...olla hyvä liuotinaine tukkoisen ilmanputsarin aukaisemiseen? saha on stihl?
mikä mahtaisi...
9
1291
Vastaukset
- köyhäweronmaksajaeläk
Mulla oli pihkaa silmälaseissa ja optikko suositteli kynsilakan poisto ainetta eli asetoonia.
- raspolla
Asetooni tai tinneri liuottaa pihkaa. Asetoonia helpompi hankkia kynsilakanpoistoaineena, tinneri vaikeampaa. Autojen puhdistukseen tarkoitettu liuotinpesu irroittaa myös aika tehokkaasti. Joskus olen puhdistanut Raspolla oikein vaikeita tapauksia. https://www.berner.fi/pro/tuote/heti-raspo-joutsen/
- Martti2223
Sprii liuottaa pihkaa, bensalla saat pois öljytahroja. Näillä mennään. Jos on puupölyä ja sahanpurua, niin pölynimuri on tehokas siihen.
- Stihl024
Paineilmalla olen putsannut oman Stihl moottorisahani ilmanputsarin viimeiset 25vuotta. Vaan voihan sitä jollain tenulla yrittää, jos pahasti pihkaa.
- kyseistäsahaa
Älä koskaan osta
- sanoomies
..joka ei teidä moottorisahoista mitään
- annika2222222
Minä pesen sukkani seuraavasti. kesällä laitan vesipönttöön ensin vettä ja pesuainetta. Sitten sinne sukat. Jätän pöntön autoon ja auto on auringossa, näin vesi lämpenee.kun autolla ajaa ,vesi hölskyy kuin pesukone. Vesipönttö on tietysti vesitiivis.
Sen jälkeen otetaan sukat pois ja lasketaan vesikin pois.sukat huuhdotaan esim.purossa.
Sukat voi ripustaa kahden puun väliin laitetulle lehtipuu riulle kuivumaan.
Terveisin annika. - Äänimetsästä
jarrun puhdistus aine ja paineilma ps.ei siellä pihkaa oo
- Puuzetori
bensaa kanisterista ilmansuodattimeen ja sahalla pakokaasua suodattimeen,kyllä puhdistuu ja metallisuodatin kestää,bensalla voi puhdistaa öljysäiliönkin välillä,kun menee ajan kanssa purua sinne.Siis ensin stihli käyntiin,suodatin irti,bensaa siihen ja tarvittaessa pakokaasua suodattimeen.Näin on menty 80-luvulta 3 stihliä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32738Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581351Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491175Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä221074Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2101043- 1261030
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk307937- 42919
- 72885