Loistava työntekijä vailla työtä!

1001.työhakemukseni

Hei! Tarviseeko firmasi työntekijää? Haluaisitko palkat nuoren kokemattoman työntekijän ja muovata hänestä alasi ammattilaisen ja myöhemmin nauttia kun kilpailijasi harmittelevat "miksi me emme palkanneet tuota hiomatonta timanttia"?

Olen 20v nuorimies Tampereelta. Kokemusta minulla on työstä jonka voi mieltää lähinnä asiakaspalvelutyöksi. Olen ollut työelämässä heti 18 vuotta täytettyäni ja minulla ei ole toisen asteen tutkintoa. Koulu jäi kesken aikoinaan urheilun takia. Vieläkin harrastan urheilua ja harjoituksissa käyn ilta-aikaan joka päivä edelleenkin. Haaveenani on aina ollut kiinteistönvälityshommat, mutta olen avoin kaikelle.

Minä olen hyvä ihmistuntija sekä omaan hyvät vuorovaikutustaidot. Olen sanavalmis ja huumorintajuinen. Usein suhtaudun asioihin huumorin kautta, mutta se ei todellakaan ole ainoa suhtautumiskeinoni. Pitkän joukkuelajiurani ansioista minulla on laajat kaveripiirit ja tunnen paljon ihmisiä.

3

428

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • työtätarjolla

      Hei! Onko sinulla sähköpostia, jonne voisi ottaa yhteyttä?

    • nyttärppää

      Pääset suoraan aloittamaan työt melkein jokaisessa kiinteistönvälitysliikkeessä Tampereella, kunhat et kaipaa pohja- tai takuupalkkaa. Lakimääräisistä LKV kiintiöistä ei tarvi välittää mitään, niitä ei sen kummemmin valvota. Auto pitää olla, tosin seutulippu riittää hyvin aluksi. Olet vahvoilla, sillä kaikki tieto ja taito alalta on pelkkä rasite työnhaussa. Onnea matkaan!

    • HyvinvointiaSinulle

      Hei,
      Tarjoan myös mahdollisuutta työllistää itse itsensä 59-vuotta vanhassa yrityksessä jolla toimintaa yli 55 maassa.

      Ota vastuu hyvinvoinnistasi ja ryhdy parantamaan henkilökohtaista tulotasoasi huipputuotteilla.

      Mahdollisuus myös verkkokauppaan jonka saat itsellesi hyvin pienellä rahallisella panostuksella emoyhtiöltä.

      http://coldenstore.suomalainenverkkokauppa.fi

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      587
      3900
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3338
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2811
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2779
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1997
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1875
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1830
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe