Yksinäisen naisen voi viedä,marraskuu.❤❤❤
Etkö mies tiedä
26
712
Vastaukset
- yksi.nainen.tän.miehen
Toivottavasi ei minulle tarkoitettua naista!
Yksi mieli piisini muuten, syystä että olen syntynyt marraskussa.- Paljon_onnea
Synttäreistäsi.🌹🌹🌹
- hähmitäh
No jos viekin niin saanko sinut sitten joulukuussa?
- Kyllävaan_
Saat.😃😃
- Lucas_
https://www.youtube.com/watch?v=8SbUC-UaAxE
oletkohan vaan yksinäinen...?- Olenjuu
Ilman sitä miestä.🙂
- kuka.lieneekään
Olenjuu kirjoitti:
Ilman sitä miestä.🙂
ja hän on...?
- teistä.en.tiedä
kuka.lieneekään kirjoitti:
ja hän on...?
L-mies minulle.
- VoiViedäMiehenkin
Kukas se mies on?;)
- Miljoonasadetta
Sehän on se m mies tietenkin. ❤
- SäOnnistut
Oikea valinta sulla!
- Ihanaaaaaas
SäOnnistut kirjoitti:
Oikea valinta sulla!
Mä onnistun.😍
- SäOnnistut
Pistetään onnistuun.
Love. <3 - Hausmyllyä
Miljoonasadetta kirjoitti:
Sehän on se m mies tietenkin. ❤
Mikäs on se nainen? Lokakuulle myös oma kappale.
- Miljoonasadetta
Hausmyllyä kirjoitti:
Mikäs on se nainen? Lokakuulle myös oma kappale.
Samalla kirjaimella nainen kuin mies.🙂
- täältä_vain
tuota en tiennyt
Osaako aloittaja neito myös laulaa tuon vaikean kappaleen? :)
- Miljoonasadetta
Ei neito osaa..😂 osaatkos sinä?
Miljoonasadetta kirjoitti:
Ei neito osaa..😂 osaatkos sinä?
Osaan kyllä kappaleen, mutta en pysty kyllä Miljoonasateen kaltaiseen esitykseen harmikseni. On vaativa kappale jos sen oikein esittää. Siksi olisin ollut hyvin vaikuttunut jos naisena osaat sen. :)
Musikaali Cats oli hyvä Hartwall areenassa tänään.
Hyviä öitä ja kauniita unia. :)- Nukuinkin_tosi
M....Mies kirjoitti:
Osaan kyllä kappaleen, mutta en pysty kyllä Miljoonasateen kaltaiseen esitykseen harmikseni. On vaativa kappale jos sen oikein esittää. Siksi olisin ollut hyvin vaikuttunut jos naisena osaat sen. :)
Musikaali Cats oli hyvä Hartwall areenassa tänään.
Hyviä öitä ja kauniita unia. :)Hyvin.kiitos toivotuksista. ;)
Nukuinkin_tosi kirjoitti:
Hyvin.kiitos toivotuksista. ;)
Siis osaatko kappaleen hyvin? Mukavaa tiistaita sinne. :)
- vanha-äijä
Ei naisen tarvitse olla yksin.Kyllä aina seuraa löytyy.
Mää ole jo vanha-äijä.Sen näkkee peilist ko kaikk on jo elist.
Oon tullu jo ikkään ettei pellaa mikkää.
Tääl mää yksin asun kerrostalos yksiös.Ja ain iha yksin.
Vaimo ei sanonu pahasti se sano jot hyvästi.
Mää ota taas vähä Ketipinorii.Kyll tää täst.- Miljoonasadetta
Kyllä monille vanhatkin miehet kelpaa..älä oo yhtään huolissas..
- marraskuutuloillaan
Miehen myös.
Kuitenkaan ole - Joulukuussako
Milloin poika palaat takaisin?
- Poikasaunooo
Kannusta shamppanjaa..eipä tietoa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921135
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116948- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282694- 78684
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54576Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483