Mistä? Ja mihin hintaan? Missä parhaat fiilikset ja typykät?
PERJANTAINA OLUTTA
19
193
Vastaukset
- Suosittelenpistäytymään
Reeperbahnilla Hampurissa parhaat menot!
- reissutyöläisaatelinen
Eikö Oulun pojat osaa vastata?
- JussiTumputus
Tumps, tumps, tumps? "Typykät", joo.
- reissutyöläisaatelinen
Eipä ihme, että oululaisia morkataan ja heille naureskellaan.
- Pate.Paluumuuttaja
Halvin oluen nimellä myytävä kura löytyy Lidlistä. Niitä punaisia purkkeja.
Typykät on Jännämiesten nyrkin ja hellan välissä tai ihanien Matujen patjoina, joten turha yrittää. Se ainut kunnollinen on jo naimisissa ja ei anna muille. - Tfgj
Jalmarin jalat kun muistat nin jalmari tuo oluen
- Olvi-Iisalmi
Karjala on S-marketissa halvinta, pahan makuista. A.Le Coq on melkein yhtä halpaa ja paljon paremman makuista.
- joseiniinkyllikille
Kalija on kusta,jos on juotava niin juo kirkastaviinaa ja sitä löytyy alkosta.Naisseuraa löytyy tinderistä.
Kysyisit mieluummin mistä olutta ei saa. Tulisi lyhyempi luettelo.
- A.L.E-Coq
Ja mihinkäs sitä tänään sitten mentäisiin?
- reissutyöläisaatelinen
Mihinkäpäs ne nää oululaiset ääliöt muualle menevät kuin pusikoihinsa juopottelemaan marketeista haettua halpaa olutta.
Sangen omaperäinen juomakulttuuri Oulussa.
- Parhaat-fiilikset
Kulttuuria se on juomakulttuurikin, mutta pusikoissa on kylmää ja pimeää. Eikä siellä ole typyköitä.
- typykkätaskussa
ohan sielä se sun oma typykkäs tupessa
tumputa sitä!
- ostoskorillinen
citymarketista ostin kohtuuhintaan. siellä oli ihan hyvät fiilikset ja typykätkin
- turhaan
saikkonää sielä?
- palkijosaan
turhaan kirjoitti:
saikkonää sielä?
tnänaän mnä shatanas ja silen kylä saan ja otan tai ehka en mutta a saan kuiteskii
- saitkoVai
palkijosaan kirjoitti:
tnänaän mnä shatanas ja silen kylä saan ja otan tai ehka en mutta a saan kuiteskii
vittu huomaa kyllä että otit hah
mutta saitko?
hah - jovain.----
turhaan kirjoitti:
saikkonää sielä?
toki, toki....
- Kuravettä
Ainut rehellinen oluenvalmistaja oli Ranin Quopiossa, mutta sitä ei ole enää. Etiketissä luki: Valmist Gust. Ja perässä vakuudeksi: Ranin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1171279
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221153Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä471050- 1381013
- 99853
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten317802Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82714Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592