Uskonaskelt uusi tuttavuus. Petri Paavolan mielipiteiden alla toimiva foorumi.? Foorum pyrkii kirjaimelliseen Raamatun tulkintaan. Mm lasta lyötävä. Ja maailma on 6000v. Saavat suoraan ylhäältä ohjeet helluntailaisuus päämääränä?
En ole jäsen. Foorumilla kirjoittaa noin 10 joista 4 tai 5 bannissa. Lopuilla lähes kaikilla varoitus niskuroinnista. Pyritään hyvään ilmapiiriin.
Outo foorum
3
78
Vastaukset
Älä tulkkaa väärin. Kuritus ei suinkaan tarkoita ihmisten pätkimistä. Pyydän taivaan Isää kurittamaan Suomea, jotta Suomi kääntyisi Kurittajansa puoleen ja nöyrtyisi pelastavan armon alle.
KUTSU
http://www.andreas.fi/uskoonTulo.htm>>>Pyydän taivaan Isää kurittamaan Suomea, jotta Suomi kääntyisi Kurittajansa puoleen ja nöyrtyisi pelastavan armon alle.<<<
Miten maailma ja maailman ihmiset hyötyisivät kurituksesta. Raamattu opettaa, miten maailma elää omaa elämäänsä ja samoin myös eri uskonnot jne....
Tänä aikana on harvinaista ihmisten ymmärryksissä, miten uskoa Jeesukseen ei oteta kuin apteekin hyllyltä,- vaan se on näkymättömän kaikkivaltiaan JUMALAN teko. Uskokaa tai älkää;
29. Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Se on Jumalan teko, että te uskotte häneen, jonka Jumala on lähettänyt".
Juuri tuohon asiaan liittyy valtava riitely / taistelu monissa tahoissa. Ei ihmiseen tule usko kurittamisen tai riitelyn seurauksena. Ihmisille toki on hyvä tiedottaa JUMALAN aivooituksia, mutta jättää asia tiedottamisen tasolle. Tämän tason jälkeen tulee juuri se riitely ja kuritus.
Oletko koskaan ajatellut asenteitasi ihisiä kohtaan ja erikoisesti jännitteitä? Hieman pidempi askel, niin otat jo kättä pidempää jumalattoman maailman/ ihmisten kurittamiseen.markkulievonen kirjoitti:
>>>Pyydän taivaan Isää kurittamaan Suomea, jotta Suomi kääntyisi Kurittajansa puoleen ja nöyrtyisi pelastavan armon alle.<<<
Miten maailma ja maailman ihmiset hyötyisivät kurituksesta. Raamattu opettaa, miten maailma elää omaa elämäänsä ja samoin myös eri uskonnot jne....
Tänä aikana on harvinaista ihmisten ymmärryksissä, miten uskoa Jeesukseen ei oteta kuin apteekin hyllyltä,- vaan se on näkymättömän kaikkivaltiaan JUMALAN teko. Uskokaa tai älkää;
29. Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Se on Jumalan teko, että te uskotte häneen, jonka Jumala on lähettänyt".
Juuri tuohon asiaan liittyy valtava riitely / taistelu monissa tahoissa. Ei ihmiseen tule usko kurittamisen tai riitelyn seurauksena. Ihmisille toki on hyvä tiedottaa JUMALAN aivooituksia, mutta jättää asia tiedottamisen tasolle. Tämän tason jälkeen tulee juuri se riitely ja kuritus.
Oletko koskaan ajatellut asenteitasi ihisiä kohtaan ja erikoisesti jännitteitä? Hieman pidempi askel, niin otat jo kättä pidempää jumalattoman maailman/ ihmisten kurittamiseen.Hyvinvointi turruttaa. Tarvitsemme jumalallista ojennusta kääntyäksemme ja pelastuaksemme.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1992094
- 1341168
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21815- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34741ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46557- 9532