Etkö mies tiedä

Miljoonasadetta

Yksinäisen naisen voi viedä,marraskuu.❤❤❤

26

712

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yksi.nainen.tän.miehen

      Toivottavasi ei minulle tarkoitettua naista!
      Yksi mieli piisini muuten, syystä että olen syntynyt marraskussa.

      • Paljon_onnea

        Synttäreistäsi.🌹🌹🌹


    • hähmitäh

      No jos viekin niin saanko sinut sitten joulukuussa?

      • Kyllävaan_

        Saat.😃😃


    • Lucas_
      • Olenjuu

        Ilman sitä miestä.🙂


      • kuka.lieneekään
        Olenjuu kirjoitti:

        Ilman sitä miestä.🙂

        ja hän on...?


      • teistä.en.tiedä
        kuka.lieneekään kirjoitti:

        ja hän on...?

        L-mies minulle.


    • VoiViedäMiehenkin

      Kukas se mies on?;)

      • Miljoonasadetta

        Sehän on se m mies tietenkin. ❤


      • SäOnnistut

        Oikea valinta sulla!


      • Ihanaaaaaas
        SäOnnistut kirjoitti:

        Oikea valinta sulla!

        Mä onnistun.😍


      • SäOnnistut

        Pistetään onnistuun.

        Love. <3


      • Hausmyllyä
        Miljoonasadetta kirjoitti:

        Sehän on se m mies tietenkin. ❤

        Mikäs on se nainen? Lokakuulle myös oma kappale.


      • Miljoonasadetta
        Hausmyllyä kirjoitti:

        Mikäs on se nainen? Lokakuulle myös oma kappale.

        Samalla kirjaimella nainen kuin mies.🙂


    • täältä_vain

      tuota en tiennyt

    • Osaako aloittaja neito myös laulaa tuon vaikean kappaleen? :)

      • Miljoonasadetta

        Ei neito osaa..😂 osaatkos sinä?


      • Miljoonasadetta kirjoitti:

        Ei neito osaa..😂 osaatkos sinä?

        Osaan kyllä kappaleen, mutta en pysty kyllä Miljoonasateen kaltaiseen esitykseen harmikseni. On vaativa kappale jos sen oikein esittää. Siksi olisin ollut hyvin vaikuttunut jos naisena osaat sen. :)

        Musikaali Cats oli hyvä Hartwall areenassa tänään.

        Hyviä öitä ja kauniita unia. :)


      • Nukuinkin_tosi
        M....Mies kirjoitti:

        Osaan kyllä kappaleen, mutta en pysty kyllä Miljoonasateen kaltaiseen esitykseen harmikseni. On vaativa kappale jos sen oikein esittää. Siksi olisin ollut hyvin vaikuttunut jos naisena osaat sen. :)

        Musikaali Cats oli hyvä Hartwall areenassa tänään.

        Hyviä öitä ja kauniita unia. :)

        Hyvin.kiitos toivotuksista. ;)


      • Nukuinkin_tosi kirjoitti:

        Hyvin.kiitos toivotuksista. ;)

        Siis osaatko kappaleen hyvin? Mukavaa tiistaita sinne. :)


    • vanha-äijä

      Ei naisen tarvitse olla yksin.Kyllä aina seuraa löytyy.
      Mää ole jo vanha-äijä.Sen näkkee peilist ko kaikk on jo elist.
      Oon tullu jo ikkään ettei pellaa mikkää.
      Tääl mää yksin asun kerrostalos yksiös.Ja ain iha yksin.
      Vaimo ei sanonu pahasti se sano jot hyvästi.
      Mää ota taas vähä Ketipinorii.Kyll tää täst.

      • Miljoonasadetta

        Kyllä monille vanhatkin miehet kelpaa..älä oo yhtään huolissas..


    • marraskuutuloillaan

      Miehen myös.

      Kuitenkaan ole

    • Joulukuussako

      Milloin poika palaat takaisin?

      • Poikasaunooo

        Kannusta shamppanjaa..eipä tietoa


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1135
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      948
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      694
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      78
      684
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe