Onko mu paras kaveri homo?

191817

Oon 15v jätkä ja olin laivalla mun parhaan kaverin kanssa joka on 17v ja sen vanhempien. Meil oli kaks hyttiä niin et me oltiin frendin kanssa omassa hytissä. Me juotiin siel laivalla jonku verran ja mä menin aikasemmin nukkumaan tai oikeestaan siin kävi vähän niin et mut vietiin nukkumaan :) No sit ku makasin siel hytissä yksin sammuneena nii jossain vaiheessa toi mun frendi tuli sinne kanssa. Ja sen sijaan et se olis menny sen omaan sänkyyn nii se ottaa kaikki vaatteet pois ja tulee mun sänkyyn mun päälle/kainaloon nukkumaan. Mä heräsin siihen kyl mut esitin nii et nukkuisin kosk en yhtää tienny mitä mun ois pitäny sanoo tai tehdä siinä. Mut se niiku kömpi alasti siihen peiton alle mun viereen tai puoliks päälle ku ei ne laivan sängyt mitään leveitäkään oo.

Se tuntu ekaks ahdistavalta mut sit päätin etten välitä siit ja jatkoin vaa nukkumista. Aamul ku heräsin nii se ei ollu siin enää. Mut mitä te luulette onks se homo? Ja oisko mun pitäny sanoo tai tehdä siin jotain?

7

2011

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asdqwertyp

      Voihan se olla että onkin, tai sitten ei oo. Ei sitä ton perusteella voi sanoa. Ehkä se vaan oli niin kännissä, ehkä se vaan halus nukkua jonkun vieressä ilman mitään sen kummempaa. Tosin olis se voinu edes bokserit pitää jalassa mutta en mä nyt siitäkään mitään pitkälle vietyjä johtopäätöksiä vetäis.

      Mutta mitäs jos se onkin homo? Vaikuttaisko se jotenki teidän kaveruuteen?

      Ihmiset ei myöskään aina toimi kauheen loogisesti ja johdonmukaisesti. Oon ite 24-vuotias ja homo, minkä mun kaveritkin tietää. En kuitenkaan oo kovin homomainen ja mun kaverit on melkeen pelkästään heterojätkiä, en siis liiku tyttöporukoissa jne. No, muutaman kerran ollaan yhden kaverin kanssa tultu baarista mun luo nukkumaan, koska se asuu kauempana ja mä kävelymatkan päässä keskustasta. Mä ajattelin itsestään selvästi että se nukkuu sohvalla mut ekalla kerralla se kysy haittaako mua jos se tulee sänkyyn mun viereen. Ja lisäs siihen että sun vieressä on niin turvallista nukkua kun oot homo eikä sua haittaa. Mä en oo koskaan kysyny siltä mitä se sillä oikeen tarkotti, mun mielestä kai olis loogisempaa että se ei halua maata puolalasti homomiehen vieressä mutta jotenkin se näkee sen asian eri tavalla. Ja se jätkä on mun tietääkseni ihan perushetero. Että ei näistä aina selvää ota ja siihen se aina kömpii sänkyyn mun viereen jos tulee yöksi. Ei nyt kuitenkaan lusikkaan sentään.

      Oliko sun mielestä epämiellyttävää että se tuli siihen? Tai miltä se tuntui?

    • Homot-ovat-ihan-OK

      Väittäisin, että tässä on kyseessä kaksi bi-jätkää, jotka haluavat homo läheisyyttä. Ei heteropoika lähde edes humalapäissä nukkumaan toisen jätkän viereen. Ei niin hyvää kaveria ole, että näin kävisi. Pitää olla sitten sellainen tilanne, että muuta nukkumapaikkaa ei löydy, niin silloin saattaisi näin käydä. Ei homous pitäisi mitenkään haitata hyvää kaverisuhdetta, ellei sitten lähentele kaveriaan. Siinä voisi olla se raja. Tietoisesti oleva homon sänkyyn voi bi-poika jo mielellään mennä, koska kiihottaa ajatus siitä, että yöstä voi tulla mielenkiintoinen kokemus.

    • Realistioon

      Kyseessä on tyypillinen kännisekoilu eikä välttämättä tarkoita yhtään mitään.

    • ToniRauma

      Mulle ei ole laivalla ihan noin käynyt, että kaveri tulisi kännipäissään nukkumaan mun viereen, mutta on käynyt niin, että mä olen jostain syystä menny kaverin viereen yöllä ja ihan sekaisin. Olen kaapissa, joten siinä oli aamulla selittämistä. En tajunnut sitä itekkään, miksi olin yrittänyt mennä just kaverin viereen. En ikinä!
      Mutta on sitten sellaisiakin reissuja, että ollaan vaan kännissä ajauduttu laivatuttavuuden kanssa samaan punkkaan, ihan vahingossa kai...mutta ihan mukavia kokemuksia, kun ei sen enempää ole tapahtunut. Tulevana viikonloppuna täytyy lähtee laivalle.

    • Anonyymi

      Moikkaa

    • Ap.n olisi pitänyt kysyä kaveriltaan.
      Jos jollekin käy jotenkin samallalailla niin kysykää,sillä tuskin täällä saatte sitä vastausta heiltä.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1262
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1245
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1166
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1164
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1143
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1141
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1137
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe