomalainen naisartisti, joka siihen pysty.

        Ahaa, kiitän tiedosta :)


    • En_osaaEn_tunne

      Teini-iän alussa mun suurin rakkaus oli Dingon Neumann 😁 ja hetkeä myöhemmin Tom Cruise.
      Teini-iän loppupuolella ihastuin pääsääntöisesti pitkähiuksisiin miehiin ja ihastelin mm. Skid Rown Sebastian Bachia, Gunnareiden Axl Rosea ja tietenkin Bon Jovin Jonia 😊

      Tätä nykyä ihasteluni on kääntynyt ehkä enemmän naisiin.
      Saara Aalto on mun mielestä mukava "pakkaus" 😄 Kaunis, rohkea, positiivinen ja äärettömän lahjakas. Saaraan tykästyin jo vuosia sitten. Oikeastaan jo silloin, kun näin Saaran ekan kerran telkkarissa Suomen Talent kisassa.
      Toinen mun(kin) ehdoton lemppari on Jenni Vartiainen. Ja "syyt" tyttömäinenpoikatyttö jo hyvin kertoikin 😊
      Katri Helenaa olen myös jo kauan ihastellut. Hänellä on kaunis ääni, ihana hymy ja kivasti pilkettä silmäkulmissa 😍
      Miehistä kolahtaa mm. Pekka Rinne. Hän on lajissaan lahjakas, kasvoiltaan söpö ja vartaloltaan raamikas 😄
      Siinäpä niitä.

      • Mustakin tuntuu, että tällä hetkellä enemmän naiskausi menossa ihastuksissa, niitä oli helpompi tuohon aloitukseenkin keksiä. Vaikka muutama kestosuosikko onkin ollut mukana teini-iästä asti!

        Saara Aalto taitaa olla mielipiteitä jakava tapaus. Periaatteessa se on musta kivan iloinen luonne, mutta jotenkin ei ole ikinä kunnolla kolahtanut. Lahjakas hän on totta kai, siitä ei pääse mihinkään :)

        Jenni taitaakin olla useamman listalla :D Todella ihana nainen kokonaisuudessaan!


      • tyttömäinenpoikatyttö kirjoitti:

        Mustakin tuntuu, että tällä hetkellä enemmän naiskausi menossa ihastuksissa, niitä oli helpompi tuohon aloitukseenkin keksiä. Vaikka muutama kestosuosikko onkin ollut mukana teini-iästä asti!

        Saara Aalto taitaa olla mielipiteitä jakava tapaus. Periaatteessa se on musta kivan iloinen luonne, mutta jotenkin ei ole ikinä kunnolla kolahtanut. Lahjakas hän on totta kai, siitä ei pääse mihinkään :)

        Jenni taitaakin olla useamman listalla :D Todella ihana nainen kokonaisuudessaan!

        Moikka 😊

        Jenniä näyttää tosiaan aika moni ihastelevan. Enkä kyllä yhtään ihmettele. Jenni oli taas eilen töllössä (Idolseissa) eikä haittaa yhtään, kun kyllä mä ainakin sitä neitokaista mielelläni kattelen 😊
        Saarasta tosiaan joko tykätään tai sitten ei tykätä yhtään. Näin olen ainakin kokenut, kun olen Saaran fanittamisesta ihmisten kanssa jutellut. Mä en aluksi tykännyt Meristä (Saaran kumppanista). Olin varmaankin jollain tasolla hieman mustis Saarasta 😁 Mutta sitten kun näin Saaran ja Merin yhdessä töllössä niin hokasin, että Merikin on aika mukavanoloinen tyyppi. Eikä pahan näköinenkään 😄 Ihan mukavasti sopivat neidot mun mielestä yhteen.


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Moikka 😊

        Jenniä näyttää tosiaan aika moni ihastelevan. Enkä kyllä yhtään ihmettele. Jenni oli taas eilen töllössä (Idolseissa) eikä haittaa yhtään, kun kyllä mä ainakin sitä neitokaista mielelläni kattelen 😊
        Saarasta tosiaan joko tykätään tai sitten ei tykätä yhtään. Näin olen ainakin kokenut, kun olen Saaran fanittamisesta ihmisten kanssa jutellut. Mä en aluksi tykännyt Meristä (Saaran kumppanista). Olin varmaankin jollain tasolla hieman mustis Saarasta 😁 Mutta sitten kun näin Saaran ja Merin yhdessä töllössä niin hokasin, että Merikin on aika mukavanoloinen tyyppi. Eikä pahan näköinenkään 😄 Ihan mukavasti sopivat neidot mun mielestä yhteen.

        Moi!
        Niinpä, Jennissä tuntuu tiivistyvän niin moni sisäisesti ja ulkoisesti hyvä asia yhteen ihmiseen :D Ai, enpä ole Idolsia seurannutkaan. Pitääpä kurkata ;)

        Niin, tuntuu ettei kukaan suhtaudu häneen neutraalisti. Käy välillä vähän sääliksikin, kun hän on joutunut tällaiseksi mielipiteiden jakajaksi. Meristä mulla ei ole oikeastaan mitään mielipidettä. Jotku sanoo, että hän tuppautuu liikaa Saaran asioihin, mutta musta tukeva kumppani on vain hieno juttu (ja onhan hän Saaran managerikin, hyvänen aika)!


    • Höpsööntynyt__

      Haluaisin osallistua teidän keskusteluun, mutta en jotenkin meinaa kyetä. En ole koskaan ihastunut yhteenkään julkkikseen, en opettajaan, enkä valmentajaan. En oikein edes tunnista julkkiksia, enkä ole heistä juurikaan kiinnostunut. Yritän nyt kuitenkin sanoa joitakuita.

      Prinssi William: Suloinen, herkkä, vastuullisen oloinen mies, joka on hoitanut ilmeisen hyvin myös siviilityötään pelastushelikopterin lentäjänä.

      Kruununprinsessa Victoria: Ihanan luonnollinen, huumorintajuinen, vilkas, liikunnallinen, inhimillinen (mm. anoreksiatausta, lukihäiriö, prosopagnosia), sinnikäs, hyväkäytöksinen ja vastuuntuntoinen.

      Sauli Niinistö: Charmikas, ahkera, älykäs, sivistynyt, luonnonystävä ja määrätietoinen.

      Jenni Haukio: Rohkea, hillitty, suvaitsevainen, rajoja rikkova ja omantienkulkija.

      Peter Nyman: Hauska, huumorintajuinen, sivistynyt, kielellisesti lahjakas, inhimillinen ja söpö.

      Susanna Mälkki: Kaunis, tyylikäs, rohkea, itsepäinen, paineensietokykyinen, kansainvälinen, musiikillisesti lahjakas ja elegantti.

      • Mikäs siinä, palaa kommentoimaan, jos jotain tulee mieleen. Itsekin piti vähän googlailla ja tutkia youtubesta, että ketkäs ne onkaan ykköslistoilla mulla ;D

        Peter Nyman olisi itseasiassa pitänyt laittaa munkin listaan. Yksi tosi pitkäaikainen suosikki. Olin ihan pähkinöinä, kun se alkoi lukemaan uutisia niin näki useammin kuin kerran viikossa x'D

        Saulissa ei ulkonäkö oikein nappaa, mutta asiallinen, rehellinen ja tunnollinen herrasmies se kyllä on.


      • Höpsööntynyt__
        tyttömäinenpoikatyttö kirjoitti:

        Mikäs siinä, palaa kommentoimaan, jos jotain tulee mieleen. Itsekin piti vähän googlailla ja tutkia youtubesta, että ketkäs ne onkaan ykköslistoilla mulla ;D

        Peter Nyman olisi itseasiassa pitänyt laittaa munkin listaan. Yksi tosi pitkäaikainen suosikki. Olin ihan pähkinöinä, kun se alkoi lukemaan uutisia niin näki useammin kuin kerran viikossa x'D

        Saulissa ei ulkonäkö oikein nappaa, mutta asiallinen, rehellinen ja tunnollinen herrasmies se kyllä on.

        Yritin eilen miettiä urheilijoita, mut ei oikein tullut ketään mieleen. Mutta mutta...

        Saku Koivu: Poikkeuksellinen lätkäjätkä, kun on loistavien taitojen lisäksi myös hyväkäytöksinen, fiksu, diplomaattinen ja sosiaalisesti lahjakas. Sulatti sydämet myös rapakon takana ja taisteli upeasti syöpääkin vastaan. Todellinen timantti!

