Miten saa estetettyä yhteystiedoista valitsemani numeron soittamisen? Siis numeroesto.
Lenovo A Plus
6
134
Vastaukset
- sdlfjh
Onko sinulla Android siinä Lenovossa ? Lisäksi tarkoitatko sitä että tarkoitus olisi estää jostain numerosta tulevat soitot eikä niitä näkyisi ?
- naurankuutamoon
Noniin lähdetän
La la la
noniin
riemuiten kuljin kuin kuningas mä oisin
maantiellä herra oon
Kirjavat vaiheeni kertoa mä voisin
nauraen kuutamoon
hahaa, nauran kuutamoon
Ha-ha-hahaa-hahaha
No johas nyt, kokoo ittes puppe
Ole mies
Kun mä Caprin saarella näin mä kerran Chinan, kauniiksi mainitun
kau.. kaunis! Rupikonna
Loorditkin hurmas katse kaunis señoritan
China mun. China tahtoi mun
[naurua]
No se siitä
Ja mennään eteenpäin
Espanjaan saavuin ja mustasukkaisuuden miehistä nähdä sain
Toisaalta naisten silmät saivan kiillon uuden, viini virtas vain
Viini virtas vain
oh, oho
Puppe
puto puto puto putosi putos putosi pepulleen
meni kalliit valitut palat pirstalleen
Puppe pitää nyt tehty
Kauheeta, sattu sattu
Poppa puppa
.
- Lenovoaplus
Android ja juuri tota tarkoitin.
- sdlfjh
Mene Google play kauppaan ja hae hakusanoilla "vlad lee" ja sitten valitset ohjelman "Calls blacklist" ja asennat sen. Ja sitten määrittelet ohjelmaan mistä numeroista et halua vastaanottaa puheluita.
- gkhbyu
Estääkö "Calls blacklist" myös puhelut tuntemattomista numeroista? Muutenhan esto on helppo kiertää.
- sdlfjh
Estää joo. Asetuksista (kolme pistettä) -> Settings -> Blocking -> Block private numbers
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1641516Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä281399Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701318Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2201189- 1281105
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3211051Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271037Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että291970- 76964
- 42959