Loistava työntekijä vailla työtä!

1001.työhakemukseni

Hei! Tarviseeko firmasi työntekijää? Haluaisitko palkat nuoren kokemattoman työntekijän ja muovata hänestä alasi ammattilaisen ja myöhemmin nauttia kun kilpailijasi harmittelevat "miksi me emme palkanneet tuota hiomatonta timanttia"?

Olen 20v nuorimies Tampereelta. Kokemusta minulla on työstä jonka voi mieltää lähinnä asiakaspalvelutyöksi. Olen ollut työelämässä heti 18 vuotta täytettyäni ja minulla ei ole toisen asteen tutkintoa. Koulu jäi kesken aikoinaan urheilun takia. Vieläkin harrastan urheilua ja harjoituksissa käyn ilta-aikaan joka päivä edelleenkin. Haaveenani on aina ollut kiinteistönvälityshommat, mutta olen avoin kaikelle.

Minä olen hyvä ihmistuntija sekä omaan hyvät vuorovaikutustaidot. Olen sanavalmis ja huumorintajuinen. Usein suhtaudun asioihin huumorin kautta, mutta se ei todellakaan ole ainoa suhtautumiskeinoni. Pitkän joukkuelajiurani ansioista minulla on laajat kaveripiirit ja tunnen paljon ihmisiä.

3

555

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • työtätarjolla

Hei! Onko sinulla sähköpostia, jonne voisi ottaa yhteyttä?

• nyttärppää

Pääset suoraan aloittamaan työt melkein jokaisessa kiinteistönvälitysliikkeessä Tampereella, kunhat et kaipaa pohja- tai takuupalkkaa. Lakimääräisistä LKV kiintiöistä ei tarvi välittää mitään, niitä ei sen kummemmin valvota. Auto pitää olla, tosin seutulippu riittää hyvin aluksi. Olet vahvoilla, sillä kaikki tieto ja taito alalta on pelkkä rasite työnhaussa. Onnea matkaan!

• HyvinvointiaSinulle

Hei,
      Tarjoan myös mahdollisuutta työllistää itse itsensä 59-vuotta vanhassa yrityksessä jolla toimintaa yli 55 maassa.

Ota vastuu hyvinvoinnistasi ja ryhdy parantamaan henkilökohtaista tulotasoasi huipputuotteilla.

Mahdollisuus myös verkkokauppaan jonka saat itsellesi hyvin pienellä rahallisella panostuksella emoyhtiöltä.

http://coldenstore.suomalainenverkkokauppa.fi

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      100
      822
    2. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      361
      790
    3. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      73
      600
    4. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      49
      600
    5. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      589
    6. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      65
      575
    7. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      30
      566
    8. En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä

Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.
      Ikävä
      25
      530
    9. Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla

Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei
      Kemijärvi
      48
      527
    10. Jos se onkin niin

Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se
      Ikävä
      27
      522
    Aihe