        Teemu Selänne: Kun olin noin 12-vuotias, kaikki tytöt fanitti Teemua. Mä halusin olla erilainen ja fanitin Markus Kettereriä. Täytyy kuitenkin myöntää, että muut oli oikeassa. Teemusta tuli todellinen tähti. Pisteitä nostattaa Teemun yksityiselämä, johon kuuluu mm. kasassa pysynyt suurperhe. Muutamia mokailuita Suomen suvissa, mutta tuon tason julkkikselta ne on aika vähäisiä.

        Leo-Pekka Tähti: Sitkeä sankari, upea tyyppi, hieno luonne, esikuva.

        Hannu Manninen: Teki aikoinaan hienon uran ja osasi lopettaa ajoissa. Älykköurheilija, pelaa reilusti, taistelee loppuun asti ja luonteeltaan kauniin rauhallinen.

        Pirjo Manninen: Veljeään pippurisempi, söpö, rehti urheilijatar.


      • Höpsööntynyt__ kirjoitti:

        Yritin eilen miettiä urheilijoita, mut ei oikein tullut ketään mieleen. Mutta mutta...

        Saku Koivu: Poikkeuksellinen lätkäjätkä, kun on loistavien taitojen lisäksi myös hyväkäytöksinen, fiksu, diplomaattinen ja sosiaalisesti lahjakas. Sulatti sydämet myös rapakon takana ja taisteli upeasti syöpääkin vastaan. Todellinen timantti!

        Teemu Selänne: Kun olin noin 12-vuotias, kaikki tytöt fanitti Teemua. Mä halusin olla erilainen ja fanitin Markus Kettereriä. Täytyy kuitenkin myöntää, että muut oli oikeassa. Teemusta tuli todellinen tähti. Pisteitä nostattaa Teemun yksityiselämä, johon kuuluu mm. kasassa pysynyt suurperhe. Muutamia mokailuita Suomen suvissa, mutta tuon tason julkkikselta ne on aika vähäisiä.

        Leo-Pekka Tähti: Sitkeä sankari, upea tyyppi, hieno luonne, esikuva.

        Hannu Manninen: Teki aikoinaan hienon uran ja osasi lopettaa ajoissa. Älykköurheilija, pelaa reilusti, taistelee loppuun asti ja luonteeltaan kauniin rauhallinen.

        Pirjo Manninen: Veljeään pippurisempi, söpö, rehti urheilijatar.

        Itse en osaa sanoa urheilijoista paljon mitään, kun en seuraa urheilua kovinkaan tarkasti :D Teemu nyt tietysti on ok näköinen, kuten myös Leo-Pekka.

        Kiira Korpi on aina ollut mielestäni viehättävä, vaikka ei tyyliltään ihan täysin kolahdakaan minuun. Toisaalta hän on melkein ainoa naisurheilija, jonka osaan lonkalta nimetä...


      • Höpsööntynyt__
        tyttömäinenpoikatyttö kirjoitti:

        Itse en osaa sanoa urheilijoista paljon mitään, kun en seuraa urheilua kovinkaan tarkasti :D Teemu nyt tietysti on ok näköinen, kuten myös Leo-Pekka.

        Kiira Korpi on aina ollut mielestäni viehättävä, vaikka ei tyyliltään ihan täysin kolahdakaan minuun. Toisaalta hän on melkein ainoa naisurheilija, jonka osaan lonkalta nimetä...

        Kiira Korpi on kaunis, en väitä vastaan. Ja hienon urheilu-urankin hän teki, en kiistä. Mutta yhtään en ole ihastunut hänen persoonaansa ja kokonaispakettiin. Sen sijaan ihan söpö ja persoonallinen Laura Lepistö on mun makuun. Hän osoitti olevansa psyykkisesti vahva taistelija liikunnallisen lahjakkuuden lisäksi. Ulkonäöltään hän on ihanan persoonallisen pirtsakka verrattuna Kiiraan, joka on enemmänkin klassisen kaunis. Laurassa on aina kiehtoneet myös sellaiset pienet asiat. Esimerkiksi se oli hienoa, että hän opiskeli urheilu-uransa rinnalla käsitöitä (artesaani?) saadakseen muutakin ajateltavaa. Viehättävä nainen todellakin.


