tämmöisillä paska-esiintyjillä??? Mä kyllä ymmärrän sen että Turkin taloustilanne on huono, mutta minua suomalaisena ei sitten pätkääkään enää saisi viihtymään Suomi-kuppilaan kuuntelemaan jonkun känni-ääliön (varsinkaan prinsessamekossa) jorinoita....ei helvata semmoseen vedä kengänpohjaksi paistettu pippuripihvi, halpa paloviina eikä hutasten kustu karaokekaan. Joku uusi juttu pitäis löytää. Nää jotkut paikat porskuttaa 20-vuoden takaisella systeemillä, sisutuksella ja musiikilla. Mä luovutin jo muutama vuosi sitten ja lakkasin käymästä. No joo, uusi sukupolvi tuo aina uudet "tiputanssit" tullessaan ja uuden "nolon" epätahtiin joraavan tarjoilijahenkilökunnan.
Miksi, voi miksi suomalaisia vedätetään.....
7
291
Vastaukset
- Manakeri
Jos tuo on joku ongelma, niin on ratkaistavissa yksinkertaisesti. Kun ei vaan asiakkaat mene sinne, niin loppuu ne Tuksut ja Tauskit sekä Eero Avenit. Niin kauan kuin sinne menee riittävästi väkeä, niin silloin niillä on sosiaalinen tilaus. Itse uskon tuon tilauksen olemassa olemiseen. Yleisölleen kohdistettuja artisteja ovat.
- Taasollaanvauhdissa
Ei niitä kiinnosta sun meneminen ku tupa täynnä kuitenkin ilman negatiivistä vaihdevuosista kärsivää mummoa ja muita karttajia ketkä kuitenkin jaksaa aiheen asiasta aloittaa suomi24ssa. Heh heh..
- lirnukaskos
Tuksu ja Danny ovat ehdottomasti Alanyan matkan kohokohtia.
Mitään muuta nähtävää tuossa paskakylässä ei ole. - TanssivaDervissi
Alanyassa on nähtävää niin paljon että hitaampaa heikottaa. Historiallinen paikka, jota mieluusti tutkailisi enemmänkin. Jos ja kun ei joku roikkuisi jatkuvasti hihassa tyrkyttämässä pippuripihviä tai feikkilaukkua.
- merirosvorannikko
Maailman tylsin lomakohde jolla ei ole yhtään mitään historiaa.
Kleopatra sitä ja Kleopatra tätä. Todellisuudessa akka ei käynyt koskaan lähelläkään tuota paskarannikkoa.
- KotinyhjäTurkinkämpässä
Eiköhän sinne saada ihan kuka vaan, mutta kyse on siitä millä hintaa te ostatte ruokanne ja juomanne. Joku roti pitää olla siinäkin. Ei tullut kai mieleen että myyntiä pitää olla jos jos suurta staraa haluaa. Eikä sen hankkiminen ole mitenkään erityisen helppoa.En k'sitä tollasta valitusta joka hiton asiasta. Miks mennä jos oo mikään kivaa? Sen verta täytyy sanoa, etten käy Suomikuppiloissa. Ihmettelen vaan tätä saakelin valitusta joka asiasta!
- KierränKorttelinKaukaa
Eiköhän tässä ollut kyse nimen omaan "suomikuppiloista. Itse jotenkin ajattelisin niin, että on suomalaisen asiakaskunnan aliarvioimista hankkia ravintolaansa esiintyjäksi joku myötähäpeää asiakaskunnassa aiheuttava prinsessamekkoinen nauhahuispaaja, jonka esiintymisen pääsisältönä on huudella raamatunlauseita, varoitella ihmisiä mikrosirujen itseensä ottamisesta ja pelotella asiakaskuntaa kadotukseen joutumisella "koska lopun ajat ovat käsillä". Maksan itse mielelläni isomman hinnan ravintolaillastani kunhan ei tarvitse katsella yhtään suomalaista örveltäjäesiintyjää. Kaikki kunnia asiallisille suomalaisartisteille, siis niille ammattinsa osaaville sellaisille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä722419Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721782Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on741474Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461457Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2561429- 841259
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3871232Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421225- 1281185
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3481176