Siinäpä se otsikossa aikalailla.
Tulostaan suostuu, samoin kopioimaan, skanaukseen ei suostu.
Vetelee myös paperit vinoon, pitäisi vissiin putsata koko vekotin.
Entisellä, Pixma MP170 ei koskaan ollut tälläisiä ongelmia. Oli tosin vanha kun taivas, ja lopetti skannauksen jos mustepatruuna on tyhjä, joten sain uuden ja edellisen lahjoitin eteenpäin. Nyt ehkä kaduttaa..
Canon Pixma MP210 ei skannaa
12
985
Vastaukset
- kukamuumuka222
Onko vanhat canon ajurit/ohjelmat poistettu ja sen jälkeen asennettu uudet ohjaimet ohjelmat.
Mikä käyttöjärjestelmä?
https://www.canon.fi/support/consumer_products/products/fax__multifunctionals/inkjet/pixma_mp_series/pixma_mp210.aspx?type=drivers&language=&os=WINDOWS 10 (64-bit)- MP210Omistaja
Windows 10.
Ja kyllä, ohjelmat päivitettiin myös tulostimen vaihtumisen myötä.
- Anonyymi
Vanha ketju, mutta ongelma sama.
- Anonyymi
Ongelma on Windows!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ongelma on Windows!
Ei suinkaan Windows, vaan canon pixma tulostin. Linuksilla se olisi tietenkin ongelma ajurien puutteen takia ym. reistailujen.
- Anonyymi
Onneksi tänävuonna Ukraina lopuu olemasta valtio!
- Anonyymi
Älä unta nää.
- Anonyymi
Täälläkin sama ongelma, tulostaa MP 210 mutta skanneria ei löydä Win 11.
- Anonyymi
Win 8.1 toimii
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Win 8.1 toimii
Toimiiko, jos ajaa win 8.1 ajurin?
- Anonyymi
Paska laite ei voi muuta sanoa vein kaatopaikalle 2010
- Anonyymi
Aloittajalla liene jokin linuks-jakelu koneessa, koska on tuommoiset oireet. Vajavaiset ajurit ym. ongelmat ilmenevät juuri tuon kaltaisine kummallisuuksineen!
Windowsissa toimisi hyvin!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273623- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362304Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72067Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381539
- 141342
- 1271302
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2661285Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451275