      • Höpsööntynyt__ kirjoitti:

        Kiira Korpi on kaunis, en väitä vastaan. Ja hienon urheilu-urankin hän teki, en kiistä. Mutta yhtään en ole ihastunut hänen persoonaansa ja kokonaispakettiin. Sen sijaan ihan söpö ja persoonallinen Laura Lepistö on mun makuun. Hän osoitti olevansa psyykkisesti vahva taistelija liikunnallisen lahjakkuuden lisäksi. Ulkonäöltään hän on ihanan persoonallisen pirtsakka verrattuna Kiiraan, joka on enemmänkin klassisen kaunis. Laurassa on aina kiehtoneet myös sellaiset pienet asiat. Esimerkiksi se oli hienoa, että hän opiskeli urheilu-uransa rinnalla käsitöitä (artesaani?) saadakseen muutakin ajateltavaa. Viehättävä nainen todellakin.

        Näen hänet samalla tavalla. Hän on eteerisen kaunis, mutta liian "herkkä" minun makuuni. Jossain aamutv:ssä tms. näin hänet kerran, ja se sai tuntemaan sympatiaa, kuinka hän kertoi kokemistaan vaikeuksista (ponnisteluista olla aina "kiltti tyttö").

        Mutta tuo Laura! Hänen kuva minulla oli itse asiassa mielessä kun mietin naisurheilijoita, mutta en tiennyt nimeä :D Hänen ulkonäkönsä vetoaa minuun enemmän kuin Kiiran, vaikka objektiivisesti katsottuna Kiira onkin mielestäni kauniimpi. Ei ykkös-julkkisnaiseni hänkään, mutta menee :)


    • reppuriika

      Minun ihastus oli joskus Cliff Richard, jossain vaiheessa Kirka.

      • Kirka oli mun ihastus oikeastaan ihan taaperona (alle kouluikäisenä), mutta nyttemmin on tippunut listalta :D


      • Höpsööntynyt__
        tyttömäinenpoikatyttö kirjoitti:

        Kirka oli mun ihastus oikeastaan ihan taaperona (alle kouluikäisenä), mutta nyttemmin on tippunut listalta :D

        Siis Kirka??? Huhhuh...! Meillä on kyllä ihan erilainen maku.


      • Höpsööntynyt__ kirjoitti:

        Siis Kirka??? Huhhuh...! Meillä on kyllä ihan erilainen maku.

        Jaa no... ainakin Nymanin suhteen samanlainen ;D


      • Höpsööntynyt__
        tyttömäinenpoikatyttö kirjoitti:

        Jaa no... ainakin Nymanin suhteen samanlainen ;D

        No, joo totta. Googlaapa hei toi Susanna Mälkki. Mitä mieltä olet?
        Aika tosi hothothothot 😋😋😋😋😋


      • Höpsööntynyt__ kirjoitti:

        No, joo totta. Googlaapa hei toi Susanna Mälkki. Mitä mieltä olet?
        Aika tosi hothothothot 😋😋😋😋😋

        Onhan hänkin kaunis. Varsinkin otsis sopii hänelle hyvin. Ei ehkä kuitenkaan ihan täysillä kolahda hänkään, kun en tiedä persoonasta kuvaa enempää :D

        Mutta kapellimestareista puheenollen! Santtu-Matias Rouvali on yksi julkkis-ihastukseni :D Vaikuttaa todella symppikseltä, hieman oman tiensä kulkijalta, mikä on kiehtovaa. Ulkonäkökin on kyllä jees, vaikka muut ominaisuudet tekevätkin hänestä vielä kiinnostavamman :) Varsinkin smokissa hän on kyllä vastustamaton x)


    • ouuo

      Teininä oli Colin Firth, aa että ku olin rakastunu siihen :D jossain vaiheessa oli myös Cillian Murphy... ja nyt myöhemmin ollu Iina Kuustonen, Sara Melleri ja viimesimpänä Pirjo Heikkilä <3

      • Aina unohtuu joku... Munkin olis pitäny laittaa Cillian listaan, todella kaunis ja ulkonäöltään persoonallinen ihminen!


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1224
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1056
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      1007
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      1005
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      900
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      764
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      690
    Aihe