Hei!
Olen ihan hukassa siinä, kuinka tehdä raglankavennukset?!! Tätä olen miettinyt melkein puoli vuotta ja nyt päätin ottaa työn jälleen käsille ja samalla kysyä teiltä! :)
Onko netissä olemassa mitään hyviä ohjeita hihojen raglankavennuksiin?
Minulla työn alla vauvan neulehaalari. Jaanko työn silleen, että ensin neulon etukappaleen kiinni hihaan ja kun se valmis niin siirryn takakappaleen ja hihan yhdistämiseen?!!!
AUTTAKAA!
Raglankavennukset
2
458
Vastaukset
- stardustO9
Garnstudion Drops design -sivuilla on minusta tosi hyviä ohjeita
Suodatin tähän valmiiksi haun: neulottua, vauva, raglan
https://www.garnstudio.com/search.php?action=search&w=&mt=1&c=3&k=58&y=0&yg=0&lang=fi
En niitä sen enempää tutkaillut, mutta esim, loppupäässä on ruskea villatakki , malli 11-26. Siinä kappaleet on neulottu kainaloon saakka ja hihat yhdistetään samalle puikolle ja yläosa neulotaan yhtenä kappaleena.
(Niin itse tekisin, koska inhoan yli kaiken kappaleiden yhdistämistä. Siksi myös etu- ja takakappaleet nappilistoineen teen nykyisin kaikki yhtenä kappaleena ja survon hihat sinne sekaan kun niiden aika koittaa. Silloin ei jää muuta yhdistettävää kuin hihojen pitkittäissaumat)- entiedamitatehda
Voi että, KIITOS! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.896029- 1723682
- 533219
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2122216- 351961
- 351897
- 461833
- 591740
- 191713
- 201661